abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118779549
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat een wijf ben je. _O-
Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijkheid en heb geenzins de behoefte om vrouwen de grond in te trappen om meer macho over te komen, zoals jij.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_118779555
bald for bieber
pi_118779559
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Eerst een beschuldiging en daarna pas een vraagteken.
Over opmerkelijk gesproken zeg.
Ach hij haat vrouwen zo erg dat ie homo is geworden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118779564
_O-

WHAHAHAHAHAH

_O-
pi_118779583
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:59 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijkheid en heb geenzins de behoefte om vrouwen de grond in te trappen om meer macho over te komen, zoals jij.
Ik weet niet of je loopt te trollen of gewoon heel erg idioot dom bent en echt zulke overtrokken dingen denkt. _O-
pi_118779602
Wat een schatjes hier O+
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118779622
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik weet niet of je loopt te trollen of gewoon heel erg idioot dom bent en echt zulke overtrokken dingen denkt. _O-
Hij denkt een beetje zoals de mensen die beweren dat alle kritiek op Obama racisme is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118779627
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Wat een schatjes hier O+
:*
pi_118779632
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach hij haat vrouwen zo erg dat ie homo is geworden.
Ik? Ik en dol op vrouwen, maar niet in bed.
Ik denk dat ik zelfs meer van vrouwen houd. Jullie houden alleen van een vrouw als er lang haar op zit.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_118779644
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zelfs meer van vrouwen houd. Jullie houden alleen van een vrouw als er lang haar op zit.
Doe toch eens niet zo happen :*
pi_118779650
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Doe toch eens niet zo happen :*
Denkt hij nou echt zo? :D
pi_118779659
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Een vrouw moet lang haar hebben anders is ze lelijk, en ik denk overtrokken dingen. Ja hoor.
pi_118779663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja.
pi_118779666
quote:

[..]

Nee, je denkt er alleen anders over en probeert dat zo erg te ridiculiseren dat wij overkomen als een stel vrouwen-haters :')
pi_118779678
quote:

[..]

Luister eens, prima dat jij zo denkt iedereen is vrij wat mij betreft om te denken wat hij of zij wil, maar dat betekent niet dat ik alles maar hoef te accepteren.
pi_118779684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kwee niet :@
pi_118779686
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:04 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Een vrouw moet lang haar hebben anders is ze lelijk, en ik denk overtrokken dingen. Ja hoor.
Lees je mijn post wel? Of sla je de posts over en zet je er enkel een zwakzinnige mannenhatende one-liner onder?
pi_118779688
quote:

[..]

O MIJN GOD ER BESTAAT IETS ZOALS SMAAK HOE KAN DAT NOU OMG OMG OMG BEL DE COPPERS!!

En ik zal hier niet meer reageren, stomme troll. Leer lezen. Kusje.
pi_118779699
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Kwee niet :@
Ik geloof dat wij degenen zijn die happen, terwijl hij mooi aan het trollen is. :@
pi_118779726
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik geloof dat wij degenen zijn die happen, terwijl hij mooi aan het trollen is. :@
Denk niet dat hij aan het trollen is :)
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:06:46 #271
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118779739
Wat een topic is dit geworden.

Kaal of niet, het is wel een drastische, enigszins extreme verandering als een vrouw ineens besluit al haar haar af te scheren. En als ze het doet omdat een feministische organisatie druk op haar heeft gezet, is het al helemaal drie keer kansloos. :') Dan is het een beslissing geweest waar ze zelf niet helemaal achter stond.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_118779746
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
Wat een topic is dit geworden.

Kaal of niet, het is wel een drastische, enigszins extreme verandering als een vrouw ineens besluit al haar haar af te scheren. En als ze het doet omdat een feministische organisatie druk op haar heeft gezet, is het al helemaal drie keer kansloos. :') Dan is het een beslissing geweest waar ze zelf niet helemaal achter stond.
^O^
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:08:31 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_118779780

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_118779809
quote:

[..]

Ja.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118779871
Tja, het sluit prima aan op al die andere "mijn vriendin doet niet wat ik wil, ze moet gewoon mooi zijn en haar benen wijd wanneer ik zin heb"- topics, die zo typisch zijn voor Fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')