gelukkig sta ik 24/7 voor je klaar om je te vermakenquote:Op zondag 4 november 2012 06:30 schreef Anne het volgende:
Dat uitslapen wil niet zo lukken dit weekend.
Hier ook niet, de puppy's kunnen inmiddels horen/zien en heel veel herrie makenquote:Op zondag 4 november 2012 06:30 schreef Anne het volgende:
Dat uitslapen wil niet zo lukken dit weekend.
maar eerst goed de voorwaarden lezen wat betreft de extra kosten ( BTW / veilingkosten )quote:Op zondag 4 november 2012 10:55 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb me nog nooit verdiept eigenlijk in veilingsites. Hoe werkt zo iets dan?
Account aanmaken en bieden ?
Die prijzen staan er wel bij voordat je op bevestigen moet drukkenquote:Op zondag 4 november 2012 11:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar eerst goed de voorwaarden lezen wat betreft de extra kosten ( BTW / veilingkosten )
tevens verkapte goedemorgen post.
anders gewoon verkopenquote:Op zondag 4 november 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
Bah, ik zou nou eindelijk wel eens van dat huis in Weeze, met bad, af willen zijn. Twee en een half jaar verder.
ik weet, is het niet mogelijk te verhuren ondertussen oidquote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wilde ik destijds, maar hij niet. Nu heeft ie spijt, maar ik niet meer.
Nee, dat is de moeite niet. Twee maanden geleden zei ie dat ie het geld bijna bij elkaar heeft wat ie moet inlossen, dus ik ga er vanuit dat ie het inmiddels heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet, is het niet mogelijk te verhuren ondertussen oid
ow maar dan ben je er toch bijna vanaf?quote:Op zondag 4 november 2012 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat is de moeite niet. Twee maanden geleden zei ie dat ie het geld bijna bij elkaar heeft wat ie moet inlossen, dus ik ga er vanuit dat ie het inmiddels heeft.
Maar hij is niet zo snel met terug reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |