Ik kan me voorstellen dat je in een relatie dat soort drastische dingen eerst overlegt. Of in ieder geval zegt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Omdat je partner wil beslissen of je wel of niet je hoofdje kaal mag hebben

Ik vind mijn vrien niet plots verschrikkelijk lelijk als hij een verandering heeft aangebracht. Dat is het hele punt!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stel jouw vriend heeft een "verrassing" en komt opeens thuis met een vreselijke tribal tattoo over zijn gezicht.
Je vind hem in 1 klap verschrikkelijk lelijk en je schrikt je kapot omdat hij zo iets heftigs heeft gedaan.
Zou je dan ook nog zo denken? "het gaat enkel om innerlijk en blablabla?"
Ik val niet alleen op vrouwen om innerlijk. Ze moeten me ook qua uiterlijk bekoren, er moet lichamelijke aantrekkingskracht zijn, seksuele aantrekkingskracht.
Wie weet is die vriendin van Rinus de zanger wel heel lief en een fantastisch persoon, maar ik zou er niet meer willen leven.

Het is niet alsof je het huis in de fik zet en de kinderen erin laat omdat je een wat vrijer leven wilde hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in een relatie dat soort drastische dingen eerst overlegt. Of in ieder geval zegt.

Een hair-do is drastisch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in een relatie dat soort drastische dingen eerst overlegt. Of in ieder geval zegt.

Nee, maar het is ook niet alsof je een plasticje in de GFT-bak gooit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het is niet alsof je het huis in de fik zet en de kinderen erin laat omdat je een wat vrijer leven wilde hebben

Ik zou in elk geval mijn best doen om zo te denken en proberen eraan te wennen. In mijn ogen ben je dat toch wel verplicht in een relatie, je steekt er moeite in. Wat als de gedaanteverwisseling niet vrijwillig is, maar ten gevolge van een ongeluk? Is het dan ook 'jammer, de seksuele aantrekkingskracht is weg nu de helft van je gezicht verbrand is. Doei hè'?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stel jouw vriend heeft een "verrassing" en komt opeens thuis met een vreselijke tribal tattoo over zijn gezicht.
Je vind hem in 1 klap verschrikkelijk lelijk en je schrikt je kapot omdat hij zo iets heftigs heeft gedaan.
Zou je dan ook nog zo denken? "het gaat enkel om innerlijk en blablabla?"
Ik val niet alleen op vrouwen om innerlijk. Ze moeten me ook qua uiterlijk bekoren, er moet lichamelijke aantrekkingskracht zijn, seksuele aantrekkingskracht.
Wie weet is die vriendin van Rinus de zanger wel heel lief en een fantastisch persoon, maar ik zou er niet meer willen leven.

Het is haar wat weer aangroeit! HAAR!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet alsof je een plasticje in de GFT-bak gooit.

Ja, wel van mooi lang haar naar kaal.quote:

Ja, en kinderen kan je ook opnieuw maken en een huis ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het is haar wat weer aangroeit! HAAR!

Bij een ongeluk spelen er een stuk meer emoties mee. Dan wil je beschermen, er voor haar zijn, bijdragen aan de genezing, en denk je niet aan het uiterlijk, maar aan hoe je haar kan helpen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval mijn best doen om zo te denken en proberen eraan te wennen. In mijn ogen ben je dat toch wel verplicht in een relatie, je steekt er moeite in. Wat als de gedaanteverwisseling niet vrijwillig is, maar ten gevolge van een ongeluk? Is het dan ook 'jammer, de seksuele aantrekkingskracht is weg nu de helft van je gezicht verbrand is. Doei hè'?

Dan heb je de juiste keuzes gemaakt denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef DeParo het volgende:
Ze zei dat ze het wilde brengen als een erotische verrassing maar dat het niet was.
Ze beweerde dat ze via een paar collega's op haar werk, (ze werkt bij een bank overigens), in contact was gekomen met een feministische organisatie voor meer vrouwenrechten op de werkvloer en elders.
Echter, dit ging verder en omdat ze er nieuw bij was moest ze haar hoofd kaalscheren, door bij wijze van spreken tegen mij in opstand te komen.

Duidelijk bevestging van wat ik al dacht.Jij bent iemand die het vrouwtje wil controleren en zij heeft hulp gekregen om zich daar tegen te verzetten, en dat pik je natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef DeParo het volgende:
Nou, ze heeft me gebeld, en ik heb opgenomen.
En de rest

Ok, verzonnen, dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is het dus.
Voor mij is het wel duidelijk wie ik voortaan op pleintjes zie staan te juichen bij de woorden van een andere feministe of wie dan ook.

Als jij een lelijke vatsige josti naast je wil vind ik dat opmerkelijk en ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef Cavalinho het volgende:
En als jij alleen een mooi ding naast je wilt, ben je een oppervlakkig, kortzichtig persoon waar ik dus weer nooit vor zou kiezen.

Wait ... whut?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef DeParo het volgende:
Eerst natuurlijk allebei niet weten wat te zeggen maar toen brak ik het ijs.
Ik vroeg gewoon meteen waarom ze het had gedaan.
Dat ik het niet snapte, dat ik perplex stond, dat ik niet wist of ik zo bekrompen ben of dat er iets anders is wat me versteld deed staan.
Zij inmiddels al in snikken uitgebarsten maar zei dat ze me het echte verhaal wilde vertellen.
Dus toen dacht ik wel even, oh kut dadelijk is ze echt ziek, maar dat is niet het geval.
Ze zei dat ze het wilde brengen als een erotische verrassing maar dat het niet was.
Ze beweerde dat ze via een paar collega's op haar werk, (ze werkt bij een bank overigens), in contact was gekomen met een feministische organisatie voor meer vrouwenrechten op de werkvloer en elders.
Echter, dit ging verder en omdat ze er nieuw bij was moest ze haar hoofd kaalscheren, door bij wijze van spreken tegen mij in opstand te komen.
Dat durfde of wilde ze niet dus heeft ze wel haar hoofd kaalgeschoren maar niet tegen mij in opstand willen komen.
Ik heb immers helemaal niets met dat soort bewegingen in landen als Nederland waar het niet meer toe doet en het is ook niet dat ik haar ooit ook maar enig onrecht heb aangedaan, kom op ze werkt en we brengen beide dadelijk geld in het laatje, hoe geëmancipeerd wil je het hebben.
Daarnaast is ze inmiddels op haar werk geschorst, voor ogenschijnlijk dezelfde reden, dus ik ben niet de enige die er zo over denkt kennelijk.
Toen begon ze toch te klagen, terwijl we nog niet eens samenwonen he, dat zij dan altijd waarschijnlijk altijd de afwas moest doen, het huis schoonmaken, nooit een woord over gesproken en nu knalde er een waterval aan woorden uit.
Nou voor mij was een ding wel duidelijk en dat heb ik gezegd, ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden dat ik twee weken bijna niets heb laten horen, maar met deze onzin hoef ik niets te maken hebben, dat ik me kennelijk in haar heb vergist, dat ze vooral lekker kaal moet blijven met haar vriendinnen en haar ogen moet sluiten voor de echte problemen in de wereld.
Ik heb niets tegen gelijkheid van vrouwenrechten, maar in deze Nederlandse maatschappij waar alles goed is geregeld en ik in een relatie echt niet zo traditioneel ben als zij wilt doen overkomen plotseling (sloeg ook nergens op), alles zo op jezelf willen betrekken dan maar niet.
Ik heb gezegd dat ik mijn spullen (die ik altijd netjes zelf opruim) wel zelf bij haar kom halen, dan praten we nog wel een keer, maar dat ik nu bij mij beslissing blijf.
Dat is het dus.
Voor mij is het wel duidelijk wie ik voortaan op pleintjes zie staan te juichen bij de woorden van een andere feministe of wie dan ook.

Ik ben wel blij dat ik haar gebeld heb voel me inmiddels al wel een stuk beter inderdaad en meer gerechtvaardigd in mijn keuze.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste keuzes gemaakt denk ik.
Als jij dat wilt denken houd ik je niet tegen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Duidelijk bevestging van wat ik al dacht.Jij bent iemand die het vrouwtje wil controleren en zij heeft hulp gekregen om zich daar tegen te verzetten, en dat pik je natuurlijk niet.

Want dat zijn geen mensen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als jij een lelijke vatsige josti naast je wil vind ik dat opmerkelijk en ongeloofwaardig.

Luister eens, als iemand zich drastisch verandert van de ene op de andere dag, dan zegt dat ook wel iets over het innerlijk of iets over bepaalde gedachten dus. Denk ik althans wel.quote:

Is dat het enige waarop je je partner zoekt? Als het menselijk is ben je tevreden?quote:

Je hebt gewoon wat tegen feminisme. Want stel je voor dat vrouwen zelfstandig gaan denken en eens wat willen of zomaar dingen doen zonmder toestemming van het mannetje. Zomaar haar er af halen zodat JIJ niet meer kunt zien dat het een vrouwtje is...quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef DeParo het volgende:
Als jij dat wilt denken houd ik je niet tegen.

Wat een wijf ben je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat tegen feminisme. Want stel je voor dat vrouwen zelfstandig gaan denken en eens wat willen of zomaar dingen doen zonmder toestemming van het mannetje. Zomaar haar er af halen zodat JIJ niet meer kunt zien dat het een vrouwtje is...
Dude, seriously?

De verandering is dat ze in opstand kwam omdat ze je tiranie zat was. Good for her.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Luister eens, als iemand zich drastisch verandert van de ene op de andere dag, dan zegt dat ook wel iets over het innerlijk of iets over bepaalde gedachten dus. Denk ik althans wel.

Eerst een beschuldiging en daarna pas een vraagteken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat tegen feminisme. Want stel je voor dat vrouwen zelfstandig gaan denken en eens wat willen of zomaar dingen doen zonmder toestemming van het mannetje. Zomaar haar er af halen zodat JIJ niet meer kunt zien dat het een vrouwtje is...
Dude, seriously?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |