abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 3 november 2012 @ 09:37:07 #151
184769 crew  Deisyy
pi_118767290
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 05:05 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

[..]

Jullie hebben elkaar niet gesproken maar er is wel te veel gebeurd?
Met teveel bedoelt hij waarschijnlijk dat ze heel veel haar had, die dus allemaal afgeschoren zijn :')

TS gaat spijt krijgen als haren op zijn hoofd, want als je je haar een keer afgschoren hebt groeit het daarna nog mooier terug.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_118767293
Jezus, dat je schrikt en haar even niet hoeft te zien kan ik nog wel begrijpen. Maar na twee weken nog in de foetushouding liggen huilen omdat je je zo gekrenkt voelt... Get over yourself already, je lijkt wel een wijf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:45:38 #154
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118767382
quote:
Hier moest ik ook gelijk aan denken :')
pi_118767466
TS, mag ik haar van je overnemen? Jij wilt 'r blijkbaar niet meer. :')
pi_118767500
Indien waargebeurd geef ik TS groot gelijk. Alleen twee weken radiostilte is wel erg, maak het dan gewoon uit en zeg dat het klaar is.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_118767929
Allereerst kan ik niet geloven dat dit echt is, maar voor het geval dat, wil ik toch even voor hem opkomen..

Ik vind dat hij heel goed uitlegt wat zijn gevoel hierbij is, dat hij niet begrijpt dat zijn vriendin zoiets zou doen.
Hij heeft het gevoel dat ze niet is wie hij dacht dat ze was omdat hij dit nooit van haar verwacht zou hebben.
1 bepaalde gebeurtenis kan je hele gevoel voor een persoon veranderen, dat wil je misschien niet, maar het kan wel degelijk gebeuren.

Het gaat niet om uiterlijk, dat is te simpel gedacht.

Dat gezegd hebbende, twee weken niets laten horen is niet zomaar lullig, maar echt een kutstreek..
compact en kleverig.
pi_118768514
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Allereerst kan ik niet geloven dat dit echt is, maar voor het geval dat, wil ik toch even voor hem opkomen..

Ik vind dat hij heel goed uitlegt wat zijn gevoel hierbij is, dat hij niet begrijpt dat zijn vriendin zoiets zou doen.
Hij heeft het gevoel dat ze niet is wie hij dacht dat ze was omdat hij dit nooit van haar verwacht zou hebben.
1 bepaalde gebeurtenis kan je hele gevoel voor een persoon veranderen, dat wil je misschien niet, maar het kan wel degelijk gebeuren.

Het gaat niet om uiterlijk, dat is te simpel gedacht.
Dit ja. Het lijkt mij ook verschrikkelijk, maar dit is op zich wel iets wat weer goed komt. Haar groeit natuurlijk gewoon weer terug. :') Dus ergens is dit best te vergelijken met de verkeerde kleren te hebben gekocht, alleen dan moet je er langer tegenaan kijken dan een paar uur. In dat opzicht is dit allemaal wat overdreven.
quote:
Dat gezegd hebbende, twee weken niets laten horen is niet zomaar lullig, maar echt een kutstreek..
Je vraagt je toch af of TS niet meer met zijn vriendin had dan slechts haar uiterlijk? :? Als je van plan bent samen te wonen heb je haar toch ook wel om andere redenen nodig, lijkt me.
pi_118768661
Troll, TS heeft geen vriendin.

Zie posthistory van troll TS
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:19:27 #160
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118768675
TS is volgens eigen zeggen 20 en was dus 18 toen hij verkering met dat meiske kreeg.
Misschien is het wat jong om dan al zo serieus te zijn en te willen samenwonen. Dat hij zo over de mik gaat vanwege weer aangroeiend haar zal het vast het probleem niet alleen zijn. Misschien twijfelde hij al aan die relatie en dan doet ze vervolgens ook nog eens zoiets onpeilbaar.

Zomaar je kop kaalscheren wordt ook niet echt als normaal gezien he? Denk aan Britney Spears.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:19:42 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118768679
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:18 schreef KeimpeHart het volgende:
Troll, TS heeft geen vriendin.

Zie posthistory van troll TS
Wat vertel je me nu? Dit verhaal is helemaal niet waar???
Nou ja, zeg! Het kwam zo geloofwaardig over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118768684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit ja. Het lijkt mij ook verschrikkelijk, maar dit is op zich wel iets wat weer goed komt. Haar groeit natuurlijk gewoon weer terug. :') Dus ergens is dit best te vergelijken met de verkeerde kleren te hebben gekocht, alleen dan moet je er langer tegenaan kijken dan een paar uur. In dat opzicht is dit allemaal wat overdreven.

[..]

Je vraagt je toch af of TS niet meer met zijn vriendin had dan slechts haar uiterlijk? :? Als je van plan bent samen te wonen heb je haar toch ook wel om andere redenen nodig, lijkt me.
dat zeg ik dus, iedereen doet net alsof het om haar uiterlijk gaat, maar er speelt veel meer,dat geeft ts ook aan.
Dat iedereen vervolgens roept dat het haar wel weer aangroeit, is echt nergens voor nodig. Dat weet ts ook wel.

Ik vind zijn reactie niet overdreven, twee weken negeren vind ik onbegrijpelijk, maar het gevoel hebben dat je de persoon die tegenover je staat niet kent omdat die iets doet waarvan je nooit had verwacht dat ie dat zou doen, kan ik begrijpen.
compact en kleverig.
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:20:26 #163
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118768693
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat vertel je me nu? Dit verhaal is helemaal niet waar???
Nou ja, zeg! Het kwam zo geloofwaardig over.
Het gegeven is wel grappig. En dan tuin ik er maar in. Soit.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:49:46 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118769276
Ik snap dat TS geschrokken is, ik snap ook nog wel van door de schok de deur dicht gooien. Maar dan nog. Je hebt een relatie, dan kan je iemand toch niet negeren.

Vervolgens dien je die deur open te doen en erover te praten. Waarom deed ze het, wat doet het met jou, etc.
Dat daar vervolgens uit blijkt dat het voor TS gewoon niet gaat werken, dat kan. Maar ga niet heel kinderachtig gewoon 2 weken!! dat is best fucking lang.. niets van je laten horen terwijl zijn 'vriendin' elke dag nog contact probeert te zoeken.
pi_118769640
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vind het toch jammer voor haar. Zij is/was er blijkbaar erg blij mee. Ik vind het ook niks hoor en begrijp dat je geschokt bent op zo'n moment. Maar zo reageren als man zijnde is ook wel wat overdreven.. Misschien wou ze dit graag een keer en wist ze niet dat je het zo erg zou vinden. Is niet leuk maar zo reageren (vooral zo lang negeren) na een relatie van 2 jaar is ook niet goed van jou.
Dit.
pi_118770021
Ookal is het een troll topic.. mijn reactie had hetzelfde geweest. Als ik iets walgelijk vind is het vrouwen met kort haar...
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:09:03 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118771345
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:22 schreef totalvamp het volgende:
Ookal is het een troll topic.. mijn reactie had hetzelfde geweest. Als ik iets walgelijk vind is het vrouwen met kort haar...
Maar als je dit nooit tegen je vriendin hebt gezegd of als dat ze dat gewoon niet wist en ze doet het.
Dan ga je haar toch niet 2 weken negeren. Dan zég je haar toch dat je het niets vindt en verbreekt eventueel de relatie.

Maar enkel volkomen negeren is dan toch geen normale reactie?
pi_118772208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar als je dit nooit tegen je vriendin hebt gezegd of als dat ze dat gewoon niet wist en ze doet het.
Dan ga je haar toch niet 2 weken negeren. Dan zég je haar toch dat je het niets vindt en verbreekt eventueel de relatie.

Maar enkel volkomen negeren is dan toch geen normale reactie?
Ik heb het daarom ook gezegd tegen haar ;)
pi_118772729
Je hebt geen vriendin.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118773094
Je vriendin belde in deze toestand aan?

pi_118773435
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:22 schreef totalvamp het volgende:
Die van mij ook.

Ten eerste, vrouwen met geschoren hoofden zijn vies (tenzij kanker natuurlijk). Ten tweede, een ieder die dit zomaar doet zonder reden en dat ook nog eens aankondigt als een verrassing en er superblij mee is is hoogstwaarschijnlijk vreselijk gestoord in haar hoofd en daar moet je sowieso niets mee te maken willen hebben.

Mensen die het ook zielig voor haar vinden daarom :')

Overigens wel overdreven van die twee weken stilte, ik had de eerste 1-2 dagen niets gezegd en daarna in ieder geval gepraat met haar om haar te vertellen dat ze gek is.
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:33:12 #172
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_118773608
Waarom zou de man alles van een vrouw moeten slikken?
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:36:05 #173
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118773672
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:33 schreef schaal_10 het volgende:
Waarom zou de man alles van een vrouw moeten slikken?
Moet niet, maar verwacht dan ook niet dat de vrouw alles slikt. ;)
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:37:08 #174
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_118773692
TS heeft vast een relatie met Britney Spears :P

Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 15:18:59 #175
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_118774733
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:36 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Moet niet, maar verwacht dan ook niet dat de vrouw alles slikt. ;)
_O_
Are you fokking to me?
pi_118775172
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Marie30 het volgende:

[..]

_O_
Feminist much?
pi_118776818
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:31 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Feminist much?
Kijk, daar krijg ik het dus van. :')

Een vrouw is akkoord met iets positiefs wat over haar geslacht wordt gezegd, en ze is meteen een feminist! :|W :')
pi_118777179
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:21 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Kijk, daar krijg ik het dus van. :')

Een vrouw is akkoord met iets positiefs wat over haar geslacht wordt gezegd, en ze is meteen een feminist! :|W :')
Eéj, LD. :W Ben jij ook kaal, of is dat je te koud?
pi_118777254
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:36 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Eéj, LD. :W Ben jij ook kaal, of is dat je te koud?
Véél te koud; zeker rond deze tijd. :o ;(
pi_118777300
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:39 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Véél te koud; zeker rond deze tijd. :o ;(
Ik wel. Moet ik steeds een pet dragen, want anders trekt opa het niet met die kou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')