moet je op fb kijken whehequote:Op zondag 4 november 2012 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heb jij afgelopen weekend gedaan?
Niet vanuit de Caraïbenquote:
Ik mis wat geloof ikquote:Op zondag 4 november 2012 20:18 schreef Anne het volgende:
Mijn vader had het er ook al over om dat volgend jaar met een groepje te gaan doen, maar dan in NL.
Ja, hij heeft de trabant-toer gedaan en toen begon ie dus ook over een solex-toer, met een groepje, volgend jaar.quote:
Hier ook...quote:Op zondag 4 november 2012 06:30 schreef Anne het volgende:
Dat uitslapen wil niet zo lukken dit weekend.
Volgens mij mag je met een solex ook zonder helm, maar 't hoort er eigenlijk wel bijquote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ehhh.. hmkay.. met zo'n malle Eppie leren helmpie op?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel gewoon daarna nog tot 3 uur op bed heb gelegenquote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Hier ook...
Ik werd vanmorgen om 7:24 wakker en schrok me kapot omdat ik dacht dat ik moest werken. Normaal hoor ik op dat tijdstip zo'n beetje het kantoor binnen te lopenKijken of het morgen weer gebeurd, want ik hoef pas dinsdag te werken.
Ja, Barca heeft er ook geen op.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je met een solex ook zonder helm, maar 't hoort er eigenlijk wel bij
Ik heb wel eens op een zondag op mijn werk gestaan, vond het al vreemd dat het zo rustig was onderwegquote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Hier ook...
Ik werd vanmorgen om 7:24 wakker en schrok me kapot omdat ik dacht dat ik moest werken. Normaal hoor ik op dat tijdstip zo'n beetje het kantoor binnen te lopenKijken of het morgen weer gebeurd, want ik hoef pas dinsdag te werken.
Idd, een Golf GTi mag je ook rijden zonder petje, maar eigenlijk hoor je er eentje op te hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je met een solex ook zonder helm, maar 't hoort er eigenlijk wel bij
Ik heb vroeger toen ik nog naar de middelbare school ging wel eens het hele huis wakker gemaakt op zondagochtend omdat ik dacht dat iedereen zich verslapen hadquote:Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een zondag op mijn werk gestaan, vond het al vreemd dat het zo rustig was onderweg
En ik nu toch ook welquote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef Anne het volgende:
[..]
In Mexico en u naait me steeds hebben ze er ook last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |