Hij was de vaseline vergeten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
Twi is gewoon een mongool, let niet op hem
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Wil ik zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik prop 'r wel in dat pakje. Hoe strakker, hoe beter.

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik prop 'r wel in dat pakje. Hoe strakker, hoe beter.

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Als het haar niet bevalt komt ze je zelf wel in elkaar doeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi het maakt je niks uit als mensen vulgaire dingen over je meid zeggen

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zatquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als het haar niet bevalt komt ze je zelf wel in elkaar doeken.

Ik ook niet. Ze ging pas op FOK! toen ik haar dumpte en stopte daarmee toen ze een nieuwe vriend hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zat
Maar nu dus samsom en rutje bij pauw en witteman

Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi het maakt je niks uit als mensen vulgaire dingen over je meid zeggen

Hahahaha achter jou staat Myra die dat daadwerkelijk komt doen terwijl jij een biertje achterover slaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Naja ik hou wel van haar bodytype, maar mijn versierpogingen sloegen nooit echt aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.

Best lachen hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zat

Haar versierpogingen op mij gelukkig wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naja ik hou wel van haar bodytype, maar mijn versierpogingen sloegen nooit echt aan
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Ze heeft wel een lekkere stem, vooral schreeuwend in de kroeg, word ik vrolijk vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Haar versierpogingen op mij gelukkig wel.

Kom nou maar Quake Wars doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
En.....er gebeurde niks
Maar wat anders bedenken. Ik ben dan ook reteslecht in programmeren
 .
.  

Misschien morgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom nou maar Quake Wars doen.
Nu niet he, ik ga nu naar bed.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!

quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké voor de geinteresseerden, hij is nog lang niet afTof! Ben benieuwd naar de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Heb weer een stukje geschrevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')

quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb weer een stukje geschrevenAwesome. Jouw Engels is best goed trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.

Jawel, om half 3.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken vandaag?

Ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef twi het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan mensen die mogguh zeggen. En ja, ook aan goedemorgen. Maar die pak ik daar zelf nog wel voor aan.

quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef twi het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan mensen die mogguh zeggen. En ja, ook aan goedemorgen. Maar die pak ik daar zelf nog wel voor aan.
 oh noes... twi heeft een hekel aan me
 oh noes... twi heeft een hekel aan me   

Hij hebt toch een hekel aan iedereen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef twi het volgende:

Nee hoor, jij begint een beetje bij te trekken. Nog even en je staat op plaats 2 achter Kaneelstokje.quote:

[taalnazi] heeft [/taalnazi]quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij hebt toch een hekel aan iedereen?

misschien vraagt ze het wel aan iedereenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe het dan goed en zeg dat de hij een jij moet zijn.

Ik snap heel goed dat ze me in de derde persoon aan moet spreken. Angstig, hopen dat ik het niet hoor enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]

je bent best angstaanjagend jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat ze me in de derde persoon aan moet spreken. Angstig, hopen dat ik het niet hoor enzo.

Ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
 . Je merkt wel dat ik uitstekend om kan gaan met een touchscreen, inmiddels
. Je merkt wel dat ik uitstekend om kan gaan met een touchscreen, inmiddels  .
.

Mijn leven heeft weer zin. Jippie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begint een beetje bij te trekken. Nog even en je staat op plaats 2 achter Kaneelstokje.

Dan zou je toch lkfd hebben neergezet ipv hebt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. Je merkt wel dat ik uitstekend om kan gaan met een touchscreen, inmiddels
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |