Nu al een sloeriequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
...
En ze vond het leuk dat ik bij papa bleef slapen
heul niet. Ze is gewoon fan van mijquote:
Van de lelijke wijven die ik met een dronken kop mijn mooie huis heb binnengesleurd?quote:
Dat lijkt me evident.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet. Ze is gewoon fan van mij
heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van de lelijke wijven die ik met een dronken kop mijn mooie huis heb binnengesleurd?
Sja.
inderdaad, maar kom op, we leven wel.
Ik ben met 3 dingen tegelijk online; mijn eigen laptop, die van m'n werk (thuiswerkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dank je kloon. Ik liep te kutten met mn ipad ding met het knopje gelezen enzo
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van de lelijke wijven die ik met een dronken kop mijn mooie huis heb binnengesleurd?
Sja.
inderdaad, maar kom op, we leven wel.
Wijven niet, maar huilende negers zijn ook niet alles.quote:
maar toen was ie nog best mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wijven niet, maar huilende negers zijn ook niet alles.
Mooie vrouwen die er niks van bakken in bed zijn anders een stuk slechter dan lelijkere die het wel kunnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar toen was ie nog best mooi
Halloweenoutfit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Over mooi gesproken. En dus over lelijk. Hoe de fuck krijg je zo'n lelijk zuigzoengeval weg?
mooi en goed zoals ik. Die moet je hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie vrouwen die er niks van bakken in bed zijn anders een stuk slechter dan lelijkere die het wel kunnen.
ik ga niet halloweenen. Ik ben altijd al een gedrochtquote:
Mijn eisenlijstje is iets langer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi en goed zoals ik. Die moet je hebben.
quote:
quote:Ik ben altijd al een gedrocht
mijn perfectie is niet op te schrijvenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn eisenlijstje is iets langer.
De mijne eindigt in haar mond.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn perfectie is niet op te schrijven
ik begin oud, saai en burgerlijk te wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
WHY NOT?
Ik 'moet' nog 2 feestjes...
[..]
altijd? Saaierd.quote:
in elk geval langer dan de sleeve op eviltjes arm.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn eisenlijstje is iets langer.
Altijd? Waar zei ik dat?quote:
Omgekeerd aan hoe die gekomen is denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Over mooi gesproken. En dus over lelijk. Hoe de fuck krijg je zo'n lelijk zuigzoengeval weg?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
in elk geval langer dan de sleeve op eviltjes arm.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
in elk geval langer dan de sleeve op eviltjes arm.
quote:
blasen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:58 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Omgekeerd aan hoe die gekomen is denk ik
gaat niet gebeurenquote:
Ze zijn dan op hun geilst. Dus waarom wegrennen? Het is maar lichaamsvocht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]mooi hoe mannen altijd wegrennen bij lekke wijven
![]()
Houdoe![]()
quote:
Volgens mij was het geen zombie...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke zombie heb je van het weekend nu weer meegenomen, Samzz?
Geen Halloween?quote:
omdat hoe geil ik ook ben ik geen seks ga hebben met iemand terwijl ik lek ben. Alhoewel dat elke keer dat we elkaar hebben gezien sinds ik lek ben bijna/een beetje mislukt met H.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zijn dan op hun geilst. Dus waarom wegrennen? Het is maar lichaamsvocht.
Ja, gisteren fright nightsquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen Halloween?
Haha, mooi zo. Relatiemateriaal?
hallo. We kunnen niet tegelijkertijd burgerlijk worden he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gisteren fright nights. Maar daar heb ik niks weggehaald, hoor. Ben al een tijdje aan de scharrel met 1 persoon en dat is wel even goed zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hallo. We kunnen niet tegelijkertijd burgerlijk worden he?
Waarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
er moet op z'n minst 1 vrouwelijke supersloerie in het topic blijvenquote:
Hmmm... Laten we op zoek gaan naar een opvolgsterquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er moet op z'n minst 1 vrouwelijke supersloerie in het topic blijven
gaat je staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Laten we op zoek gaan naar een opvolgster.
Ik heb trouwens besloten dat ik de Dita von Teese look eens wil proberen. Maar dan met uitwasbare verf.
Niemand.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat je staan![]()
Maar wie is onze titel waardig?
Dat bedoel ikquote:
Oh, dat kan ik best eens doen jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Photoshop jezelf en je weet het. Ik weet het sowieso.
Tof, foto's willen we zien!quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Laten we op zoek gaan naar een opvolgster.
Ik heb trouwens besloten dat ik de Dita von Teese look eens wil proberen. Maar dan met uitwasbare verf.
gewoon verven die hap en niet zo moeilijk denken over of het staat of niet. Vrouwen. We denken te veel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, foto's willen we zien!
Geen verf; koop Grimas-schmink. Waterschmink, professioneel en supermakkelijk afwasbaar.
De helaas alleen aanwezige vetschmink hier is kudtdt.
Er liepen hier anders genoeg mooi uitgedoste vrouwen rond, kloon. Foto's gezien?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon verven die hap en niet zo moeilijk denken over of het staat of niet. Vrouwen. We denken te veel.
ja. Maar je moet niet te veel denken.. Staat iets niet, jammer dan. Gewoon mee leven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er liepen hier anders genoeg mooi uitgedoste vrouwen rond, kloon. Foto's gezien?
Een beetje aandacht kan geen kwaad.
Ben je gek. Ik koop gewoon uitwasbare verfquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, foto's willen we zien!
Geen verf; koop Grimas-schmink. Waterschmink, professioneel en supermakkelijk afwasbaar.
De helaas alleen aanwezige vetschmink hier is kudtdt.
Voor je huid?? Dat is echt dom. Schmink is er speciaal voor gemaakt en gaat er makkelijk af.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik koop gewoon uitwasbare verf.
haar babe, haar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor je huid?? Dat is echt dom. Schmink is er speciaal voor gemaakt en gaat er makkelijk af.
Hoofdhaar, mag ik hopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoofdhaar, mag ik hopen?lijkt me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Voor m'n haar, drolquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor je huid?? Dat is echt dom. Schmink is er speciaal voor gemaakt en gaat er makkelijk af.
Koop een goedkope zwarte pruik en spuit hem deels paars.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor m'n haar, drol.
Ik wil kijken of zwart haar me staat. Ik weet alleen niet of ik echt koolzwart wil, glanzend zwart of zwart met een paarse toon.
Zwart met een paarse toon.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor m'n haar, drol.
Ik wil kijken of zwart haar me staat. Ik weet alleen niet of ik echt koolzwart wil, glanzend zwart of zwart met een paarse toon.
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koop een goedkope zwarte pruik en spuit hem deels paars.
Denk je? Ik zat zelf meer in de richting van glanzend zwart.quote:
Kan ook. Ik zou niet aan dat koolzwart beginnen mits je erg goth wil overkomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Denk je? Ik zat zelf meer in de richting van glanzend zwart.
Dan niet. Het is niet dat ik voor de 1e keer verkleed ga in mijn leven....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
mijn zwart.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor m'n haar, drol.
dunnow.. Ik laad mn foto's met freebits ofzo op. Zolang ik maar niet hoef te registreren en niks opgeslagen wordt toegankelijk voor een ieder vind ik t wel best.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
Wtf, waarom is photobucket zo irritant geworden?
Mja, ik zoek een foto die ik een aantal jaar geleden heb geupload, maar ik kan dus niet meer bij die foto's komen op een of andere manier, terwijl ze nog wel in m'n library staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dunnow.. Ik laad mn foto's met freebits ofzo op. Zolang ik maar niet hoef te registreren en niks opgeslagen wordt toegankelijk voor een ieder vind ik t wel best.
geeeeeen ideequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zoek een foto die ik een aantal jaar geleden heb geupload, maar ik kan dus niet meer bij die foto's komen op een of andere manier, terwijl ze nog wel in m'n library staan.
Nee hoor. Ik heb gefaald met Hogere Informaticaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:13 schreef muhahaha het volgende:
Faxie, jij zit ook in de IT begreep ik?
Ah ik dacht al, HI en drukkerij rijmt niet helemaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb gefaald met Hogere InformaticaVond het geen fuck aan en heb er met de pet naar gegooid, toen maar gaan werken
Ik dacht altijd dat ik dat heel leuk zou vinden, maar dat viel tegen dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, HI en drukkerij rijmt niet helemaal. Programmeren vind ik ook geen drol aan eerlijk gezegd
.
Haha, ja als je het nog niet hebt gedaan weet je niet precies wat je ervan kunt verwachten. Ik mistte zelf Wiskunde B dus ik zag de bui al hangenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik dat heel leuk zou vinden, maar dat viel tegen dus
Ik kreeg ook zo'n wiskunde vak... Wiskunde B vond ik wel leuk, maar dat andere vak vond ik maar niks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ja als je het nog niet hebt gedaan weet je niet precies wat je ervan kunt verwachten. Ik mistte zelf Wiskunde B dus ik zag de bui al hangen.
Dat moet B geweest zijn denk ik. A was toendertijd kansberekenenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zo'n wiskunde vak... Wiskunde B vond ik wel leuk, maar dat andere vak vond ik maar niks.
Ik vond die hele school met alles erop en eraan maar niks...
50 tinten zwarte piet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben bezig met een verhaal schrijven over SM willen jullie het lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké voor de geinteresseerden, hij is nog lang niet afDit heb jij geschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint goed!
En je Engels is beter dan het Nederlands van dr.Qwak![]()
vandaag niet.. Ik heb de vaat al gedaanquote:
Nou, ik iig nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaag niet.. Ik heb de vaat al gedaan
Thanksquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit heb jij geschreven?
Begint goed!
En je Engels is beter dan het Nederlands van dr.Qwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
niet de ideale man dusquote:
tuurlijk ben ik wel de ideale vrouwquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En jij niet de ideale vrouw, geen match ditdat
Tranentrekkers etc.
Nonsens, je ruimt je zooi niet eens fatsoenlijk opquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik wel de ideale vrouw
voor de juiste man haal ik zelfs biertjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nonsens, je ruimt je zooi niet eens fatsoenlijk op![]()
Laat staan het mijne.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor de juiste man haal ik zelfs biertjes
maar alleen voor de juistequote:
Ik bedien gewoon direct mezelfquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar alleen voor de juiste![]()
De rest geef ik 1x, daarna moeten ze zelf pakken als ze nog dorst hebben
braaf.quote:
Dat heet goed afgerichtquote:
dat heb ik nu ook.. Alleen te knetter om zin te hebben om op te staan..quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks
Ik ga er morgen mee aan de slag of vanavond nog, het gaat ziek worden![]()
Ik wou er eigenlijk een horrorverhaal van maken maar deze word denk ik toch iets anders
Mijn uiteindelijke doel is dat mrcreepypasta Mijn verhaal gaat voorlezen.
Ik heb nog een stukje tekst die eigenlijk bij deze hoort maar ik denk dat ik hem voor het andere verhaal ga doenHet andere verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dat ik zo langzaam reageer, ik probeer een probleem op te lossen, zonder succes
(game gerelateerd, lastig uit te leggen).
nog steeds ubernamen aan het verzinnen voor trophies van eoa game?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het andere verhaal?
Sorry dat ik zo langzaam reageer, ik probeer een probleem op te lossen, zonder succes
quote:
Ja die gaat bij EEN ander verhaal wat ik nog moet bedenkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het andere verhaal?
Mja, heb ik ook nu. Zit je net lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat heb ik nu ook.. Alleen te knetter om zin te hebben om op te staan..
onder mn dekentje op de bankquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook nu. Zit je net lekker
Ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nog steeds ubernamen aan het verzinnen voor trophies van eoa game?
wat?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een neppe kerel is dit eigenlijk
Ik zou zeggen, maak eerst 1 verhaal af voor je aan een 2e gaat beginnen. Anders komt er niks van terechtquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die gaat bij EEN ander verhaal wat ik nog moet bedenken
Ik begon dit stuk wat ik als 2e post als eigenlijk begin van verhaal 1, maar hij kan prima bij een ander verhaal en past hier minder bij, snappiequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak eerst 1 verhaal af voor je aan een 2e gaat beginnen. Anders komt er niks van terecht
Leg hem dan vast apart (effe in de koelkast) en ga verder met je 1e verhaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik begon dit stuk wat ik als 2e post als eigenlijk begin van verhaal 1, maar hij kan prima bij een ander verhaal en past hier minder bij, snappie
Ja gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg hem dan vast apart (effe in de koelkast) en ga verder met je 1e verhaal
Maar ik ga eerst morgen de stabiliteit testen alvorens ik nieuwe rewards ga toevoegen, misschien dat er ergens toch nog een tikfout in is geslopen of er een ander nog onbekend probleem blijkt te zijn. Tot nu toe heeft google niks uitgewezen omdat ik wsl de 1e ben die doet wat ik aan het doen benquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nog steeds ubernamen aan het verzinnen voor trophies van eoa game?
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik ga eerst morgen de stabiliteit testen alvorens ik nieuwe rewards ga toevoegen, misschien dat er ergens toch nog een tikfout in is geslopen of er een ander nog onbekend probleem blijkt te zijn. Tot nu toe heeft google niks uitgewezen omdat ik wsl de 1e ben die doet wat ik aan het doen ben
Engels is gewoon een 2e natuurlijke taal voor mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja gedaan
Ik vind het best leuk om te doen en engels tikken is makkelijker dan gedacht
Ja dat laatste, ik zit op de forums van myanimelist en zat op 4chanquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Engels is gewoon een 2e natuurlijke taal voor mij
Ik ben ook op andere fora actief en fok! is de enige Nederlandstalige waar ik op moment actief ben, de rest is allemaal Engels
Engels tikken gaat mij ook redelijk af, ik kan alleen niet altijd meteen het goeie woord vinden
Heet je daar microwavecoffee?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik ga eerst morgen de stabiliteit testen alvorens ik nieuwe rewards ga toevoegen, misschien dat er ergens toch nog een tikfout in is geslopen of er een ander nog onbekend probleem blijkt te zijn. Tot nu toe heeft google niks uitgewezen omdat ik wsl de 1e ben die doet wat ik aan het doen ben
Hopelijk ben je een beetje bekend met Battlefield 2quote:
Nee, daar heet ik anders. Ik gebruik magnetronkoffie alleen maar op fok!quote:
Twi. Hoest?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef twi het volgende:
Ik las alleen maar "blabla bla blablabla bla blabla".
Dat was ik niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt ingewikkeld
Hoe is je ET: Quake Wars projectje? Ik heb 1x iemand genaamd koffie voorbij zien komen
Ja ik weet, het is een beetje technisch en ietswat lastig te lezen als je geen "insider" bentquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef twi het volgende:
Ik las alleen maar "blabla bla blablabla bla blabla".
Zo lastig is het niet, zelfs ik snap het.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik weet, het is een beetje technisch en ietswat lastig te lezen als je geen "insider" bent
Ik denk dat Drommel het wel zal begrijpen, ten slotte heeft hij BF2 eens gespeeld.
O gelukkig, dan heb ik het goed uitgelegd! (en ligt het dus aan twiquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet, zelfs ik snap het.
Uitstekend, enige nadeel is dat Myra geen dirndl heeft. En ik geen blauwe schmink.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Twi. Hoest?
Ik ook. Sowieso; mails vol afkortingen die ik niet begrijp, beantwoord ik niet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Uitstekend, enige nadeel is dat Myra geen dirndl heeft. En ik geen blauwe schmink.
Hij was de vaseline vergeten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
Twi is gewoon een mongool, let niet op hem
Wil ik zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik prop 'r wel in dat pakje. Hoe strakker, hoe beter.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik prop 'r wel in dat pakje. Hoe strakker, hoe beter.
Als het haar niet bevalt komt ze je zelf wel in elkaar doeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi het maakt je niks uit als mensen vulgaire dingen over je meid zeggen
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zatquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als het haar niet bevalt komt ze je zelf wel in elkaar doeken.
Ik ook niet. Ze ging pas op FOK! toen ik haar dumpte en stopte daarmee toen ze een nieuwe vriend hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zat
Maar nu dus samsom en rutje bij pauw en witteman
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi het maakt je niks uit als mensen vulgaire dingen over je meid zeggen
Hahahaha achter jou staat Myra die dat daadwerkelijk komt doen terwijl jij een biertje achterover slaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.
Naja ik hou wel van haar bodytype, maar mijn versierpogingen sloegen nooit echt aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.
Best lachen hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zat
Haar versierpogingen op mij gelukkig wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naja ik hou wel van haar bodytype, maar mijn versierpogingen sloegen nooit echt aan
Ze heeft wel een lekkere stem, vooral schreeuwend in de kroeg, word ik vrolijk vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Haar versierpogingen op mij gelukkig wel.
Kom nou maar Quake Wars doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
En.....er gebeurde niks![]()
Maar wat anders bedenken. Ik ben dan ook reteslecht in programmeren
Misschien morgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom nou maar Quake Wars doen.
Nu niet he, ik ga nu naar bed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké voor de geinteresseerden, hij is nog lang niet afTof! Ben benieuwd naar de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Heb weer een stukje geschrevenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb weer een stukje geschrevenAwesome. Jouw Engels is best goed trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jawel, om half 3.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken vandaag?
Ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef twi het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan mensen die mogguh zeggen. En ja, ook aan goedemorgen. Maar die pak ik daar zelf nog wel voor aan.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef twi het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan mensen die mogguh zeggen. En ja, ook aan goedemorgen. Maar die pak ik daar zelf nog wel voor aan.
Hij hebt toch een hekel aan iedereen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef twi het volgende:
Nee hoor, jij begint een beetje bij te trekken. Nog even en je staat op plaats 2 achter Kaneelstokje.quote:
[taalnazi] heeft [/taalnazi]quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij hebt toch een hekel aan iedereen?
misschien vraagt ze het wel aan iedereenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe het dan goed en zeg dat de hij een jij moet zijn.
Ik snap heel goed dat ze me in de derde persoon aan moet spreken. Angstig, hopen dat ik het niet hoor enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
je bent best angstaanjagend jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat ze me in de derde persoon aan moet spreken. Angstig, hopen dat ik het niet hoor enzo.
Ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn leven heeft weer zin. Jippie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begint een beetje bij te trekken. Nog even en je staat op plaats 2 achter Kaneelstokje.
Dan zou je toch lkfd hebben neergezet ipv hebt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. Je merkt wel dat ik uitstekend om kan gaan met een touchscreen, inmiddels
.
de mijne niet.. Maar ik heb vast nog wel ergens een mooi mesje liggenquote:
Ik raakte de h aan in plaats van de jquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zou je toch lkfd hebben neergezet ipv hebt?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begint een beetje bij te trekken. Nog even en je staat op plaats 2 achter Kaneelstokje.
Haha ik dacht dat je ook het andere woord bedoeldequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik raakte de h aan in plaats van de j.
Ik typ per ongeluk wel eens piemel in plaats van iets anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je ook het andere woord bedoelde.
Soms dan type ik iets en als ik dan opkijk staat er iets heeeel anders
waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik typ per ongeluk wel eens piemel in plaats van iets anders.
Je hebt Gilles de la Tourette?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik typ per ongeluk wel eens piemel in plaats van iets anders.
ik snap het wel hoor, het is nu eenmaal leuk speelgoed..quote:
Nee, twi heeft het op de xbox gekocht. Ik wil het ook helemaal niet thuis spelen, het is toffer als je iemand naast je hebt die je rij-skills uitlacht en waaraan je de knopjes kan geven zodra het iets lastiger is.quote:
Haha true thatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, twi heeft het op de xbox gekocht. Ik wil het ook helemaal niet thuis spelen, het is toffer als je iemand naast je hebt die je rij-skills uitlacht en waaraan je de knopjes kan geven zodra het iets lastiger is.
Wat lief.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, twi heeft het op de xbox gekocht. Ik wil het ook helemaal niet thuis spelen, het is toffer als je iemand naast je hebt die je rij-skills uitlacht en waaraan je de knopjes kan geven zodra het iets lastiger is.
Ben je niet wakker gekust?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
GVD om 8u de wekker, word ik pas om kwart over 1 wakker
En ik was nog op tijd naar bedje ook
Wat vervelend allemaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ook al niet
En 't regent ook nog
fml
Mooi, kan ik nog even oefenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat vervelend allemaal
#zwaarleven
Vanavond ben ik niet online trouwens. Ik gok op zijn vroegst pas zaterdag weer![]()
#zwaarleven
In het spel bedoel ik dan
Haha oefenen, heb je niet nodig toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nog even oefenen
Ik ben trouwens wel uitgeslapen nu. ruim 12 uur slapen, de tering
Nee, had een afspraak om 10u vanochtend, maar die heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha oefenen, heb je niet nodig toch?
Koning, moet jij niet werken ofzo
Haha, wat voor een afspraak was dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, had een afspraak om 10u vanochtend, maar die heb ik dus gemist
Nu durf ik de telefoon niet op te nemen
Maar hoe is jouw dag muhahaha?
Met m'n SPVerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, wat voor een afspraak was dat?
Kan niet snel genoeg gaan, verveel me hier. Dat en de reistijd van 1.5 uur
SPVér? Ik ben een leek, wat is dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met m'n SPVer
Je bent op je werk nu??
SPVer is zeg maar mijn behandelaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SPVér? Ik ben een leek, wat is dat?
Ja, ik ben op mijn werk. De drukke tijden zijn weer voorbij
.
Ah ok, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
SPVer is zeg maar mijn behandelaar.
En hoe doe je dat? Gewoon steeds omkijken of de baas je niet ziet fokken?
Languagepack downloadenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Lieve nerds, is er een mogelijkheid om windows van duits naar nl te veranderen zonder hem compleet opnieuw te moeten installeren?
en waar kan dat?quote:
Ik neem aan dat je Windows 7 hebt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Lieve nerds, is er een mogelijkheid om windows van duits naar nl te veranderen zonder hem compleet opnieuw te moeten installeren?
Open "regedit"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, niet die van mij, die van mn neukerdingetje. En die weet niet welk besturingssysteem ie heeft en verwacht dat ik het allemaal wel weet als ie zegt dat ie een toetsenbord en muis heeft, maar ik gok zo dat ie xp heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Windows 7 hebt?
Weet ik niet uit m'n hoofd, effe googlen
Na nein weet ik niks meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe is je duits, laat ik dat eerst vragen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Open "regedit"
Type "siegheil"
Done.
Er staat een lichtgevend appeltje op de laptop, maar kloon denkt daarbij aan fruit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, je weet niet eens welk besturingssysteem je neuker heeft?![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb een raam op mijn achtergrond. Ja verder weet ik het ook niet hoor help nou maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er staat een lichtgevend appeltje op de laptop, maar kloon denkt daarbij aan fruit.
Nee, die heeft zelf volgens mij heul geen besturingsysteem op zijn harde schijf daarbovenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, je weet niet eens welk besturingssysteem je neuker heeft?![]()
![]()
![]()
Klinkt wel iets voor jou danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die heeft zelf volgens mij heul geen besturingsysteem op zijn harde schijf daarboven
Nee, hij heeft ook geen applequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er staat een lichtgevend appeltje op de laptop, maar kloon denkt daarbij aan fruit.
Omdat je de fatsoenlijke mannen afwijstquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ook geen apple![]()
Waarom doe ik toch ook elke keer die sloebers?
Ik draai op koffie 6.8quote:
Tsja, als je doet wat je deed, krijg je wat je kreegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ook geen apple![]()
Waarom doe ik toch ook elke keer die sloebers?
Ik hou nu eenmaal van het plebs.. Die zijn vaak goed met hun handenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je de fatsoenlijke mannen afwijst
quote:
Tjah niet zeuren als de rest achterblijft danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal van het plebs.. Die zijn vaak goed met hun handen![]()
Te moeilijk voor mij met mn blonde uitgroeiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg
omdat kloonsquote:
Dat je nog moeite doetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan trouwens niet echt wat vinden (en aan die microsoft pagina's heb je ook niks).
Nee, en daarom vroeg ik het dus aan mijn lievelingsnerdsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan trouwens niet echt wat vinden (en aan die microsoft pagina's heb je ook niks).
nogmaals, ik denk dat het xp is, aan de ouderdom van de craptop te hebben gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je nog moeite doet![]()
Ik gaf het al op toen ik vernam dat ze het os niet eens wist.
Me bal voor je.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, en daarom vroeg ik het dus aan mijn lievelingsnerds
Met een broodje?quote:
Schatje, als ik die laptop ooit aan had zien staan had ik het heus wel gewetenquote:
Schatje, elk systeem werkt weer net iets andersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schatje, als ik die laptop ooit aan had zien staan had ik het heus wel geweten
Kutbill.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schatje, elk systeem werkt weer net iets anders
Met dank aan onze grote vriend Bill.
Nee, dat is tussen XP en Vista/7 compleet verandertquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kutbill.![]()
Ja, maar het principe configuratiescherm en dergelijke is toch wel het zelfde?
Ik denk misschien staat het daar wel in ofzo
Ik moet er zo mee werken... Mannen kunnen namelijk niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een simpelere oplossing, als je neukertje nu Duits leert kan hij er uiteindelijk zo mee werken
WEER EEN PROBLEEM OPGELOST MENSEN!
Owja god, misschien heeft die gozer Vistaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat is tussen XP en Vista/7 compleet verandert.
Dan kun je me ook meteen vertellen welke Windows het is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet er zo mee werken... Mannen kunnen namelijk niks.
Gast, dat 2e plaatje IS Viestaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja god, misschien heeft die gozer Vista
Maar.. Maar... Bij hem mag ik tenminste mn koude voeten tegen zn benen aanduwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef rival het volgende:
ze kan ook gewoon een fatsoenlijk neukertje zoeken, want met deze zullen we vast binnenkort weer soortgelijke vragen krijgen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar.. Maar... Bij hem mag ik tenminste mn koude voeten tegen zn benen aanduwen
Ik had het niet over je plaatjes, maar toen ik me afvroeg welk OS ze had, dacht ik niet eens aan Vistaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je me ook meteen vertellen welke Windows het is.
En als je zo begint lach ik je hard uit en vertel ik je hele andere dingen
[..]
Gast, dat 2e plaatje IS Viesta
Deze pleb kan Windows 7 niet eens betalen![]()
Sorryquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je me ook meteen vertellen welke Windows het is.
En als je zo begint lach ik je hard uit en vertel ik je hele andere dingen
[..]
Gast, dat 2e plaatje IS Viesta
Deze pleb kan Windows 7 niet eens betalen![]()
doet ie ook, braaf als ie isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
daar zijn er wel meer van. ken ze die ze dan nog gaan kriebelen zelfs.
Ah. Bill moet dus dood.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat is tussen XP en Vista/7 compleet verandert.
Lekker warm. En dat is het belangrijkste in de winter.quote:
Ik vind het al knap dat ie het mailtje kon lezen dat ik m straks gestuurd hadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hij weet zelf niet welke windows ie heeft?
als je geen stadsverwarming hebt moet je iets jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekker warm. En dat is het belangrijkste in de winter.
Precies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
als je geen stadsverwarming hebt moet je iets ja
Oow ik ook niet, mijn zusje heeft Vistaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het niet over je plaatjes, maar toen ik me afvroeg welk OS ze had, dacht ik niet eens aan Vista
Compleet vergeten
Ik heb dan ook nooit met Vista gewerkt, alleen met XP en 7 (en nog oudere Windows).
Idemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow ik ook niet, mijn zusje heeft Vista. Bewust overgeslagen omdat hij echt veel trager dan XP is.
Ik heb een preview gezien, kots kots kots.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heeft iemand hier al Windows 8 gedraaid?
En die tegeltjes staan toch gewoon op het bureaublad?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een preview gezien, kots kots kots.
Het idee leek me erg goed, tegeltjes ipv startmenu maar de uitvoering. Om van te huilen zo slecht. Ik blijf op Win7
Grappige is dat MS beweert dat ze Vista in een Win7 jasje hadden gestoken en men ineens wel razend enthiousiast wasquote:
Ik vind Windows 7 een goeie opvolger van XPquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappige is dat MS beweert dat ze Vista in een Win7 jasje hadden gestoken en men ineens wel razend enthiousiast was. Serieus Win7 reageert en werkt een stuk sneller dan Vista.
Ja, net als bij een smartphone. Alleen ze hebben echt megagrote tegels in felle kleurtjes ditdatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En die tegeltjes staan toch gewoon op het bureaublad?
Die is bij mij altijd proppevol
Dan maar wachten op Windows 8 SP1quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, net als bij een smartphone. Alleen ze hebben echt megagrote tegels in felle kleurtjes ditdat.
Kun je vast wel aanpassen (mag ik hopen). Een ander gaf aan dat een installatie van een SQL pakket serieus 2 uur duurde. In Win7 met dezelfde pc 5 minuten.
Haha op facebook kwam er al een plaatje voorbij met Microsoftflops enne, Win8 staat in het rijtje van Vistaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan maar wachten op Windows 8 SP1
Ik ook, ik hoef niet zo nodig het nieuwste OS. Zolang het maar goed werkt. Don't fix it if it aint brokenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha op facebook kwam er al een plaatje voorbij met Microsoftflops enne, Win8 staat in het rijtje van Vista![]()
![]()
![]()
Ik wacht wel af, ik vervang het pas als het stuk gaat.
Elke maand een nieuwe meid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:24 schreef muhahaha het volgende:
...
Ik wacht wel af, ik vervang het pas als het stuk gaat.
ik ben niet verder dan vista gekomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heeft iemand hier al Windows 8 gedraaid?
Voor mijn werk kan het wel handig zijn, sommige klanten stappen heel snel overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoef niet zo nodig het nieuwste OS. Zolang het maar goed werkt. Don't fix it if it aint broken
quote:
vmware? Hoe bevalt dat? Heb tot noch toe alleen virtual pc geprobeerd en bevalt goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor mijn werk kan het wel handig zijn, sommige klanten stappen heel snel over.
Even een vmware client installeren en daar de Windows 8 in proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |