Ik vond het wel grappig.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Beetje flauwtjes, snorretjes tekenen
Lucky TV is meestal erg flauw, maar het is meer een kwestie van: "Je moet er maar op komen!"quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Beetje flauwtjes, snorretjes tekenen
Maar Cesar heeft er blijkbaar weinig schade aan overgehouden, in tegenstelling tot de permanente zonnebril.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef thettes het volgende:
En Cesar; ze waren altijd strontlazarus die gasten
Toren C is niet vandaag toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zaten er geen vrouwen met snorren tussen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alstuquote:Op donderdag 1 november 2012 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zaten er geen vrouwen met snorren tussen ?
Mwah, gebeurde net voor de uitzending, zal er morgen wel inzitten.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:43 schreef pberends het volgende:
Zeer verbazingwekkend dat dit fragment er vandaag niet bij de tv draait door inzat. Geniaal![]()
. Morgen wel hopelijk.
quote:
zelfde hierquote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe was dwdd vandaag?
Ik heb het helaas moeten missen
Als vanouds. Boswachter Arjan Postma was wel enthousiast bezig. Muziek-itempje over The Who was aardig en de rest ben ik eigenlijk al weer vergeten.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe was dwdd vandaag?
Bedanktquote:Op donderdag 1 november 2012 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als vanouds. Boswachter Arjan Postma was wel enthousiast bezig. Muziek-itempje over The Who was aardig en de rest ben ik eigenlijk al weer vergeten.
Was niet bijzonder vandaag.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe was dwdd vandaag?
Hi-la-ris.........................not!!!!!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:43 schreef pberends het volgende:
Zeer verbazingwekkend dat dit fragment er vandaag niet bij de tv draait door inzat. Geniaal![]()
. Morgen wel hopelijk.
Die vaste tafelheren mogen ook wel eens aangepast worden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan iemand die OP aanpassen? De video tussen Jort Kelder en Pieter Storms is geblokkeerd door RTL?
Pas op, humorloze vrouwen-alertquote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Hi-la-ris.........................not!!!!!!!
Alle aandacht voor die Hari is wat mij betreft te veelquote:In de uitzending van vrijdag 2 november: Auke Kok, Thom Harinck, Triggerfinger, Anna Chojnacka, Arthur en Lucas Jussen en stand-up comedy van Pieter Derks. Muziek is er van Audio Adam, tafeldame is Sylvana Simons.
Vandaag vond de pro-forma zitting plaats in de rechtszaak tegen kickbokser Badr Hari. Hij wordt verdacht van de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dance-feest Sensation White, maar is ook in een aantal andere zaken als verdachte aangemerkt.
Hari beweert slechts een corrigerende tik te hebben uitgedeeld aan Everink wegens een beledigende opmerking aan het adres van Estelle Cruijff, de vriendin van Hari. We bespreken de zaak met (misdaad)journalist Auke Kok en kickboks-coach Thom Harinck.
En Triggerfinger laat weten hoe zijn ideale muziekavond eruit zou zien:quote:De Week Draait Door
We nemen de afgelopen week door met spraakmakende gasten:
- Arthur en Lucas Jussen, de broers vermaard om hun klassiek pianospel, over de laaiende recensies op hun 'Concert voor twee piano’s' (Mozart) in Het Concertgebouw.
- Anna Chojnacka kreeg van de stichting van Bill Gates 100.000 dollar voor haar Nederlandse crowdfunding-hulporganisatie '1%CLUB'.
quote:De ideale muziekavond van: Triggerfinger
Vanavond nemen we de ideale muziekavond van Triggerfinger door. Vanaf 22 september is Nederland 3 op zaterdag een popzender, de vaste arena van live-concerten, documentaires , kwissen, een nieuwe toppop en andere muziekspecials. DWDD wil van Triggerfinger weten hoe hun ideale muziekavond eruit zou zien.
zijn zus mata was veel interessanterquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:33 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
[..]
Alle aandacht voor die Hari is wat mij betreft te veel![]()
Vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
Dooorrr!
(mag dit keer omdat ik geen tijd heb om te wachten)
quote:
Ja, de zanger ook. Of bedoel je die?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:40 schreef henkde_j het volgende:
Zit de drummer van Triggerfinger in het publiek?
Haha idd zegquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:41 schreef JimboSlice het volgende:
Hij (die coach) is getrouwd met Marjan Olfers. Dame die in de RvC van Ajax zat eventjes. Verwacht je niet.
Lykke Li inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat was toch van een zweedse artiest?
Lykke Liquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lykke Liquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Ik vond die oudtrainer van Badr een leuke gast, maar ik heb wel al genoeg gehoord over Badr Hari.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
Tot nu toe leuke gasten in de uitzending
Ik ook, gewoon twee cijfers omdraaien.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:07 schreef OProg het volgende:
Dit filmpje gaat nog heel vaak langs komen.
JA!! Daar lijkt ie opquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
Mark Tuitert kan niet zo goed zingen.
Mwa mannen zijn homo of latent-homo. Kortom eigenlijk zijn alle mannen homo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is toch niet allen maar homoseksueel hoor ik wel eens?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
Ik wil haar ook wel een stukkie liefdadigheid geven.
Met of zonder saté?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
Ik wil haar ook wel een stukkie liefdadigheid geven.
Mannen zijn makkelijker in de omgang. #nohomoquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa mannen zijn homo of latent-homo. Kortom eigenlijk zijn alle mannen homo.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat voor een accent heeft zij? Noordelijks gok ik?
Maak niet uit, as er maar een stukkie prestasiedrang bij komt kijken.quote:
Een kut accent.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik dacht Oost-Europeesquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef marcodej het volgende:
Ze is of Zeeuws, of ze is doof. Ik ben er nog niet uit.
Neger alsjeblieft, je hoort toch wel dat dit gewoon een Oost-Europees accent is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja jonge ik heb toch nooit met Zeelanders te maken.
Zo ziet ze er ook een beetje uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft, je hoort toch wel dat dit gewoon een Oost-Europees accent is.
Oh tochquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft, je hoort toch wel dat dit gewoon een Oost-Europees accent is.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Anna Chojnacka (30) verhuisde in 1989 met haar broer en moeder van Polen naar Nederland.
En een negeres.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef HalvinCarris het volgende:
De tafel zit vol met gasten met rare accenten of stemmen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
De bassist neemt dat blondje zo mee naar zijn grot.
En een voice box.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:16 schreef Cee het volgende:
Zitten 5 pruiken aan tafel nu. Het worden er steeds meer.
Disney XDquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is zeker van die troep van Nickelodeon?
En dit bevestigt mijn eerder stelling.quote:
Of we zetten Sylvana op de boot. Kan ook nog.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:17 schreef SwiffMeister het volgende:
Kan iemand iets op de markt brengen waardoor die surinaamse doos standaard een groot zwart blok over der kop krijgt en gemute wordt op je tv als ze in een programma zit dat je wilt kijken?
Dat zou echt miljoenen opleveren denk ik.
Zoiets?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:17 schreef SwiffMeister het volgende:
Kan iemand iets op de markt brengen waardoor die surinaamse doos standaard een groot zwart blok over der kop krijgt en gemute wordt op je tv als ze in een programma zit dat je wilt kijken?
Dat zou echt miljoenen opleveren denk ik.
6 december weer een kansquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of we zetten Sylvana op de boot. Kan ook nog.
Volgens mij mogen ze nog niet eens drinkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar kunnen ze er ook een bierflesje mee openen?
Nee, ze vertrekken pas 6quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag je edit wel. 5 klopt gewoon.
Dan lijkt het artistieker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef Tem het volgende:
Waarom trekken die lui altijd zo'n rare harses als ze spelen.
Zure mannen hier ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef hexje het volgende:
De mannen hier zijn dus jaloers op mooie mannen (Kooijman) en jongens met talent.
Is je broek al uit?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
Matthijs met zijn gespeelde erectie.
Kooijemans is zijn naamquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef hexje het volgende:
De mannen hier zijn dus jaloers op mooie mannen (Kooijman) en jongens met talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |