Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net 4 nachten Sevilla geboekt, nu nog verzinnen wat ik er aan vast ga knopen
Uiteindelijk kwam de politie langs en ging het hele feest niet doorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Fascinerend volk... Wel makkelijk als de condooms op zijn
Mja, dit is een stuk dat ik al jaren ken, dus ja in dit geval kan ik m helemaal zingen, maar het is meestal 1 zinnetje dat steeds terugkomt. Vooral als je de rest niet te binnen wil schietenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Heb je dan de volledige tekst in je hoofd? Ik heb soms een flard van een nummer te pakken, erg vervelend
Het is al 11uik moet maar eens gaan slapen
Oh grutjes, een eerstejaars kan écht niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de één is de nieuwe ster quarterback, de andere is een grote aantrekkelijke line backer die ook nog eens pottenbakt (no joke, no pun intended either). Maarja, eerstejaars. En die eerste is ook nog eens heel goed bevriend met een recente fling, die weer de ster wide receiver van ons team is. Beetje uit mijn schulp gekropen recentlyMaar dus eerstejaars en kamergenoten dus gedoe.
Ja. *hips*quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
Sleep tight Etc
Another pubnight Cobra?
Hoi MaJo. Kom je even naast me zitten in miezerig Schotland terwijl ik een saffie doe?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:53 schreef MaJo het volgende:
Cordoba en Granada zijn beiden aanraders maar met name Alhambrazelden zoiets moois gezien
Ik dacht eigenlijk hetzelfde bij al die berichtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh grutjes, een eerstejaars kan écht niet.
/hypersarcastisch.
Je moet wel heel erg veramerikaanst zijn als je dat ook maar iets boeit.
Ik ben snotverkouden dus dat is niet zo verstandigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi MaJo. Kom je even naast me zitten in miezerig Schotland terwijl ik een saffie doe?
Nat, veel wind, pubmeals en pints. Bevalt prima dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden dus dat is niet zo verstandigzelfs G heeft vandaag buiten gerookt, heb er normaal geen last van maar nu slaat het meteen op mijn keel
Maar vergezellen wil ik je welhoe bevalt Schotland?
Daar blijkbaar wel. Maar dat is niets nieuws. Imago is daar nu eenmal een stukje belangrijker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk hetzelfde bij al die berichtenlekker boeiend in welk jaar ze zitten of welke positie in een team, dat is toch echt niet belangrijk?
Amerikanen zijn fakers en plastic. Weinig uitzonderingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar blijkbaar wel. Maar dat is niets nieuws. Imago is daar nu eenmal een stukje belangrijker.
Nog last van Sandy?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amerikanen zijn fakers en plastic. Weinig uitzonderingen.
'Hi, how are you today? My name is Nobody and I'm your personal waitress for tonight...'. Kop dicht trut, bestelling opnemen en verder niet zeuren.![]()
Amerika is prima als vakantieland, maar het is jammer dat er Amerikanen wonen. Wordt ook gestoord van de pro- en anti Romney/Obama commercials op de radio.
Verder alles prima hier, op de sneeuw vanmorgen na...
Behalve een flinke wind, daardoor slechts een paar graden boven nul en dus dit vanmorgen, niet echt. Heb daardoor wel iets warmere schoenen aangeschaft, gewone All Stars zijn niet voldoende meer, mijn voeten vroren er zowat af...quote:
De eerste 2 zijn zeker de moeite waard...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Cordoba en Granada moeten ook vreselijk mooi zijn. Madrid is heel andere koek.
Het was ook sarcastischquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk hetzelfde bij al die berichtenlekker boeiend in welk jaar ze zitten of welke positie in een team, dat is toch echt niet belangrijk?
Ik lees net even terug en moet jullie, maar vooral mijzelf, teleurstellen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, de eerstvolgende is dan MadMaster
Ja... De inpact die dat heeft is iets wat je je niet in kan denken tot je het meemaakt... Het is surrealquote:Op woensdag 31 oktober 2012 04:53 schreef MadMaster het volgende:
PS, wat een ellende met die aanrijding.
Dat is een puur horror verhaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
kan je openen. Saai leven, tegenwoordigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan ik die spoiler openen of is ie NSFW![]()
Goedemorgen
ik rij er nu binnen. Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |