de mijne niet.. Maar ik heb vast nog wel ergens een mooi mesje liggenquote:
Ik raakte de h aan in plaats van de jquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zou je toch lkfd hebben neergezet ipv hebt?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begint een beetje bij te trekken. Nog even en je staat op plaats 2 achter Kaneelstokje.
Haha ik dacht dat je ook het andere woord bedoeldequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik raakte de h aan in plaats van de j.
Ik typ per ongeluk wel eens piemel in plaats van iets anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je ook het andere woord bedoelde.
Soms dan type ik iets en als ik dan opkijk staat er iets heeeel anders
waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik typ per ongeluk wel eens piemel in plaats van iets anders.
Je hebt Gilles de la Tourette?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik typ per ongeluk wel eens piemel in plaats van iets anders.
ik snap het wel hoor, het is nu eenmaal leuk speelgoed..quote:
Nee, twi heeft het op de xbox gekocht. Ik wil het ook helemaal niet thuis spelen, het is toffer als je iemand naast je hebt die je rij-skills uitlacht en waaraan je de knopjes kan geven zodra het iets lastiger is.quote:
Haha true thatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, twi heeft het op de xbox gekocht. Ik wil het ook helemaal niet thuis spelen, het is toffer als je iemand naast je hebt die je rij-skills uitlacht en waaraan je de knopjes kan geven zodra het iets lastiger is.
Wat lief.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, twi heeft het op de xbox gekocht. Ik wil het ook helemaal niet thuis spelen, het is toffer als je iemand naast je hebt die je rij-skills uitlacht en waaraan je de knopjes kan geven zodra het iets lastiger is.
Ben je niet wakker gekust?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
GVD om 8u de wekker, word ik pas om kwart over 1 wakker
En ik was nog op tijd naar bedje ook
Wat vervelend allemaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ook al niet
En 't regent ook nog
fml
Mooi, kan ik nog even oefenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat vervelend allemaal
#zwaarleven
Vanavond ben ik niet online trouwens. Ik gok op zijn vroegst pas zaterdag weer![]()
#zwaarleven
In het spel bedoel ik dan
Haha oefenen, heb je niet nodig toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nog even oefenen
Ik ben trouwens wel uitgeslapen nu. ruim 12 uur slapen, de tering
Nee, had een afspraak om 10u vanochtend, maar die heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha oefenen, heb je niet nodig toch?
Koning, moet jij niet werken ofzo
Haha, wat voor een afspraak was dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, had een afspraak om 10u vanochtend, maar die heb ik dus gemist
Nu durf ik de telefoon niet op te nemen
Maar hoe is jouw dag muhahaha?
Met m'n SPVerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, wat voor een afspraak was dat?
Kan niet snel genoeg gaan, verveel me hier. Dat en de reistijd van 1.5 uur
SPVér? Ik ben een leek, wat is dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met m'n SPVer
Je bent op je werk nu??
SPVer is zeg maar mijn behandelaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SPVér? Ik ben een leek, wat is dat?
Ja, ik ben op mijn werk. De drukke tijden zijn weer voorbij
.
Ah ok, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
SPVer is zeg maar mijn behandelaar.
En hoe doe je dat? Gewoon steeds omkijken of de baas je niet ziet fokken?
Languagepack downloadenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Lieve nerds, is er een mogelijkheid om windows van duits naar nl te veranderen zonder hem compleet opnieuw te moeten installeren?
en waar kan dat?quote:
Ik neem aan dat je Windows 7 hebt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Lieve nerds, is er een mogelijkheid om windows van duits naar nl te veranderen zonder hem compleet opnieuw te moeten installeren?
Open "regedit"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, niet die van mij, die van mn neukerdingetje. En die weet niet welk besturingssysteem ie heeft en verwacht dat ik het allemaal wel weet als ie zegt dat ie een toetsenbord en muis heeft, maar ik gok zo dat ie xp heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Windows 7 hebt?
Weet ik niet uit m'n hoofd, effe googlen
Na nein weet ik niks meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe is je duits, laat ik dat eerst vragen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Open "regedit"
Type "siegheil"
Done.
Er staat een lichtgevend appeltje op de laptop, maar kloon denkt daarbij aan fruit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, je weet niet eens welk besturingssysteem je neuker heeft?![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb een raam op mijn achtergrond. Ja verder weet ik het ook niet hoor help nou maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er staat een lichtgevend appeltje op de laptop, maar kloon denkt daarbij aan fruit.
Nee, die heeft zelf volgens mij heul geen besturingsysteem op zijn harde schijf daarbovenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, je weet niet eens welk besturingssysteem je neuker heeft?![]()
![]()
![]()
Klinkt wel iets voor jou danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die heeft zelf volgens mij heul geen besturingsysteem op zijn harde schijf daarboven
Nee, hij heeft ook geen applequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er staat een lichtgevend appeltje op de laptop, maar kloon denkt daarbij aan fruit.
Omdat je de fatsoenlijke mannen afwijstquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ook geen apple![]()
Waarom doe ik toch ook elke keer die sloebers?
Ik draai op koffie 6.8quote:
Tsja, als je doet wat je deed, krijg je wat je kreegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ook geen apple![]()
Waarom doe ik toch ook elke keer die sloebers?
Ik hou nu eenmaal van het plebs.. Die zijn vaak goed met hun handenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je de fatsoenlijke mannen afwijst
quote:
Tjah niet zeuren als de rest achterblijft danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal van het plebs.. Die zijn vaak goed met hun handen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |