Maar het is inderdaad een rare verrassing, ineens kaalscheren. Zeker als ze niet tot een bepaalde subcultuur behoort. Al zijn gabbers alweer een tijdje over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik begreep de plaatjes wel haha![]()
.
Maar inderdaad had verrassing moeten zijn.
Dat enquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee jaar een relatie man, twee jaar, en dan iets zonder overleg zo drastisch doen.
Geeft mij toch wel heel erg het gevoel dat jij controle wilt hebben in de relatie en dat het voelde alsof ze "ongehoorzaam" is geweest if anything. Je had het niet verwacht omdat ze normaal gesproken naar je poijopen danst. Ofzo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af of het puur en alleen het kapsel was of gewoon dat iemand iets doet waarvan je totaal niet verwacht dat ze dat zou doen.
Kijk, jij kon dus ook niet inschatten wat zij dan bedoeld, je hebt maar wat ingevuld, maar zij moet wel kunnen inschatten wat jij er van zou vinden?quote:Dat erotisch heb ik ervan gemaakt, dat dacht ik uit haar stem te kunnen opmaken, maar na een relatie van twee jaar neem ik toch aan dat je wel iets van elkaar weet.
Kijk eens naar de plaatjes die ik heb gepost.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:39 schreef Cavalinho het volgende:
Want jij vind ook dat vrouwen alleen vrouwen zijn als er lang haar op zit?
Kaal kan harstikke sexy zijn en het laat mooi de structuur van het gezicht uitkomen.
.
Bij donkere vrouwen vind ik het vaker mooi wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kijk eens naar de plaatjes die ik heb gepost.
Als je prachtige vriendin er opeens zo uit ziet, zou jij dat leuk vinden?
Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef bijdehand het volgende:
Pff ik zou zoiets ook verschrikkelijk vindenWaarom zou iemand dat zomaar doen
quote:
Dan heeft ze een wijze les geleerd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef Fera het volgende:
The hell ... Dat ze zich kaal heeft geschoren is wel wat extreem, maar dan hoef je toch niet de deur dicht te smijten en te doen alsof ze een eng monster is? Het blijft een mens, met gevoelens en ik kan me niet voorstellen dat je haar hiermee niet ontzettend gekwetst hebt.
Er kunnen heel veel dingen maar er zijn redenen waarom we ze niet doenquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heeft ze een wijze les geleerd.
Ja ik meen het serieus, in de glamourwereld kom je ze zat tegen en de ene is nog mooier dan de ander.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat meen je serieus he?
Dat is wel grappig.
Stel jouw vriend heeft een "verrassing" en komt opeens thuis met een vreselijke tribal tattoo over zijn gezicht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef Cavalinho het volgende:
WAT is er nou zo verschrikkelijk aan? Heeft het niet alles met je eigen ijdelheid te maken? Dat je vind dat ze zo niet naast je kan lopen ofzo?
Omdat je partner wil beslissen of je wel of niet je hoofdje kaal mag hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er kunnen heel veel dingen maar er zijn redenen waarom we ze niet doen
Het is een groot deel van het uiterlijk. En sommige vrouwen hebben zulk prachtig haar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:47 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja ik meen het serieus, in de glamourwereld kom je ze zat tegen en de ene is nog mooier dan de ander.
Ik vind het heel sneu als je denkt dat de schoonheid van een vrouw in haar haar zit.
Ik wil met dat soort mensen dus echt niet omgaan.
Dit was ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Murdera het volgende:
Ben erg benieuwd naar wat de reden is.
Er was iemand van 4chan die bekend had gemaakt dat Justin Bieber kanker had en dat alle bieber fans zich kaal moesten scheren om te laten zien dat ze er voor hem waren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef je groot gelijk TS, ik zou ook helemaal para worden, de deur dicht knallen en niet meer reageren.
Ik ben wel erg benieuwd naar wat de reden was en hoe het telefoongesprek is afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |