Nee, het is eindelijk weg!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Selectvracht is een wereld van verschil met DPD![]()
Nouja, het is er in elk geval!
Dank je. Ik ben wel gewoon thuis gelukkig, niet op een uitgestorven kantoor.quote:
Ow, dan laten we je nu met rust, anders komt er nog niks van werkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben wel gewoon thuis gelukkig, niet op een uitgestorven kantoor.
Zie je wel, het is Selektvracht. DPD en al die andere bedrijven beginnen vet vroeg met rijden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Want? Hij mocht komen tussen 18.00 en 20.00. Mooi op tijd toch?
Joh. Ik kon kiezen. En ik kies dan natuurlijk voor een tijd dat ik thuis ben, flappiequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zie je wel, het is Selektvracht. DPD en al die andere bedrijven beginnen vet vroeg met rijden.
Dan willen ze met genoegen vast wel een keer je Polio lenenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Selektvracht zijn toch van die priveauto's van huisvrouwen?
Van die afgerachte hokken met vieze mannen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Selektvracht zijn toch van die priveauto's van huisvrouwen?
Ik wacht op de döner.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dan laten we je nu met rust, anders komt er nog niks van werken!
Jij wacht dus langer op je computer dan Anne op Selektvracht?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gvd net 5 minuten zitten wachten op een vastlopende computer
Gelukkig komt er dan geen blonde knul bij mij aan de deur.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij wacht dus langer op je computer dan Anne op Selektvracht?
Liever een blonde snol zeker he! Dat dacht die blonde knul bij mij aan de deur zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gelukkig komt er dan geen blonde knul bij mij aan de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |