Nee hoor. Ik heb gefaald met Hogere Informaticaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:13 schreef muhahaha het volgende:
Faxie, jij zit ook in de IT begreep ik?
Ah ik dacht al, HI en drukkerij rijmt niet helemaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb gefaald met Hogere InformaticaVond het geen fuck aan en heb er met de pet naar gegooid, toen maar gaan werken
Ik dacht altijd dat ik dat heel leuk zou vinden, maar dat viel tegen dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, HI en drukkerij rijmt niet helemaal. Programmeren vind ik ook geen drol aan eerlijk gezegd
.
Haha, ja als je het nog niet hebt gedaan weet je niet precies wat je ervan kunt verwachten. Ik mistte zelf Wiskunde B dus ik zag de bui al hangenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik dat heel leuk zou vinden, maar dat viel tegen dus
Ik kreeg ook zo'n wiskunde vak... Wiskunde B vond ik wel leuk, maar dat andere vak vond ik maar niks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ja als je het nog niet hebt gedaan weet je niet precies wat je ervan kunt verwachten. Ik mistte zelf Wiskunde B dus ik zag de bui al hangen.
Dat moet B geweest zijn denk ik. A was toendertijd kansberekenenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zo'n wiskunde vak... Wiskunde B vond ik wel leuk, maar dat andere vak vond ik maar niks.
Ik vond die hele school met alles erop en eraan maar niks...
50 tinten zwarte piet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben bezig met een verhaal schrijven over SM willen jullie het lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké voor de geinteresseerden, hij is nog lang niet afDit heb jij geschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint goed!
En je Engels is beter dan het Nederlands van dr.Qwak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |