Hij heeft ook wel de slechts mogelijke draw voor hem. Hij kan Federers service niet lezen, maakt weinig kans tegen een Del Potro en hij kan op zich best goed spelen tegen Murray, Djokovic en is een slechte match up voor Berdych.quote:
Jup. Ik had hier toch wel liever Gasquet gezien. Veel leukere speler om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de slechts mogelijke draw voor hem. Hij kan Federers service niet lezen, maakt weinig kans tegen een Del Potro en hij kan op zich best goed spelen tegen Murray, Djokovic en is een slechte match up voor Berdych.
Maar die was er nog kanslozer afgegaan. ik denk dat Vogel gelijk heeft, dit is gewoon ook een verschrikkelijke draw voor Tipsyquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jup. Ik had hier toch wel liever Gasquet gezien. Veel leukere speler om naar te kijken.
En van Soderlingquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar die was er nog kanslozer afgegaan. ik denk dat Vogel gelijk heeft, dit is gewoon ook een verschrikkelijke draw voor TipsyHet is gewoon de schuld van Nadal. We hebben een duidelijke top 8 tennissers, alles daarbuiten is echt vele malen slechter, dus als er 1 speler uitvalt zijn we de lul
.
?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef truedestiny het volgende:
Rojer aan het kijken en wat is die Stepanek triest aan het doen zeg.
waaromquote:
Echt een achterlijk heethoofd. Dat hij ruzie had met McEnroe is nog tot daar aan toe, maar hij roept soms dingen over de baan die wel een driedubbelequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Echt een achterlijk heethoofd. Dat hij ruzie had met McEnroe is nog tot daar aan toe, maar hij roept soms dingen over de baan die wel een driedubbelewaard zijn.
Mwah, denk niet dat er 5 leukere wedstrijden zijn dan Del Potro-Ferrer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Champions League = meer kijkers dan tennis. Helaas.
Nee, maar toch wil men Ajax zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat er 5 leukere wedstrijden zijn dan Del Potro-Ferrer.
Inderdaad, beetje raar dit.quote:
Wel dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
6-3 Del Potro. Neem toch niet aan dat Sport 1 nu de partij vanaf het begin gaat uitzenden.
Was juist heel voorspelbaar. Ferrer is praktisch nooit vermoeid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
Knap dat hij dit er toch nog uit weet te persen na afgelopen week..had ik echt niet verwacht.
Oh, ik dacht dat het ging om Sport1 op TV. Het was inderdaad wel een beetje kansloos dat Sport1 Tennis één of andere voetbal-zaadpot uitzond.quote:
Tsja Djoko + smash = djokosmashquote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef Szura het volgende:
Hoe verliest ie dat punt nou weer
Wat een matige smash
Nou, hij was in ieder geval in het speelveldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |