abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118765675
Ik kwam thuis en ik bel mijn vriendin op met wie ik een relatie had van zo'n twee jaar.
We wonen niet samen maar hadden wel plannen om dat te gaan doen.
Ze zegt dat ze een verassing voor me heeft en dat ik het vast heel leuk en spannend vind.
Normaal is ze helemaal niet zo wild dus ik werd toch wel een beetje opgewonden en vroeg me af wat het kon zijn.

Uurtje later, ze kwam van haar werk, belt ze aan.
Ik doe de deur open en daar staat ze, haar hele hoofd kaalgeschoren, alleen een zachte dons.
Je kon zo het hoofdhuid zien.

Nou je wil niet weten wat er op dat moment door je heen gaat.
Ik vond het verschrikkelijk en heb meteen de deur weer dicht gesmeten.
Ze heeft nog twintig minuten aan de bel gehangen en me proberen te bereiken op mijn GSM maar ik heb niet meer open gedaan en in een soort van shocktoestand de hele dag voor me uit zitten staren.

Het is nu ongeveer twee weken geleden gebeurd, waterval aan smsjes en telefoontjes maar niets mee gedaan, ik heb haar zelf nog twee smsjes gestuurd een dat ik haar niet meer hoef te zien en twee dat ik mijn spullen bij haar thuis wel laat halen.

Dit klinkt misschien heel bekrompen maar als ik foto's terugkijk zie ik alleen dat kale hoofd voorbij schieten. Kijk als ze nu een ziekte had was het natuurlijk heel anders, zo ben ik niet, dan komt het ook niet zo onverwacht maar ze deed het uit zichzelf.
Ik snap niet wat ze dacht.

Op dit moment weet ik niet wat ik moet doen, ik kan niet met haar spreken zonder stil te vallen of enorm kwaad te worden, en eigenlijk wil ik dat ook niet! Misschien is dit een manier om het van me af te schrijven maar misschien hebben jullie nog tips alvast dank!

quote:
------------------------Ik heb haar inmiddels toch maar laten bellen-----------------------------------------------------
Nou, ze heeft me gebeld, en ik heb opgenomen.
Eerst natuurlijk allebei niet weten wat te zeggen maar toen brak ik het ijs.
Ik vroeg gewoon meteen waarom ze het had gedaan.
Dat ik het niet snapte, dat ik perplex stond, dat ik niet wist of ik zo bekrompen ben of dat er iets anders is wat me versteld deed staan.

Zij inmiddels al in snikken uitgebarsten maar zei dat ze me het echte verhaal wilde vertellen.
Dus toen dacht ik wel even, oh kut dadelijk is ze echt ziek, maar dat is niet het geval.
Ze zei dat ze het wilde brengen als een erotische verrassing maar dat het niet was.
Ze beweerde dat ze via een paar collega's op haar werk, (ze werkt bij een bank overigens), in contact was gekomen met een feministische organisatie voor meer vrouwenrechten op de werkvloer en elders.
Echter, dit ging verder en omdat ze er nieuw bij was moest ze haar hoofd kaalscheren, door bij wijze van spreken tegen mij in opstand te komen.

Dat durfde of wilde ze niet dus heeft ze wel haar hoofd kaalgeschoren maar niet tegen mij in opstand willen komen.
Ik heb immers helemaal niets met dat soort bewegingen in landen als Nederland waar het niet meer toe doet en het is ook niet dat ik haar ooit ook maar enig onrecht heb aangedaan, kom op ze werkt en we brengen beide dadelijk geld in het laatje, hoe geëmancipeerd wil je het hebben.
Daarnaast is ze inmiddels op haar werk geschorst, voor ogenschijnlijk dezelfde reden, dus ik ben niet de enige die er zo over denkt kennelijk.

Toen begon ze toch te klagen, terwijl we nog niet eens samenwonen he, dat zij dan altijd waarschijnlijk altijd de afwas moest doen, het huis schoonmaken, nooit een woord over gesproken en nu knalde er een waterval aan woorden uit.
Nou voor mij was een ding wel duidelijk en dat heb ik gezegd, ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden dat ik twee weken bijna niets heb laten horen, maar met deze onzin hoef ik niets te maken hebben, dat ik me kennelijk in haar heb vergist, dat ze vooral lekker kaal moet blijven met haar vriendinnen en haar ogen moet sluiten voor de echte problemen in de wereld.

Ik heb niets tegen gelijkheid van vrouwenrechten, maar in deze Nederlandse maatschappij waar alles goed is geregeld en ik in een relatie echt niet zo traditioneel ben als zij wilt doen overkomen plotseling (sloeg ook nergens op), alles zo op jezelf willen betrekken dan maar niet.

Ik heb gezegd dat ik mijn spullen (die ik altijd netjes zelf opruim) wel zelf bij haar kom halen, dan praten we nog wel een keer, maar dat ik nu bij mij beslissing blijf.

Dat is het dus.
Voor mij is het wel duidelijk wie ik voortaan op pleintjes zie staan te juichen bij de woorden van een andere feministe of wie dan ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door DeParo op 03-11-2012 18:02:29 ]
pi_118765725
Ure joking right :')
pi_118765726
misschien wilt ze je wel testen
pi_118765729
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Koop een pruik voor haar
Zoals ik al zei, ik kan niet eens een foto van haar normaal zien, een pruik gaat denk ik niet helpen.
Daarnaast is er nu te veel gebeurd, ik weet niet of ik met haar moet praten, dat gevoel heb ik dan wel.
pi_118765731
Pruik idd, elke avond vd week n ander wijf neuken
pi_118765734
Dude! da's wel een verrassing toch? Als het goed is heeft ze nu alweer een coupe GI Jane, en als ze een mooie schedel heeft zou ik het daar op doen ;)
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_118765739
Hahahahahaha _O-

sorry ik moest echt lachen
pi_118765740
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef liselaartje het volgende:
misschien wilt ze je wel testen
Dat heb ik haar al meteen bij het begin van de relatie duidelijk laten blijken niet van gediend te zijn, ik ga een relatie vol vertrouwen in dat je alles in overleg met elkaar kan doen, daarom komt dit zo hard aan.
pi_118765741
ROFLOL!!!!!!!!!!!! _O_ _O- _O_
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_118765745
sprake van liefde was r niet echt idd... vn beide kanten that is.. mr why heeft ze gedaan ?
pi_118765763
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef Deetch het volgende:
Dude! da's wel een verrassing toch? Als het goed is heeft ze nu alweer een coupe GI Jane, en als ze een mooie schedel heeft zou ik het daar op doen ;)
kies je je skelleten daar ook op uit necro
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:27:00 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118765765
Vind het toch jammer voor haar. Zij is/was er blijkbaar erg blij mee. Ik vind het ook niks hoor en begrijp dat je geschokt bent op zo'n moment. Maar zo reageren als man zijnde is ook wel wat overdreven.. Misschien wou ze dit graag een keer en wist ze niet dat je het zo erg zou vinden. Is niet leuk maar zo reageren (vooral zo lang negeren) na een relatie van 2 jaar is ook niet goed van jou.
we dan
pi_118765767
hahahaha ik dacht ze heeft de poes geschoren ofzo.. hmm..
pi_118765768
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef Deetch het volgende:
Ik wist ook niet van te voren dat ik daar helemaal niet van hield, het is ook niet iets waar ik ooit echt over heb nagedacht volgens mij, maar misschien is het ook wel de verassing ik was echt van slag.
pi_118765775
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

kies je je skelleten daar ook op uit necro
nee, die spartelen niet tegen als ik ze aan mijn paal rijg.
Supra Groningam Nihil
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:27:44 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118765777
Helemaal gelijk dat soort ingrijpende dingen doe je toch niet zomaar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:27:57 #18
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_118765780
Blablabla.

Geloof er geen reet van!! :O
pi_118765783
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef heloef het volgende:
Helemaal gelijk dat soort ingrijpende dingen doe je toch niet zomaar.
is beter dan een pittig kort kapsel imho.
Supra Groningam Nihil
pi_118765791
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik wist ook niet van te voren dat ik daar helemaal niet van hield, het is ook niet iets waar ik ooit echt over heb nagedacht volgens mij, maar misschien is het ook wel de verassing ik was echt van slag.
:') misschien had ze de rest ook wel geschoren en was dat de echte verrassing :X
Supra Groningam Nihil
pi_118765796
woow hoe komt zij erbij dat dit een spannende verassing is? hahaha sorry moet echt hardop lachen
pi_118765803
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:25 schreef LelijKnap het volgende:
sprake van liefde was r niet echt idd... vn beide kanten that is.. mr why heeft ze gedaan ?
Het enige wat ze zei is dat ze dacht dat ze een leuke en spannende verassing voor me had........
Ik koppelde daar gelijk iets erotisch aan ik weet niet of dat de bedoeling was.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vind het toch jammer voor haar. Zij is/was er blijkbaar erg blij mee. Ik vind het ook niks hoor en begrijp dat je geschokt bent op zo'n moment. Maar zo reageren als man zijnde is ook wel wat overdreven.. Misschien wou ze dit graag een keer en wist ze niet dat je het zo erg zou vinden. Is niet leuk maar zo reageren (vooral zo lang negeren) na een relatie van 2 jaar is ook niet goed van jou.
Mijn reactie was ook heel hard, dat geef ik zonder meer toe, maar op dat moment was ik ook even niet mezelf. Nu twee weken later ben ik wel weer bij zinnen maar weet ook niet echt meer wat te doen, het is alsof iemand om wie je veel geeft, een moord op een andere dierbare van je heeft begaan echt een verscheurd gevoel geeft het, zo raar want het is alleen een kapsel natuurlijk, dat wel.
pi_118765804
heeft ze al iemand anders geneukt nu ? zal wel makkelijk vr dr wezen mt wat pruiken. Whos the slut ? Who knows!
pi_118765807
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:28 schreef Deetch het volgende:

[..]

:') misschien had ze de rest ook wel geschoren en was dat de echte verrassing :X
Dat was al zo als ik zo vrij mag zijn.
pi_118765810
Waarom verklaart zij dat gedaan te hebben?
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:30:49 #26
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118765813
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het enige wat ze zei is dat ze dacht dat ze een leuke en spannende verassing voor me had........

[..]

Mijn reactie was ook heel hard, dat geef ik zonder meer toe, maar op dat moment was ik ook even niet mezelf. Nu twee weken later ben ik wel weer bij zinnen maar weet ook niet echt meer wat te doen, het is alsof iemand om wie je veel geeft, een moord op een andere dierbare van je heeft begaan echt een verscheurd gevoel geeft het, zo raar want het is alleen een kapsel natuurlijk, dat wel.
Al gevraagd waarom ze het heeft gedaan en uitgelegd waarom jij zo reageerde?
we dan
pi_118765818
Haar groeit
pi_118765821
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom verklaart zij dat gedaan te hebben?
Lees OP enige verklaring die ik heb overigens. Ik heb voor de rest niet meer met haar gesproken, ook weet ik niet of dat nu nog verstandig is, daarom onder meer dit topic of ik dat nu nog moet doen.
pi_118765828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Al gevraagd waarom ze het heeft gedaan en uitgelegd waarom jij zo reageerde?
Nee, vandaar dit topic, er is nu echt van alles in een stroomversnelling gebeurd en ik weet niet of ik haar nu nog moet spreken of het maar zo moet laten. Dat geeft wel twijfel het was toch twee jaar.
pi_118765829
wat voel je voor haar? was ze de liefde van je leven?
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:32:22 #31
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118765835
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

Lees OP enige verklaring die ik heb overigens. Ik heb voor de rest niet meer met haar gesproken, ook weet ik niet of dat nu nog verstandig is, daarom onder meer dit topic of ik dat nu nog moet doen.
Nou ja het is een relatie van 2 jaar. Praten kan altijd dan zou ik zeggen. Veel slechter dan dit kan het voor jou en haar niet worden zo te horen dus ja
we dan
pi_118765839
praat het uit, verklaar je reactie en eis een degelijke uitleg

btw zitten jullie of zij in n bep scene wr kaal/kort normaler is oid ? of is ze "gwn' ?
pi_118765842
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:31 schreef Lanejo het volgende:
wat voel je voor haar? was ze de liefde van je leven?
Nu echt bijna niets meer, echt een soort van walging, ik haat haar niet volgens mij maar het is alsof je iets wat je altijd heel lekker vond plotseling niet meer naar binnen kan krijgen. We gingen samen wonen en we hadden hiervoor nauwelijks problemen.
pi_118765857
quote:

[..]

OP gelezen maar snap niet dat je haar niet even spreekt en wat vraagt.... Wellicht is zij solidair met een zieke vriendin ofzo...
pi_118765862
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja het is een relatie van 2 jaar. Praten kan altijd dan zou ik zeggen. Veel slechter dan dit kan het voor jou en haar niet worden zo te horen dus ja
Nu ik het zo schrijf is het inderdaad wel belachelijk dat ik na een relatie van twee jaar niet kan spreken. Ik sms haar zo even en vraag wel of ze me terug kan bellen als ze wakker is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef LelijKnap het volgende:
praat het uit, verklaar je reactie en eis een degelijke uitleg

btw zitten jullie of zij in n bep scene wr kaal/kort normaler is oid ? of is ze "gwn' ?
Goede vraag maar nee ik niet in ieder geval en al haar vriendinnen evenmin.
Verder heeft ze werk bij een normaal bedrijf dus dat lijkt me sterk dat iedereen daar kaal is.
pi_118765864
Je hebt al een relatie van twee jaar. Je schaamt je gewoon met haar gezien te worden :')
pi_118765870
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

We gingen samen wonen en we hadden hiervoor nauwelijks problemen.
Jullie hadden wel problemen, namelijk.. jij!
pi_118765871
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Laten we even reëel blijven. Als je zo reageert op je partner na een relatie van 2 jaar, over wat haar wat terug groeit, ben je gewoon haar niet waard (en ook geen andere meid). Als je van iemand houd, wat je toch mag verwachten naar 2 jaar, kun je niet zoals ts zo bam afscheid ervan nemen.
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:35:25 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118765875
Ah gossie toch
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_118765877
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nu echt bijna niets meer, echt een soort van walging, ik haat haar niet volgens mij maar het is alsof je iets wat je altijd heel lekker vond plotseling niet meer naar binnen kan krijgen. We gingen samen wonen en we hadden hiervoor nauwelijks problemen.
ik zou zeggen praat met haar, als je op het moment stond om samen te gaan wonen.. waren jullie beiden diep in love denk ik zo.. en dat mag je niet kapot laten gaan door zoiets als dit (hoe raar het ook is, en dat vind ik ook) maar kom op je bent een kerel 2 weken en nog niets van je laten horen is echt niet goed.. mischien heeft het wel een reden en laa je haar vies in de kou staan.. praat met haar, Serieus praat met haar
pi_118765882
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:34 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

OP gelezen maar snap niet dat je haar niet even spreekt en wat vraagt.... Wellicht is zij solidair met een zieke vriendin ofzo...
Dan kondig je dat toch niet aan met een leuke spannende verassing? Daarnaast ken ik de vriendinnen en vrienden voor wie ze dat zou doen, wat me overigens al sterk lijkt dat ze dat zou doen, zo goed dat ik wel weet dat er geen ziektes spelen of iets in die richting!
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:36:49 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118765894
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:35 schreef practics het volgende:

[..]

Laten we even reëel blijven. Als je zo reageert op je partner na een relatie van 2 jaar, over wat haar wat terug groeit, ben je gewoon haar niet waard (en ook geen andere meid). Als je van iemand houd, wat je toch mag verwachten naar 2 jaar, kun je niet zoals ts zo bam afscheid ervan nemen.
Nou ja realistisch gezien denk ik dat TS erg veel om haar gaf en toch blijkbaar wel door zo'n rare actie zo kan reageren. Dat jij je iets niet voor kan stellen maakt het niet onrealistisch
we dan
pi_118765896
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:35 schreef practics het volgende:

[..]

Nogmaals, ik dacht echt niet dat ik zo was, maar het was gewoon alsof er een waas voor mijn ogen kwam.
pi_118765899
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nu ik het zo schrijf is het inderdaad wel belachelijk dat ik na een relatie van twee jaar niet kan spreken. Ik sms haar zo even en vraag wel of ze me terug kan bellen als ze wakker is.

[..]

Goede vraag maar nee ik niet in ieder geval en al haar vriendinnen evenmin.
Verder heeft ze werk bij een normaal bedrijf dus dat lijkt me sterk dat iedereen daar kaal is.
mm wel belangrijk om dat duidelijk te hebben omdat r dan wrs wel n bepaald motiefje onder deze actie ligt.. tis alles behalve aannemelijk dat ze het zelf mooi vind of oprecht dacht dat jij dat zou vinden
pi_118765902
Stel je niet zo aan man.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_118765909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:35 schreef Lanejo het volgende:

[..]

ik zou zeggen praat met haar, als je op het moment stond om samen te gaan wonen.. waren jullie beiden diep in love denk ik zo.. en dat mag je niet kapot laten gaan door zoiets als dit (hoe raar het ook is, en dat vind ik ook) maar kom op je bent een kerel 2 weken en nog niets van je laten horen is echt niet goed.. mischien heeft het wel een reden en laa je haar vies in de kou staan.. praat met haar, Serieus praat met haar
Ik heb haar bericht, nu toch te laat om te bellen, neem aan dat ze me morgen wel belt want ze heeft vandaag (of gisteren) ook vier keer gebeld dus wat dat betreft.
pi_118765910
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja realistisch gezien denk ik dat TS erg veel om haar gaf en toch blijkbaar wel door zo'n rare actie zo kan reageren. Dat jij je iets niet voor kan stellen maakt het niet onrealistisch
Ja doei, als je echt om iemand geeft dan maakt het zelfs niet uit als die persoon als smurf binnen komt wandelen.
pi_118765917
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:38 schreef D0808 het volgende:

[..]

Ja doei, als je echt om iemand geeft dan maakt het zelfs niet uit als die persoon als smurf binnen komt wandelen.
Misschien was ik dan ook niet echt verliefd!
Waarom denk je eigenlijk dat ik dit topic open?
pi_118765918
dubieus motief
pi_118765921
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Kan me heel goed voorstellen dat er een ruzie van komt, en dat je na die ruzie wel een punt achter je relatie zet. Maar om zo de deur weer dicht te flikkeren, 2 weken niks van je te laten horen. Nee sorry dat gaat er bij mij echt niet in nee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nogmaals, ik dacht echt niet dat ik zo was, maar het was gewoon alsof er een waas voor mijn ogen kwam.
:') En naar 2 weken bedenk je plots dat het misschien anders had gemoeten? Gevalletje balzak staat op knappen en een kaal wijf is beter dan links of rechts :') :') :') :')
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:39:48 #51
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118765922
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:38 schreef D0808 het volgende:

[..]

Als je om iemand geeft maakt het jou ook uit hoe de buitenwereld naar haar kijkt omdat zij daarmee ook te maken heeft. Bescherming e.d. Zorgt ervoor dat sommige meiden geen te rare dingen doen ook. Gelul over alles maar accepteren uit de naam van liefde.. sinds wanneer staat geven om of houden van iemand gelijk aan alles accepteren en leuk vinden?
we dan
pi_118765925
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb haar bericht, nu toch te laat om te bellen, neem aan dat ze me morgen wel belt want ze heeft vandaag (of gisteren) ook vier keer gebeld dus wat dat betreft.
oke laat ff weten hoe het is gegaan niet dat het me intresseerd.. maar ben nu wel verdomde nieuwschierig.. zo hard heb ik vandaag nog niet gelachen
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:41:12 #53
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118765932
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:40 schreef Lanejo het volgende:

[..]

oke laat ff weten hoe het is gegaan niet dat het me intresseerd.. maar ben nu wel verdomde nieuwschierig.. zo hard heb ik vandaag nog niet gelachen
Sukkeltje
we dan
pi_118765935
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als je om iemand geeft maakt het jou ook uit hoe de buitenwereld naar haar kijkt omdat zij daarmee ook te maken heeft. Bescherming e.d. Zorgt ervoor dat sommige meiden geen te rare dingen doen ook. Gelul over alles maar accepteren uit de naam van liefde.. sinds wanneer staat geven om of houden van iemand gelijk aan alles accepteren en leuk vinden?
En sinds wanneer staat iets niet accepteren en niet leuk vinden gelijk aan deur dicht gooien en 2 weken negeren? :')
pi_118765939
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:40 schreef Lanejo het volgende:

[..]

Uiteraard, wie A zegt moet ook B zeggen, maar goed het afschrijven heeft wel geholpen.
Een uur geleden had ik niet gedacht haar nog te gaan berichten :) :).
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:42:31 #56
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118765942
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:41 schreef practics het volgende:

[..]

En sinds wanneer staat iets niet accepteren en niet leuk vinden gelijk aan deur dicht gooien en 2 weken negeren? :')
In een erg geschokt moment kan dat even duren. Zeg ook dat hij beter nu wel contact op kan nemen. Spreekt ook niet direct voor 100% liefde direct nee. Maar doen alsof er geen liefde is vanwege zo'n moment en hij niet meiden verdient e.d. kom op
we dan
pi_118765945
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:39 schreef practics het volgende:

[..]

Kan me heel goed voorstellen dat er een ruzie van komt, en dat je na die ruzie wel een punt achter je relatie zet. Maar om zo de deur weer dicht te flikkeren, 2 weken niks van je te laten horen. Nee sorry dat gaat er bij mij echt niet in nee.

[..]

:') En naar 2 weken bedenk je plots dat het misschien anders had gemoeten? Gevalletje balzak staat op knappen en een kaal wijf is beter dan links of rechts :') :') :') :')
Ja, ik bedenk me dat het misschien anders had gemoeten, maar zo voelt het dus niet.
pi_118765946
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Misschien was ik dan ook niet echt verliefd!
Waarom denk je eigenlijk dat ik dit topic open?
idd.. of wel maar houd je niet van dr.. verliefdheid is toch wat oppervlakkiger vaak, meer georienteerd op aanttrekkingskracht/sex en dat heeft ze nu gesloopt..
miss idd om te testen wat je werkelijk voelt: hoe diep je gevoelens zijn.. als nu blijkt dat je dr zo niks aan vindt mag je dr wel dankbaar zijn dat je bent wakker geschud en niet bent gaan samen wonen
pi_118765961
Zou ik ook doen.
pi_118765970
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

idd.. of wel maar houd je niet van dr.. verliefdheid is toch wat oppervlakkiger vaak, meer georienteerd op aanttrekkingskracht/sex en dat heeft ze nu gesloopt..
miss idd om te testen wat je werkelijk voelt: hoe diep je gevoelens zijn.. als nu blijkt dat je dr zo niks aan vindt mag je dr wel dankbaar zijn dat je bent wakker geschud en niet bent gaan samen wonen
Zo kan je het ook zien maar als zij er heel erg mee zit is het misschien beter dat ik wel met haar praat uiteraard wat ik nu dus morgen naar waarschijnlijkheid ook ga doen.
pi_118765974
en hoe naief is deze meid over t algemeen ? of hoe impulsief ?
pi_118765979
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je haalt nu liefde en lust door elkaar heen.
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:45:54 #63
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_118765980
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Shit wat een fantast die TS!!

Geloof je het zelf nog allemaal??

Weet je ts, denk dat je de juiste beslissing hebt genomen.

Beter voor de dame in kwestie.
pi_118765993
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zo kan je het ook zien maar als zij er heel erg mee zit is het misschien beter dat ik wel met haar praat uiteraard wat ik nu dus morgen naar waarschijnlijkheid ook ga doen.
dat pratrn moet je sowieso doen
mr probeer alles ff op n rijtje te krijgen en uit de vermoedens
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:47:03 #65
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118765995
Ga nu ongeveer slapen. Maar wil nog wel even zeggen dat wat ik opmaak uit de OP ze dus wel dacht dat jij het leuk/spannend zou vinden. Misschien wou ze gewoon een keer iets anders en had ze niet verwacht dat je zo zou reageren. Vind het jammer voor jullie beide hoor. Maar dus ook voor haar want was een erg verkeerde inschatting van haar zo komt het over op mij en ze boet er genoeg voor (terwijl ik denk dat ze wel goede intenties had, gewoon wat dingen wat opspicen zo te lezen)
we dan
pi_118766009
Ze weet nu iig. dat ze met een lul te maken heeft (hoop ik, als ze niet al te dom is)
pi_118766012
quote:
2s.gif... Op zaterdag 3 november 2012 02:45 schreef D0808 het volgende:

[..]

Je haalt nu liefde en lust door elkaar heen.
jij verliefdheid en liefde... liefde is houden van, verliefd zijn is geilen op, verblind zijn, etc... kunnen ook heel goed tegelijk
pi_118766013
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

dat pratrn moet je sowieso doen
mr probeer alles ff op n rijtje te krijgen en uit de vermoedens
Zeker ga ik ook nu doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ga nu ongeveer slapen. Maar wil nog wel even zeggen dat wat ik opmaak uit de OP ze dus wel dacht dat jij het leuk/spannend zou vinden. Misschien wou ze gewoon een keer iets anders en had ze niet verwacht dat je zo zou reageren. Vind het jammer voor jullie beide hoor. Maar dus ook voor haar want was een erg verkeerde inschatting van haar zo komt het over op mij en ze boet er genoeg voor (terwijl ik denk dat ze wel goede intenties had, gewoon wat dingen wat opspicen zo te lezen)
Daarom snap ik het niet, dan kent ze me dus ook helemaal niet, echt alsof iemand een baksteen bam tegen je gezicht gooit en denkt dat hij of zij grappig is.
pi_118766018
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:48 schreef D0808 het volgende:
Ze weet nu iig. dat ze met een lul te maken heeft (hoop ik, als ze niet al te dom is)
ach kerel kom hoe zou jij reageren als je vriendin zo voor de deur staat.. ik begrijp TS wel.. alleen die 2 weken niks van je laten horen kan niet
pi_118766020
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:48 schreef D0808 het volgende:
Kijk dit soort reacties had ik wel verwacht, ook genoeg geweest inmiddels en misschien wel terecht ergens, maar plaats jezelf maar eens in mijn schoenen, hoeft het niet te zijn dat ze kaal is maar iets heel anders, kijken of je dan nog zulke stoere praatjes hebt dat betwijfel ik dus namelijk.
pi_118766024
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]
etc... kunnen ook heel goed tegelijk
Nee, dat is lust.
pi_118766040
nope, liefde kan niet ontstaan zonder lust
pi_118766061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kijk dit soort reacties had ik wel verwacht, ook genoeg geweest inmiddels en misschien wel terecht ergens, maar plaats jezelf maar eens in mijn schoenen, hoeft het niet te zijn dat ze kaal is maar iets heel anders, kijken of je dan nog zulke stoere praatjes hebt dat betwijfel ik dus namelijk.
Ach gossie...

Luister "vriend" als mijn vrouwtje morgen met een rood/wit/blauw kapsel binnenkomt is het enige wat ze van me te horen krijgt dat het er kut uitziet. In tegenstelling tot jou sla ik dan niet de deur in haar bek om haar vervolgens te negeren.
pi_118766077
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:51 schreef LelijKnap het volgende:
nope, liefde kan niet ontstaan zonder lust
Zeer zeker wel, platonische liefde.
pi_118766080
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:54 schreef D0808 het volgende:

[..]

Ach gossie...

Luister "vriend" als mijn vrouwtje morgen met een rood/wit/blauw kapsel binnenkomt is het enige wat ze van me te horen krijgt dat het er kut uitziet. In tegenstelling tot jou sla ik dan niet de deur in haar bek om haar vervolgens te negeren.
Ten eerste vriend, is ze mijn vrouw niet, ten tweede zou ik haar nooit iets aandoen of iets in die richting, ten derde twijfel ik nu dus of onze relatie dus wel echt was gebaseerd op liefde.

Jij bent getrouwd, daar zit dat claim je althans liefde in, nu is mij iets abrupt overkomen waardoor ik denk dat ik dat niet met deze vrouw had maar bij een andere vrouw misschien compleet anders geweest zou zijn en daar zit nu enorme twijfel.
pi_118766085
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:54 schreef D0808 het volgende:

[..]

Ach gossie...

maar jij mag ook al blij wezen dat er bij jou iemand ingetrapt is
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 02:57:02 #77
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_118766092
Joh :')

Dat je het niet mooi of niet leuk vindt, dat kan ik enorm goed begrijpen. Maar jouw reactie en gedrag... djeezes. Hoe oud ben jij? Je komt enorm onvolwassen over alleszins. Verder vind ik dat je wel een heel groot probleem maakt van wat haar dat terug groeit...

Hoe oud ben je? Dat wil ik toch wel eens graag weten...
Are you fokking to me?
pi_118766094
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:56 schreef Lanejo het volgende:

[..]

maar jij mag ook al blij wezen dat er bij jou iemand ingetrapt is
Ja gelukkig struikelde ze niet zo over mijn uiterlijk w/
pi_118766097
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:57 schreef D0808 het volgende:

[..]

Ja gelukkig struikelde ze niet zo over mijn uiterlijk w/
:)
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:58:43 #80
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_118766109
Ze liet haar nieuwe Halloween outfit zien,inclusief kaalpruik, en dat probeert ze je al 2 weken te smssen
pi_118766117
maar trouwens.. FUCK.. ik ben niet naar de kroeg gegaan omdat ik vroeg naar bed wou.. nu zit ik hier weer.. met een halve liter naast me laptop
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:00:02 #82
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_118766129
Groeit toch zo terug. In de tussentijd kun je haar een flinke deuk in haar zelfvertrouwen aanpraten. Dan heb je als ze haar haar weer terug geeft mogelijk wel wat meer controle over haar. En je kan altijd haar eraan herineren hoe lelijk en waardeloos ze eigenlijk is zonder haar.
Ook kun je nu alvast contractueel vastleggen dat je de relatie eenzijdig op kan zeggen mocht ze in de toekomst kaal worden door kanker. Dat is relax want dan kun je gelijk op zoek naar een nieuw wijf. En hoef je het stervensproces van je huidige niet mee te maken.
pi_118766142
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:00 schreef borbit het volgende:
Groeit toch zo terug. In de tussentijd kun je haar een flinke deuk in haar zelfvertrouwen aanpraten. Dan heb je als ze haar haar weer terug geeft mogelijk wel wat meer controle over haar. En je kan altijd haar eraan herineren hoe lelijk en waardeloos ze eigenlijk is zonder haar.
Ook kun je nu alvast contractueel vastleggen dat je de relatie eenzijdig op kan zeggen mocht ze in de toekomst kaal worden door kanker. Dat is relax want dan kun je gelijk op zoek naar een nieuw wijf. En hoef je het stervensproces van je huidige niet mee te maken.
Dat zou ik nooit of te nimmer doen.
pi_118766154
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:55 schreef D0808 het volgende:

[..]

Zeer zeker wel, platonische liefde.
zucht
ja ik geil niet op mn hond ma vrienden zus pa oma opa kat vis neef nicht schoprnhauer konijn tante nietzche...
dat is een andere vorm van liefde
pi_118766156
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wel de deur dichtsmijten en twee weken lang geen contact opnemen en aangeven dat je haar niet wil zien?
pi_118766162
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wel de deur dichtsmijten en twee weken lang geen contact opnemen en aangeven dat je haar niet wil zien?
Dat vind ik nog altijd heel iets anders als je datzelfde zou doen wanneer ze een ziekte heeft en dat doe ik dus niet, zou ik nooit of te nimmer doen, ook niet overwegen dus.
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:04:27 #87
68091 borbit
pi_118766164
- Ja, leuk. Niet dus. -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2012 03:04:41 ]
pi_118766167
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

dat vn t zelfvertrouwen slopen zit wel wat in hoor :')
pi_118766173
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

dat vn t zelfvertrouwen slopen zit wel wat in hoor :')
Ik reageerde op het andere gedeelte.
Wat betreft wat je nu zegt is misschien een reden voor dit topic, allemaal wroeging ergens, toch.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 03:06:05 #90
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_118766174
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat vind ik nog altijd heel iets anders als je datzelfde zou doen wanneer ze een ziekte heeft en dat doe ik dus niet, zou ik nooit of te nimmer doen, ook niet overwegen dus.
Het zal wel niet zo zijn, maar je zou het niet eens geweten hebben als ze ziek was want je liet haar niet eens verklaren waarom ze deze beslissing gemaakt heeft.
Are you fokking to me?
pi_118766176
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

zucht
ja ik geil niet op mn hond ma vrienden zus pa oma opa kat vis neef nicht schoprnhauer konijn tante nietzche...
dat is een andere vorm van liefde
quote:
Liefde betekent de diepe genegenheid voor, welgezindheid tot of toewijding voor een ander
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:06:43 #92
68091 borbit
pi_118766177
halle berry is toch ook kaal. En lekker!
pi_118766190
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:06 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Het zal wel niet zo zijn, maar je zou het niet eens geweten hebben als ze ziek was want je liet haar niet eens verklaren waarom ze deze beslissing gemaakt heeft.
Dat kondig je volgens mij niet aan als een leuke en spannende verassing.
pi_118766196
Wat een belachelijke reactie van TS. Misschien ben je ook geschrokken van haar verrassing, je had op zijn minst even kunnen vragen waarom ze dat deed. Na twee jaar zou je juist alle onheil in een relatie aan moeten kunnen. Zegt dat al genoeg over jezelf. Of het nu uit is of niet, bij 't eerst volgende probleem ren je ook weg :')
pi_118766201
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:06 schreef D0808 het volgende:

[..]

[..]

liefde kent geen eenduidige definitie, hoe graag bepaalde instanties dat ook zouden willen
mrgoer ik zit mobiel en kan t niet degelijk toelichten nu
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 03:12:40 #96
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_118766220
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat kondig je volgens mij niet aan als een leuke en spannende verassing.
Neen daarom schreef ik ook: het zal wel niet zo zijn... Maar echt zeker weet je het natuurlijk niet, en je blijft jezelf nu toch afvragen waarom ze het gedaan heeft.

Waarom antwoord je niet op mijn vorige post? Ik zou echt graag weten hoe oud je bent. En wel om deze reden. Jij vraagt je terecht af waar jouw hevige reactie vandaan komt en twijfelt aan je liefde voor haar. Ik denk eerder dat de reden gewoon onvolwassenheid is.
Are you fokking to me?
pi_118766239
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:12 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Neen daarom schreef ik ook: het zal wel niet zo zijn... Maar echt zeker weet je het natuurlijk niet, en je blijft jezelf nu toch afvragen waarom ze het gedaan heeft.

Waarom antwoord je niet op mijn vorige post? Ik zou echt graag weten hoe oud je bent. En wel om deze reden. Jij vraagt je terecht af waar jouw hevige reactie vandaan komt en twijfelt aan je liefde voor haar. Ik denk eerder dat de reden gewoon onvolwassenheid is.
Ik ga niet op alle reacties reageren, vooral niet van degene die niet bijdragen aan wat ik hier probeer te bereiken, maar ik ben begin 20 mocht je het echt willen weten.
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:16:05 #98
52636 M2theC
You designed yourself
pi_118766245
raar dat ze denkt je er in positieve zin mee te verassen!
There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
pi_118766256
Laatste paar reacties verwijderd. Kinderen, geen slowchat. }:|.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2012 03:19:23 ]
pi_118766263
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:16 schreef M2theC het volgende:
raar dat ze denkt je er in positieve zin mee te verassen!
Ik heb ook niet gezegd dat iets in die richting mij zou opwinden, en zo is ze ook helemaal niet, we hebben het buiten bed vrijwel niet over seks ook geen problemen op dat gebied of twijfels.
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:19:40 #101
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_118766270
Verzonnen topics :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_118766273
ben wel heel benieuwd geraakt.. laat je morgen haar kant horen hier ?
pi_118766276
Grappig dat meerdere vrouwen hier zeggen dat TS moeilijk loopt te doen over niets, terwijl de meeste vrouwen niet eens naast hun vent willen lopen als hij een slonzige outfit aanheeft...

TS had dit inderdaad wat handiger aan kunnen pakken, maar ik begrijp zijn reactie wel. Dit soort dingen communiceer je toch eerst wel even over lijkt mij en kom nu niet met hypocriet gelul over "er is meer dan uiterlijk", want iedereen met een beetje levenservaring weet dat uiterlijk toch echt wel een zeer belangrijke factor is voor een relatie.

Ik had d'r gewoon binnen gelaten maar twee maanden lang niet aangeraakt onder het motto "Ik val niet op mannen.". Geloof me: dan flikt ze dit soort shit nooit meer.
pi_118766281
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:20 schreef LelijKnap het volgende:
ben wel heel benieuwd geraakt.. laat je morgen haar kant horen hier ?
Ja als ze belt uiteraard wel.
pi_118766285
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:20 schreef TimMer1981 het volgende:
Grappig dat meerdere vrouwen hier zeggen dat TS moeilijk loopt te doen over niets, terwijl de meeste vrouwen niet eens naast hun vent willen lopen als hij een slonzige outfit aanheeft...

TS had dit inderdaad wat handiger aan kunnen pakken, maar ik begrijp zijn reactie wel.

Ik had d'r gewoon binnen gelaten maar twee maanden lang niet aangeraakt onder het motto "Ik val niet op mannen.". Geloof me: dan flikt ze dit soort shit nooit meer.
zodat ze n ander neukt om dr zelfvertrouwen niet te verliezen of uit wraak ? hooguit een week n dan knallen met n pruik of voorbinddildo.. weet je gelijk of je nog homo kan worden later
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:25:18 #106
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118766288
gewoon 2 jaar niet spreken, koop een fles drank om het te vergeten
pi_118766304
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

zodat ze n ander neukt om dr zelfvertrouwen niet te verliezen of uit wraak ?
Ik weet niet met wat voor sloeries jij 'relaties' hebt, maar voor vreemdgaan is er geen enkel excuus mogelijk.
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:29:18 #108
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118766310
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:27 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ik weet niet met wat voor sloeries jij 'relaties' hebt, maar voor vreemdgaan is er geen enkel excuus mogelijk.
als ze dr dood faked mag het van mij

:')
pi_118766324
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:29 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

als ze dr dood faked mag het van mij

Waarschijnlijk ben ik de enige die je niet volgt, maar leg eens uit?
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:33:25 #110
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118766331
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:32 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben ik de enige die je niet volgt, maar leg eens uit?
stiekem was ze niet dood dus heb je het niet uitgemaakt
pi_118766341
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:33 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

stiekem was ze niet dood dus heb je het niet uitgemaakt
Als je vriendin haar dood in scene zet om buiten de deur te wippen dan moet je je sowieso misschien maar eens afvragen of je uberhaupt wel een relatie hebt...

Genoeg idiote theorieën weer; terug ontopic. :)
pi_118766359
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja als ze belt uiteraard wel.
Waarom moet zij jou bellen? Wat zal ze zich gekwetst voelen zeg. ;(
pi_118766365
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:40 schreef Charcot het volgende:

[..]

Waarom moet zij jou bellen? Wat zal ze zich gekwetst voelen zeg. ;(
Ze heeft nog geen dag overgeslagen met bellen dus denk niet dat daar het probleem zit eerlijk gezegd.
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:43:23 #114
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118766367
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:36 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Als je vriendin haar dood in scene zet om buiten de deur te wippen dan moet je je sowieso misschien maar eens afvragen of je uberhaupt wel een relatie hebt...

Genoeg idiote theorieën weer; terug ontopic. :)
oh was dat de reden, dan sla ik dr even hoor :(
pi_118766369
Joh , heel eerlijjk wat voor relatie is dit ?? Kijk dat je het niet leuk vind kan maar dit is wel heel erg overtrokken reactie en ik denk trouwens ook eigenlijk door dit gedrag dat je haar een dienst bewijst als je haar al niet wil zien omdat dit gebeurd is, dan kan ik me je reactie ook voorstellen als er echt iets ergs gebeurd en dat is niet zo'n goede reactie dus.
pi_118766372
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ze heeft nog geen dag overgeslagen met bellen dus denk niet dat daar het probleem zit eerlijk gezegd.
Ze zal wel veel om je geven dan. Maar zou jij dan zelf contact opnemen als zij dat de komende periode niet zou doen? :P
pi_118766376
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan heb je nog geluk met haar , want ik had allang gezegd bij zo'n reactie van bekijk je het lekker.
pi_118766382
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:44 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ze zal wel veel om je geven dan. Maar zou jij dan zelf contact opnemen als zij dat de komende periode niet zou doen? :P
Goede vraag, nauwelijks over nagedacht, weet ik niet.
Ik heb haar dus een bericht gestuurd ik ga er maar even vanuit dat ze gewoon belt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:44 schreef formerjellybean het volgende:
Joh , heel eerlijjk wat voor relatie is dit ?? Kijk dat je het niet leuk vind kan maar dit is wel heel erg overtrokken reactie en ik denk trouwens ook eigenlijk door dit gedrag dat je haar een dienst bewijst als je haar al niet wil zien omdat dit gebeurd is, dan kan ik me je reactie ook voorstellen als er echt iets ergs gebeurd en dat is niet zo'n goede reactie dus.
De twijfel is de reden voor dit topic.
Vermoed ik.
pi_118766383
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan heb je nog geluk met haar , want ik had allang gezegd bij zo'n reactie van bekijk je het lekker.
En daarom zit jij iedere avond op de bank met een zak chips te kijken naar McClouds Daughters...
pi_118766384
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zou jij je kaal scheren dan zonder te zeggen dat je dat ging doen?
pi_118766389
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee , maar ik scheer sowieso mijn kop niet kaal.
pi_118766395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , maar ik scheer sowieso mijn kop niet kaal.
Dat bedoel ik dus, jij doet alsof ze even gewoon iets deed, maar jij zou je niet kunnen voorstellen om je hoofd kaal te scheren.
pi_118766416
Jij ervaart het als heel schokkend maar zo heel schokkend is het niet hoor er zijn zat bekende vrouwen die het gedaan hebben. Sommige succesvol , sommige minder .
Mijn smaak is het niet daarom zou ik het niet doen, maar als iemand het wil en daar zin in heeft waarom niet.
Ieder zijn ding, wel heb ik wel eens vriendjes gehad die een mooie bos lang haar hadden en het besloten te kortwieken toen ze mij leerden kennen was ik stiekem niet helemaal blij mee want ik viel juist op ze vanwege dat lange haar in het begin, en ik heb toen wel gezegd dat ik het wel leuk vond maar dat ik het ook wel jammer vond dat het eraf was.
Ik ben niet volledig para geworden en ze weken genegeerd omdat ze iets met hun haar deden wat mij niet aanstond.
pi_118766421
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:56 schreef formerjellybean het volgende:
Jij ervaart het als heel schokkend maar zo heel schokkend is het niet hoor er zijn zat bekende vrouwen die het gedaan hebben. Sommige succesvol , sommige minder .
Mijn smaak is het niet daarom zou ik het niet doen, maar als iemand het wil en daar zin in heeft waarom niet.
Ieder zijn ding, wel heb ik wel eens vriendjes gehad die een mooie bos lang haar hadden en het besloten te kortwieken toen ze mij leerden kennen was ik stiekem niet helemaal blij mee want ik viel juist op ze vanwege dat lange haar in het begin, en ik heb toen wel gezegd dat ik het wel leuk vond maar dat ik het ook wel jammer vond dat het eraf was.
Ik ben niet volledig para geworden en ze weken genegeerd omdat ze iets met hun haar deden wat mij niet aanstond.
Dan verplaats je je in dit verhaal door iets anders, bij wijze van spreken dat een van je vriendjes plotseling met een grote tatoeage op z'n voorhoofd kwam aanzetten, ik noem maar iets.
pi_118766429
Dan nog is het gewoon een hele overtrokken reactie hoor. Twee weken iemand niet meer willen zien en twijfelen over de relatie vanwege een kapsel.
Schijnbaar zit de liefde dan gewoon niet erg diep dan.
pi_118766432
Daarnaast is de grote tatoeage op het voorhoofd ook niet binnen enkele weken weer verdwenen.
pi_118766437
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dan nog is het gewoon een hele overtrokken reactie hoor. Twee weken iemand niet meer willen zien en twijfelen over de relatie vanwege een kapsel.
Schijnbaar zit de liefde dan gewoon niet erg diep dan.
Ik hoef toch verdomme niet alles te slikken of wel soms, jij hebt het niet meegemaakt en voor mij was het gewoon schokkend, dat jij dat niet zo zou ervaren is jouw pakkie an maar ik dus wel.

Dat is dan mijn ding, de reden waarom het me zo schokte weet ik ook niet want ik heb nooit bij kapsels stil gestaan volgens mij, maar twee jaar met iemand iets opbouwen en op zo'n moment er achter komen dat het misschien op los zand was gebouwd is toch wel even slikken.
pi_118766443
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:02 schreef Cruoninga het volgende:
Daarnaast is de grote tatoeage op het voorhoofd ook niet binnen enkele weken weer verdwenen.
Ik noem maar iets zeg ik toch, bedenk gewoon iets dat jij enorm zou schokken, het was van mij ook geen reactie van bah moest dit nou nee het was echt alsof er een baksteen in je gezicht werd gegooid en je het maar grappig zou moeten vinden.
pi_118766452
Het is een kapsel , het groeit weer aan. Ze is nog steeds dezelfde persoon hoor al denk jij schijnbaar van niet.
Ik dacht meiden dramaqueens waren maar heel eerlijk , ik vind jou als kerel ook wel een erge drama queen.
pi_118766455
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:10 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een kapsel , het groeit weer aan. Ze is nog steeds dezelfde persoon hoor al denk jij schijnbaar van niet.
Ik dacht meiden dramaqueens waren maar heel eerlijk , ik vind jou als kerel ook wel een erge drama queen.
Dus als jouw vriend voor de deur zou staan in een jurk en een lading makeup "omdat hij wat nieuws wilde proberen" dan zou jij daar ook geen probleem van maken? Want zo zien de meeste mannen kort haar bij vrouwen; laat staan gemillimeterd haar.
pi_118766456
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik noem maar iets zeg ik toch, bedenk gewoon iets dat jij enorm zou schokken, het was van mij ook geen reactie van bah moest dit nou nee het was echt alsof er een baksteen in je gezicht werd gegooid en je het maar grappig zou moeten vinden.
Ok, laten we zeggen dat je aanvankelijke reactie het gevolg was van de schok. Maar in twee weken had je genoeg tijd om bij zinnen te komen, te bedenken dat het niet het einde van de wereld was en haar op z'n minst haar verhaal laten doen*. Dat je haar nu al 14 dagen met een kutgevoel laat zitten is wel vrij onsympathiek. Het zou gepast zijn daar je excuses voor aan te bieden als je haar straks weer spreekt.

* "haar verhaal" hihi :P
pi_118766458
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:10 schreef formerjellybean het volgende:
Als zij dat normaal vindt is ze misschien niet degene van wie ik dacht dat ze was, uiterlijk zegt ook iets over hoe iemand van binnen is, niet alles dat weet ik ook wel maar wel iets. Als iemand van de ene op de andere dag zichzelf dusdanig verandert, terwijl je daarvoor bij wijze van spreken zou zeggen dat ze daar niet het type voor is om dat te doen, dan brengt dat toch wel enige twijfel met zich mee.

Ik vind het prima dat je het voor haar opneemt maar ik denk dat het toch wel duidelijk is dat het voor mij als een enorme klap is overgekomen. Hoe je het wendt of keert, wat daarvan ook de reden is want dat weet ik zelf volgens mij ook niet precies, en als dat niet uitmaakt van welke kant moet een relatie dan komen? Alleen van haar kant of wat?
pi_118766460
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:12 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dus als jouw vriend voor de deur zou staan in een jurk en een lading makeup "omdat hij wat nieuws wilde proberen" dan zou jij daar ook geen probleem van maken? Want zo zien de meeste mannen kort haar bij vrouwen; laat staan gemillimeterd haar.
Echt heel vreemd, weet nog steeds niet of dat het precies was, want aan kapsels denk ik niet en aan gemillimeterd haar heb ik bijna nooit bij stil gestaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:13 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Ok, laten we zeggen dat je aanvankelijke reactie het gevolg was van de schok. Maar in twee weken had je genoeg tijd om bij zinnen te komen, te bedenken dat het niet het einde van de wereld was en haar op z'n minst haar verhaal laten doen*. Dat je haar nu al 14 dagen met een kutgevoel laat zitten is wel vrij onsympathiek. Het zou gepast zijn daar je excuses voor aan te bieden als je haar straks weer spreekt.

* "haar verhaal" hihi :P
Echt ook bizar ja, maar het is alsof ze opeens heel anders voor me is geworden van de ene op de andere dag, echt raar. Maar goed, ik zal daarvoor proberen sorry te zeggen, misschien.
pi_118766468
Voor mannen is het een soort van moord als de vrouw de haren afknipt, laat staan kaal scheren. vreemdgaan kunnen we nog hebben, maar dit is het ergste wat een vrouw kan doen!
pi_118766476
Je reageert wel echt als een wijf van 16. Leuk hoef je het niet te vinden, geschokt mag je zijn, maar 2 weken dr berichten negeren en je spullen bij dr willen ophalen?

Dramaqueen. Grow some balls.

Voor mij part maak je het uit, maar je gaat er mee om alsof ze je moedertje heeft neergestoken.
-nee-
  zaterdag 3 november 2012 @ 04:47:20 #136
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_118766483
Je vriendin was gewoon van: "TADAAAAAAAAAAAA!!!!, kijk m'n nieuwe carnavalsoutfit!!"

en jij BAMMMM deur dicht,
of je valt alleen op uiterlijk en innerlijk doet er blijkbaar niet toe,
kortom verzonnen topic

(leuk dat je al 140 post hebt van mensen die erop ingaan, maar dit zal nooit een Fok! klassieker worden hoor, hoe hard je ook over nagedacht hebt van te voren)

en stel he, als je al zo echt bekrompen bent zoals je doet voorkomen, dan heeft je vriendin dat gewoon gedaan om je eens goed voor het blok te zetten, al begrijp ik niet dat ze dan 2 weken lang contact probeert te zoeken

[ Bericht 16% gewijzigd door klabbakus op 03-11-2012 04:53:12 ]
  zaterdag 3 november 2012 @ 04:55:59 #137
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_118766492
haha neuk haar en zeg ''ooh voelt net als sugar lee whooper''.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_118766503
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik kan niet eens een foto van haar normaal zien, een pruik gaat denk ik niet helpen.
Daarnaast is er nu te veel gebeurd, ik weet niet of ik met haar moet praten, dat gevoel heb ik dan wel.
Jullie hebben elkaar niet gesproken maar er is wel te veel gebeurd?
pi_118766575
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 05:05 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

[..]

Lees OP.
  zaterdag 3 november 2012 @ 06:24:14 #140
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118766578
Bieden de advertenties bij dit topic geen oplossing? Haar terug in 1 behandeling.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118766677
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:24 schreef THEFXR het volgende:
Voor mannen is het een soort van moord als de vrouw de haren afknipt, laat staan kaal scheren. vreemdgaan kunnen we nog hebben, maar dit is het ergste wat een vrouw kan doen!
Maar natuurlijk.
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:16:32 #142
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_118766767
Ik hoop dat ik dood ben als mijn vriendin mij verast... Of in de grond stopt...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_118766772
Als een meisje zoiets zonder overleg doet, geeft ze zelf niks om de relatie :{ Spullen ophalen en verder niet meer aan denken :Y
pi_118766815
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 06:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Lees OP.
Die had ik gelezen.
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:56:49 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118766942
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:29 schreef DeParo het volgende:

Je houdt er wel van om met vuur te spelen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:58:21 #146
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_118766953
Grootste trolls in dit topic, TS & Hiergaanwedan :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:15:15 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118767070
Verzonnen shit, gezellig op de zaterdagmorgen.
Resistance is futile.
pi_118767118
Doe niet zo puberig, dat haar groeit er echt wel weer bovenop.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:30:21 #149
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118767220
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik hoef toch verdomme niet alles te slikken of wel soms, jij hebt het niet meegemaakt en voor mij was het gewoon schokkend, dat jij dat niet zo zou ervaren is jouw pakkie an maar ik dus wel.

Dat is dan mijn ding, de reden waarom het me zo schokte weet ik ook niet want ik heb nooit bij kapsels stil gestaan volgens mij, maar twee jaar met iemand iets opbouwen en op zo'n moment er achter komen dat het misschien op los zand was gebouwd is toch wel even slikken.
Echt, man de neuk op. Jij bent geen vent maar een jankerd. Dat jij je niet kan voorstellen hoe fout jij zelf bent in deze situatie zegt eigenlijk wel genoeg, jij bent nog niet volwassen en moet nog een lang proces door voordat je ook maar een beetje in de buurt komt van een echte vent.

Zoveel drama om een kale kop, shit dude. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:31:58 #150
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118767239
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als zij dat normaal vindt is ze misschien niet degene van wie ik dacht dat ze was, uiterlijk zegt ook iets over hoe iemand van binnen is, niet alles dat weet ik ook wel maar wel iets. Als iemand van de ene op de andere dag zichzelf dusdanig verandert, terwijl je daarvoor bij wijze van spreken zou zeggen dat ze daar niet het type voor is om dat te doen, dan brengt dat toch wel enige twijfel met zich mee.

Ik vind het prima dat je het voor haar opneemt maar ik denk dat het toch wel duidelijk is dat het voor mij als een enorme klap is overgekomen. Hoe je het wendt of keert, wat daarvan ook de reden is want dat weet ik zelf volgens mij ook niet precies, en als dat niet uitmaakt van welke kant moet een relatie dan komen? Alleen van haar kant of wat?
Ach gossie, wat ben je toch een zielig ventje, :'(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator zaterdag 3 november 2012 @ 09:37:07 #151
184769 crew  Deisyy
pi_118767290
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 05:05 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

[..]

Met teveel bedoelt hij waarschijnlijk dat ze heel veel haar had, die dus allemaal afgeschoren zijn :')

TS gaat spijt krijgen als haren op zijn hoofd, want als je je haar een keer afgschoren hebt groeit het daarna nog mooier terug.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_118767293
Jezus, dat je schrikt en haar even niet hoeft te zien kan ik nog wel begrijpen. Maar na twee weken nog in de foetushouding liggen huilen omdat je je zo gekrenkt voelt... Get over yourself already, je lijkt wel een wijf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:45:38 #154
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118767382
quote:
Hier moest ik ook gelijk aan denken :')
pi_118767466
TS, mag ik haar van je overnemen? Jij wilt 'r blijkbaar niet meer. :')
pi_118767500
Indien waargebeurd geef ik TS groot gelijk. Alleen twee weken radiostilte is wel erg, maak het dan gewoon uit en zeg dat het klaar is.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_118767929
Allereerst kan ik niet geloven dat dit echt is, maar voor het geval dat, wil ik toch even voor hem opkomen..

Ik vind dat hij heel goed uitlegt wat zijn gevoel hierbij is, dat hij niet begrijpt dat zijn vriendin zoiets zou doen.
Hij heeft het gevoel dat ze niet is wie hij dacht dat ze was omdat hij dit nooit van haar verwacht zou hebben.
1 bepaalde gebeurtenis kan je hele gevoel voor een persoon veranderen, dat wil je misschien niet, maar het kan wel degelijk gebeuren.

Het gaat niet om uiterlijk, dat is te simpel gedacht.

Dat gezegd hebbende, twee weken niets laten horen is niet zomaar lullig, maar echt een kutstreek..
compact en kleverig.
pi_118768514
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Allereerst kan ik niet geloven dat dit echt is, maar voor het geval dat, wil ik toch even voor hem opkomen..

Ik vind dat hij heel goed uitlegt wat zijn gevoel hierbij is, dat hij niet begrijpt dat zijn vriendin zoiets zou doen.
Hij heeft het gevoel dat ze niet is wie hij dacht dat ze was omdat hij dit nooit van haar verwacht zou hebben.
1 bepaalde gebeurtenis kan je hele gevoel voor een persoon veranderen, dat wil je misschien niet, maar het kan wel degelijk gebeuren.

Het gaat niet om uiterlijk, dat is te simpel gedacht.
Dit ja. Het lijkt mij ook verschrikkelijk, maar dit is op zich wel iets wat weer goed komt. Haar groeit natuurlijk gewoon weer terug. :') Dus ergens is dit best te vergelijken met de verkeerde kleren te hebben gekocht, alleen dan moet je er langer tegenaan kijken dan een paar uur. In dat opzicht is dit allemaal wat overdreven.
quote:
Dat gezegd hebbende, twee weken niets laten horen is niet zomaar lullig, maar echt een kutstreek..
Je vraagt je toch af of TS niet meer met zijn vriendin had dan slechts haar uiterlijk? :? Als je van plan bent samen te wonen heb je haar toch ook wel om andere redenen nodig, lijkt me.
pi_118768661
Troll, TS heeft geen vriendin.

Zie posthistory van troll TS
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:19:27 #160
42366 Staal
pi_118768675
TS is volgens eigen zeggen 20 en was dus 18 toen hij verkering met dat meiske kreeg.
Misschien is het wat jong om dan al zo serieus te zijn en te willen samenwonen. Dat hij zo over de mik gaat vanwege weer aangroeiend haar zal het vast het probleem niet alleen zijn. Misschien twijfelde hij al aan die relatie en dan doet ze vervolgens ook nog eens zoiets onpeilbaar.

Zomaar je kop kaalscheren wordt ook niet echt als normaal gezien he? Denk aan Britney Spears.
Un certain jeune homme
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:19:42 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118768679
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:18 schreef KeimpeHart het volgende:
Troll, TS heeft geen vriendin.

Zie posthistory van troll TS
Wat vertel je me nu? Dit verhaal is helemaal niet waar???
Nou ja, zeg! Het kwam zo geloofwaardig over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118768684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit ja. Het lijkt mij ook verschrikkelijk, maar dit is op zich wel iets wat weer goed komt. Haar groeit natuurlijk gewoon weer terug. :') Dus ergens is dit best te vergelijken met de verkeerde kleren te hebben gekocht, alleen dan moet je er langer tegenaan kijken dan een paar uur. In dat opzicht is dit allemaal wat overdreven.

[..]

Je vraagt je toch af of TS niet meer met zijn vriendin had dan slechts haar uiterlijk? :? Als je van plan bent samen te wonen heb je haar toch ook wel om andere redenen nodig, lijkt me.
dat zeg ik dus, iedereen doet net alsof het om haar uiterlijk gaat, maar er speelt veel meer,dat geeft ts ook aan.
Dat iedereen vervolgens roept dat het haar wel weer aangroeit, is echt nergens voor nodig. Dat weet ts ook wel.

Ik vind zijn reactie niet overdreven, twee weken negeren vind ik onbegrijpelijk, maar het gevoel hebben dat je de persoon die tegenover je staat niet kent omdat die iets doet waarvan je nooit had verwacht dat ie dat zou doen, kan ik begrijpen.
compact en kleverig.
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:20:26 #163
42366 Staal
pi_118768693
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat vertel je me nu? Dit verhaal is helemaal niet waar???
Nou ja, zeg! Het kwam zo geloofwaardig over.
Het gegeven is wel grappig. En dan tuin ik er maar in. Soit.
Un certain jeune homme
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:49:46 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118769276
Ik snap dat TS geschrokken is, ik snap ook nog wel van door de schok de deur dicht gooien. Maar dan nog. Je hebt een relatie, dan kan je iemand toch niet negeren.

Vervolgens dien je die deur open te doen en erover te praten. Waarom deed ze het, wat doet het met jou, etc.
Dat daar vervolgens uit blijkt dat het voor TS gewoon niet gaat werken, dat kan. Maar ga niet heel kinderachtig gewoon 2 weken!! dat is best fucking lang.. niets van je laten horen terwijl zijn 'vriendin' elke dag nog contact probeert te zoeken.
pi_118769640
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dit.
pi_118770021
Ookal is het een troll topic.. mijn reactie had hetzelfde geweest. Als ik iets walgelijk vind is het vrouwen met kort haar...
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:09:03 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118771345
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:22 schreef totalvamp het volgende:
Ookal is het een troll topic.. mijn reactie had hetzelfde geweest. Als ik iets walgelijk vind is het vrouwen met kort haar...
Maar als je dit nooit tegen je vriendin hebt gezegd of als dat ze dat gewoon niet wist en ze doet het.
Dan ga je haar toch niet 2 weken negeren. Dan zég je haar toch dat je het niets vindt en verbreekt eventueel de relatie.

Maar enkel volkomen negeren is dan toch geen normale reactie?
pi_118772208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar als je dit nooit tegen je vriendin hebt gezegd of als dat ze dat gewoon niet wist en ze doet het.
Dan ga je haar toch niet 2 weken negeren. Dan zég je haar toch dat je het niets vindt en verbreekt eventueel de relatie.

Maar enkel volkomen negeren is dan toch geen normale reactie?
Ik heb het daarom ook gezegd tegen haar ;)
pi_118772729
Je hebt geen vriendin.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118773094
Je vriendin belde in deze toestand aan?

pi_118773435
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:22 schreef totalvamp het volgende:
Die van mij ook.

Ten eerste, vrouwen met geschoren hoofden zijn vies (tenzij kanker natuurlijk). Ten tweede, een ieder die dit zomaar doet zonder reden en dat ook nog eens aankondigt als een verrassing en er superblij mee is is hoogstwaarschijnlijk vreselijk gestoord in haar hoofd en daar moet je sowieso niets mee te maken willen hebben.

Mensen die het ook zielig voor haar vinden daarom :')

Overigens wel overdreven van die twee weken stilte, ik had de eerste 1-2 dagen niets gezegd en daarna in ieder geval gepraat met haar om haar te vertellen dat ze gek is.
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:33:12 #172
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_118773608
Waarom zou de man alles van een vrouw moeten slikken?
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:36:05 #173
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118773672
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:33 schreef schaal_10 het volgende:
Waarom zou de man alles van een vrouw moeten slikken?
Moet niet, maar verwacht dan ook niet dat de vrouw alles slikt. ;)
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:37:08 #174
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_118773692
TS heeft vast een relatie met Britney Spears :P

Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 15:18:59 #175
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_118774733
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:36 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Moet niet, maar verwacht dan ook niet dat de vrouw alles slikt. ;)
_O_
Are you fokking to me?
pi_118775172
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Marie30 het volgende:

[..]

_O_
Feminist much?
pi_118776818
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:31 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Feminist much?
Kijk, daar krijg ik het dus van. :')

Een vrouw is akkoord met iets positiefs wat over haar geslacht wordt gezegd, en ze is meteen een feminist! :|W :')
pi_118777179
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:21 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Kijk, daar krijg ik het dus van. :')

Een vrouw is akkoord met iets positiefs wat over haar geslacht wordt gezegd, en ze is meteen een feminist! :|W :')
Eéj, LD. :W Ben jij ook kaal, of is dat je te koud?
pi_118777254
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:36 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Eéj, LD. :W Ben jij ook kaal, of is dat je te koud?
Véél te koud; zeker rond deze tijd. :o ;(
pi_118777300
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:39 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Véél te koud; zeker rond deze tijd. :o ;(
Ik wel. Moet ik steeds een pet dragen, want anders trekt opa het niet met die kou.
pi_118777338
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:41 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ik wel. Moet ik steeds een pet dragen, want anders trekt opa het niet met die kou.
Dat geloof ik best

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118777415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:42 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat geloof ik best

SPOILER
Ik trek al die drukte niet. :D
pi_118777468
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:45 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ik trek al die drukte niet. :D
Jammer wel, maar goed, Fobo is er nog waar ik trouwens nog iets heb gepost.

Maarr nu terug ontopic; dit is geen SC. ;)

Ondertussen al iets gehoord van je vrienden, TS?
Ik zou als man ook schrikken als mijn vriendin plots kaal zou zijn, maar om dan de deur voor haar neus dicht te gooien... Nee, echt niet. :|W :N
pi_118777575
TS kan niks meer bedenken :')
pi_118777732
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Jammer wel, maar goed, Fobo is er nog waar ik trouwens nog iets heb gepost.

Maarr nu terug ontopic; dit is geen SC. ;)

Ondertussen al iets gehoord van je vrienden, TS?
Ik zou als man ook schrikken als mijn vriendin plots kaal zou zijn, maar om dan de deur voor haar neus dicht te gooien... Nee, echt niet. :|W :N
Ze heeft net bericht of ze me kan bellen dus zal haar zo wel spreken.
pi_118777756
Stom foutje... "Vrienden" moest natuurlijk "vriendin" zijn... :')
pi_118777793
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:58 schreef Little_Dolls het volgende:
Stom foutje... "Vrienden" moest natuurlijk "vriendin" zijn... :')
Snap ik ;) ;).
pi_118777940
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik hoef toch verdomme niet alles te slikken of wel soms
Het lijkt mij dat relaties vooral gaan om accepteren wie hij/zij is en dat is inclusief al of niet plotselinge tijdelijke veranderingen in het uiterlijk. Het veranderd de persoon toch niet als ze als ze zoiets doen?
Je hebt het niet over ernstig gedragsafwijkingen... of je moet verrassingen als een zonde zien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je weet wat het woord "verrassing" betekent?
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan verplaats je je in dit verhaal door iets anders, bij wijze van spreken dat een van je vriendjes plotseling met een grote tatoeage op z'n voorhoofd kwam aanzetten, ik noem maar iets.
Dat is permanent. Haar groeit 1 cm per maand.

Ben je (en de anderen die vinden dat vrouwen lang haar moeten hebben) simpel ofzo, dat het vrouwtje vooral lang haar moet hebben omdat je anders niet herkent dat het een vrouw is?

Ik hoop dat de vriendin inziet dat je het niet waard bent om in een relatie te investeren.
Ik hoop dat jij niet haar een schuldgevoel aangepraat om de macht in de relatie te krijgen of herwinnen.
Het klinkt als een zeer scheve relatie als ze zich niet vrij genoeg kan voelen om iets te doen als haar haar afscheren.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_118777951
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:31 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Feminist much?
Nee ook niet, dat zei ik al, maar zo is ze helemaal niet. Daarmee bedoel ik niet dat ze niet voor vrouwenrechten is maar niet iemand die daar nu nog voor op een pleintje gaat staan te demonstreren.
pi_118778109
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:05 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat relaties vooral gaan om accepteren wie hij/zij is en dat is inclusief al of niet plotselinge tijdelijke veranderingen in het uiterlijk. Het veranderd de persoon toch niet als ze als ze zoiets doen?
Je hebt het niet over ernstig gedragsafwijkingen... of je moet verrassingen als een zonde zien.
Ik vraag me af of ik niet een verkeerd beeld heb van iemand die zich plotseling helemaal kaal gaat scheren terwijl ik daarvoor bijna zou zeggen dat ze dat niet zou doen, dat ze daar het type niet voor is, en ik vind zomaar even kaalscheren in deze maatschappij nu ook weer niet helemaal normaal tenzij je daartoe wordt gedwongen natuurlijk dat is een ander verhaal.

[..]

quote:
Je weet wat het woord "verrassing" betekent?
Zeker maar een baksteen in mijn gezicht zou ook een behoorlijke verassing geweest zijn, een niet zo'n leuke, maar nog steeds een verassing toch.

[..]

quote:
Dat is permanent. Haar groeit 1 cm per maand.

Ben je (en de anderen die vinden dat vrouwen lang haar moeten hebben) simpel ofzo, dat het vrouwtje vooral lang haar moet hebben omdat je anders niet herkent dat het een vrouw is?

Ik hoop dat de vriendin inziet dat je het niet waard bent om in een relatie te investeren.
Ik hoop dat jij niet haar een schuldgevoel aangepraat om de macht in de relatie te krijgen of herwinnen.
Het klinkt als een zeer scheve relatie als ze zich niet vrij genoeg kan voelen om iets te doen als haar haar afscheren.
Ik heb dit al tig keer weerlegd, dat ik haar twee weken niet gesproken heb valt natuurlijk iets tegen te zeggen, maar niet alleen ik zit dus fout maar zoals gezegd heb ik dat al tig keer weerlegd dus.
pi_118778251
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ik niet een verkeerd beeld heb van iemand die zich plotseling helemaal kaal gaat scheren terwijl ik daarvoor bijna zou zeggen dat ze dat niet zou doen, dat ze daar het type niet voor is, en ik vind zomaar even kaalscheren in deze maatschappij nu ook weer niet helemaal normaal tenzij je daartoe wordt gedwongen natuurlijk dat is een ander verhaal.
Ik woon niet in Nederland en wellicht heeft het feit dat daar veel moslims zitten en mensen van andere geloven waarbij haar bij vrouwen een hoofdrol speelt, maar ik zie het net als een maatschappelijk onacceptabel iets. Ik heb zelfs kapsters zonder haar gehad...

quote:
Zeker maar een baksteen in mijn gezicht zou ook een behoorlijke verassing geweest zijn, een niet zo'n leuke, maar nog steeds een verassing toch.
Wellicht dacht ze dat je het leuk zou vinden, daar ze het aankondigde als leuk en erotisch. Als zij dat zo ziet, kan ze toch niet zomaar weten dat jij het anders ziet?

quote:
Ik heb dit al tig keer weerlegd, dat ik haar twee weken niet gesproken heb valt natuurlijk iets tegen te zeggen, maar niet alleen ik zit dus fout maar zoals gezegd heb ik dat al tig keer weerlegd dus.
Je hebt niks weerlegd. Je hebt op verschillende manieren aangegeven dat ze rekening dient te houden met jou, meer niet, eigenlijk.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:17:59 #192
66083 Platina
78th Element
pi_118778276
Je blijft stug 'verassing' typen he :')

Ik vind het absurd dat je haar twee weken niet spreekt. Dat lijkt mij toch wel het einde van je relatie.
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:18:21 #193
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118778288
Oké, nog één keer:

Verrassing:

Verassing:

Al kan dat tweede ook gebeuren als je dat pakje van die smurf opent. :P
pi_118778323
Bekijk het zo, vriendin kan onmogelijk weten wat jouw reactie zou zijn, sterker nog, ze had blijkbaar ingeschat dat je het leuk zou vinden. Hoe kun je dan haar dan ook maar ergens de schuld van geven?
pi_118778334
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ik woon niet in Nederland en wellicht heeft het feit dat daar veel moslims zitten en mensen van andere geloven waarbij haar bij vrouwen een hoofdrol speelt, maar ik zie het net als een maatschappelijk onacceptabel iets. Ik heb zelfs kapsters zonder haar gehad...
Ik zei het al maar ik heb tot dusverre nooit stil gestaan bij kapsels voor zover ik dat weet. Een hoofddoekje, kale vrouwen op televisie, punkhaar ik heb er gewoon niet bij stilgestaan. Evenmin voelde ik me er toe aangetrokken maar het is niet dat ik telkens met een misselijk gevoel thuiskwam of iets in die richting. Daarom vraag ik me ook af of het puur en alleen het kapsel was of gewoon dat iemand iets doet waarvan je totaal niet verwacht dat ze dat zou doen.

[..]

quote:
Wellicht dacht ze dat je het leuk zou vinden, daar ze het aankondigde als leuk en erotisch. Als zij dat zo ziet, kan ze toch niet zomaar weten dat jij het anders ziet?
Dat erotisch heb ik ervan gemaakt, dat dacht ik uit haar stem te kunnen opmaken, maar na een relatie van twee jaar neem ik toch aan dat je wel iets van elkaar weet.

[..]

quote:
Je hebt niks weerlegd. Je hebt op verschillende manieren aangegeven dat ze rekening dient te houden met jou, meer niet, eigenlijk.
Precies, dat het van twee kanten dient te komen, en dat ik twee weken niets heb laten horen is misschien niet goed maar kennelijk zitten er wel dingen niet helemaal goed op dit moment.
pi_118778378
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, nog één keer:

Verrassing:

[ afbeelding ]

Verassing:

[ afbeelding ]

Al kan dat tweede ook gebeuren als je dat pakje van die smurf opent. :P
Sorry.
Je hebt gelijk vroeg me al af waarom niet een van de twee als fout werd gegeven door de computer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef Platina het volgende:
Je blijft stug 'verassing' typen he :')

Ik vind het absurd dat je haar twee weken niet spreekt. Dat lijkt mij toch wel het einde van je relatie.
Zoals gezegd heb ik op dit moment niet hetzelfde gevoel voor haar als eerder.
Dus of ik dat heel erg vind weet ik evenmin goed.
pi_118778403
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef Cavalinho het volgende:
Bekijk het zo, vriendin kan onmogelijk weten wat jouw reactie zou zijn, sterker nog, ze had blijkbaar ingeschat dat je het leuk zou vinden. Hoe kun je dan haar dan ook maar ergens de schuld van geven?
Twee jaar een relatie man, twee jaar, en dan iets zonder overleg zo drastisch doen.
Kom op zeg ik zal volgende keer wel een contractje opstellen.
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:24:15 #198
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118778459
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sorry.
Je hebt gelijk vroeg me al af waarom niet een van de twee als fout werd gegeven door de computer.

[..]

Het wordt niet als fout gegeven omdat 'verassen' ook gewoon een woord is, het tot as laten verbranden van iets namelijk. Cremeren dus. En zo lees ik het de hele tijd ook, dus dat maakt dit topic wat vreemd. Want een vriendin die je gaat verassen is wat moorddadig. :P
pi_118778477
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Het wordt niet als fout gegeven omdat 'verassen' ook gewoon een woord is, het tot as laten verbranden van iets namelijk. Cremeren dus. En zo lees ik het de hele tijd ook, dus dat maakt dit topic wat vreemd. Want een vriendin die je gaat verassen is wat moorddadig. :P
Ik begreep de plaatjes wel haha ;) ;).
Maar inderdaad had verrassing moeten zijn.
pi_118778488
Oh kut ze belt mij nu.
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:25:53 #201
285174 Evienne
never odd or even
pi_118778503
't Staat ook op mijn bucket list! *)

Mits geen troll, dan is Ts maar een saai en burgerlijk manneke. Hier kun je toch wel de lol van inzien? Of hang je serieus liever een goeie relatie aan de wilgen omwille van zoiets oppervlakkigs als een kapsel?

Ik denk dat je meisje beter af is met een ruimdenkender, humoristischer en spontaner vriend.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:26:35 #202
285174 Evienne
never odd or even
pi_118778521
Pick up the goddamn phone. }:|
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:27:49 #203
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118778559
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik begreep de plaatjes wel haha ;) ;).
Maar inderdaad had verrassing moeten zijn.
Maar het is inderdaad een rare verrassing, ineens kaalscheren. Zeker als ze niet tot een bepaalde subcultuur behoort. Al zijn gabbers alweer een tijdje over. :P En dat jij het niet leuk vindt kan ik me goed voorstellen.

Maar zonder een gesprek een relatie afsluiten vind ik vreemd en niet kunnen. Dat staat een beetje in het rijtje 'dumpen via sms' en 'pakje sigaretten halen en nooit terugkomen'. Dus dat jullie nu gaan praten lijkt me goed. :)
pi_118778720
Ik zou er ook flink ziek van zijn als mijn vriendin dit zou flikken. Ik hou helemaal niet van kort haar bij een vrouw, laat staan kaal. Lang haar is vrouwelijk en naar mijn mening maakt het een vrouw mooi.

Maar om het nou uit te maken...

Als het goed is heeft je vriendin nog meer kenmerken/eigenschappen die je waardeert in haar. Maar zou er wel ff een stevig gesprek over voeren dat dit niet meer gebeurd. Ik heb ook altijd tegen mijn vriendin gezegd dat ze me dat echt niet moet flikken, of zo'n kort pittig kapsel met een "leuk" kleurtje en een gelletje... moet er niet aan denken :r
pi_118778879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Twee jaar een relatie man, twee jaar, en dan iets zonder overleg zo drastisch doen.

Dat en
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Daarom vraag ik me ook af of het puur en alleen het kapsel was of gewoon dat iemand iets doet waarvan je totaal niet verwacht dat ze dat zou doen.
Geeft mij toch wel heel erg het gevoel dat jij controle wilt hebben in de relatie en dat het voelde alsof ze "ongehoorzaam" is geweest if anything. Je had het niet verwacht omdat ze normaal gesproken naar je poijopen danst. Ofzo.
Kan er naast zitten, maar het komt mij over "als ik wil dat zij doet wat ik wil". Heel eng.

quote:
Dat erotisch heb ik ervan gemaakt, dat dacht ik uit haar stem te kunnen opmaken, maar na een relatie van twee jaar neem ik toch aan dat je wel iets van elkaar weet.
Kijk, jij kon dus ook niet inschatten wat zij dan bedoeld, je hebt maar wat ingevuld, maar zij moet wel kunnen inschatten wat jij er van zou vinden?
pi_118778881
Ben erg benieuwd naar wat de reden is.

Er was iemand van 4chan die bekend had gemaakt dat Justin Bieber kanker had en dat alle bieber fans zich kaal moesten scheren om te laten zien dat ze er voor hem waren. _O-

Ik geef je groot gelijk TS, ik zou ook helemaal para worden, de deur dicht knallen en niet meer reageren.
Ik ben wel erg benieuwd naar wat de reden was en hoe het telefoongesprek is afgelopen.
pi_118778968
Want jij vind ook dat vrouwen alleen vrouwen zijn als er lang haar op zit?

Kaal kan harstikke sexy zijn en het laat mooi de structuur van het gezicht uitkomen.
.
pi_118778993
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:39 schreef Cavalinho het volgende:
Want jij vind ook dat vrouwen alleen vrouwen zijn als er lang haar op zit?

Kaal kan harstikke sexy zijn en het laat mooi de structuur van het gezicht uitkomen.
.
Kijk eens naar de plaatjes die ik heb gepost.
Als je prachtige vriendin er opeens zo uit ziet, zou jij dat leuk vinden?
pi_118779038
Ik vind ze schitterend!

Een gezicht op zich veranderd niet door wel of geen haar en haar figuur al helemaal niet en wat dacht je van haar innerlijk, maar wacht, dat is voor macho heteros natuurlijk totaal niet belangrijk.
Je moet wat moois aan je arm hebben om mee te pronken en wat lekkers in bed.

(Voor als je het nog niet door hebt, ik ben niet van de vrouwen en zie ze dus niet als lustobject)
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:42:13 #210
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118779053
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kijk eens naar de plaatjes die ik heb gepost.
Als je prachtige vriendin er opeens zo uit ziet, zou jij dat leuk vinden?
Bij donkere vrouwen vind ik het vaker mooi wel.

Maar TS vindt het in ieder geval niet mooi.
pi_118779099
Het groeit 1 cm per maand weer aan, en er bestaan pruiken.
pi_118779112
Pff ik zou zoiets ook verschrikkelijk vinden :{ Waarom zou iemand dat zomaar doen :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118779138
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef bijdehand het volgende:
Pff ik zou zoiets ook verschrikkelijk vinden :{ Waarom zou iemand dat zomaar doen :{
Gewoon omdat het kan.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:45:00 #214
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118779143
The hell ... Dat ze zich kaal heeft geschoren is wel wat extreem, maar dan hoef je toch niet de deur dicht te smijten en te doen alsof ze een eng monster is? Het blijft een mens, met gevoelens en ik kan me niet voorstellen dat je haar hiermee niet ontzettend gekwetst hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_118779150
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Cavalinho het volgende:
Ik vind ze schitterend!
_O- Dat meen je serieus he? :D
Dat is wel grappig. :)

Ik vind het pure oogaids. En ik zou er niet mee willen leven.
pi_118779156
WAT is er nou zo verschrikkelijk aan? Heeft het niet alles met je eigen ijdelheid te maken? Dat je vind dat ze zo niet naast je kan lopen ofzo?
pi_118779161
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef Fera het volgende:
The hell ... Dat ze zich kaal heeft geschoren is wel wat extreem, maar dan hoef je toch niet de deur dicht te smijten en te doen alsof ze een eng monster is? Het blijft een mens, met gevoelens en ik kan me niet voorstellen dat je haar hiermee niet ontzettend gekwetst hebt.
Dan heeft ze een wijze les geleerd. :)
pi_118779190
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:44 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan.
Er kunnen heel veel dingen maar er zijn redenen waarom we ze niet doen :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:46:56 #219
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118779196
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan heeft ze een wijze les geleerd. :)
Inderdaad.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_118779201
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- Dat meen je serieus he? :D
Dat is wel grappig. :)
Ja ik meen het serieus, in de glamourwereld kom je ze zat tegen en de ene is nog mooier dan de ander.
Ik vind het heel sneu als je denkt dat de schoonheid van een vrouw in haar haar zit.
Ik wil met dat soort mensen dus echt niet omgaan.
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:47:38 #221
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_118779205
Tja, mooi of niet mooi (en naar mijn smaak is het ook een beetje té afwijkend), het is maar haar. Of eigenlijk geen haar. :P

Ik snap niet dat je je daarom zó kunt aanstellen. En je geeft jezelf ook geen kans om eraan te wennen (en mensen kunnen aan alles wennen) op deze manier. Wat bezielt je?
...as always
pi_118779208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef Cavalinho het volgende:
WAT is er nou zo verschrikkelijk aan? Heeft het niet alles met je eigen ijdelheid te maken? Dat je vind dat ze zo niet naast je kan lopen ofzo?
Stel jouw vriend heeft een "verrassing" en komt opeens thuis met een vreselijke tribal tattoo over zijn gezicht.
Je vind hem in 1 klap verschrikkelijk lelijk en je schrikt je kapot omdat hij zo iets heftigs heeft gedaan.
Zou je dan ook nog zo denken? "het gaat enkel om innerlijk en blablabla?"
Ik val niet alleen op vrouwen om innerlijk. Ze moeten me ook qua uiterlijk bekoren, er moet lichamelijke aantrekkingskracht zijn, seksuele aantrekkingskracht.
Wie weet is die vriendin van Rinus de zanger wel heel lief en een fantastisch persoon, maar ik zou er niet meer willen leven. :)
pi_118779233
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Er kunnen heel veel dingen maar er zijn redenen waarom we ze niet doen :P
Omdat je partner wil beslissen of je wel of niet je hoofdje kaal mag hebben :')
pi_118779242
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:47 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ja ik meen het serieus, in de glamourwereld kom je ze zat tegen en de ene is nog mooier dan de ander.
Ik vind het heel sneu als je denkt dat de schoonheid van een vrouw in haar haar zit.
Ik wil met dat soort mensen dus echt niet omgaan.
Het is een groot deel van het uiterlijk. En sommige vrouwen hebben zulk prachtig haar. O+
De ene kan het hebben en ziet er nog steeds leuk uit, en de ander lijkt net een zwakzinnige kankerpatient.
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:49:27 #225
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_118779250
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Murdera het volgende:
Ben erg benieuwd naar wat de reden is.

Er was iemand van 4chan die bekend had gemaakt dat Justin Bieber kanker had en dat alle bieber fans zich kaal moesten scheren om te laten zien dat ze er voor hem waren. _O-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik geef je groot gelijk TS, ik zou ook helemaal para worden, de deur dicht knallen en niet meer reageren.
Ik ben wel erg benieuwd naar wat de reden was en hoe het telefoongesprek is afgelopen.
Dit was ook het eerste waar ik aan moest denken _O-
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_118779252
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Omdat je partner wil beslissen of je wel of niet je hoofdje kaal mag hebben :')
Ik kan me voorstellen dat je in een relatie dat soort drastische dingen eerst overlegt. Of in ieder geval zegt.
pi_118779265
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Stel jouw vriend heeft een "verrassing" en komt opeens thuis met een vreselijke tribal tattoo over zijn gezicht.
Je vind hem in 1 klap verschrikkelijk lelijk en je schrikt je kapot omdat hij zo iets heftigs heeft gedaan.
Ik val niet alleen op vrouwen om innerlijk. Ze moeten me ook qua uiterlijk bekoren, er moet lichamelijke aantrekkingskracht zijn, seksuele aantrekkingskracht.
Wie weet is die vriendin van Rinus de zanger wel heel lief en een fantastisch persoon, maar ik zou er niet meer willen leven. :)
Ik vind mijn vrien niet plots verschrikkelijk lelijk als hij een verandering heeft aangebracht. Dat is het hele punt!
Omdat ik van hem als persoon houd, en niet als "mooie bink".

En als jij alleen een mooi ding naast je wilt, ben je een oppervlakkig, kortzichtig persoon waar ik dus weer nooit vor zou kiezen.
pi_118779275
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je in een relatie dat soort drastische dingen eerst overlegt. Of in ieder geval zegt.
Het is niet alsof je het huis in de fik zet en de kinderen erin laat omdat je een wat vrijer leven wilde hebben :)
pi_118779286
Dat ik het niet snapte, dat ik perplex stond, dat ik niet wist of ik zo bekrompen ben of dat er iets anders is wat me versteld deed staan.

Zij inmiddels al in snikken uitgebarsten maar zei dat ze me het echte verhaal wilde vertellen.
Dus toen dacht ik wel even, oh kut dadelijk is ze echt ziek, maar dat is niet het geval.
Ze zei dat ze het wilde brengen als een erotische verrassing maar dat het niet was.
Ze beweerde dat ze via een paar collega's op haar werk, (ze werkt bij een bank overigens), in contact was gekomen met een feministische organisatie voor meer vrouwenrechten op de werkvloer en elders.
Echter, dit ging verder en omdat ze er nieuw bij was moest ze haar hoofd kaalscheren, door bij wijze van spreken tegen mij in opstand te komen.

Dat durfde of wilde ze niet dus heeft ze wel haar hoofd kaalgeschoren maar niet tegen mij in opstand willen komen.
Ik heb immers helemaal niets met dat soort bewegingen in landen als Nederland waar het niet meer toe doet en het is ook niet dat ik haar ooit ook maar enig onrecht heb aangedaan, kom op ze werkt en we brengen beide dadelijk geld in het laatje, hoe geëmancipeerd wil je het hebben.
Daarnaast is ze inmiddels op haar werk geschorst, voor ogenschijnlijk dezelfde reden, dus ik ben niet de enige die er zo over denkt kennelijk.

Toen begon ze toch te klagen, terwijl we nog niet eens samenwonen he, dat zij dan altijd waarschijnlijk altijd de afwas moest doen, het huis schoonmaken, nooit een woord over gesproken en nu knalde er een waterval aan woorden uit.
Nou voor mij was een ding wel duidelijk en dat heb ik gezegd, ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden dat ik twee weken bijna niets heb laten horen, maar met deze onzin hoef ik niets te maken hebben, dat ik me kennelijk in haar heb vergist, dat ze vooral lekker kaal moet blijven met haar vriendinnen en haar ogen moet sluiten voor de echte problemen in de wereld.

Ik heb niets tegen gelijkheid van vrouwenrechten, maar in deze Nederlandse maatschappij waar alles goed is geregeld en ik in een relatie echt niet zo traditioneel ben als zij wilt doen overkomen plotseling (sloeg ook nergens op), alles zo op jezelf willen betrekken dan maar niet.

Ik heb gezegd dat ik mijn spullen (die ik altijd netjes zelf opruim) wel zelf bij haar kom halen, dan praten we nog wel een keer, maar dat ik nu bij mij beslissing blijf.

Dat is het dus.
Voor mij is het wel duidelijk wie ik voortaan op pleintjes zie staan te juichen bij de woorden van een andere feministe of wie dan ook.
pi_118779297
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een hair-do is drastisch?
pi_118779301
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Het is niet alsof je het huis in de fik zet en de kinderen erin laat omdat je een wat vrijer leven wilde hebben :)
Nee, maar het is ook niet alsof je een plasticje in de GFT-bak gooit.
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:51:28 #232
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_118779316
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik zou in elk geval mijn best doen om zo te denken en proberen eraan te wennen. In mijn ogen ben je dat toch wel verplicht in een relatie, je steekt er moeite in. Wat als de gedaanteverwisseling niet vrijwillig is, maar ten gevolge van een ongeluk? Is het dan ook 'jammer, de seksuele aantrekkingskracht is weg nu de helft van je gezicht verbrand is. Doei hè'?
...as always
pi_118779327
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, maar het is ook niet alsof je een plasticje in de GFT-bak gooit.
Het is haar wat weer aangroeit! HAAR! :(
pi_118779337
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Een hair-do is drastisch?
Ja, wel van mooi lang haar naar kaal.
pi_118779362
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Het is haar wat weer aangroeit! HAAR! :(
Ja, en kinderen kan je ook opnieuw maken en een huis ook.
pi_118779364
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik zou in elk geval mijn best doen om zo te denken en proberen eraan te wennen. In mijn ogen ben je dat toch wel verplicht in een relatie, je steekt er moeite in. Wat als de gedaanteverwisseling niet vrijwillig is, maar ten gevolge van een ongeluk? Is het dan ook 'jammer, de seksuele aantrekkingskracht is weg nu de helft van je gezicht verbrand is. Doei hè'?
Bij een ongeluk spelen er een stuk meer emoties mee. Dan wil je beschermen, er voor haar zijn, bijdragen aan de genezing, en denk je niet aan het uiterlijk, maar aan hoe je haar kan helpen.
Dus dat vind ik persoonlijk geen goede vergelijking.
pi_118779380
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef DeParo het volgende:
Dan heb je de juiste keuzes gemaakt denk ik. :)
pi_118779398
quote:

En de rest
Duidelijk bevestging van wat ik al dacht.Jij bent iemand die het vrouwtje wil controleren en zij heeft hulp gekregen om zich daar tegen te verzetten, en dat pik je natuurlijk niet.
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:54:00 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118779399
quote:
[..]

Dat is het dus.
Ok, verzonnen, dus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_118779405
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef Cavalinho het volgende:
En als jij alleen een mooi ding naast je wilt, ben je een oppervlakkig, kortzichtig persoon waar ik dus weer nooit vor zou kiezen.
Als jij een lelijke vatsige josti naast je wil vind ik dat opmerkelijk en ongeloofwaardig.
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:54:43 #241
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118779418
quote:

Dat is het dus.
Wait ... whut? :')
pi_118779434
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan heb je de juiste keuzes gemaakt denk ik. :)
Ik ben wel blij dat ik haar gebeld heb voel me inmiddels al wel een stuk beter inderdaad en meer gerechtvaardigd in mijn keuze.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Duidelijk bevestging van wat ik al dacht.Jij bent iemand die het vrouwtje wil controleren en zij heeft hulp gekregen om zich daar tegen te verzetten, en dat pik je natuurlijk niet.
Als jij dat wilt denken houd ik je niet tegen.
pi_118779446
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als jij een lelijke vatsige josti naast je wil vind ik dat opmerkelijk en ongeloofwaardig.
Want dat zijn geen mensen?
pi_118779467
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Luister eens, als iemand zich drastisch verandert van de ene op de andere dag, dan zegt dat ook wel iets over het innerlijk of iets over bepaalde gedachten dus. Denk ik althans wel.
pi_118779488
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Is dat het enige waarop je je partner zoekt? Als het menselijk is ben je tevreden? :')
Bij mij wil ik iemand die me op elk vlak gelukkig kan maken, en iemand die mij op elk vlak mooi vind. :)
pi_118779492
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef DeParo het volgende:

Als jij dat wilt denken houd ik je niet tegen.
Je hebt gewoon wat tegen feminisme. Want stel je voor dat vrouwen zelfstandig gaan denken en eens wat willen of zomaar dingen doen zonmder toestemming van het mannetje. Zomaar haar er af halen zodat JIJ niet meer kunt zien dat het een vrouwtje is...

Dude, seriously?
pi_118779523
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Je hebt gewoon wat tegen feminisme. Want stel je voor dat vrouwen zelfstandig gaan denken en eens wat willen of zomaar dingen doen zonmder toestemming van het mannetje. Zomaar haar er af halen zodat JIJ niet meer kunt zien dat het een vrouwtje is...

Dude, seriously?
Wat een wijf ben je. _O-
pi_118779526
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Luister eens, als iemand zich drastisch verandert van de ene op de andere dag, dan zegt dat ook wel iets over het innerlijk of iets over bepaalde gedachten dus. Denk ik althans wel.
De verandering is dat ze in opstand kwam omdat ze je tiranie zat was. Good for her.
pi_118779540
quote:

[..]

Dude, seriously?
Eerst een beschuldiging en daarna pas een vraagteken.
Over opmerkelijk gesproken zeg.
pi_118779541
O o o mensen, wat een troll hiero :D
pi_118779549
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat een wijf ben je. _O-
Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijkheid en heb geenzins de behoefte om vrouwen de grond in te trappen om meer macho over te komen, zoals jij.
pi_118779555
bald for bieber
pi_118779559
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Eerst een beschuldiging en daarna pas een vraagteken.
Over opmerkelijk gesproken zeg.
Ach hij haat vrouwen zo erg dat ie homo is geworden.
pi_118779564
_O-

WHAHAHAHAHAH

_O-
pi_118779583
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:59 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijkheid en heb geenzins de behoefte om vrouwen de grond in te trappen om meer macho over te komen, zoals jij.
Ik weet niet of je loopt te trollen of gewoon heel erg idioot dom bent en echt zulke overtrokken dingen denkt. _O-
pi_118779602
Wat een schatjes hier O+
pi_118779622
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik weet niet of je loopt te trollen of gewoon heel erg idioot dom bent en echt zulke overtrokken dingen denkt. _O-
Hij denkt een beetje zoals de mensen die beweren dat alle kritiek op Obama racisme is.
pi_118779627
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Wat een schatjes hier O+
:*
pi_118779632
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach hij haat vrouwen zo erg dat ie homo is geworden.
Ik? Ik en dol op vrouwen, maar niet in bed.
Ik denk dat ik zelfs meer van vrouwen houd. Jullie houden alleen van een vrouw als er lang haar op zit.
pi_118779644
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zelfs meer van vrouwen houd. Jullie houden alleen van een vrouw als er lang haar op zit.
Doe toch eens niet zo happen :*
pi_118779650
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Doe toch eens niet zo happen :*
Denkt hij nou echt zo? :D
pi_118779659
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Een vrouw moet lang haar hebben anders is ze lelijk, en ik denk overtrokken dingen. Ja hoor.
pi_118779663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja.
pi_118779666
quote:

[..]

Nee, je denkt er alleen anders over en probeert dat zo erg te ridiculiseren dat wij overkomen als een stel vrouwen-haters :')
pi_118779678
quote:

[..]

Luister eens, prima dat jij zo denkt iedereen is vrij wat mij betreft om te denken wat hij of zij wil, maar dat betekent niet dat ik alles maar hoef te accepteren.
pi_118779684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kwee niet :@
pi_118779686
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:04 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Een vrouw moet lang haar hebben anders is ze lelijk, en ik denk overtrokken dingen. Ja hoor.
Lees je mijn post wel? Of sla je de posts over en zet je er enkel een zwakzinnige mannenhatende one-liner onder?
pi_118779688
quote:

[..]

O MIJN GOD ER BESTAAT IETS ZOALS SMAAK HOE KAN DAT NOU OMG OMG OMG BEL DE COPPERS!!

En ik zal hier niet meer reageren, stomme troll. Leer lezen. Kusje.
pi_118779699
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Kwee niet :@
Ik geloof dat wij degenen zijn die happen, terwijl hij mooi aan het trollen is. :@
pi_118779726
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik geloof dat wij degenen zijn die happen, terwijl hij mooi aan het trollen is. :@
Denk niet dat hij aan het trollen is :)
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:06:46 #271
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118779739
Wat een topic is dit geworden.

Kaal of niet, het is wel een drastische, enigszins extreme verandering als een vrouw ineens besluit al haar haar af te scheren. En als ze het doet omdat een feministische organisatie druk op haar heeft gezet, is het al helemaal drie keer kansloos. :') Dan is het een beslissing geweest waar ze zelf niet helemaal achter stond.
pi_118779746
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
Wat een topic is dit geworden.

Kaal of niet, het is wel een drastische, enigszins extreme verandering als een vrouw ineens besluit al haar haar af te scheren. En als ze het doet omdat een feministische organisatie druk op haar heeft gezet, is het al helemaal drie keer kansloos. :') Dan is het een beslissing geweest waar ze zelf niet helemaal achter stond.
^O^
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:08:31 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_118779780

SPOILER
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_118779809
quote:

[..]

Ja.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118779871
Tja, het sluit prima aan op al die andere "mijn vriendin doet niet wat ik wil, ze moet gewoon mooi zijn en haar benen wijd wanneer ik zin heb"- topics, die zo typisch zijn voor Fok.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:12:55 #276
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118779897
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, het sluit prima aan op al die andere "mijn vriendin doet niet wat ik wil, ze moet gewoon mooi zijn en haar benen wijd wanneer ik zin heb"- topics, die zo typisch zijn voor Fok.
Cav, ik vind je super aardig, maar reageer je nou niet wat overdreven?
pi_118779898
quote:
Dat heb jij er inmiddels zelf van gemaakt.
Niet ik maar jij deed dat.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:13:05 #278
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118779900
Nou ja als ze zoiets doet om bij een organisatie te horen die zegt dat ze in opstand moet komen tegen haar vriend.. tjah.. bij mij zou het dan wel doei doei zijn voor haar denk ik. Kaal maken (of welke andere rare actie) vanuit een positief iets kan ik nog wel respect voor hebben. Maar in opstand komen tegen je vriend en mannen gewoon omdat het kan is net zoals haten om het haten. Dus ja laat dan maar
we dan
pi_118779917
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, wij zijn allemaal vrouwenmeppende asociale oermannen die enkel aan neuken denken.
Omdat hij homo is is hij anders en speciaal.
pi_118779936
quote:
Nee, ze moet gewoon haar op dr kop hebben. Minstens tot over dr oren. T is geen vent he.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:15:22 #281
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118779948
quote:
:* je bent een aardige jongen/man maar je draaft nu wel beetje door. Uiterlijk is nou eenmaal ook belangrijk in normale relaties. Kan je wel als ideaal hebben dat alleen innerlijk belangrijk is en anderen veroordelen als ze dat niet vinden maar zo werkt de wereld nou eenmaal niet. Is gewoon menselijk/dierlijk. Als je partner in 1 keer heel leip gaat doen enzo dan is dat gewoon negatief en hoe raarder en ingrijpender de actie van haar hoe meer je haar erop af mag rekenen (net zoals vrouwen dat ook mogen bij mannen). Heeft niks te maken met 'vriendin doet niet wat ik wil' enzo. Dit gaat wel een paar treedjes verder dan wat nog maatschappelijk geaccepteerd wordt hoor..
we dan
pi_118779951
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, wij zijn allemaal vrouwenmeppende asociale oermannen die enkel aan neuken denken.
Omdat hij homo is is hij anders en speciaal.
pi_118779971
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel zijn uitgangspunt als ik zijn posts lees. :)
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:16:25 #284
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118779975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jij wel. Maar dat maakt je zo enorm alfa. :@
pi_118780000
quote:

[..]

Dude, seriously?
Lol gast waar slaat dit nou weer op? Kijk, ik ken je van je posts als een openminded persoon, maar dit slaat alles. Relaties zijn gebaseerd op wederzijdse gevoelens en vertrouwen en afspraken, en als je die schendt is er geen goede basis meer voor je relatie.

Vreemdgaan zonder afspraken daarover vantevoren? Einde. Open relatie? Afspraak, dus je mag doen wat je wilt met anderen.
Zelfde over grote uitgaven, beslissingen of ingrijpende dingen. Als ik een nieuwe motor wil kopen doe ik dat niet zomaar zonder eerst overleg (tenzij het 0,0% invloed heeft op mijn relatie/de geldbalans en in de praktijk is dat bijna nooit zo met grote uitgaven). Als ik een tattoo wil zetten of volgende maand op wereldreis ga ik dat ook doen. Zelfde met mijzelf bekeren tot extreem islamisme.

Dus ja, als mijn vriendin straks thuis komt als een gekke feminist gekleed, die mij allemaal dingen aanpraat die nergens op slaan en ik vind dat ze gebrainwasht is, vind ik het helemaal niet gek om dan heel erg harde twijfels te zetten bij onze relatie.

Dat heeft heel weinig met antifeminisme, of vrouwenonderdrukking per se te maken, maar gewoon met het feit dat de vrouw in kwestie zoveel verandert in een heer korte tijd dat de basis van de relatie weg is.

EDIT: ik geef de andere posters dan ook volledig gelijk. Slaat echt helemaal nergens op dat jij meteen alle mannen hier bestempelt als oppervlakkige vrouwenmeppers.
pi_118780009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Jij wel. Maar dat maakt je zo enorm alfa. :@
Jij. Mijn grot. Nu. :9~
pi_118780013
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel zijn uitgangspunt als ik zijn posts lees. :)
Wat voel ik mij ineens speciaal en bijzonder O+

Zal ik jou eens lekker verkrachten Rawr! :')
pi_118780029
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef FAUSTINO het volgende:
Zal ik jou eens lekker verkrachten Rawr! :')
Die snap ik niet?
pi_118780031
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zak eens af naar het fok niveau. ;)
pi_118780039
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

ONZ niveau bedoel je.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:18:38 #291
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_118780046
ik ben vrouw, en ik weet hoeveel mijn vriend (en de meeste mannen) lang haar waarderen. Ik zou het niet in mijn hoofd halen zonder hem te waarschuwen mij kaal te scheren.
Om het dan nog aan te prijzen als een verrassing is al helemaal lullig.

Als je moedwillig zonder overleg iets doet wat je patner niet op prijs stelt, vind ik dat je patner daar op mag reageren. Hoe oppervlakkig het onderwerp ook mag zijn.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_118780049
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

Die snap ik niet?
Mag dan een flikker wezen ben ook maar een gore rotzak ;)
pi_118780053
Ik ga het nu een heel klein beetje opnemen voor Cavalinho want ik wil wel dat het verhaal zo eerlijk mogelijk blijft, dat feminisme wist ik pas vandaag, als ik haar wel had binnen gelaten dan had ze het waarschijnlijk niet eens gezegd. Dat het achteraf misschien een begrijpelijke keuze was betekent niet dat mijn keuze dat in eerste instantie ook zo was, ik weet nog steeds niet waarom ik in eerste instantie zo reageerde, met die vraag zit ik nog.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:19:04 #294
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118780057
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ik vond het meer een ''lange tenen'' niveau. Je laat je nogal snel op de kast jagen.
pi_118780066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vond het meer een ''lange tenen'' niveau. Je laat je nogal snel op de kast jagen.
:D
pi_118780071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Gamesua het volgende:

Dat heeft heel weinig met antifeminisme, of vrouwenonderdrukking per se te maken, maar gewoon met het feit dat de vrouw in kwestie zoveel verandert in een heer korte tijd dat de basis van de relatie weg is.

ALS er een gelijkwaardige basis was, had feminisme geen enkele invloed daarop gehad. Denk daar maar eens over na.
pi_118780081
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Mag dan een flikker wezen ben ook maar een gore rotzak ;)
Nee, dat kan niet. Jij zal mij enkel om mijn innerlijk prachtig vinden, en nooit naar mijn uiterlijk kijken. :D O+

:P
pi_118780096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

ALS er een gelijkwaardige basis was, had feminisme geen enkele invloed daarop gehad. Denk daar maar eens over na.
Dus je neemt automatisch aan dat feminisme of de drang ernaar per definitie een probleem aanduidt? Tja dan heeft discussie ook heel weinig zin.
pi_118780100
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef Angst het volgende:
ik ben vrouw, en ik weet hoeveel mijn vriend (en de meeste mannen) lang haar waarderen. Ik zou het niet in mijn hoofd halen zonder hem te waarschuwen mij kaal te scheren.
Om het dan nog aan te prijzen als een verrassing is al helemaal lullig.

Als je moedwillig zonder overleg iets doet wat je patner niet op prijs stelt, vind ik dat je patner daar op mag reageren. Hoe oppervlakkig het onderwerp ook mag zijn.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:21:27 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118780120
Hou toch op, zeg. Wie gelooft dit onzinverhaal nou?
The love you take is equal to the love you make.
pi_118780121
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. Jij zal mij enkel om mijn innerlijk prachtig vinden, en nooit naar mijn uiterlijk kijken. :D O+

:P
Innerlijk is keibelangrijk! :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')