Vanuit het zuidwesten lijkt het even wat droger te gaan worden voor vooral de kustprovincies.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Regent hier al een uurtje of 3 non-stop
Prachtigquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:23 schreef Dven het volgende:
Aangenaam dagje gehad hier
[ afbeelding ]
Dat heuveltje op de foto is al haast hoger dan de hoogste heuvel in Nederland manquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:22 schreef JDude het volgende:
Ja, want zo'n foto kun je in Nederland natuurlijk nergens maken.
Zeur niet joh.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:51 schreef Dven het volgende:
Momenteel 23 graden en zonnig. LekkahMorgen 25 graden en maandag en dinsdag.. 12
Ik vind een terugval van 13 graden anders behoorlijk klachtwaardigquote:
absoluut gezien vast, maar relatief gezien zijn er in Nederland genoeg heuvels. Hoogteverschil genoeg!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heuveltje op de foto is al haast hoger dan de hoogste heuvel in Nederland man
Wederom erg krachtig onweer. Kustconvergentie uit het Nauw van Calais. Steeds weer nieuwe aangroei ook. Inmiddels dit jaar al 44 onweersdagen hier.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef LuciferRising het volgende:
Jep, in Purmerend onweer.. Heerlijk slapen zo..
Dat misschien wel, maar als je die temperaturen vergelijkt met bij ons weer nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind een terugval van 13 graden anders behoorlijk klachtwaardig
Whut?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
absoluut gezien vast, maar relatief gezien zijn er in Nederland genoeg heuvels. Hoogteverschil genoeg!
Niet voor een paar laffe windstootjes...quote:Op zondag 4 november 2012 10:01 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgen. Trekken de stormliefhebbers vandaag massaal naar de kust?
windkracht 8 met windstoten van 90 km per uur is toch niet lafquote:Op zondag 4 november 2012 10:09 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niet voor een paar laffe windstootjes...
Mwah, pas als 18 januari 2007 weer eens langskomt, ga ik naar de kust. Alles minder dan dat vind ik toch een beetje kinderspelquote:Op zondag 4 november 2012 10:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
windkracht 8 met windstoten van 90 km per uur is toch niet laf
bron: knmiquote:In Vlissingen is een uurgemiddelde windsnelheid gemeten van 26 m/sec, wat overeenkomt met 94 km/uur en windkracht 10 op de schaal van Beaufort. Daarmee heeft deze storm een plaats gekregen op de KNMI-tabel van zware stormen sinds 1910. In die ruim honderd jaar zijn nu in totaal 58 zware stormen voorgekomen. Elf van die stormen bereikten een uurgemiddelde van windkracht 11 en alleen op 6 september 1944 werd gemiddeld over een uur orkaankracht 12 gemeten (Nader verklaard- stormklimaat).
Zeer zware windstoten tot diep in het binnenland
De storm van 18 januari 2007 leverde op grote schaal zeer zware windstoten op van 120 tot 130 km/uur. Wilhelminadorp registreerde volgens voorlopige cijfers met 133 km/uur de zwaarste windstoot. Ook in het binnenland zijn op verschillende plaatsen tot ver landinwaarts zeer zware windstoten gemeten van 110 tot 120 km/uur. Herwijnen registreerde een vlaag van 124 km/uur.
laat in de middag, dus nog even wachtenquote:Op zondag 4 november 2012 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens wanneer komt die wind? Het is nu windkracht twee, maar ik wil wel even een strandwandeling maken met 100km/h wind.
Dan is het al donker!quote:Op zondag 4 november 2012 10:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
laat in de middag, dus nog even wachten
oh, dan is er vanmiddag wel genoeg wind om uit te waaienquote:Op zondag 4 november 2012 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan is het al donker!Kan ik mooi eerst voetbal kijken
edit: Het is al van 2/3 Bft. naar 3/4 Bft.
Dat je geen berg van 1000 meter hoeft te hebben om hoogteverschil te ervaren. Een stijle helling (prominence) is al genoeg. En die zijn er volop in het vlakke Nederland: de duinen, diverse heuvelruggen en het heuvelland, waardoor je hier ook zo'n foto kunt maken.quote:
Dat lijkt mij niet de Noordzee, kleur is anders en te korte golven.quote:
Ik daag je uitquote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat je geen berg van 1000 meter hoeft te hebben om hoogteverschil te ervaren. Een stijle helling (prominence) is al genoeg. En die zijn er volop in het vlakke Nederland: de duinen, diverse heuvelruggen en het heuvelland, waardoor je hier ook zo'n foto kunt maken.
Voorlopig is het nagenoeg windstil. De rookpluimen aan de overkant nabij vlissingen gaan kaarsrecht omhoog.quote:Op zondag 4 november 2012 13:48 schreef Fredo55 het volgende:
Verwacht hier in Zeeland wel een 8bft vanavond.
Van wat precies? Begint nu pas te waaien, of bedoel je wat anders.quote:
Dat bedoel ik ja, het moet nog losbarsten begrijp ik?!quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van wat precies? Begint nu pas te waaien, of bedoel je wat anders.
Tis jammer dat het nog zo hard regent, ik kijk wel uit mn raamquote:Op zondag 4 november 2012 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja hoor kan prima, hou wel rekening mee dat het maar erg kort is,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
17 met de verwarming aan. Klote monumentaal pandquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:38 schreef Ener-G het volgende:
De boel lost op voordat het boven land is
Beetje zoals in Nederland, alleen een paar graden warmer. Hier gaat het ook best lekker stabiel herfstweer worden, zo te zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig fijn herfstweer hier
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Beetje zoals in Nederland, alleen een paar graden warmer. Hier gaat het ook best lekker stabiel herfstweer worden, zo te zien.
Alles goed verder?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Beetje zoals in Nederland, alleen een paar graden warmer. Hier gaat het ook best lekker stabiel herfstweer worden, zo te zien.
Kijk even naar de pluim. Stabieler kan bijna niet. Ok, beetje wisselvallig, maar is dat erg als de regen steeds laat op de dag valt?quote:
Ik ben de afgelopen 10 dagen al minstens 8 keer nat geregend, en dan heb ik de flexibiliteit om eerder/later naar mn werk te gaan (en zelfs dat helpt dus niet)quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is tot 14:00 zonnig geweest hier, niks te klagen.
Dan moet je haast wel dicht bij de kust wonen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 10 dagen al minstens 8 keer nat geregend, en dan heb ik de flexibiliteit om eerder/later naar mn werk te gaan (en zelfs dat helpt dus niet)
Zijn ze eindelijk begonnen met de Hedwigepolder?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:07 schreef Fredo55 het volgende:
Nat in de Zeeuwse polder:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zijn ze eindelijk begonnen met de Hedwigepolder?
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zijn ze eindelijk begonnen met de Hedwigepolder?
Ja, in Den Haagquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel dicht bij de kust wonen.
Ik regen zelden nat, maar plan mijn wandeltochten altijd om de regen heen. Af en toe pik ik wel het begin van een bui mee (zoals vanmiddag), maar aangezien het zo weinig gebeurt, vind ik dat zelfs wel fijn.
Dat ligt aan de Fokkers, want er kan nog steeds gepraat worden over het weer, ook zonder storm, vorst of hitte.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 12:32 schreef Skwish het volgende:
Gisteren een grauwe druilerige dag, vandaag een prachtige zonnige dag
quote:
Ja, ik wou het eens uitproberen en het bevalt prima. Veel gezonder ook. En het scheelt flink op de eindafrekening natuurlijkquote:
hier ook, lekker graadje of 16 in huis, sterker nog ramen staan open hierquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, ik wou het eens uitproberen en het bevalt prima. Veel gezonder ook. En het scheelt flink op de eindafrekening natuurlijk
De zon is de gehele dag ook in Castricum aanwezig geweest. Met af en toe een wolkjequote:
Ik liep vandaag in een tshirt de hond aan uitlaten. Kon primaquote:Op zondag 11 november 2012 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
hier ook, lekker graadje of 16 in huis, sterker nog ramen staan open hier
ben groot liefhebber van frisse lucht
ik duim met je meequote:Op maandag 12 november 2012 01:55 schreef VacaLoca het volgende:
Donderdag wss nachtvorst, hopelijk blijft het daarbij. Ik duim voor een hele zachte winter.
Heb de verwarming altijd max. op 18 staan, dus zo nu en dan springt de verwarming ff aan. Mensen noemen dat koud, voor mij is dat altijd gewoon prima. Zeker als ik net onder de douche uit kom kan ik het in een woonkamer van 18 graden de rest van de avond goed warm hebben en dan mag de verwarming weer uit en het raampje openquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, ik wou het eens uitproberen en het bevalt prima. Veel gezonder ook. En het scheelt flink op de eindafrekening natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:02 schreef Tjacka het volgende:
wtf ik heb hem altijd dik op 22C staan hoor..
MIjn oma heeft hem altijd nog warmer volgens mij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
zou kapot gaan als iemand dat zou doen
18/19 graden, max, liever een extra trui dan die pleuriswarmte in huis...
dat doen alle ouwe mensen, die kennen maar een standje op de thermostaat, standje hoog...quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MIjn oma heeft hem altijd nog warmer volgens mij.
Voorverwarmen voor het crematoriumquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat doen alle ouwe mensen, die kennen maar een standje op de thermostaat, standje hoog...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voorverwarmen voor het crematorium
Oh en alleen in de winter trouwens hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat doen alle ouwe mensen, die kennen maar een standje op de thermostaat, standje hoog...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voorverwarmen voor het crematorium
ZWA?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
op dit soort momenten wil ik ZWA terug
Oh, dat had ik ook wel mooi gevondenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
was ooit een apart subforum vol met zwarte humor
was ook mooi, maar een beetje té zwarte humorquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, dat had ik ook wel mooi gevonden
Allemaal negergrappen enzo of ander soort 'zwart'?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
was ooit een apart subforum vol met zwarte humor
neuh, harde humor, maar we dwalen afquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allemaal negergrappen enzo of ander soort 'zwart'?
Ik kom net ergens vandaan waar het altijd 20-21 graden is. Daar zit ik dus in m'n T-shirt. Op de fiets weer naar huis en heb het gewoon heet bij 14,5 graden... Raam dus maar weer open gedaan.quote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb de verwarming altijd max. op 18 staan, dus zo nu en dan springt de verwarming ff aan. Mensen noemen dat koud, voor mij is dat altijd gewoon prima. Zeker als ik net onder de douche uit kom kan ik het in een woonkamer van 18 graden de rest van de avond goed warm hebben en dan mag de verwarming weer uit en het raampje open.
Scheelt idd in de stookkosten.
hier in Drenthe iig niet. Wat een depressief schijtweerquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft er uberhaupt vandaag ergens in NLD de zon geschenen?
Echt he!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:11 schreef zipper4u het volgende:
tering, wat is het waterkoud in Den Haag
Eensch. En ik hoef vandaag toch de deur niet uit dus mijn haar heeft er ook niet onder te lijdenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:08 schreef Felagund het volgende:
Zolang het droog blijft vind ik het best.
Voor mij geldt nog altijd: 'beter een jaar in de mist, dan in Fryslan in een kist'quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor mij geldt nog altijd: 'beter een jaar in de mist, dan in Fryslan in een kist'
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor mij geldt nog altijd: 'beter een jaar in de mist, dan in Fryslan in een kist'
Begint nu wel héél erg op Nederland te lijken hè?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:08 schreef Dven het volgende:
Hier komende week dagtemperaturen die schommelen tussen 7 en 13 graden en nachttemperaturen tussen -1 en +2. brrrrr
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:08 schreef Dven het volgende:
Hier komende week dagtemperaturen die schommelen tussen 7 en 13 graden en nachttemperaturen tussen -1 en +2. brrrrr
En gewoon voor het raam blijven staan als er een tornado langs je huis scheert.quote:
Huizen zijn niet zo fragiel als die sporttribunes daar denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En gewoon voor het raam blijven staan als er een tornado langs je huis scheert.
Duurt maar even. Over een paar weken is het drie maanden lang of een stuk warmer of een stuk kouderquote:Op donderdag 15 november 2012 18:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Begint nu wel héél erg op Nederland te lijken hè?
Ik zat al te kijken en dacht, zou je niet ff een veiliger plekje gaan zoeken... demquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En gewoon voor het raam blijven staan als er een tornado langs je huis scheert.
Ja, dan ben je niet bepaald winstgevend laatste tijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:22 schreef Xebber het volgende:
Je zal maar afhankelijk zijn van zonnepanelen.
Helaasch wel ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:08 schreef minthy het volgende:
Vanochtend hadden we hier stralend weer, maar nu zwaarbewolkt.
En waterkoud
Zelfs in huis krijg ik het niet lekker warm, gelukkig mag ik naar m'n werk. Vloerverwarmingquote:
en motregenquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier de hele dag al mistig/bewolkt!
Deze dagen komt er niet veel uit inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:22 schreef Xebber het volgende:
Je zal maar afhankelijk zijn van zonnepanelen.
Gemiddeld hetzelfdequote:Op zaterdag 17 november 2012 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Duurt maar even. Over een paar weken is het drie maanden lang of een stuk warmer of een stuk kouder
14 graden nu, en zelfs dat went.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs in huis krijg ik het niet lekker warm, gelukkig mag ik naar m'n werk. Vloerverwarming
Ik heb het niet zo snel koud, ik gok dat het ook te maken heeft met slaapgebrekquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
14 graden nu, en zelfs dat went.
Gewoon op blote voeten zelfs nu, had vorige maand niet gedacht dat ik dat zou doen met die temperatuur. Maar goed, het went dus.
ja!!quote:
Quote mij nooit meer als de zon schijnt. De zon zit nu achter de wolken.quote:
Sorry, jong...quote:Op zondag 18 november 2012 14:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Quote mij nooit meer als de zon schijnt. De zon zit nu achter de wolken.
Het is je vergeven. De zon begint weer door te breken.quote:
Gelukkig maar!quote:Op zondag 18 november 2012 14:42 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het is je vergeven. De zon begint weer door te breken.
Hij zit nu zelfs achter de aarde. Helemaal donker!quote:Op zondag 18 november 2012 14:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Quote mij nooit meer als de zon schijnt. De zon zit nu achter de wolken.
Ik mag toch hopen dat ik daarvan niet ook nog de schuld krijg...quote:Op zondag 18 november 2012 17:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij zit nu zelfs achter de aarde. Helemaal donker!
Nee hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik daarvan niet ook nog de schuld krijg...
In het westen des lands was het de hele middag zonnigquote:Op zondag 18 november 2012 17:50 schreef MaLo het volgende:
Wat een sombere dag. Eerst miezer en regen en nu dichte mist
Hier in Twente echt één grote droefenisquote:Op zondag 18 november 2012 18:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
In het westen des lands was het de hele middag zonnig
Wees blij, hoef je het ook niet op te ruimen.quote:Op zondag 18 november 2012 18:51 schreef Adelante het volgende:
Zelfs de kachel wil niet trekken met dit zutweer
Was lekker ja.quote:Op zondag 18 november 2012 18:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
In het westen des lands was het de hele middag zonnig
Hier ook, echt heel mistig. Heb net hardgelopen maar durfde de wijk niet uitquote:Op zondag 18 november 2012 20:01 schreef Adelante het volgende:
Best mistig trouwens in de stad, zicht is 100m ofzo.
Hier ook, voor de veranderingquote:
In Tofanië misschien, maar hier in Arnhem is het nog steeds mistig.quote:Op maandag 19 november 2012 12:12 schreef Klonk het volgende:
dikke mist vanmorgen, werd rond een uurtje of 9 minder, rond half 10 deed de zon een eerste poging en daarna werd het alleen maar beter en beter en nu is het een prachtig blauwe lucht met hier en daar een klein wolkje
Einde van de pluimquote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
Is er winter aan het eind van de pluim?
In de prullenbak.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:32 schreef daanski82 het volgende:
Waar kan ik ook al weer de prognose voor de winter vinden ?
De trend van temperaturen boven nul ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuw met sinterklaas ?![]()
Hopelijk blijft de pluim deze trend houden.
Nee natuurlijk is er geen zekerheid, maar het is voor het eerst dat er zoveel koude trends zijn dit jaar. Kan over 3 dagen helemaal anders zijn, maar dat weet je toch niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De trend van temperaturen boven nul ja.
Wat moet je nu met zo'n grote onzekerheid? Temperaturen over twee weken tussen +9 en -9...
Gisteravond heerlijk buiten getennist, had het op een gegeven moment eigenlijk te warm voor een lange broekquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:09 schreef Felagund het volgende:
Idd, hier ook heel mooi weer, ik heb nog niet het idee dat het bijna winter is. Maar a.s vrijdag begint hier al weer de kerstmarkt.
Oh dus wel windquote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef Lemans24 het volgende:
OK, het waait best hard. En dat betekent hier in Utrecht (waar het eigenlijk bijna nooit hard waait) windkracht 5... Wellicht straks nog windkracht 6, en dat bij een zwoele 10 graden.
Revolution-NL gaat voor een enkele reis Lapland en wordt Revolution-FI !quote:Op woensdag 21 november 2012 20:49 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik had flinke vorst met een zonnetje besteld. Helaas nog weinig van te bekennen
Het noorderlichtquote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Revolution-NL gaat voor een enkele reis Lapland en wordt Revolution-FI !
Wat een slechte titel is dat zeg...wat is stevig in dit geval dan? Als het vervolgens eind december -10 overdag is hoe noemen ze het dan? Het wordt gewoon fris en ietsjes beneden normaal maar om het nou stevig te noemen...quote:
dat is een risico van het 't vak...moet je maar geen boom worden en sap hebben in de winterquote:Op donderdag 22 november 2012 13:15 schreef pinine het volgende:
Het is beter dat het in december een beetje koud word dan dat het eind januari/februari koud word, vorige winter gaf dit veel schade aan bomen en planten die nog teveel sap hadden.
Bij ons was alles kapot gevroren. Al met al was dat een flinke schadepost van het voorjaar.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:15 schreef pinine het volgende:
Het is beter dat het in december een beetje koud word dan dat het eind januari/februari koud word, vorige winter gaf dit veel schade aan bomen en planten die nog teveel sap hadden.
Horrorwinter natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat een slechte titel is dat zeg...wat is stevig in dit geval dan? Als het vervolgens eind december -10 overdag is hoe noemen ze het dan?
ik zit in die week 3 dagen zonder warm water door een verbouwingquote:Op donderdag 22 november 2012 12:39 schreef Revolution-NL het volgende:
3 - 6 graden overdag stevige kou noemen
Wat een histerie wordt er weer van gemaakt door de media.
Vorige winter was dan ook een uitzonderlijke situatie, wat mij betreft bloeien begin februari de crocussen al en is er verder hoogstens nog wat lichte nachtvorstquote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dat is een risico van het 't vak...moet je maar geen boom worden en sap hebben in de winterwinter loopt tot 1 maart
Nee.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:13 schreef INViCTuS het volgende:
Koude december in aantocht?
http://www.weer.nl/weer-i(...)ber_in_aantocht.html
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zondag wordt zo als het nu naar uitziet een onstuimig dagje![]()
Ik kan al niet wachten!
Mooi.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindhoven hier zojuist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
80% rijdt ook zonder licht, lekker overal bijna-ongelukken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:59 schreef Lemans24 het volgende:
Dichte mist in midden Nederland, in de stad! Dat komt ook weinig voor. 82 meter zicht, zegt De Bilt. Ik geloof het graag, in Utrecht is de Oudegracht ineens wel erg kort...
Ja, daar is de Oudegracht ook beroemd om, fietsers die niet uitkijken, zonder licht tegen het verkeer inrijden en voetgangers die denken dat de weg van hun is...quote:Op zaterdag 24 november 2012 03:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
80% rijdt ook zonder licht, lekker overal bijna-ongelukken.
Boh, wat een dag was datquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef Againzender het volgende:
Storm?:
http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap001%3Aa0001
Morgen zware storm met zeer zware windstoten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef Againzender het volgende:
Storm?:
http://kranten.kb.nl/view(...)peg21%3Ap001%3Aa0001
quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgen zware storm met zeer zware windstoten.
[ afbeelding ]
Mijn geboortedagquote:
Meh, zeventje hier. Move along people, nothing to see.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:47 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen aan de kust zo te zienquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:47 schreef aloa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |