abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:12:55 #276
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118779897
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, het sluit prima aan op al die andere "mijn vriendin doet niet wat ik wil, ze moet gewoon mooi zijn en haar benen wijd wanneer ik zin heb"- topics, die zo typisch zijn voor Fok.
Cav, ik vind je super aardig, maar reageer je nou niet wat overdreven?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_118779898
quote:
Tja, het sluit prima aan op al die andere "mijn vriendin doet niet wat ik wil, ze moet gewoon mooi zijn en haar benen wijd wanneer ik zin heb"- topics, die zo typisch zijn voor Fok.
Dat heb jij er inmiddels zelf van gemaakt.
Niet ik maar jij deed dat.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:13:05 #278
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118779900
Nou ja als ze zoiets doet om bij een organisatie te horen die zegt dat ze in opstand moet komen tegen haar vriend.. tjah.. bij mij zou het dan wel doei doei zijn voor haar denk ik. Kaal maken (of welke andere rare actie) vanuit een positief iets kan ik nog wel respect voor hebben. Maar in opstand komen tegen je vriend en mannen gewoon omdat het kan is net zoals haten om het haten. Dus ja laat dan maar
we dan
pi_118779917
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, wij zijn allemaal vrouwenmeppende asociale oermannen die enkel aan neuken denken.
Omdat hij homo is is hij anders en speciaal.
pi_118779936
quote:
Nee, ze moet gewoon haar op dr kop hebben. Minstens tot over dr oren. T is geen vent he.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:15:22 #281
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118779948
quote:
:* je bent een aardige jongen/man maar je draaft nu wel beetje door. Uiterlijk is nou eenmaal ook belangrijk in normale relaties. Kan je wel als ideaal hebben dat alleen innerlijk belangrijk is en anderen veroordelen als ze dat niet vinden maar zo werkt de wereld nou eenmaal niet. Is gewoon menselijk/dierlijk. Als je partner in 1 keer heel leip gaat doen enzo dan is dat gewoon negatief en hoe raarder en ingrijpender de actie van haar hoe meer je haar erop af mag rekenen (net zoals vrouwen dat ook mogen bij mannen). Heeft niks te maken met 'vriendin doet niet wat ik wil' enzo. Dit gaat wel een paar treedjes verder dan wat nog maatschappelijk geaccepteerd wordt hoor..
we dan
pi_118779951
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, wij zijn allemaal vrouwenmeppende asociale oermannen die enkel aan neuken denken.
Omdat hij homo is is hij anders en speciaal.
:')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118779971
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

:')
Dat lijkt mij wel zijn uitgangspunt als ik zijn posts lees. :)
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:16:25 #284
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118779975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jij wel. Maar dat maakt je zo enorm alfa. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_118780000
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Je hebt gewoon wat tegen feminisme. Want stel je voor dat vrouwen zelfstandig gaan denken en eens wat willen of zomaar dingen doen zonmder toestemming van het mannetje. Zomaar haar er af halen zodat JIJ niet meer kunt zien dat het een vrouwtje is...

Dude, seriously?
Lol gast waar slaat dit nou weer op? Kijk, ik ken je van je posts als een openminded persoon, maar dit slaat alles. Relaties zijn gebaseerd op wederzijdse gevoelens en vertrouwen en afspraken, en als je die schendt is er geen goede basis meer voor je relatie.

Vreemdgaan zonder afspraken daarover vantevoren? Einde. Open relatie? Afspraak, dus je mag doen wat je wilt met anderen.
Zelfde over grote uitgaven, beslissingen of ingrijpende dingen. Als ik een nieuwe motor wil kopen doe ik dat niet zomaar zonder eerst overleg (tenzij het 0,0% invloed heeft op mijn relatie/de geldbalans en in de praktijk is dat bijna nooit zo met grote uitgaven). Als ik een tattoo wil zetten of volgende maand op wereldreis ga ik dat ook doen. Zelfde met mijzelf bekeren tot extreem islamisme.

Dus ja, als mijn vriendin straks thuis komt als een gekke feminist gekleed, die mij allemaal dingen aanpraat die nergens op slaan en ik vind dat ze gebrainwasht is, vind ik het helemaal niet gek om dan heel erg harde twijfels te zetten bij onze relatie.

Dat heeft heel weinig met antifeminisme, of vrouwenonderdrukking per se te maken, maar gewoon met het feit dat de vrouw in kwestie zoveel verandert in een heer korte tijd dat de basis van de relatie weg is.

EDIT: ik geef de andere posters dan ook volledig gelijk. Slaat echt helemaal nergens op dat jij meteen alle mannen hier bestempelt als oppervlakkige vrouwenmeppers.
pi_118780009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Jij wel. Maar dat maakt je zo enorm alfa. :@
Jij. Mijn grot. Nu. :9~
pi_118780013
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel zijn uitgangspunt als ik zijn posts lees. :)
Wat voel ik mij ineens speciaal en bijzonder O+

Zal ik jou eens lekker verkrachten Rawr! :')
pi_118780029
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef FAUSTINO het volgende:
Zal ik jou eens lekker verkrachten Rawr! :')
Die snap ik niet?
pi_118780031
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zak eens af naar het fok niveau. ;)
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_118780039
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

ONZ niveau bedoel je.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:18:38 #291
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_118780046
ik ben vrouw, en ik weet hoeveel mijn vriend (en de meeste mannen) lang haar waarderen. Ik zou het niet in mijn hoofd halen zonder hem te waarschuwen mij kaal te scheren.
Om het dan nog aan te prijzen als een verrassing is al helemaal lullig.

Als je moedwillig zonder overleg iets doet wat je patner niet op prijs stelt, vind ik dat je patner daar op mag reageren. Hoe oppervlakkig het onderwerp ook mag zijn.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_118780049
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

Die snap ik niet?
Mag dan een flikker wezen ben ook maar een gore rotzak ;)
pi_118780053
Ik ga het nu een heel klein beetje opnemen voor Cavalinho want ik wil wel dat het verhaal zo eerlijk mogelijk blijft, dat feminisme wist ik pas vandaag, als ik haar wel had binnen gelaten dan had ze het waarschijnlijk niet eens gezegd. Dat het achteraf misschien een begrijpelijke keuze was betekent niet dat mijn keuze dat in eerste instantie ook zo was, ik weet nog steeds niet waarom ik in eerste instantie zo reageerde, met die vraag zit ik nog.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:19:04 #294
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118780057
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ik vond het meer een ''lange tenen'' niveau. Je laat je nogal snel op de kast jagen.
pi_118780066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vond het meer een ''lange tenen'' niveau. Je laat je nogal snel op de kast jagen.
:D
pi_118780071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Gamesua het volgende:

Dat heeft heel weinig met antifeminisme, of vrouwenonderdrukking per se te maken, maar gewoon met het feit dat de vrouw in kwestie zoveel verandert in een heer korte tijd dat de basis van de relatie weg is.

ALS er een gelijkwaardige basis was, had feminisme geen enkele invloed daarop gehad. Denk daar maar eens over na.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_118780081
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Mag dan een flikker wezen ben ook maar een gore rotzak ;)
Nee, dat kan niet. Jij zal mij enkel om mijn innerlijk prachtig vinden, en nooit naar mijn uiterlijk kijken. :D O+

:P
pi_118780096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

ALS er een gelijkwaardige basis was, had feminisme geen enkele invloed daarop gehad. Denk daar maar eens over na.
Dus je neemt automatisch aan dat feminisme of de drang ernaar per definitie een probleem aanduidt? Tja dan heeft discussie ook heel weinig zin.
pi_118780100
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef Angst het volgende:
ik ben vrouw, en ik weet hoeveel mijn vriend (en de meeste mannen) lang haar waarderen. Ik zou het niet in mijn hoofd halen zonder hem te waarschuwen mij kaal te scheren.
Om het dan nog aan te prijzen als een verrassing is al helemaal lullig.

Als je moedwillig zonder overleg iets doet wat je patner niet op prijs stelt, vind ik dat je patner daar op mag reageren. Hoe oppervlakkig het onderwerp ook mag zijn.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:21:27 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118780120
Hou toch op, zeg. Wie gelooft dit onzinverhaal nou?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')