ja, ik vind het wel vroeg. Veel kwaaltjes en pijntjes herken ik wel van de vorige keer maar dan na de 30 weken. Maar goed, buik is nu ook vergelijkbaar met hoogzwanger de vorige keer dus op zich niet zo gek. Ben al lang blij dat mijn conditie nog redelijk is en dat ik (nog?) geen vocht vast houd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gewoon kunnen plassen, daar droom ik wel van jaHet enige kwaaltje waar ik echt veel last van heb gehad. Heb je het idee dat dat eerder begint met een tweeling?
Succes vandaag, ik ben benieuwd, want je zit nu heel dicht tegen de 42 weken aan... Of je moet blijven.. Wat ze gaan doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gewoon kunnen plassen, daar droom ik wel van jaHet enige kwaaltje waar ik echt veel last van heb gehad. Heb je het idee dat dat eerder begint met een tweeling?
Fijn dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, terug van het ziekenhuis. Alles was prima![]()
Beeb wordt op dit moment iets meer dan 3700gram geschat, dus nu al een redelijke bolle![]()
Blijkbaar zit daar wel altijd een marge van 20% in, dus best een hoop. De gyn verwacht echter dat het in mijn geval prima klopt (ze kan blijkbaar heel goed alles voelen aan mijn buik, omdat er ook niet teveel vetjes aan zitten enzo).
Voorlopig gewoon afwachten, en met 41w eventueel inleiden. Hoef dus niet tot 42w door te lopen, zoals het er nu naar uitziet.
Thx! Ben ik ook blij omquote:
Even bellen kan nooit kwaad toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef As1981 het volgende:
Even een vraagje. moet je nou bellen voor aanhoudende hoofdpijn? Ik heb het 1,5 week geleden ook al eens vier dagen gehad maar was toen ook erg verkouden. dat valt nu wel mee, maar duurt toch ook al weer 24 uur. en met paracetamol gaat het niet weg.
Verder geen andere klachten dus vraag me af of ik alleen voor hoofdpijn nou moet gaan bellen.
Kun je je vinden in het plan? Spannend!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Even een ego![]()
voor mijn eigen übermijlpaal. 42 weken precies inderdaad
en mini is nog altijd gelukkig. (zit even mobiel dus lees later goed terug) Er is een plan en een datum en momenteel nog geen actie te zien.
Dit biedt moed! Zou ik me dan ook volgende week eindelijk iets beter voelen en weer iets durven/willen/kunnen eten? Voel me nu nog slapper dan een vaatdoekje...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
Zo, sinds weeeeken geniet ik weer van een lekkere bruine boterham.Paar weken gehad dat ik de geur niet eens kon hebben maar weer wel van bolletjes en pistolets etc.
En de trek in normaal warm eten begint ook weer te komen. Al ben ik ook nog wel bang dat, wanneer ik iets neem, het toch niet smaakt of ik na 3 happen genoeg heb.
Vorige week met een vriendin wat gaan eten, toch 2 lekkere pannenkoeken op.En ben weer met yoghurt + cruesli begonnen. Dat was mijn ontbijt van de afgelopen jaren maar sinds die eerste misselijkheidverschijnselen had ik daar geen trek meer in.
Verder voel ik me nu steeds beter. De misselijke momentjes zijn eigenlijk verdwenen, dus dat is echter superfijn.
Ik ben nu 13,5 week. Heb vandaag een nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende echo (20 weken), die heb ik dan op 18 december. Dan weten we ook het geslacht!Gezien onze laatste echo denk ik nu wel dat het een jongen wordt maar het blijft natuurlijk toch spannend.
Ook heb ik van mijn schoonzusje al de eerste zwangerschapskleding gehad en een vriendin bood ook al haar zwangerschapskleding aan!Kortom, het gaat lekker.
Dat maakt het ook niet. En toch wil ik het weten. Het zijn 3 hele lange wekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:16 schreef Suikertante het volgende:
Oh Tally je bent mijn heldin.
Ik wil dat eigenlijk ook liever eerst nog doen. Ik word met de week nieuwsgieriger! Maar mijn vriend zegt (terecht) dat die drie weken natuurlijk ook geen drol uitmaken. Ik ga nog maar eens met hem in overleg..
Absoluut, dat (en dat ik het fysiek ook goed trek) maakt dat ik best geduldig kan wachtenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:17 schreef pessie het volgende:
Oef Sola das wel een hele lange dag als je al zover zwanger bent![]()
Ophelia een datum en een planWel fijn te weten dat ze het gewoon naar haar zin heeft bij jou denk ik?
Ik dacht daar ook nog aan. Een echo speciaal voor geslachtsbepaling én een 20 weken echo of gewoon bij de 20 weken echo houden. Toch maar voor laatste gekozen. Moet nog uitzoeken wat ik wel en niet vergoed krijg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:15 schreef Tally het volgende:
3 december is mijn 20 weken echo. En ik probeer een geslachtsbepaling te plannen op 24 november
We hebben bij Zoë een dvd laten maken tijdens de geslachtsbepaling. Dat wil ik nu weer. Vind het leuk om mee te kunnen geven als ze op zich zelf gaan. En omdat ik zelf nieuwsgierig benquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht daar ook nog aan. Een echo speciaal voor geslachtsbepaling én een 20 weken echo of gewoon bij de 20 weken echo houden. Toch maar voor laatste gekozen. Moet nog uitzoeken wat ik wel en niet vergoed krijg.
Oh wij wilden een geintje uithalen bij de pretecho...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef vencodark het volgende:
We hebben trouwens laatst bij de verloskundige nog foto's gezien van een 3D-echo. Wat wel heel grappig was is dat je dan ook goed kan zien welke afkomst het kindje heeft. Zo zagen we gelijk welke een Nederlands kind is en welke Antilliaanse kenmerken heeft. Dat durven we niet zo te zeggen maar de verloskundige bevestigden dit ook gelijk.![]()
Zoiets willen wij ook wel. Vooral leuk voor later eigenlijk want je ziet je kind pas goed wanneer het eruit komt. 3D echo kan met week of 30.
Ook dat hebben we de vorige keer gedaan en op DVD. En willen we nu weer. Al was het maar voor de kleinequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef vencodark het volgende:
We hebben trouwens laatst bij de verloskundige nog foto's gezien van een 3D-echo. Wat wel heel grappig was is dat je dan ook goed kan zien welke afkomst het kindje heeft. Zo zagen we gelijk welke een Nederlands kind is en welke Antilliaanse kenmerken heeft. Dat durven we niet zo te zeggen maar de verloskundige bevestigden dit ook gelijk.![]()
Zoiets willen wij ook wel. Vooral leuk voor later eigenlijk want je ziet je kind pas goed wanneer het eruit komt. 3D echo kan met week of 30.
Allemaal voor later.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dat hebben we de vorige keer gedaan en op DVD. En willen we nu weer. Al was het maar voor de kleineVoor later
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh wij wilden een geintje uithalen bij de pretecho...
Dat J ff zou weglopen en dat ik dan zou vragen of ze ook je kleur van het kindje kon zien
Het zou geniaal zijn...quote:
Excuse me?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zou geniaal zijn...
Maar we kunnen nog bij de liggingsecho... Die is volgende week, en dan hebben we dezelfde dame misschien wel die begon te preken over sex voor het huwelijk. Oh dat zou veel veel leuker zijn.
Serieusquote:
Nou, op dat moment waren J en ik allebei getrouwd... Alleen niet met elkaar. Dat was ook precies wat J dus zei...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:53 schreef Suikertante het volgende:
Ik zou daar echt een beetje van gaan bitchen als ik niet telkens zo geïntimideerd werd door de aanblik van ons kleintje!
Zie boven..quote:
Maar daarom heb ik geen bruine man genomen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:58 schreef Aventura het volgende:
Vencodark, hier ongeveer dezelfde kleuerencombi. Uitkomst, inmiddels dreumes: blond haar en blauwe ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |