Hij was de vaseline vergeten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
Twi is gewoon een mongool, let niet op hem
Wil ik zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik prop 'r wel in dat pakje. Hoe strakker, hoe beter.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik prop 'r wel in dat pakje. Hoe strakker, hoe beter.
Als het haar niet bevalt komt ze je zelf wel in elkaar doeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi het maakt je niks uit als mensen vulgaire dingen over je meid zeggen
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zatquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als het haar niet bevalt komt ze je zelf wel in elkaar doeken.
Ik ook niet. Ze ging pas op FOK! toen ik haar dumpte en stopte daarmee toen ze een nieuwe vriend hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zat
Maar nu dus samsom en rutje bij pauw en witteman
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi het maakt je niks uit als mensen vulgaire dingen over je meid zeggen
Hahahaha achter jou staat Myra die dat daadwerkelijk komt doen terwijl jij een biertje achterover slaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.
Naja ik hou wel van haar bodytype, maar mijn versierpogingen sloegen nooit echt aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.
Best lachen hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zat
Haar versierpogingen op mij gelukkig wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naja ik hou wel van haar bodytype, maar mijn versierpogingen sloegen nooit echt aan
Ze heeft wel een lekkere stem, vooral schreeuwend in de kroeg, word ik vrolijk vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Haar versierpogingen op mij gelukkig wel.
Kom nou maar Quake Wars doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
En.....er gebeurde niks![]()
Maar wat anders bedenken. Ik ben dan ook reteslecht in programmeren
Misschien morgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom nou maar Quake Wars doen.
Nu niet he, ik ga nu naar bed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |