quote:
Kun jij dan bewijzen dat atheisme dichter bij de "waarheid" zit dan theisme?quote:
Ze claimen geen waarheid, dat is het hem juist. Ze geloven er juist gewoon niet in. Als ik niet geloof in spoken dan hoef ik toen niet te bewijzen dat ze er niet zijn. Maar ik hoef vooral geen anti-spoken spray te kopen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Kun jij dan bewijzen dat atheisme dichter bij de "waarheid" zit dan theisme?
Je begrijpt toch hopelijk wel het verschil tussen een atheïst en een anti-gelovige? Dat de een de ander is betekend nog niet dat de ander de een is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Kun jij dan bewijzen dat atheisme dichter bij de "waarheid" zit dan theisme?
Doomquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Manke het volgende:
[..]
faal van mijer waren zelfs betere spellen
Prince megahitquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doom![]()
Bizar dat iedereen die codes nog kent
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig enzo
ik zie alleen figuur staanquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer mijn reactie(kende hem nog niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |