vandaag niet.. Ik heb de vaat al gedaanquote:
Nou, ik iig nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaag niet.. Ik heb de vaat al gedaan
Thanksquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit heb jij geschreven?
Begint goed!
En je Engels is beter dan het Nederlands van dr.Qwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
niet de ideale man dusquote:
tuurlijk ben ik wel de ideale vrouwquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En jij niet de ideale vrouw, geen match ditdat
Tranentrekkers etc.
Nonsens, je ruimt je zooi niet eens fatsoenlijk opquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik wel de ideale vrouw
voor de juiste man haal ik zelfs biertjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nonsens, je ruimt je zooi niet eens fatsoenlijk op![]()
Laat staan het mijne.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor de juiste man haal ik zelfs biertjes
maar alleen voor de juistequote:
Ik bedien gewoon direct mezelfquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar alleen voor de juiste![]()
De rest geef ik 1x, daarna moeten ze zelf pakken als ze nog dorst hebben
braaf.quote:
Dat heet goed afgerichtquote:
dat heb ik nu ook.. Alleen te knetter om zin te hebben om op te staan..quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks
Ik ga er morgen mee aan de slag of vanavond nog, het gaat ziek worden![]()
Ik wou er eigenlijk een horrorverhaal van maken maar deze word denk ik toch iets anders
Mijn uiteindelijke doel is dat mrcreepypasta Mijn verhaal gaat voorlezen.
Ik heb nog een stukje tekst die eigenlijk bij deze hoort maar ik denk dat ik hem voor het andere verhaal ga doenHet andere verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dat ik zo langzaam reageer, ik probeer een probleem op te lossen, zonder succes
(game gerelateerd, lastig uit te leggen).
nog steeds ubernamen aan het verzinnen voor trophies van eoa game?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het andere verhaal?
Sorry dat ik zo langzaam reageer, ik probeer een probleem op te lossen, zonder succes
quote:
Ja die gaat bij EEN ander verhaal wat ik nog moet bedenkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het andere verhaal?
Mja, heb ik ook nu. Zit je net lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat heb ik nu ook.. Alleen te knetter om zin te hebben om op te staan..
onder mn dekentje op de bankquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook nu. Zit je net lekker
Ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nog steeds ubernamen aan het verzinnen voor trophies van eoa game?
wat?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een neppe kerel is dit eigenlijk
Ik zou zeggen, maak eerst 1 verhaal af voor je aan een 2e gaat beginnen. Anders komt er niks van terechtquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die gaat bij EEN ander verhaal wat ik nog moet bedenken
Ik begon dit stuk wat ik als 2e post als eigenlijk begin van verhaal 1, maar hij kan prima bij een ander verhaal en past hier minder bij, snappiequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak eerst 1 verhaal af voor je aan een 2e gaat beginnen. Anders komt er niks van terecht
Leg hem dan vast apart (effe in de koelkast) en ga verder met je 1e verhaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik begon dit stuk wat ik als 2e post als eigenlijk begin van verhaal 1, maar hij kan prima bij een ander verhaal en past hier minder bij, snappie
Ja gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg hem dan vast apart (effe in de koelkast) en ga verder met je 1e verhaal
Maar ik ga eerst morgen de stabiliteit testen alvorens ik nieuwe rewards ga toevoegen, misschien dat er ergens toch nog een tikfout in is geslopen of er een ander nog onbekend probleem blijkt te zijn. Tot nu toe heeft google niks uitgewezen omdat ik wsl de 1e ben die doet wat ik aan het doen benquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nog steeds ubernamen aan het verzinnen voor trophies van eoa game?
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik ga eerst morgen de stabiliteit testen alvorens ik nieuwe rewards ga toevoegen, misschien dat er ergens toch nog een tikfout in is geslopen of er een ander nog onbekend probleem blijkt te zijn. Tot nu toe heeft google niks uitgewezen omdat ik wsl de 1e ben die doet wat ik aan het doen ben
Engels is gewoon een 2e natuurlijke taal voor mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja gedaan
Ik vind het best leuk om te doen en engels tikken is makkelijker dan gedacht
Ja dat laatste, ik zit op de forums van myanimelist en zat op 4chanquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Engels is gewoon een 2e natuurlijke taal voor mij
Ik ben ook op andere fora actief en fok! is de enige Nederlandstalige waar ik op moment actief ben, de rest is allemaal Engels
Engels tikken gaat mij ook redelijk af, ik kan alleen niet altijd meteen het goeie woord vinden
Heet je daar microwavecoffee?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik ga eerst morgen de stabiliteit testen alvorens ik nieuwe rewards ga toevoegen, misschien dat er ergens toch nog een tikfout in is geslopen of er een ander nog onbekend probleem blijkt te zijn. Tot nu toe heeft google niks uitgewezen omdat ik wsl de 1e ben die doet wat ik aan het doen ben
Hopelijk ben je een beetje bekend met Battlefield 2quote:
Nee, daar heet ik anders. Ik gebruik magnetronkoffie alleen maar op fok!quote:
Twi. Hoest?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef twi het volgende:
Ik las alleen maar "blabla bla blablabla bla blabla".
Dat was ik niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt ingewikkeld
Hoe is je ET: Quake Wars projectje? Ik heb 1x iemand genaamd koffie voorbij zien komen
Ja ik weet, het is een beetje technisch en ietswat lastig te lezen als je geen "insider" bentquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef twi het volgende:
Ik las alleen maar "blabla bla blablabla bla blabla".
Zo lastig is het niet, zelfs ik snap het.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik weet, het is een beetje technisch en ietswat lastig te lezen als je geen "insider" bent
Ik denk dat Drommel het wel zal begrijpen, ten slotte heeft hij BF2 eens gespeeld.
O gelukkig, dan heb ik het goed uitgelegd! (en ligt het dus aan twiquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet, zelfs ik snap het.
Uitstekend, enige nadeel is dat Myra geen dirndl heeft. En ik geen blauwe schmink.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Twi. Hoest?
Ik ook. Sowieso; mails vol afkortingen die ik niet begrijp, beantwoord ik niet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Uitstekend, enige nadeel is dat Myra geen dirndl heeft. En ik geen blauwe schmink.
Hij was de vaseline vergeten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
Twi is gewoon een mongool, let niet op hem
Wil ik zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik prop 'r wel in dat pakje. Hoe strakker, hoe beter.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik prop 'r wel in dat pakje. Hoe strakker, hoe beter.
Als het haar niet bevalt komt ze je zelf wel in elkaar doeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi het maakt je niks uit als mensen vulgaire dingen over je meid zeggen
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zatquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als het haar niet bevalt komt ze je zelf wel in elkaar doeken.
Ik ook niet. Ze ging pas op FOK! toen ik haar dumpte en stopte daarmee toen ze een nieuwe vriend hadquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zat
Maar nu dus samsom en rutje bij pauw en witteman
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi het maakt je niks uit als mensen vulgaire dingen over je meid zeggen
Hahahaha achter jou staat Myra die dat daadwerkelijk komt doen terwijl jij een biertje achterover slaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.
Naja ik hou wel van haar bodytype, maar mijn versierpogingen sloegen nooit echt aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, ik kom jullie gewoon even hard op jullie bek slaan godverdomme. Ransaapjes.
Best lachen hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een vriendin heb gehad die ook op fok zat
Haar versierpogingen op mij gelukkig wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naja ik hou wel van haar bodytype, maar mijn versierpogingen sloegen nooit echt aan
Ze heeft wel een lekkere stem, vooral schreeuwend in de kroeg, word ik vrolijk vanquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Haar versierpogingen op mij gelukkig wel.
Kom nou maar Quake Wars doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
En.....er gebeurde niks![]()
Maar wat anders bedenken. Ik ben dan ook reteslecht in programmeren
Misschien morgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom nou maar Quake Wars doen.
Nu niet he, ik ga nu naar bed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké voor de geinteresseerden, hij is nog lang niet afTof! Ben benieuwd naar de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Heb weer een stukje geschrevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb weer een stukje geschrevenAwesome. Jouw Engels is best goed trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jawel, om half 3.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken vandaag?
Ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef twi het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan mensen die mogguh zeggen. En ja, ook aan goedemorgen. Maar die pak ik daar zelf nog wel voor aan.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef twi het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan mensen die mogguh zeggen. En ja, ook aan goedemorgen. Maar die pak ik daar zelf nog wel voor aan.
Hij hebt toch een hekel aan iedereen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef twi het volgende:
Nee hoor, jij begint een beetje bij te trekken. Nog even en je staat op plaats 2 achter Kaneelstokje.quote:
[taalnazi] heeft [/taalnazi]quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij hebt toch een hekel aan iedereen?
misschien vraagt ze het wel aan iedereenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe het dan goed en zeg dat de hij een jij moet zijn.
Ik snap heel goed dat ze me in de derde persoon aan moet spreken. Angstig, hopen dat ik het niet hoor enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
je bent best angstaanjagend jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat ze me in de derde persoon aan moet spreken. Angstig, hopen dat ik het niet hoor enzo.
Ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn leven heeft weer zin. Jippie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begint een beetje bij te trekken. Nog even en je staat op plaats 2 achter Kaneelstokje.
Dan zou je toch lkfd hebben neergezet ipv hebt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. Je merkt wel dat ik uitstekend om kan gaan met een touchscreen, inmiddels
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |