Nu al een sloeriequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
...
En ze vond het leuk dat ik bij papa bleef slapen
heul niet. Ze is gewoon fan van mijquote:
Van de lelijke wijven die ik met een dronken kop mijn mooie huis heb binnengesleurd?quote:
Dat lijkt me evident.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet. Ze is gewoon fan van mij
heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van de lelijke wijven die ik met een dronken kop mijn mooie huis heb binnengesleurd?
Sja.
inderdaad, maar kom op, we leven wel.
Ik ben met 3 dingen tegelijk online; mijn eigen laptop, die van m'n werk (thuiswerkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dank je kloon. Ik liep te kutten met mn ipad ding met het knopje gelezen enzo
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van de lelijke wijven die ik met een dronken kop mijn mooie huis heb binnengesleurd?
Sja.
inderdaad, maar kom op, we leven wel.
Wijven niet, maar huilende negers zijn ook niet alles.quote:
maar toen was ie nog best mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wijven niet, maar huilende negers zijn ook niet alles.
Mooie vrouwen die er niks van bakken in bed zijn anders een stuk slechter dan lelijkere die het wel kunnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar toen was ie nog best mooi
Halloweenoutfit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Over mooi gesproken. En dus over lelijk. Hoe de fuck krijg je zo'n lelijk zuigzoengeval weg?
mooi en goed zoals ik. Die moet je hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie vrouwen die er niks van bakken in bed zijn anders een stuk slechter dan lelijkere die het wel kunnen.
ik ga niet halloweenen. Ik ben altijd al een gedrochtquote:
Mijn eisenlijstje is iets langer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi en goed zoals ik. Die moet je hebben.
quote:
quote:Ik ben altijd al een gedrocht
mijn perfectie is niet op te schrijvenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn eisenlijstje is iets langer.
De mijne eindigt in haar mond.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn perfectie is niet op te schrijven
ik begin oud, saai en burgerlijk te wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
WHY NOT?
Ik 'moet' nog 2 feestjes...
[..]
altijd? Saaierd.quote:
in elk geval langer dan de sleeve op eviltjes arm.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn eisenlijstje is iets langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |