nou ja voor een optreden van rowwen heze is het niet erg handig om zo een uit te nodigen, past niet helemaal in de stijl. In de tent staan ze elkaar met varkensstiften te bekalken en dan staat er die blije indiaan op het podiumquote:
het was zeker leuk, en het regent continu tshirts richting podium maar toen waren ze echt gericht op joan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:27 schreef Anne het volgende:
Verder was het wel leuk overigens? Ik vind de titel van hun nieuwe album wel leuk.
Wat is dit nou weer voor een paupergedoe?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:24 schreef Anne het volgende:
Dan kun je nog steeds wel wat fatsoen hebben, dacht ik zo. Beetje kansloos om dan met dingen te gaan gooien.
Ik heb ook wel een keer zoiets gehad hoor, op Sensation Black, maar toen ging gewoon iedereen op de grond zitten uit protest (en uiteindelijk klom er dus een op het podium om Rob Gee op zijn bek te timmeren, maar dat was dus één persoon, die geen fatsoen had). Dat is iets minder fysiek.
Edit: Filmpje. Is alweer 6 jaar geleden, tijd vliegt!
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:50 schreef densmee het volgende:
[..]
het was zeker leuk, en het regent continu tshirts richting podium maar toen waren ze echt gericht op joan.
En je bedoelt geal (zeg: geil)
Ik weet niet of ze met opzet alleen die mensen hebben gefilmd, maar ik zie geen alleen maar niet zo knappe mensen voorbij komen.quote:
alles van jackass is toch al wel ergens op youtube te vinden lijkt me?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gvd Jackass komt op tv en ik kan RTL5 niet goed ontvangen
Dat laatste strookt niet met het eerstequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik bedoelYEAH! WEEKEND!
eindelijk
![]()
Godverdomme, deze tour ben ik al 10 keer deaud gegaan, en ik ben pas op de helft.![]()
Morgen ook weer arbeiten; 2 uurtjes werk, en een halve dag schrijven, vonden ze niet leuk, maar anders doen ze het maar lekker zelf
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat laatste strookt niet met het eerste.
herkenbaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
Inderdaad![]()
. Ons volgende huis moet echt een bad.
gelukkig sta ik 24/7 voor je klaar om je te vermakenquote:Op zondag 4 november 2012 06:30 schreef Anne het volgende:
Dat uitslapen wil niet zo lukken dit weekend.
Hier ook niet, de puppy's kunnen inmiddels horen/zien en heel veel herrie makenquote:Op zondag 4 november 2012 06:30 schreef Anne het volgende:
Dat uitslapen wil niet zo lukken dit weekend.
maar eerst goed de voorwaarden lezen wat betreft de extra kosten ( BTW / veilingkosten )quote:Op zondag 4 november 2012 10:55 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb me nog nooit verdiept eigenlijk in veilingsites. Hoe werkt zo iets dan?
Account aanmaken en bieden ?
Die prijzen staan er wel bij voordat je op bevestigen moet drukkenquote:Op zondag 4 november 2012 11:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar eerst goed de voorwaarden lezen wat betreft de extra kosten ( BTW / veilingkosten )
tevens verkapte goedemorgen post.
anders gewoon verkopenquote:Op zondag 4 november 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
Bah, ik zou nou eindelijk wel eens van dat huis in Weeze, met bad, af willen zijn. Twee en een half jaar verder.
ik weet, is het niet mogelijk te verhuren ondertussen oidquote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wilde ik destijds, maar hij niet. Nu heeft ie spijt, maar ik niet meer.
Nee, dat is de moeite niet. Twee maanden geleden zei ie dat ie het geld bijna bij elkaar heeft wat ie moet inlossen, dus ik ga er vanuit dat ie het inmiddels heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet, is het niet mogelijk te verhuren ondertussen oid
ow maar dan ben je er toch bijna vanaf?quote:Op zondag 4 november 2012 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat is de moeite niet. Twee maanden geleden zei ie dat ie het geld bijna bij elkaar heeft wat ie moet inlossen, dus ik ga er vanuit dat ie het inmiddels heeft.
Maar hij is niet zo snel met terug reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |