Officieel hebben ze ontdekt dat ze beter vrienden konden zijn dan een relatie konden hebben ofzo. Onofficiceel: wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef Tinuviel het volgende:
Heb niet alles gelezen. Wat heeft Bram dan uitgespookt, dat zijn vrouw/ vriendin wegging?
een half uur geleden nog nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Even een ego![]()
voor mijn eigen übermijlpaal. 42 weken precies inderdaad
en mini is nog altijd gelukkig. (zit even mobiel dus lees later goed terug) Er is een plan en een datum en momenteel nog geen actie te zien.
Ik had niet in Z&G gekeken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een half uur geleden nog niet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had niet in Z&G gekeken.
In elk geval vast wel deze week een baby.
dat ik voor jou in Z&G moet kijken, foeiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had niet in Z&G gekeken.
In elk geval vast wel deze week een baby.
quote:Volgens zijn raadsman Gabriël Meijers betekent het aantekenen van beroep dat Moszkowicz voorlopig aan de slag kan blijven als advocaat. Het beroep heeft namelijk een schorsende werking.
"Het klopt dat een advocaat die van het tableau geschrapt is zijn ambt kan blijven uitoefenen tot het Hof van Discipline een uitspraak doet in het hoger beroep, mits hij of zij binnen 30 dagen beroep aantekent", bevestigt een woordvoerster van de Orde van Advocaten aan NU.nl.
Ik was bezig met een update maar er kwam even wat tussen. Anyways, nog geen actie te bespeuren...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ik voor jou in Z&G moet kijken, foei
Schandalig inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ik voor jou in Z&G moet kijken, foei
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben benieuwd wie dat hier in de SC is. Volgens de omschrijving komt Nico het dichtste in de buurt
Dan duim ik voor je dat het snel (en natuurlijk pijnloosquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik was bezig met een update maar er kwam even wat tussen. Anyways, nog geen actie te bespeuren...
Nee, dus het tempo wil op een werkdag wel eens langzaam zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
We zitten alleen bepaald niet met 100 man in deze SC...
Dat is inderdaad mega-irritant. Zit je straks te twijfelen hoe laat de kleine geboren is?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze hebben de klok hier nog niet teruggezet en dat is mateloos irritant
Gaat misschien niet makkelijk als ze aan een CTG vastzit, en de klok op 2 meter hoogte hangtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:45 schreef B.ertha het volgende:
Doe het even zelf
Als je je daaraan ligt te ergeren, valt het volgens mij allemaal nog wel mee.
wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was bezig met een update maar er kwam even wat tussen.
Dit is een CTGquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet niet wat ctg is. En ze is daar toch niet alleen?
Handig, en dat vermelden ze niet even vooraf? Waar zijn ze zo handig?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hodverdomme, een parkeerboete op de ruit van mn moederterwijl ik een bezoekerspas heb die ik gisterochtend netjes heb aangemeld.
Blijkt alleen dat ie zichzelf afmeldt om 18:00, en dat ie dus vandaag niet aangemeld was
Meisje van het Parkeerbedrijf die ik aan de telefoon had zei dat ik een bezwaar in kon dienen, dus toch maar even een briefje opgesteld... op hoop van zegen.
Komt wel goed schatjequote:
Neuh, dat stond bij nader inzien ook wel in de brief...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Handig, en dat vermelden ze niet even vooraf? Waar zijn ze zo handig?
Not appropriate, periodquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In ander nieuws, welke van de dames heeft er wel eens een oogje gehad op een leraar/professor? En tot op welke hoogte is contact appropriate?![]()
Mijn professorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Not appropriate, period
Maarre, jouw docent? En wat voor contact bedoel je?
Maakt niet uit tot welke hoogte het van jouw kant appropriate is, van zijn kant is het onacceptabel. Punt. Uit. Slotje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjevriendin K werkte trouwens liters ananas sap weg, scheen te moeten helpen.
In ander nieuws, welke van de dames heeft er wel eens een oogje gehad op een leraar/professor? En tot op welke hoogte is contact appropriate?![]()
Een oogje wel, maar nooit de behoefte om er iets mee te doen. M.i. alleen appropriate wanneer je op geen enkele manier nu of in de toekomst beoordeeld wordt door die professor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjevriendin K werkte trouwens liters ananas sap weg, scheen te moeten helpen.
ugh fair enoughquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een oogje wel, maar nooit de behoefte om er iets mee te doen. M.i. alleen appropriate wanneer je op geen enkele manier nu of in de toekomst beoordeeld wordt door die professor.
en mijn andere opties nu zijn twee eerstejaars (quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ja klote PS, kan me voorstellen dat het aanlokkelijk is als het een leuke jonge docent is....
Maar het is van zijn kant inderdaad sowieso inappropriate, en van jouw kant niet slim.
Twee voor de prijs van éénquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en mijn andere opties nu zijn twee eerstejaars () die kamergenoten zijn ook nog (
![]()
![]()
).
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en mijn andere opties nu zijn twee eerstejaars () die kamergenoten zijn ook nog (
![]()
![]()
).
de één is de nieuwe ster quarterback, de andere is een grote aantrekkelijke line backer die ook nog eens pottenbakt (no joke, no pun intended either). Maarja, eerstejaars. En die eerste is ook nog eens heel goed bevriend met een recente fling, die weer de ster wide receiver van ons team is. Beetje uit mijn schulp gekropen recentlyquote:
ik typte dit, switchte naar mijn Twitter tab, dit was de enige nieuwe tweet:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de één is de nieuwe ster quarterback, de andere is een grote aantrekkelijke line backer die ook nog eens pottenbakt (no joke, no pun intended either). Maarja, eerstejaars. En die eerste is ook nog eens heel goed bevriend met een recente fling, die weer de ster wide receiver van ons team is. Beetje uit mijn schulp gekropen recentlyMaar dus eerstejaars en kamergenoten dus gedoe.
twitter:PrincessProbz twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 16:19:56I'm really exhausted from having so many boyfriends. #princessprobz reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |