Cav, ik vind je super aardig, maar reageer je nou niet wat overdreven?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, het sluit prima aan op al die andere "mijn vriendin doet niet wat ik wil, ze moet gewoon mooi zijn en haar benen wijd wanneer ik zin heb"- topics, die zo typisch zijn voor Fok.
Dat heb jij er inmiddels zelf van gemaakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, het sluit prima aan op al die andere "mijn vriendin doet niet wat ik wil, ze moet gewoon mooi zijn en haar benen wijd wanneer ik zin heb"- topics, die zo typisch zijn voor Fok.
Nee, wij zijn allemaal vrouwenmeppende asociale oermannen die enkel aan neuken denken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Cav, ik vind je super aardig, maar reageer je nou niet wat overdreven?
Nee, ze moet gewoon haar op dr kop hebben. Minstens tot over dr oren. T is geen vent he.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, wij zijn allemaal vrouwenmeppende asociale oermannen die enkel aan neuken denken.
Omdat hij homo is is hij anders en speciaal.
Jij wel. Maar dat maakt je zo enorm alfa.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, wij zijn allemaal vrouwenmeppende asociale oermannen die enkel aan neuken denken.
Lol gast waar slaat dit nou weer op? Kijk, ik ken je van je posts als een openminded persoon, maar dit slaat alles. Relaties zijn gebaseerd op wederzijdse gevoelens en vertrouwen en afspraken, en als je die schendt is er geen goede basis meer voor je relatie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Je hebt gewoon wat tegen feminisme. Want stel je voor dat vrouwen zelfstandig gaan denken en eens wat willen of zomaar dingen doen zonmder toestemming van het mannetje. Zomaar haar er af halen zodat JIJ niet meer kunt zien dat het een vrouwtje is...
Dude, seriously?
Jij. Mijn grot. Nu.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wel. Maar dat maakt je zo enorm alfa.
Wat voel ik mij ineens speciaal en bijzonderquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel zijn uitgangspunt als ik zijn posts lees.
Die snap ik niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef FAUSTINO het volgende:
Zal ik jou eens lekker verkrachten Rawr!
Ik zak eens af naar het fok niveau.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Cav, ik vind je super aardig, maar reageer je nou niet wat overdreven?
ONZ niveau bedoel je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik zak eens af naar het fok niveau.
Mag dan een flikker wezen ben ook maar een gore rotzakquote:
Ik vond het meer een ''lange tenen'' niveau. Je laat je nogal snel op de kast jagen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik zak eens af naar het fok niveau.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het meer een ''lange tenen'' niveau. Je laat je nogal snel op de kast jagen.
ALS er een gelijkwaardige basis was, had feminisme geen enkele invloed daarop gehad. Denk daar maar eens over na.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Gamesua het volgende:
Dat heeft heel weinig met antifeminisme, of vrouwenonderdrukking per se te maken, maar gewoon met het feit dat de vrouw in kwestie zoveel verandert in een heer korte tijd dat de basis van de relatie weg is.
Nee, dat kan niet. Jij zal mij enkel om mijn innerlijk prachtig vinden, en nooit naar mijn uiterlijk kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mag dan een flikker wezen ben ook maar een gore rotzak
Dus je neemt automatisch aan dat feminisme of de drang ernaar per definitie een probleem aanduidt? Tja dan heeft discussie ook heel weinig zin.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
ALS er een gelijkwaardige basis was, had feminisme geen enkele invloed daarop gehad. Denk daar maar eens over na.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef Angst het volgende:
ik ben vrouw, en ik weet hoeveel mijn vriend (en de meeste mannen) lang haar waarderen. Ik zou het niet in mijn hoofd halen zonder hem te waarschuwen mij kaal te scheren.
Om het dan nog aan te prijzen als een verrassing is al helemaal lullig.
Als je moedwillig zonder overleg iets doet wat je patner niet op prijs stelt, vind ik dat je patner daar op mag reageren. Hoe oppervlakkig het onderwerp ook mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |