Een atheïst met een pentagram-ketting. Right.quote:
Ken zat 'atheisten' met een kruisje om hun nekquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Een atheïst met een pentagram-ketting. Right.
Atheisten geloven nergens in. Dus dan is Quickie_Brat eigenlijk een dom wief.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:32 schreef blup het volgende:
[..]
Ja dacht 't ook. Pentagram = Wica = religie.
Toch
quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Atheisten geloven nergens in. Dus dan is Quickie_Brat eigenlijk een dom wief.
is dat de grap?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:33 schreef bijdehand het volgende:
Op zaterdag 3 november 2012 12:21 schreef OProg het volgende:
Ok, skip dat kruisje. T gaat om het geheel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Een atheïst met een pentagram-ketting. Right.
Atheisten geloven in wetenschap.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Atheisten geloven nergens in. Dus dan is Quickie_Brat eigenlijk een dom wief.
Dan nogquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok, skip dat kruisje. T gaat om het geheel.
Ik moest er iig niet om lachenquote:
Ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan nogDe interpretatie van het gemiddelde Gristen-familie is ook zo wrong.
Waarbij de meneer aan de rechterzijde vroeger of later met zijn hand in het broekje van zijn kinderen verdwijnt, net als meneer pastoor.quote:
Dat dacht ik ook, maar na nader onderzoek blijkt 9gag een speelplaats voor pedo's. Massaal van jippi.nl naar 9gag dus.quote:
je bedoeld 4chan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar na nader onderzoek blijkt 9gag een speelplaats voor pedo's. Massaal van jippi.nl naar 9gag dus.
quote:
de meesten snappen er alleen niks vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Atheisten geloven in wetenschap.
Je bent in de war met de Science of mind religie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
a = afwezigheidquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ach, ook het atheisme blijft een levensovertuiging die niet bewezen kan worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:16 schreef trigt013 het volgende:
[..]
a = afwezigheid
theisme = geloof in opperwezen
Dus een atheist heeft geen geloof in een opperwezen. Niets meer en niets minden.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef P8 het volgende:
[..]
Ach, ook het atheisme blijft een levensovertuiging die niet bewezen kan worden.
..en ook daar zijn veel verschillende stromingen.. net als religie..quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik hoop een trollquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef P8 het volgende:
[..]
quote:
Kun jij dan bewijzen dat atheisme dichter bij de "waarheid" zit dan theisme?quote:
Ze claimen geen waarheid, dat is het hem juist. Ze geloven er juist gewoon niet in. Als ik niet geloof in spoken dan hoef ik toen niet te bewijzen dat ze er niet zijn. Maar ik hoef vooral geen anti-spoken spray te kopen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Kun jij dan bewijzen dat atheisme dichter bij de "waarheid" zit dan theisme?
Je begrijpt toch hopelijk wel het verschil tussen een atheïst en een anti-gelovige? Dat de een de ander is betekend nog niet dat de ander de een is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Kun jij dan bewijzen dat atheisme dichter bij de "waarheid" zit dan theisme?
Doomquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Manke het volgende:
[..]
faal van mijer waren zelfs betere spellen
Prince megahitquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doom![]()
Bizar dat iedereen die codes nog kent
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig enzo
ik zie alleen figuur staanquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer mijn reactie(kende hem nog niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |