Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijkheid en heb geenzins de behoefte om vrouwen de grond in te trappen om meer macho over te komen, zoals jij.quote:
Ach hij haat vrouwen zo erg dat ie homo is geworden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eerst een beschuldiging en daarna pas een vraagteken.
Over opmerkelijk gesproken zeg.
Ik weet niet of je loopt te trollen of gewoon heel erg idioot dom bent en echt zulke overtrokken dingen denkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:59 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijkheid en heb geenzins de behoefte om vrouwen de grond in te trappen om meer macho over te komen, zoals jij.
Hij denkt een beetje zoals de mensen die beweren dat alle kritiek op Obama racisme is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of je loopt te trollen of gewoon heel erg idioot dom bent en echt zulke overtrokken dingen denkt.
Ik? Ik en dol op vrouwen, maar niet in bed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach hij haat vrouwen zo erg dat ie homo is geworden.
Doe toch eens niet zo happenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik? Ik en dol op vrouwen, maar niet in bed.
Ik denk dat ik zelfs meer van vrouwen houd. Jullie houden alleen van een vrouw als er lang haar op zit.
Een vrouw moet lang haar hebben anders is ze lelijk, en ik denk overtrokken dingen. Ja hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet of je loopt te trollen of gewoon heel erg idioot dom bent en echt zulke overtrokken dingen denkt.
Ja.quote:
Nee, je denkt er alleen anders over en probeert dat zo erg te ridiculiseren dat wij overkomen als een stel vrouwen-hatersquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs meer van vrouwen houd. Jullie houden alleen van een vrouw als er lang haar op zit.
Luister eens, prima dat jij zo denkt iedereen is vrij wat mij betreft om te denken wat hij of zij wil, maar dat betekent niet dat ik alles maar hoef te accepteren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Lees je mijn post wel? Of sla je de posts over en zet je er enkel een zwakzinnige mannenhatende one-liner onder?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:04 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Een vrouw moet lang haar hebben anders is ze lelijk, en ik denk overtrokken dingen. Ja hoor.
O MIJN GOD ER BESTAAT IETS ZOALS SMAAK HOE KAN DAT NOU OMG OMG OMG BEL DE COPPERS!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:04 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Een vrouw moet lang haar hebben anders is ze lelijk, en ik denk overtrokken dingen. Ja hoor.
Denk niet dat hij aan het trollen isquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij degenen zijn die happen, terwijl hij mooi aan het trollen is.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
Wat een topic is dit geworden.
Kaal of niet, het is wel een drastische, enigszins extreme verandering als een vrouw ineens besluit al haar haar af te scheren. En als ze het doet omdat een feministische organisatie druk op haar heeft gezet, is het al helemaal drie keer kansloos.Dan is het een beslissing geweest waar ze zelf niet helemaal achter stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:04 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |