Euh... kun je die uitleggen svp?quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@IARL Misschien is er wel een 'Strangers on a train'-principe op te zetten
Het klinkt behoorlijk fout zonder de juiste voorkennisquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Euh... kun je die uitleggen svp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik even mopperen? Lange tekst over vannacht zit in de spoiler. Weinig interessants als je een man bent denk ik
Herkenbaar ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar ....Ik hoop dat ik er dan vanaf benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend wel 'eindelijk' een fout gemaakt die ik eerst andersom had: ik had het over m'n ex tegen een vriendinnetje, en noemde E.'s naam ipv die van m'n exIn het begin zei ik een paar keer de naam van m'n ex in een gesprek als ik E. bedoelde, dat was ook wel lullig.
nooit tijdens de seks
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Herkenbaar...quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb beroerd geslapen omdat ik wist dat ik er vroeg uit moest vanochtend, dus dan word ik gewoon om 2, 3 en 4 uur een keer wakker, en om 5 uur lig ik nog een half uur op de wekker te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
dat is minder leuk. Ik reed mijn rondje vanochtend gelukkig bijna helemaal tegen de files in (nee niet als spookrijderquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik stond dus in die 20 km op de A15 door een mooie kettingbotsing van 4 auto's
Nouja, toen ik achteraansloot was het 13, maar toch
vandaag kon ik het niet goed zien, vorige week was het een zeiljacht met duitse vlag, die moeten gewoon tot tien uur wachten vind ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het beroepsvaart? Zo ja, dan onterechte klacht
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het de mast of een periscoop?
misschien zijn er naaktkatten in de verhuur voor dit soort klusjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:09 schreef Mark het volgende:
Vannacht eindelijk een muis in de klem weten te vangen![]()
Nou de andere nog....
Als ik niet allergisch was dan hadden we waarschijnlijk nu een kat aangeschaft
Als het hier stil is, heb ik eindelijk de gelegenheid om de muziek wat harder te zettenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:01 schreef iamredleader het volgende:
Even stilte... lekker. Hier trouwens ook!
Het werd half vierquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef iamredleader het volgende:
Vrij korte termijn is rekbaarde heren liggen allebei nog te tukken
Beterschap, en voor de rest wat Ophy zegtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
Verkoudene meldt zich
Nies me een ongeluk vandaagMaar dat kon ook niet missen want ik heb gevlogen...
Verder, duimen jullie voor me dat ik donderdag wel gewoon naar Montreal kan vliegen? Sandy zou nog wel eens voor moeilijkheden kunnen zorgen
Mijn kat is het pakje nu extreem obsessief aan het besnuffelen. Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet weet waar die doos geweest is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haakavondje voor de boeg dusOf denk je dat deze vreugde de bevalling op gang brengt?
Gaat wel, min of meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:01 schreef Soempie het volgende:
PS, hoe is het nu?
Sinds gisteravond hoofdpijn, pijn in m'n keel enz., dus ik kom me ook melden in de ziekenboeg hier. En tijdens een kietelgevecht m'n duim zeer gedaan en nu is het dikkig, pijnlijk en kan ik er niks mee. Wist niet dat ik m'n duim zo vaak gebruik.
crohns... Mijn lichaam kan zomaar besluiten kapot te gaan : { ik kan gewoon eten, maar beter niks spicyquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is er ook iets van een oorzaak duidelijk? En kun je eigenlijk "normaal" eten en drinken nu?
Ik ken wel mensen die dat hebben inderdaad, maar ik wist niet dat het ook zo "hoog" effect had zeg maar, dacht dat het pas na de maag begon.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
crohns... Mijn lichaam kan zomaar besluiten kapot te gaan : { ik kan gewoon eten, maar beter niks spicy
De mensen die ik ken die het hebben moeten blijkbaar enorm opletten met eten, en met alcohol. Is dat niet nog steeds zo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
crohns... Mijn lichaam kan zomaar besluiten kapot te gaan : { ik kan gewoon eten, maar beter niks spicy
Dat lijkt me heel moeilijk jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En het zuigt echt om overal op campus mensen te zien huilen.
De kat voelt zich alweer redelijk oké geloof ik. Ik voel me alleen enorm schuldig dat ik na de bevalling een paar dagen van huis ga zijn en dat vriend dus alleen de antibiotica en eventuele pijnstiller moet geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik ook pm?
Naar verhaal van die kat. En nogmaals sterkte PS
In het vorige topic ging het erover dat je ergens een moord voor wilde doen. Principe van Strangers on a train: twee volslagen onbekenden bedenken een plan om iemand die dicht bij de ander staat om te leggen. Geen duidelijk motief, geen connectie met de dader -> weinig pakkans.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Euh... kun je die uitleggen svp?
Klinkt lekker!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
Goeie avond Cobra
Ik heb stamppot andijvie met pesto en zongedroogde tomaatjes gegetenlekker! Daarna gezongen en nu heb ik echt vakantie!
want, dat wordt niet verkocht daar?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klinkt lekker!heb al jaren geen andijvie meer gehad
Wel een tosti met Nederlandse kaas gemaakt
jawel, maar ik was er eigenlijk nooit zo dol op... maar met zontomaatjes klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
want, dat wordt niet verkocht daar?
oh, en goedemorgen
goed dat ze gepakt is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze hebben de trut trouwens wel gevonden en opgesloten:
http://www.galesburg.com/(...)Knox-College-student
Wat een verhaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die heeft er al een behoorlijke geschiedenis opzitten zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uitslapen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien is dit wel je laatste keer uitslapen joh
Scheut sterke drank erbij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:30 schreef MaJo het volgende:
Meuningnog steeds zwaar verkouden
Eens kijken of een kop thee met honing helpt
En, stuitert ze al richting uitgang?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Uitslapen?Ik lig hier al gezellig naar mijn stuiterende mini op de ctg te luisteren.
Ohquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Uitslapen? Ik lig hier al gezellig naar mijn stuiterende mini op de ctg te luisteren.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En, stuitert ze al richting uitgang?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:38 schreef B.ertha het volgende:
Dus Fok! hoeft nog niet permanent aan op de achtergrond? Krijg ik misschien nog iets gedaan vandaag
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:56 schreef B.ertha het volgende:
Sta ik voor de lift te wachten op kantoor, drie keer raden wat er gebeurtEen wildvreemde probeert het me vertellen maar ik begreep hem niet snel genoeg. Zegt ie "mag ik?" en ineens staat ie met een gigasticker in zijn vingers
Mwah moet nog werken dus misschien niet zo verstandigquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet me ook niet aankleden in het donker
Zo dan, die zag ik niet aankomenquote:
Lakeeshaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:
Zo, dat had ik niet gedacht. En ik lees nu dat Eva ook bij hem weg is?quote:
Ja, daar sta je dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zal je trouwens maar gebeuren:
[ afbeelding ]
Even Apeldoorn bellen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:33 schreef Etcetera het volgende:
Vriendin weg, geld weg (belastingdienst) en baan weg. Daar sta je dan
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is ze bij hem weg dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me af hoe groot de kans is dat hij en Eva uit elkaar zijn gegaan vanwege dit. Ik denk 100%, om haar carriere te beschermen o.i.d.
Ze ziet eruit als een veulen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ze is iig aantrekkelijker dan Bram... *ril*
quote:
Officieel hebben ze ontdekt dat ze beter vrienden konden zijn dan een relatie konden hebben ofzo. Onofficiceel: wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef Tinuviel het volgende:
Heb niet alles gelezen. Wat heeft Bram dan uitgespookt, dat zijn vrouw/ vriendin wegging?
een half uur geleden nog nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Even een ego![]()
voor mijn eigen übermijlpaal. 42 weken precies inderdaad
en mini is nog altijd gelukkig. (zit even mobiel dus lees later goed terug) Er is een plan en een datum en momenteel nog geen actie te zien.
Ik had niet in Z&G gekeken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een half uur geleden nog niet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had niet in Z&G gekeken.
In elk geval vast wel deze week een baby.
dat ik voor jou in Z&G moet kijken, foeiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had niet in Z&G gekeken.
In elk geval vast wel deze week een baby.
quote:Volgens zijn raadsman Gabriël Meijers betekent het aantekenen van beroep dat Moszkowicz voorlopig aan de slag kan blijven als advocaat. Het beroep heeft namelijk een schorsende werking.
"Het klopt dat een advocaat die van het tableau geschrapt is zijn ambt kan blijven uitoefenen tot het Hof van Discipline een uitspraak doet in het hoger beroep, mits hij of zij binnen 30 dagen beroep aantekent", bevestigt een woordvoerster van de Orde van Advocaten aan NU.nl.
Ik was bezig met een update maar er kwam even wat tussen. Anyways, nog geen actie te bespeuren...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ik voor jou in Z&G moet kijken, foei
Schandalig inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ik voor jou in Z&G moet kijken, foei
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben benieuwd wie dat hier in de SC is. Volgens de omschrijving komt Nico het dichtste in de buurt
Dan duim ik voor je dat het snel (en natuurlijk pijnloosquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was bezig met een update maar er kwam even wat tussen. Anyways, nog geen actie te bespeuren...
Nee, dus het tempo wil op een werkdag wel eens langzaam zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
We zitten alleen bepaald niet met 100 man in deze SC...
Dat is inderdaad mega-irritant. Zit je straks te twijfelen hoe laat de kleine geboren is?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze hebben de klok hier nog niet teruggezet en dat is mateloos irritant
Gaat misschien niet makkelijk als ze aan een CTG vastzit, en de klok op 2 meter hoogte hangtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:45 schreef B.ertha het volgende:
Doe het even zelf
Als je je daaraan ligt te ergeren, valt het volgens mij allemaal nog wel mee.
wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was bezig met een update maar er kwam even wat tussen.
Dit is een CTGquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet niet wat ctg is. En ze is daar toch niet alleen?
Handig, en dat vermelden ze niet even vooraf? Waar zijn ze zo handig?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hodverdomme, een parkeerboete op de ruit van mn moederterwijl ik een bezoekerspas heb die ik gisterochtend netjes heb aangemeld.
Blijkt alleen dat ie zichzelf afmeldt om 18:00, en dat ie dus vandaag niet aangemeld was
Meisje van het Parkeerbedrijf die ik aan de telefoon had zei dat ik een bezwaar in kon dienen, dus toch maar even een briefje opgesteld... op hoop van zegen.
Komt wel goed schatjequote:
Neuh, dat stond bij nader inzien ook wel in de brief...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Handig, en dat vermelden ze niet even vooraf? Waar zijn ze zo handig?
Not appropriate, periodquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In ander nieuws, welke van de dames heeft er wel eens een oogje gehad op een leraar/professor? En tot op welke hoogte is contact appropriate?![]()
Mijn professorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Not appropriate, period
Maarre, jouw docent? En wat voor contact bedoel je?
Maakt niet uit tot welke hoogte het van jouw kant appropriate is, van zijn kant is het onacceptabel. Punt. Uit. Slotje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjevriendin K werkte trouwens liters ananas sap weg, scheen te moeten helpen.
In ander nieuws, welke van de dames heeft er wel eens een oogje gehad op een leraar/professor? En tot op welke hoogte is contact appropriate?![]()
Een oogje wel, maar nooit de behoefte om er iets mee te doen. M.i. alleen appropriate wanneer je op geen enkele manier nu of in de toekomst beoordeeld wordt door die professor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjevriendin K werkte trouwens liters ananas sap weg, scheen te moeten helpen.
ugh fair enoughquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een oogje wel, maar nooit de behoefte om er iets mee te doen. M.i. alleen appropriate wanneer je op geen enkele manier nu of in de toekomst beoordeeld wordt door die professor.
en mijn andere opties nu zijn twee eerstejaars (quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ja klote PS, kan me voorstellen dat het aanlokkelijk is als het een leuke jonge docent is....
Maar het is van zijn kant inderdaad sowieso inappropriate, en van jouw kant niet slim.
Twee voor de prijs van éénquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en mijn andere opties nu zijn twee eerstejaars () die kamergenoten zijn ook nog (
![]()
![]()
).
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en mijn andere opties nu zijn twee eerstejaars () die kamergenoten zijn ook nog (
![]()
![]()
).
de één is de nieuwe ster quarterback, de andere is een grote aantrekkelijke line backer die ook nog eens pottenbakt (no joke, no pun intended either). Maarja, eerstejaars. En die eerste is ook nog eens heel goed bevriend met een recente fling, die weer de ster wide receiver van ons team is. Beetje uit mijn schulp gekropen recentlyquote:
ik typte dit, switchte naar mijn Twitter tab, dit was de enige nieuwe tweet:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de één is de nieuwe ster quarterback, de andere is een grote aantrekkelijke line backer die ook nog eens pottenbakt (no joke, no pun intended either). Maarja, eerstejaars. En die eerste is ook nog eens heel goed bevriend met een recente fling, die weer de ster wide receiver van ons team is. Beetje uit mijn schulp gekropen recentlyMaar dus eerstejaars en kamergenoten dus gedoe.
twitter:PrincessProbz twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 16:19:56I'm really exhausted from having so many boyfriends. #princessprobz reageer retweet
Vriend roept iets met Ghost? en Patrick Swayzequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de één is de nieuwe ster quarterback, de andere is een grote aantrekkelijke line backer die ook nog eens pottenbakt (no joke, no pun intended either).
Ach, eerstejaars hebben juist interessante avontuurtjes nodigquote:Maarja, eerstejaars. En die eerste is ook nog eens heel goed bevriend met een recente fling, die weer de ster wide receiver van ons team is. Beetje uit mijn schulp gekropen recentlyMaar dus eerstejaars en kamergenoten dus gedoe.
ik zal de film es kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend roept iets met Ghost? en Patrick Swayze
[..]
jaaa maar dat staat me dus tegenquote:Ach, eerstejaars hebben juist interessante avontuurtjes nodig
Ik zeg 'laat maar...'quote:
Uiteraard!quote:[..]
jaaa maar dat staat me dus tegendie scheppen al op over die europese blonde senior met dikke tieten
wie, ik of zij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het klinkt haast als een verplicht nummertje
oh, nahja, moeten is een groot woordquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik typte dit, switchte naar mijn Twitter tab, dit was de enige nieuwe tweet:twitter:PrincessProbz twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 16:19:56I'm really exhausted from having so many boyfriends. #princessprobz reageer retweet
![]()
Ik denk het niet... Igor kwam wel langs eerder dit jaar, maar die kwam vanuit het Zuiden. Tot aan Chicago kunnen ze er geloof ik wel wat van merken, maar wij zitten te veel in het westen. Maar er zijn natuurlijk veel Knox grads, en familie van studenten daar, dus het leeft hier wel echt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Gaan jullie eigenlijk wat merken van Sandy PS?
Nou dat zal wel, de berichten die je meekrijgt over de oostkust zijn echt niet mals...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Igor kwam wel langs eerder dit jaar, maar die kwam vanuit het Zuiden. Tot aan Chicago kunnen ze er geloof ik wel wat van merken, maar wij zitten te veel in het westen. Maar er zijn natuurlijk veel Knox grads, en familie van studenten daar, dus het leeft hier wel echt...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef Soempie het volgende:
Ik moet echt leren topics van boven naar beneden te lezen en niet maar wat scrollen en hier en daar wat meepikken.
Ik dacht even dat Igor de docent was ofzo en ik begreep er niks meer van.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef Soempie het volgende:
Mja, vooral in combinatie met: 'Tot aan Chicago kunnen ze er geloof ik wel wat van merken'.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:51 schreef Soempie het volgende:
Maar, over een minuut of 10 is Wiebel weer thuis en die zet dan de tv wel aan.
Ik kijk naar Brides of Beverly Hillsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef Soempie het volgende:
Wat is er op tv? Ik ben te lui om te kijken.![]()
porno produceren voor amateursquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Way to go PS
Wat voor programma is dat Tim?
Ze volgen wat kneuzen die graag een eigen pornofilm willen maken. Vorige week was het best hilarischquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Way to go PS
Wat voor programma is dat Tim?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
porno produceren voor amateurs
aka voor lul staan voor NL
Ik kijk met een half oog naar X-men weetikveelwat...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef Soempie het volgende:
Wat is er op tv? Ik ben te lui om te kijken.![]()
Wat was het plan ook alweer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze aflevering zit Gerrie er weer in. Volgens de preview die ik heb gezien is zijn planning nog steeds even bizar slecht als vorige week
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kijk met een half oog naar X-men weetikveelwat...
Hoop dat ik even goed kan slapen vannacht.
Deze week heeft hij een mobiele sauna geregeld voor het opnemen van zijn film. Slimme Sjakie besluit die neer te zetten op de parkeerplaats bij een supermarktquote:
Oooooh Sevillaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net 4 nachten Sevilla geboekt, nu nog verzinnen wat ik er aan vast ga knopen
Cordoba of Granada. Hoeveel tijd heb je na Sevilla? Kun je trouwens ook 5 of 6 dagen van maken, heel leuke stadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Fascinerend volk... Wel makkelijk als de condooms op zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze week heeft hij een mobiele sauna geregeld voor het opnemen van zijn film. Slimme Sjakie besluit die neer te zetten op de parkeerplaats bij een supermarkt
Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uiteindelijk kwam de politie langs en ging het hele feest niet doorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Fascinerend volk... Wel makkelijk als de condooms op zijn
Mja, dit is een stuk dat ik al jaren ken, dus ja in dit geval kan ik m helemaal zingen, maar het is meestal 1 zinnetje dat steeds terugkomt. Vooral als je de rest niet te binnen wil schietenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Heb je dan de volledige tekst in je hoofd? Ik heb soms een flard van een nummer te pakken, erg vervelend
Het is al 11uik moet maar eens gaan slapen
Oh grutjes, een eerstejaars kan écht niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de één is de nieuwe ster quarterback, de andere is een grote aantrekkelijke line backer die ook nog eens pottenbakt (no joke, no pun intended either). Maarja, eerstejaars. En die eerste is ook nog eens heel goed bevriend met een recente fling, die weer de ster wide receiver van ons team is. Beetje uit mijn schulp gekropen recentlyMaar dus eerstejaars en kamergenoten dus gedoe.
Ja. *hips*quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
Sleep tight Etc
Another pubnight Cobra?
Hoi MaJo. Kom je even naast me zitten in miezerig Schotland terwijl ik een saffie doe?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:53 schreef MaJo het volgende:
Cordoba en Granada zijn beiden aanraders maar met name Alhambrazelden zoiets moois gezien
Ik dacht eigenlijk hetzelfde bij al die berichtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh grutjes, een eerstejaars kan écht niet.
/hypersarcastisch.
Je moet wel heel erg veramerikaanst zijn als je dat ook maar iets boeit.
Ik ben snotverkouden dus dat is niet zo verstandigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi MaJo. Kom je even naast me zitten in miezerig Schotland terwijl ik een saffie doe?
Nat, veel wind, pubmeals en pints. Bevalt prima dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden dus dat is niet zo verstandigzelfs G heeft vandaag buiten gerookt, heb er normaal geen last van maar nu slaat het meteen op mijn keel
Maar vergezellen wil ik je welhoe bevalt Schotland?
Daar blijkbaar wel. Maar dat is niets nieuws. Imago is daar nu eenmal een stukje belangrijker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk hetzelfde bij al die berichtenlekker boeiend in welk jaar ze zitten of welke positie in een team, dat is toch echt niet belangrijk?
Amerikanen zijn fakers en plastic. Weinig uitzonderingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar blijkbaar wel. Maar dat is niets nieuws. Imago is daar nu eenmal een stukje belangrijker.
Nog last van Sandy?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amerikanen zijn fakers en plastic. Weinig uitzonderingen.
'Hi, how are you today? My name is Nobody and I'm your personal waitress for tonight...'. Kop dicht trut, bestelling opnemen en verder niet zeuren.![]()
Amerika is prima als vakantieland, maar het is jammer dat er Amerikanen wonen. Wordt ook gestoord van de pro- en anti Romney/Obama commercials op de radio.
Verder alles prima hier, op de sneeuw vanmorgen na...
Behalve een flinke wind, daardoor slechts een paar graden boven nul en dus dit vanmorgen, niet echt. Heb daardoor wel iets warmere schoenen aangeschaft, gewone All Stars zijn niet voldoende meer, mijn voeten vroren er zowat af...quote:
De eerste 2 zijn zeker de moeite waard...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Cordoba en Granada moeten ook vreselijk mooi zijn. Madrid is heel andere koek.
Het was ook sarcastischquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk hetzelfde bij al die berichtenlekker boeiend in welk jaar ze zitten of welke positie in een team, dat is toch echt niet belangrijk?
Ik lees net even terug en moet jullie, maar vooral mijzelf, teleurstellen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, de eerstvolgende is dan MadMaster
Ja... De inpact die dat heeft is iets wat je je niet in kan denken tot je het meemaakt... Het is surrealquote:Op woensdag 31 oktober 2012 04:53 schreef MadMaster het volgende:
PS, wat een ellende met die aanrijding.
Dat is een puur horror verhaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
kan je openen. Saai leven, tegenwoordigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan ik die spoiler openen of is ie NSFW![]()
Goedemorgen
ik rij er nu binnen. Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |