SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google searchquote:Op donderdag 1 november 2012 17:56 schreef error_404 het volgende:
[..]
Mooien faal.[ afbeelding ]
Komt overigens uit je eigen OP
dan moet ie die portals dichter bij elkaar zetten, zo gaat dat nooit lukkenquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos gekopieerd van DeMessias
quote:
[ afbeelding ]
Het topic begint goed!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:26 schreef Manke het volgende:
2e hands kleren naar afrika sturen, krijg je dit
[ afbeelding ]
ik ben niet zo van de lange teksten plakken.quote:Ik heb u lief, juffrouw Jinek
Geachte juffrouw Jinek. Toen ik u voor de eerste keer ontmoette, greep uw verschijning mij zeer aan. De sierlijkheid van uw gestalte, uw beminnelijke gelaat. En hoe lieflijk glansden uw ogen! Maar vooral in uw rondborstigheid lag voor mij een onuitputtelijke bron van zaligheid. Dat mag u gerust weten. Twee jaar lang vleide ik mij met de ijdele hoop dat ik enige indruk op u had gemaakt.
Echter, nu u een einde heeft gemaakt aan onze liefdesrelatie en open blijkt te staan voor de vleierijen van de middelmatige autojournalist Werner Budding, moet ik tot mijn leedwezen constateren dat u in gebreke bent gebleven. Immers, voorafgaand aan onze eerste fysieke samensmelting (op mijn mahoniehouten bureau, ten kantore aan de Herengracht 464 te Amsterdam) heb ik u een 69 pagina’s tellend ‘liefdesconvenant’ laten tekenen. U wist niet hoe snel u uw krabbel moest zetten, zodat aansluitend onze erotische verstrengeling een aanvang kon nemen. Met speels gemak voldeed ik aan alle mannelijke plichtplegingen in uw schoot, geheel volgens uw wensen en verwachtingen. Ook u kon zulks waarderen. Uw kreten van aanmoediging vulden althans de gehele Herengracht, dat herinner ik mij nog zeer.
Edoch, heden moet ik tot mijn leedwezen constateren dat u de artikelen 12.5 en 19.3 van het tussen ons gesloten liefdesconvenant met voeten treedt. Artikel 12.5 behelst het verbod op het beëindigen van de relatie met mij. Artikel 19.3 omschrijft uitputtend de plicht immer van mij te houden. U heeft, kortom, verzaakt. Dientengevolge acht ik uw liefdesrelatie met de heer Budding - zijnde een manspersoon die elke week een stukje tikt over de Fiat Panda of ander roestig blik van bedenkelijk allooi - niet alleen onfris, onzuiver en schandelijk, maar bovendien onrechtmatig. Daarom gebied ik u te stoppen met deze amoureuze strapatsen en weer van míj te houden.
Indien u niet, ontijdig, onvolledig of onjuist gevolg geeft aan deze sommatie, zal ik terstond en zonder nadere aankondiging overgaan tot alle noodzakelijke acties die hier geboden zijn. Tevens zal ik beroep aantekenen tegen uw besluit niet meer van mij te houden. De uitkomst van deze procedure zie ik met vertrouwen tegemoet. Mijn hart klopt voor u, juffrouw Jinek. En u houdt van mij. Zo staat het zwart op wit, in ons liefdesconvenant. Daar ga ik u aan houden, zodat ik u weer de mijne mag noemen. Ik heb u lief, juffrouw Jinek. Heb mij lief. Sans prejudice, onder voorbehoud van alle rechten en weren. Ne me quitte pas. Hoogachtend, uw Bram.
WTF die dude is eng om naar te kijkenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik zocht een liedje van Toni Braxton, en kwam hier terecht ..![]()
ja, idd, die gast is echt vet raarquote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
WTF die dude is eng om naar te kijken
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek een filmpje van volgens mij een FOK!ker (maar daar kan ik me in vergissen), maar in iedergeval iemand die zijn huisgenoot laat schrikken door een stel boxen onder zijn bed te leggen.
Dan midden in de nacht gooien ze het volume op 10 en knallen ze een oorlogsgeluid aan, tanks, geweervuur alles. Met licht erbij volgens mij.
Wie weet welk filmpje ik bedoel?
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om toch even te voelen
heb ze hiervan:quote:Op donderdag 1 november 2012 23:52 schreef Mirel het volgende:
omdat ik ineens niet berichten kan quoten uit een gesloten topic even zo:
Is er een serie van dit soort plaatjes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Don't forget to buy a new chargerquote:
quote:
Deed me denken aan deze briljante seriequote:
quote:
Die versus filmpjes zijn zeker briljantquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:49 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Deed me denken aan deze briljante serie
Een atheïst met een pentagram-ketting. Right.quote:
Ken zat 'atheisten' met een kruisje om hun nekquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Een atheïst met een pentagram-ketting. Right.
Atheisten geloven nergens in. Dus dan is Quickie_Brat eigenlijk een dom wief.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:32 schreef blup het volgende:
[..]
Ja dacht 't ook. Pentagram = Wica = religie.
Toch
quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Atheisten geloven nergens in. Dus dan is Quickie_Brat eigenlijk een dom wief.
is dat de grap?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:33 schreef bijdehand het volgende:
Op zaterdag 3 november 2012 12:21 schreef OProg het volgende:
Ok, skip dat kruisje. T gaat om het geheel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Een atheïst met een pentagram-ketting. Right.
Atheisten geloven in wetenschap.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Atheisten geloven nergens in. Dus dan is Quickie_Brat eigenlijk een dom wief.
Dan nogquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok, skip dat kruisje. T gaat om het geheel.
Ik moest er iig niet om lachenquote:
Ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan nogDe interpretatie van het gemiddelde Gristen-familie is ook zo wrong.
Waarbij de meneer aan de rechterzijde vroeger of later met zijn hand in het broekje van zijn kinderen verdwijnt, net als meneer pastoor.quote:
Dat dacht ik ook, maar na nader onderzoek blijkt 9gag een speelplaats voor pedo's. Massaal van jippi.nl naar 9gag dus.quote:
je bedoeld 4chan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar na nader onderzoek blijkt 9gag een speelplaats voor pedo's. Massaal van jippi.nl naar 9gag dus.
quote:
de meesten snappen er alleen niks vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Atheisten geloven in wetenschap.
Je bent in de war met de Science of mind religie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
a = afwezigheidquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ach, ook het atheisme blijft een levensovertuiging die niet bewezen kan worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:16 schreef trigt013 het volgende:
[..]
a = afwezigheid
theisme = geloof in opperwezen
Dus een atheist heeft geen geloof in een opperwezen. Niets meer en niets minden.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef P8 het volgende:
[..]
Ach, ook het atheisme blijft een levensovertuiging die niet bewezen kan worden.
..en ook daar zijn veel verschillende stromingen.. net als religie..quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik hoop een trollquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef P8 het volgende:
[..]
quote:
Kun jij dan bewijzen dat atheisme dichter bij de "waarheid" zit dan theisme?quote:
Ze claimen geen waarheid, dat is het hem juist. Ze geloven er juist gewoon niet in. Als ik niet geloof in spoken dan hoef ik toen niet te bewijzen dat ze er niet zijn. Maar ik hoef vooral geen anti-spoken spray te kopen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Kun jij dan bewijzen dat atheisme dichter bij de "waarheid" zit dan theisme?
Je begrijpt toch hopelijk wel het verschil tussen een atheïst en een anti-gelovige? Dat de een de ander is betekend nog niet dat de ander de een is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Kun jij dan bewijzen dat atheisme dichter bij de "waarheid" zit dan theisme?
Doomquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Manke het volgende:
[..]
faal van mijer waren zelfs betere spellen
Prince megahitquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doom![]()
Bizar dat iedereen die codes nog kent
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig enzo
ik zie alleen figuur staanquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer mijn reactie(kende hem nog niet).
Ik snapte de link "six people died" en "it lasted three days" niet. Hoe kan je nou 3 dagen lang dood gaanquote:Op zondag 4 november 2012 00:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Enige basiskennis op literair gebied had je daarbij kunnen helpen.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 4 november 2012 00:23 schreef Manke het volgende:
[..]
vet, wist ik niet, dacht dat het alleen hoofden waren
De liefde/relatie duurde drie dagen... Wat trouwens niet klopt: http://robertspage.com/romeo.htmlquote:Op zondag 4 november 2012 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik snapte de link "six people died" en "it lasted three days" niet. Hoe kan je nou 3 dagen lang dood gaan
met een hamer bewerkt?quote:
hahahaquote:Op zondag 4 november 2012 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_rijke_tatta_s.html
Wat een gozer:Pquote:Op zondag 4 november 2012 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
en 'm ook gewoon meenemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 4 november 2012 01:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe verhelp je een verstopt toilet?
http://www.liveleak.com/view?i=ba3_1351956694
Ik steel van die rijke tatta'squote:Op zondag 4 november 2012 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 03:55 schreef jagga het volgende:
die goede oude tijd, waarin 15 mb hdd's DE shit waren
de goede oude tijd ietwat later, waarin ik als 8 jarig menneke doom 2 kreeg op iets van 11 floppy's
Verwacht je nietquote:Op zondag 4 november 2012 01:22 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 01:22 schreef Boca_Raton het volgende:
lol faalhaas, had dan gewoon een 1gb usb stick gekochtquote:Op zondag 4 november 2012 03:55 schreef jagga het volgende:
die goede oude tijd, waarin 15 mb hdd DE shit waren
de goede oude tijd ietwat later, waarin ik als 8 jarig menneke doom 2 op iets van 11 floppy's
quote:Op zondag 4 november 2012 11:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
lol faalhaas, had dan gewoon een 1gb usb stick gekocht
Die eerste is sowieso gejat van Cyanide and Happiness, tweede weet ik niet zekerquote:Op zondag 4 november 2012 18:18 schreef Cigarette het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat droog
Geen idee had ze nog niet eerder gezienquote:Op zondag 4 november 2012 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Die eerste is sowieso gejat van Cyanide and Happiness, tweede weet ik niet zeker
Die stripjes van C&H zijn wel fucking mooi, moet je maar eens kijken als je dit tof vindtquote:Op zondag 4 november 2012 18:23 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Geen idee had ze nog niet eerder gezien
quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Die stripjes van C&H zijn wel fucking mooi, moet je maar eens kijken als je dit tof vindt
Tweede was dus ook gejat, kwam net deze tegenquote:Op zondag 4 november 2012 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Die eerste is sowieso gejat van Cyanide and Happiness, tweede weet ik niet zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Oh nee iets is gejat op het internet. Snel bel de internet politie zodat we het kunnen backtracen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef µ het volgende:
The friend that opens the umbrella behind you so you can be a dilophosaurus is the best friend you’ll ever have.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 00:23 schreef Manke het volgende:
lijkt wel, alleen is dat gespeeld
[ afbeelding ]
ik vindtquote:
Een plaatje uit 2003 vertalen en dan nog een gigantisch dikke taalfout maken ook. Ik huil emmers.quote:
Los van dat deze al vrij oud is, is hij nog niet zo heel lang geleden in ditzelfde topic gepost.quote:
Iets met katten dozen en elk topic weer...quote:
Wat is het verhaal achter deze strips?quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 3/4e van de topics van deze reeks allemaal gevolgd en ben hem volgens mij nog maar 1x tegen gekomen hoor, dus maak je maar niet drukquote:Op maandag 5 november 2012 18:56 schreef marcel-o het volgende:
ik volg al n tijdje de reeks en zie t voor t eerst.
de zoekfunctie hielp me ook niet echt ..
Waarom thuis doen, wat onderweg ook kan?quote:
Ook tijdens WO2 deden ze lekker mee.quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat? Btw kan iemand een nieuwe openen?quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Manke het volgende:
oudje, kwam ik tegen op mn hd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |