Oh nee iets is gejat op het internet. Snel bel de internet politie zodat we het kunnen backtracen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Die eerste is sowieso gejat van Cyanide and Happiness, tweede weet ik niet zeker
quote:Op zondag 4 november 2012 19:32 schreef µ het volgende:
The friend that opens the umbrella behind you so you can be a dilophosaurus is the best friend you’ll ever have.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos gekopieerd van DeMessias
quote:Op maandag 5 november 2012 00:23 schreef Manke het volgende:
lijkt wel, alleen is dat gespeeld
[ afbeelding ]
ik vindtquote:
Een plaatje uit 2003 vertalen en dan nog een gigantisch dikke taalfout maken ook. Ik huil emmers.quote:
Los van dat deze al vrij oud is, is hij nog niet zo heel lang geleden in ditzelfde topic gepost.quote:
Iets met katten dozen en elk topic weer...quote:
Wat is het verhaal achter deze strips?quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 3/4e van de topics van deze reeks allemaal gevolgd en ben hem volgens mij nog maar 1x tegen gekomen hoor, dus maak je maar niet drukquote:Op maandag 5 november 2012 18:56 schreef marcel-o het volgende:
ik volg al n tijdje de reeks en zie t voor t eerst.
de zoekfunctie hielp me ook niet echt ..
Waarom thuis doen, wat onderweg ook kan?quote:
Ook tijdens WO2 deden ze lekker mee.quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |