quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Mijn vader reed in die dingen. Ben er zelf ook wel een aantal keer mee mee geweest.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:32 schreef Barcaconia het volgende:
Doe maar meteen een andere OP. Je gaat toch geen bus hier neerzetten
Bestaan chagrijnige hersentumoren wel dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:38 schreef Barcaconia het volgende:
Leuk uitziende stadsbus. Dat is net zoiets als een vrolijke hersentumor.
zo kun het wel een beetje noemen. Beetje over de formaties praten en hoe we verneukt worden met de zorgpremies enzo.quote:
Je auto zieker, zijn ducktape laat los.quote:
Toch wel een leuk grapje. Niet verwacht uit jouw toetsenbord.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is dit voor aidsfotoshop waar de sloperij is weggehaald.
ik ben mijn broertje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch wel een leuk grapje. Niet verwacht uit jouw toetsenbord.
Jeuh, de 3 komt pas over een week of 2/3 uit.quote:
Volgens mij drijft het ding niet, er zit wel een polsbandje bij om hem bij te kunnen houden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:53 schreef daNpy het volgende:
Diving case heeft zo'n floating door waardoor hij blijft drijven toch?
Alle GoPro's hebben een open en een dicht deurtje (voor onder water).
Ik had hem met een bikinibandje aan mijn pols gezekerd. Dat gebruik ik ook aan de rolkooi en waar ik hem ook monteer aan de auto (spiegel, spoiler van de motor etc).
Het heeft hem al een keer gered tijdens een crash
700 euro mag je hem hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef Anne het volgende:
Als je er niet mee om kunt gaan, wil ik hem wel overnemen.
Ah ok, er is iig een floating door beschikbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij drijft het ding niet, er zit wel een polsbandje bij om hem bij te kunnen houden.
Hij is gewoon wat dikker en steviger dan het gewone waterproof huis, maar deze kan dan ook 60 meter onder water.
nou ja voor een optreden van rowwen heze is het niet erg handig om zo een uit te nodigen, past niet helemaal in de stijl. In de tent staan ze elkaar met varkensstiften te bekalken en dan staat er die blije indiaan op het podiumquote:
het was zeker leuk, en het regent continu tshirts richting podium maar toen waren ze echt gericht op joan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:27 schreef Anne het volgende:
Verder was het wel leuk overigens? Ik vind de titel van hun nieuwe album wel leuk.
Wat is dit nou weer voor een paupergedoe?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:24 schreef Anne het volgende:
Dan kun je nog steeds wel wat fatsoen hebben, dacht ik zo. Beetje kansloos om dan met dingen te gaan gooien.
Ik heb ook wel een keer zoiets gehad hoor, op Sensation Black, maar toen ging gewoon iedereen op de grond zitten uit protest (en uiteindelijk klom er dus een op het podium om Rob Gee op zijn bek te timmeren, maar dat was dus één persoon, die geen fatsoen had). Dat is iets minder fysiek.
Edit: Filmpje. Is alweer 6 jaar geleden, tijd vliegt!
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:50 schreef densmee het volgende:
[..]
het was zeker leuk, en het regent continu tshirts richting podium maar toen waren ze echt gericht op joan.
En je bedoelt geal (zeg: geil)
Ik weet niet of ze met opzet alleen die mensen hebben gefilmd, maar ik zie geen alleen maar niet zo knappe mensen voorbij komen.quote:
alles van jackass is toch al wel ergens op youtube te vinden lijkt me?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gvd Jackass komt op tv en ik kan RTL5 niet goed ontvangen
Dat laatste strookt niet met het eerstequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik bedoelYEAH! WEEKEND!
eindelijk
![]()
Godverdomme, deze tour ben ik al 10 keer deaud gegaan, en ik ben pas op de helft.![]()
Morgen ook weer arbeiten; 2 uurtjes werk, en een halve dag schrijven, vonden ze niet leuk, maar anders doen ze het maar lekker zelf
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat laatste strookt niet met het eerste.
herkenbaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
Inderdaad![]()
. Ons volgende huis moet echt een bad.
gelukkig sta ik 24/7 voor je klaar om je te vermakenquote:Op zondag 4 november 2012 06:30 schreef Anne het volgende:
Dat uitslapen wil niet zo lukken dit weekend.
Hier ook niet, de puppy's kunnen inmiddels horen/zien en heel veel herrie makenquote:Op zondag 4 november 2012 06:30 schreef Anne het volgende:
maar eerst goed de voorwaarden lezen wat betreft de extra kosten ( BTW / veilingkosten )quote:Op zondag 4 november 2012 10:55 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb me nog nooit verdiept eigenlijk in veilingsites. Hoe werkt zo iets dan?
Account aanmaken en bieden ?
Die prijzen staan er wel bij voordat je op bevestigen moet drukkenquote:Op zondag 4 november 2012 11:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar eerst goed de voorwaarden lezen wat betreft de extra kosten ( BTW / veilingkosten )
tevens verkapte goedemorgen post.
anders gewoon verkopenquote:Op zondag 4 november 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
Bah, ik zou nou eindelijk wel eens van dat huis in Weeze, met bad, af willen zijn. Twee en een half jaar verder.
ik weet, is het niet mogelijk te verhuren ondertussen oidquote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wilde ik destijds, maar hij niet. Nu heeft ie spijt, maar ik niet meer.
Nee, dat is de moeite niet. Twee maanden geleden zei ie dat ie het geld bijna bij elkaar heeft wat ie moet inlossen, dus ik ga er vanuit dat ie het inmiddels heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet, is het niet mogelijk te verhuren ondertussen oid
ow maar dan ben je er toch bijna vanaf?quote:Op zondag 4 november 2012 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat is de moeite niet. Twee maanden geleden zei ie dat ie het geld bijna bij elkaar heeft wat ie moet inlossen, dus ik ga er vanuit dat ie het inmiddels heeft.
Maar hij is niet zo snel met terug reageren.
moet je op fb kijken whehequote:Op zondag 4 november 2012 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heb jij afgelopen weekend gedaan?
Niet vanuit de Caraïbenquote:
Ik mis wat geloof ikquote:Op zondag 4 november 2012 20:18 schreef Anne het volgende:
Mijn vader had het er ook al over om dat volgend jaar met een groepje te gaan doen, maar dan in NL.
Ja, hij heeft de trabant-toer gedaan en toen begon ie dus ook over een solex-toer, met een groepje, volgend jaar.quote:
Hier ook...quote:Op zondag 4 november 2012 06:30 schreef Anne het volgende:
Volgens mij mag je met een solex ook zonder helm, maar 't hoort er eigenlijk wel bijquote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ehhh.. hmkay.. met zo'n malle Eppie leren helmpie op?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel gewoon daarna nog tot 3 uur op bed heb gelegenquote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Hier ook...
Ik werd vanmorgen om 7:24 wakker en schrok me kapot omdat ik dacht dat ik moest werken. Normaal hoor ik op dat tijdstip zo'n beetje het kantoor binnen te lopenKijken of het morgen weer gebeurd, want ik hoef pas dinsdag te werken.
Ja, Barca heeft er ook geen op.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je met een solex ook zonder helm, maar 't hoort er eigenlijk wel bij
Ik heb wel eens op een zondag op mijn werk gestaan, vond het al vreemd dat het zo rustig was onderwegquote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Hier ook...
Ik werd vanmorgen om 7:24 wakker en schrok me kapot omdat ik dacht dat ik moest werken. Normaal hoor ik op dat tijdstip zo'n beetje het kantoor binnen te lopenKijken of het morgen weer gebeurd, want ik hoef pas dinsdag te werken.
Idd, een Golf GTi mag je ook rijden zonder petje, maar eigenlijk hoor je er eentje op te hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je met een solex ook zonder helm, maar 't hoort er eigenlijk wel bij
Ik heb vroeger toen ik nog naar de middelbare school ging wel eens het hele huis wakker gemaakt op zondagochtend omdat ik dacht dat iedereen zich verslapen hadquote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een zondag op mijn werk gestaan, vond het al vreemd dat het zo rustig was onderweg
En ik nu toch ook welquote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef Anne het volgende:
[..]
In Mexico en u naait me steeds hebben ze er ook last van.
quote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger toen ik nog naar de middelbare school ging wel eens het hele huis wakker gemaakt op zondagochtend omdat ik dacht dat iedereen zich verslapen had![]()
![]()
Mijn humor ook niet echt, maar daar ging wel de grap omquote:
Met de dafenu club oid?quote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef Barcaconia het volgende:
Daar rondgetoerd. Zelfs nog de snelweg op geweest. Levensgevaarlijk
Nee gewoon met wat vrienden op solexen.quote:
Appartement kopen?quote:Op maandag 5 november 2012 10:36 schreef Alfisti het volgende:
Vanmorgen weer een huis bekeken.............wat staat er toch een hoop troep te koop
Je zorgt er in ieder geval voor dat het onderhoud aan je huis bij is, een kort lijstje van vandaag:quote:Op maandag 5 november 2012 10:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En dat terwijl de huizen nou niet bepaald als warme broodjes over de toonbank gaan, je zou verwachten dan mensen meer moeite doen in de aankleding van hun huis.
Da's best lef hebben. Waar stond dit stulpje?quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit alles in een huis uit 1986 en een vraagprijs van bijna ¤250000
Tuin?quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Neewe willen een tuin en ik vrees dat de locatie ook een probleem is
Waarom zou ik jou huis kopen terwijl ik de keuze uit gemiddeld 37 woningen heb waar ook huizen tussen zitten die wel volledig instapklaar zijn?quote:Op maandag 5 november 2012 11:37 schreef daNpy het volgende:
Die is inderdaad aan vervanging toe (alles is nog bruikbaar hoor, geen pauper gedoe) maar waarom zou ik nog 5k investeren in een andere keuken waarvn de kans groot is dat het de kopers' smaak niet is?
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op maandag 5 november 2012 11:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou huis kopen terwijl ik de keuze uit gemiddeld 37 woningen heb waar ook huizen tussen zitten die wel volledig instapklaar zijn?Enige waar je je op kunt onderscheiden is dan de prijs. Natuurlijk hoef je de keuken niet te vervangen maar dan zul je er voor moeten zorgen dat je vraagprijs realistisch is in deze markt. In mijn geval vind ik 249500 euro voor een huis waar ongeveer alles vervangen moet worden niet meer realistisch in deze markt.
ik weet verder niet hoe de staat /prijs e.d. van jouw huis is he, heb het meer in het algemeen over de huizenmarkt![]()
quote:
OMG, ik heb er tegenwoordig ook eentje in de buurt zittenquote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef Anne het volgende:
[..]
1 Bezorgrestaurants.
Nah, ik ga gewoon mijn best doen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef Dingest het volgende:
Ik hoef ook niet te koken. Moeders is jarig dus daar zal straks wel Chinees te bikken zijn
quote:
quote:
Je hebt denk ik een spelfout gemaakt in je link. Deze bedoel je geloof ik:quote:
Hij moet er ook nog heenrijden!quote:Op maandag 5 november 2012 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt denk ik een spelfout gemaakt in je link. Deze bedoel je geloof ik:
was het maar waar, op de snelweg gaan onze auto's nog niet zo hard. laat staan in het bosquote:
Die gebruik ik ook veel maar whatsapp werkt net een heel stuk beter. Zeker bij groepsconversaties.quote:Op maandag 5 november 2012 19:36 schreef Paladijn het volgende:
Jullie kunnen trouwens net zo goed google talk gebruiken, werkt ook prima op Android.
Wss ook aan het whatsappen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Een Lexxxje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel knap trouwens, op zo'n rechte weg
Die was gefrustreerd dat het niet werkte. Dan kan je wel eens de weg kwijt raken.quote:
Welke datquote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef Paladijn het volgende:
Wij gebruiken ondertussen alweer de chinese variant (die doorgaans veel trager is gezien het verkeer nog even langs de great firewall moet)
tis maar een bimmerquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Een Lexxxje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel knap trouwens, op zo'n rechte weg
Wechat, waar je weer een QQ (Chinese ICQ kloon) account van Tencent voor nodig hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ken één Chinees, en die zit in mijn meterkast.Fritz!Box b'vo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Het zal je auto maar zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Misschien was het deze "vriend" van SD?
http://www.lc.nl/frieslan(...)trapt-spiegels-stuk-
Bedankt, al bleek het trouwens pizza te zijnquote:
ook zoquote:
Ik moet toch op een of andere manier genoeg geld bij elkaar harken om de maximum ziekenfondspremie te betalen in 2014.quote:
Yeah, al 2 uurtjes. Ben aan het wachten op de DPD. Als die nou eens opschieten, kan ik even lekker heet onder de douche gaan staan en daarna in m'n trainingsbroek op de bank ploffen.quote:
Jij wel... Ik ga nu eerst boodschappen doen. En vanavond verder werken.quote:
Dat ziet er verschrikkelijk ongezond en tegelijk lekker uitquote:Op maandag 5 november 2012 22:46 schreef Anne het volgende:
Ik heb wel weer een keertje zin in deze pizza:
[ afbeelding ]
Nomnomnomnom. De tent waar ze hem het beste maken is alleen verhuisd, en ik weet niet waarheen, want van internet heeft het italiaanse stel nog nooit gehoord (ze spreken ook amper Duits).
ja, ik zag ze er wel tussen staan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die bezorgen toch ook kapsalons?
Zo'n kapsalon is altijd een grote gok. In sommige tentjes zijn ze erg lekker en bij de meeste kun je beter in een bakje kotsen en het opeten.quote:
Is Mohammed al geweest?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah, al 2 uurtjes. Ben aan het wachten op de DPD. Als die nou eens opschieten, kan ik even lekker heet onder de douche gaan staan en daarna in m'n trainingsbroek op de bank ploffen.
Discriminatiequote:
Nee feitenquote:
Je hebt wel gelijk maar dat mag je heul nie in het openbaar meer zeggen tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee feitenIk heb nog nooit een meneer of mevrouw met een Nederlandse naam in zo'n busje gezien
Ohhquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk maar dat mag je heul nie in het openbaar meer zeggen tegenwoordig
Dan zit je net in een slechte wijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee feitenIk heb nog nooit een meneer of mevrouw met een Nederlandse naam in zo'n busje gezien
Ik wel, regelmatig zelfs.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja thuisbezorgd.nl werkt toch met lokale zaken? De turk hier op het plein heeft een goeie kapsalon.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo'n kapsalon is altijd een grote gok. In sommige tentjes zijn ze erg lekker en bij de meeste kun je beter in een bakje kotsen en het opeten.
Ja, gewoon bedrijven in de buurt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mja thuisbezorgd.nl werkt toch met lokale zaken? De turk hier op het plein heeft een goeie kapsalon.
Ik heb het restaurant ook weer gevondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ziet er verschrikkelijk ongezond en tegelijk lekker uit
Want? Hij mocht komen tussen 18.00 en 20.00. Mooi op tijd tochquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zie je wel.
Die vent is dan overigens goed laat zeg.
Deel je wijsheid met je medemensquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb het restaurant ook weer gevonden!
Daar moet ik SD een keer op trakteren. Eens zien of hij de grootste versie op krijgt.
Ik heb geen idee. Het was "Hoi! Selektvracht" (ik dacht DPD, maar okay) -> "Hoi, asjeblieft!" -> *krijgt bewijs in hand gedrukt* -> "Bedankt! Doei!".quote:
Nee, gewoon druk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef Anne het volgende:
Oh joy. Heb je vanochtend dan wel uit mogen slapen, of dat ook niet?
Hou jij ook zo van warme sla? Ik wel, maar ik ben op zoek naar iemand die dat ook vindt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die bezorgen toch ook kapsalons?
Selectvracht is een wereld van verschil met DPDquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het was "Hoi! Selektvracht" (ik dacht DPD, maar okay) -> "Hoi, asjeblieft!" -> *krijgt bewijs in hand gedrukt* -> "Bedankt! Doei!".
Ik zal de volgende keer om zijn naam en nummer vragen voor je.
Nee, het is eindelijk weg!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Selectvracht is een wereld van verschil met DPD![]()
Nouja, het is er in elk geval!
Dank je. Ik ben wel gewoon thuis gelukkig, niet op een uitgestorven kantoor.quote:
Ow, dan laten we je nu met rust, anders komt er nog niks van werkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben wel gewoon thuis gelukkig, niet op een uitgestorven kantoor.
Zie je wel, het is Selektvracht. DPD en al die andere bedrijven beginnen vet vroeg met rijden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Want? Hij mocht komen tussen 18.00 en 20.00. Mooi op tijd toch?
Joh. Ik kon kiezen. En ik kies dan natuurlijk voor een tijd dat ik thuis ben, flappiequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zie je wel, het is Selektvracht. DPD en al die andere bedrijven beginnen vet vroeg met rijden.
Dan willen ze met genoegen vast wel een keer je Polio lenenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Selektvracht zijn toch van die priveauto's van huisvrouwen?
Van die afgerachte hokken met vieze mannen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Selektvracht zijn toch van die priveauto's van huisvrouwen?
Ik wacht op de döner.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dan laten we je nu met rust, anders komt er nog niks van werken!
Jij wacht dus langer op je computer dan Anne op Selektvracht?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gvd net 5 minuten zitten wachten op een vastlopende computer
Gelukkig komt er dan geen blonde knul bij mij aan de deur.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij wacht dus langer op je computer dan Anne op Selektvracht?
Liever een blonde snol zeker he! Dat dacht die blonde knul bij mij aan de deur zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gelukkig komt er dan geen blonde knul bij mij aan de deur.
Was er binnen het uur.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij wacht dus langer op de döner, dan ik op Selektvracht!
Dit is te mooi, die veto mag je overrulen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef Alfisti het volgende:
Hoe gaaf!![]()
http://link.marktplaats.nl/606054599
Hij mag helaas niet de huiskamer hier in, heb een veto gehad![]()
Vriendin toch maar eens in de garage laten wonen dan.quote:
Moet ik eerst een huis met garage kopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vriendin toch maar eens in de garage laten wonen dan.
Puik plan!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Anders rijd je gewoon je eigen auto naar binnen, kan ze alvast wennen.
Dukes of Hazzard style!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Puik plan!1 klein probleempje nog..................
ik woon nu nog 1 hoog
Dat hoeft geen probleem te zijn:quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Puik plan!1 klein probleempje nog..................
ik woon nu nog 1 hoog
Ik denk dat de blonde knul van de Selektvracht er eerder is!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:13 schreef lipje het volgende:
ow nog 8 posts voor de DPD een nieuwe mag komen brengen
Nu zitten we dus op een wit roestig busje te wachten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Anne het volgende:
!
Wedden dat we op de volgende OP langer moeten wachten, dan ik op Selektvracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |