abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:16:29 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118593232
Begin een beetje last te krijgen van de hoogzwangerplaskwaaltjes. Heel nodig moeten en dan een paar druppels er uit krijgen. Volgens mij ligt er een kind op mijn blaas :')

Ophelia, succes morgen :* !
pi_118593992
Gewoon kunnen plassen, daar droom ik wel van ja :') Het enige kwaaltje waar ik echt veel last van heb gehad. Heb je het idee dat dat eerder begint met een tweeling?
pi_118604029

[ Bericht 100% gewijzigd door Twinkle20 op 29-10-2012 23:05:30 ]
pi_118604100
Sommigen vroegen hoe het met het hartje van D gaat. Tijdens de bevalling heeft ze het zwaar gehad.. heel zwaar. Daarna is ze 24 in observatie geweest bij oa kindercardioloog en kinderarts. In 'rust' lijkt ze het prima te doen. Als we hersteld zijn moeten we terug voor verder onderzoek want het komt ergens door. Dus we zijn er nog niet. Maar sinds ze op de wereld is heeft ze het altijd prima gedaan!

Bedankt voor jullie medeleven en felicitaties! Ondertussen blijf ik lekker meelurken en jullie vorderingen lezen.

Zet hem op dames! Zeker voor de nieuwe as moeders onder ons .. je weet niet wat je mee gaat maken zo mooi! Met een beetje geluk mag ik woensdag uit bed. Dan heb ik ruimte om het hele verhaal in het desbetreffende topic te plaatsen :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:03:11 #155
381212 Gulara
From the future
pi_118606450
Twinkle, fijn dat het tot nu toe buiten de buik goed gaat. Hopelijk brengt het voor de toekomst ook geen problemen met zich mee.
Verder klink je gruwelijk gelukkig! O+

Hier gaat alles z'n gangetje. Heb straks voor het eerst sinds ruim 12 weken weer een afspraak bij de vk. Vind het wel spannend en heb geen flauw idee wat er allemaal op me af gaat komen. Zo'n megaziekenhuis ipv het knusse verloskundigenpraktijkje.
Maar het komt geen dag te vroeg, want heb al een week last van krampen en steken in m'n buik (was eerst een paar dagen ziek, dus toen dacht ik diarree of zo). En het is vast niks, maar toch fijn om het even te kunnen vragen.
pi_118609816
Ik ben zo onrustig. Verschrikkelijk. En ik weet niet of het benauwde gevoel dat ik heb nou van de onrust komt of de onrust van het benauwde. Maakt ook niet uit, het is hoe dan ook geen fijn gevoel.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:38:14 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118609927
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gewoon kunnen plassen, daar droom ik wel van ja :') Het enige kwaaltje waar ik echt veel last van heb gehad. Heb je het idee dat dat eerder begint met een tweeling?
ja, ik vind het wel vroeg. Veel kwaaltjes en pijntjes herken ik wel van de vorige keer maar dan na de 30 weken. Maar goed, buik is nu ook vergelijkbaar met hoogzwanger de vorige keer dus op zich niet zo gek. Ben al lang blij dat mijn conditie nog redelijk is en dat ik (nog?) geen vocht vast houd.

Vandaag je afspraak om een pva te maken toch? Spannend! :*
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:39:14 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118609938
Twinkle, goed dat ze het nog in de gaten houden.

Succes Gulara!

Estrys, klinkt niet fijn. Hopelijk trekt het vanzelf weg vandaag :*
pi_118610051
Balen Estrys. Hoop dat er snel iets je bui kan doorbreken!
Met een meidenkwartet
pi_118610053
Ik zet zo direct mijn peuter in de buggy en dan ga ik in ieder geval een dekentje voor het ledikantje en het wiegje kopen. En wat ander spul voor de baby. Misschien kan ik mijn onrust weg 'kopen' :P
pi_118610079
ow enne 31 weken vandaag *O*
pi_118610081
Wat fijn twinkle dat ze het zo goed doet.

Wat naar estrys.

En een *O* voor mijzelf, 26 weken vandaag. een half jaar zwanger!
Op naar het laatste trimester.
pi_118610082
Twink, je klinkt heel gelukkig O+ En super dat ze het tot nu toe zo super doet :Y

Plas-boks met o.a. Ophelia & Kyara :+

Estrys, klinkt niet fijn, nee. Hopelijk voel je je straks wat beter :*

Ik heb om 10u echo. Ben zenuwachtig. Volkomen irrationeel, dat wel :P Maar goed, daar ben ik zwanger voor :+ ;)
pi_118610089
Oh, en hurray voor de mijlpalen *O* :)
pi_118610104
Blijft altijd weer spannend toch Coco, succes!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:46:51 #166
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118611397
coco succes ^O^

oooh en plassen ik kan niet wachten totdat ik het glazuur weer uit de pot kan kletteren die kleine plasjes zijn waardeloos.
en ja hoor sinds 2 dagen lekker veel vocht in de pootjes, lekker aan de brandnetel thee :9
gister een soort van spierpijn links, rechts en onder m'n middenrif volgens mij probeert er iemand de boel op te rekken :D
komt allemaal goed :)

en nog een *O* voor alle mijlpalen
W
Z
E
pi_118611400
*O* 31 weken voor Estrys! Hopelijk voel je je snel weer wat beter :*

*O* 26 weken voor As1981! Wow, een half jaar!

O+ Succes en veel plezier bij de echo Coco!

O+ Ophelia ook succes vandaag!
pi_118611428
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Succes vandaag, ik ben benieuwd, want je zit nu heel dicht tegen de 42 weken aan... Of je moet blijven.. Wat ze gaan doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:49:26 #169
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118611463
nou vergeet ik helemaal ophelia, succes vandaag.
ben benieuwd wat ze gaan doen :)
W
Z
E
pi_118611549
Ophelia, vandaag krijg je een datum van inleiden neem ik aan?
Spannend dame!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118612160
Ophelia heel veel succes!
pi_118612398
Succes vandaag ophelia. Spannend!
E.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:48:12 #173
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118613061
*O* voor alle mijlpalen

Coco succes met de echo :*

Ophelia spannend! Succes :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:04:18 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118613521
42 weken precies toch? Ook wel een mijlpaal :o
pi_118614011
Zo, terug van het ziekenhuis. Alles was prima :)

Beeb wordt op dit moment iets meer dan 3700gram geschat, dus nu al een redelijke bolle O+
Blijkbaar zit daar wel altijd een marge van 20% in, dus best een hoop. De gyn verwacht echter dat het in mijn geval prima klopt (ze kan blijkbaar heel goed alles voelen aan mijn buik, omdat er ook niet teveel vetjes aan zitten enzo).

Voorlopig gewoon afwachten, en met 41w eventueel inleiden. Hoef dus niet tot 42w door te lopen, zoals het er nu naar uitziet.
pi_118614054
Wel grappig trouwens: de echo gaf voor de buik van de baby "out of range" aan, qua grootte :') Lijkt op papa dan :D :+

Ik ga lunchen bij een vriendin, tot later allemaal :)
pi_118614100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, terug van het ziekenhuis. Alles was prima :)

Beeb wordt op dit moment iets meer dan 3700gram geschat, dus nu al een redelijke bolle O+
Blijkbaar zit daar wel altijd een marge van 20% in, dus best een hoop. De gyn verwacht echter dat het in mijn geval prima klopt (ze kan blijkbaar heel goed alles voelen aan mijn buik, omdat er ook niet teveel vetjes aan zitten enzo).

Voorlopig gewoon afwachten, en met 41w eventueel inleiden. Hoef dus niet tot 42w door te lopen, zoals het er nu naar uitziet.
Fijn dat het goed gaat!
pi_118614146
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Fijn dat het goed gaat!
Thx! Ben ik ook blij om :Y Beeb wordt nu trouwens niet meer op p95 ingeschat, maar p81. Vond ik wel geruststellend op de een of andere manier :)

Nu echt weg, tot later :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:24:43 #179
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118614192
Die mensen verdienen echt een lintje, zat met tranen in mijn ogen toen het net op cnn was.

http://edition.cnn.com/20(...)-hospital/index.html
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:25:15 #180
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118614210
Coco wat fijn! :Y
pi_118614213
Fijn, Coco!

Ik heb ook vrij weinig vetjes, maar toch werd L d'r gewicht erg onderschat. De VK's schatten zo'n 2500 en ze woog 3570.
pi_118614493
Coco, fijn dat alles in orde is!

Ophelia, ben heel benieuwd of we jou nog wel terugzien zonder beeb!
pi_118614861
Inderdaad, 42 weken, de mijlpaal der mijlpalen voor Ophelia *O* *O* *O*
Daar mag nog best even een extra jompel voor!

Coco, fijn dat het allemaal goed is!
pi_118615164
Coco fijn dat alles goed is *O*

Wij zijn er even op uit geweest. Mijn shopping spree was niet heel bevredigend. Ze hadden niet de kleur deken die ik zocht. Nu heb ik het maar uiteindelijk online besteld. Ook goed en het buiten zijn was wel even lekker.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:05:02 #185
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118615769
Ophelia, hoe laat heb je controle? Succes straks en een dikke *O* voor de 42 weken!!
3!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:46:10 #186
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118617198
Ophelia succes bij je controle! Ik hoop dat alles goed gaat. Wil je ingeleid worden? Of denk je dat ze je nu een datum gaan geven?

Coco fijn dat alles goed is!

Volgens mij heb ik een nesteldrang-achtig iets :{ . Ik WIL opruimen/schoonmaken/schrobben. Oh, en tegelijkertijd de peuter even zindelijk krijgen. De was doen en strijken. En nog meer... Ik moet zeggen, dit herken ik niet, vind het ook nog wel erg vroeg voor echte nesteldrang.
pi_118619010
Zo, sinds weeeeken geniet ik weer van een lekkere bruine boterham. :9 Paar weken gehad dat ik de geur niet eens kon hebben maar weer wel van bolletjes en pistolets etc.
En de trek in normaal warm eten begint ook weer te komen. Al ben ik ook nog wel bang dat, wanneer ik iets neem, het toch niet smaakt of ik na 3 happen genoeg heb.
Vorige week met een vriendin wat gaan eten, toch 2 lekkere pannenkoeken op. :9 En ben weer met yoghurt + cruesli begonnen. Dat was mijn ontbijt van de afgelopen jaren maar sinds die eerste misselijkheidverschijnselen had ik daar geen trek meer in.
Verder voel ik me nu steeds beter. De misselijke momentjes zijn eigenlijk verdwenen, dus dat is echter superfijn.
Ik ben nu 13,5 week. Heb vandaag een nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende echo (20 weken), die heb ik dan op 18 december. Dan weten we ook het geslacht! *O* Gezien onze laatste echo denk ik nu wel dat het een jongen wordt maar het blijft natuurlijk toch spannend.
Ook heb ik van mijn schoonzusje al de eerste zwangerschapskleding gehad en een vriendin bood ook al haar zwangerschapskleding aan! *O* Kortom, het gaat lekker. O+
pi_118619430
Even een vraagje. moet je nou bellen voor aanhoudende hoofdpijn? Ik heb het 1,5 week geleden ook al eens vier dagen gehad maar was toen ook erg verkouden. dat valt nu wel mee, maar duurt toch ook al weer 24 uur. en met paracetamol gaat het niet weg.
Verder geen andere klachten dus vraag me af of ik alleen voor hoofdpijn nou moet gaan bellen.
pi_118619795
Even een ego *O* *O* voor mijn eigen übermijlpaal. 42 weken precies inderdaad :W en mini is nog altijd gelukkig. (zit even mobiel dus lees later goed terug) Er is een plan en een datum en momenteel nog geen actie te zien.
pi_118619824
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef As1981 het volgende:
Even een vraagje. moet je nou bellen voor aanhoudende hoofdpijn? Ik heb het 1,5 week geleden ook al eens vier dagen gehad maar was toen ook erg verkouden. dat valt nu wel mee, maar duurt toch ook al weer 24 uur. en met paracetamol gaat het niet weg.
Verder geen andere klachten dus vraag me af of ik alleen voor hoofdpijn nou moet gaan bellen.
Even bellen kan nooit kwaad toch?
pi_118620127
Je heb gelijk ik ga wel even bellen idd.

En wat fijn dat je een datum en een plan hebt *O* voel jij je daar oke bij?

[ Bericht 28% gewijzigd door As1981 op 30-10-2012 14:13:15 ]
pi_118620175
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Even een ego *O* *O* voor mijn eigen übermijlpaal. 42 weken precies inderdaad :W en mini is nog altijd gelukkig. (zit even mobiel dus lees later goed terug) Er is een plan en een datum en momenteel nog geen actie te zien.
Kun je je vinden in het plan? Spannend!
pi_118620515
Morgen even langskomen om bloeddruk te laten meten en bij meer klachten eerder bellen.
pi_118620568
Je beeb zit gewoon te lekker Ophelia! Maar fijn dat een plan is! :Y
pi_118621950
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
Zo, sinds weeeeken geniet ik weer van een lekkere bruine boterham. :9 Paar weken gehad dat ik de geur niet eens kon hebben maar weer wel van bolletjes en pistolets etc.
En de trek in normaal warm eten begint ook weer te komen. Al ben ik ook nog wel bang dat, wanneer ik iets neem, het toch niet smaakt of ik na 3 happen genoeg heb.
Vorige week met een vriendin wat gaan eten, toch 2 lekkere pannenkoeken op. :9 En ben weer met yoghurt + cruesli begonnen. Dat was mijn ontbijt van de afgelopen jaren maar sinds die eerste misselijkheidverschijnselen had ik daar geen trek meer in.
Verder voel ik me nu steeds beter. De misselijke momentjes zijn eigenlijk verdwenen, dus dat is echter superfijn.
Ik ben nu 13,5 week. Heb vandaag een nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende echo (20 weken), die heb ik dan op 18 december. Dan weten we ook het geslacht! *O* Gezien onze laatste echo denk ik nu wel dat het een jongen wordt maar het blijft natuurlijk toch spannend.
Ook heb ik van mijn schoonzusje al de eerste zwangerschapskleding gehad en een vriendin bood ook al haar zwangerschapskleding aan! *O* Kortom, het gaat lekker. O+
Dit biedt moed! Zou ik me dan ook volgende week eindelijk iets beter voelen en weer iets durven/willen/kunnen eten? Voel me nu nog slapper dan een vaatdoekje...

Jee, Ophelia, 42 weken precies! Dacht dat dat tegenwoordig de absolute einddatum was, en dat ze eerder begonnen met inleiden dan dit... Wel fijn dat je mini het blijkbaar nog steeds goed naar de zin heeft bij jou.

Beterschap As! Hoofdpijn is zó irritant, dan kan je amper nog helder nadenken...
pi_118622607
Fijn een goede controle Coco! En wat een dikbuikje heb je O+

Ophelia, 42 weken! *O* Fijn dat er een plan en een datum ligt waar je je fijn bij voelt.

Vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt As!

Ik heb vandaag een werkdag van 3 dagdelen. Oftewel om 8:15 van huis vertrokken en vanavond om 0:00 hopelijk weer thuis. Kan ook later zijn. Ik moet zeggen, met 34 weken bijna valt me dat wel zwaar. Ik zit nu even om voor te bereiden voor vanavond, maar ik val bijna in slaap achter de computer. Maar goed, nog 2 weken werken en dan verlof!
pi_118622803
Ophelia, wat fijn dat er een plan is! Ik hoop dat het aansluit op je eigen ideeën..

En Venco wat relaxed dat je je beter begint te voelen, nu wordt het zwanger zijn pas echt leuk he! Ik heb de 20 weken echo op 10 december, dus dat scheelt een week, leuk leuk!!
pi_118622995
3 december is mijn 20 weken echo. En ik probeer een geslachtsbepaling te plannen op 24 november :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118623062
Oh Tally je bent mijn heldin.
Ik wil dat eigenlijk ook liever eerst nog doen. Ik word met de week nieuwsgieriger! Maar mijn vriend zegt (terecht) dat die drie weken natuurlijk ook geen drol uitmaken. Ik ga nog maar eens met hem in overleg.. O+
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:17:51 #200
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118623123
Oef Sola das wel een hele lange dag als je al zover zwanger bent :*

Ophelia een datum en een plan *O* Wel fijn te weten dat ze het gewoon naar haar zin heeft bij jou denk ik?
pi_118623443
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:16 schreef Suikertante het volgende:
Oh Tally je bent mijn heldin.
Ik wil dat eigenlijk ook liever eerst nog doen. Ik word met de week nieuwsgieriger! Maar mijn vriend zegt (terecht) dat die drie weken natuurlijk ook geen drol uitmaken. Ik ga nog maar eens met hem in overleg.. O+
Dat maakt het ook niet. En toch wil ik het weten. Het zijn 3 hele lange weken :P ;)
pi_118623450
Dat zijn wel heel lange dagen Sola :*

En ik zag een goede echo voor Coco *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:17 schreef pessie het volgende:
Oef Sola das wel een hele lange dag als je al zover zwanger bent :*

Ophelia een datum en een plan *O* Wel fijn te weten dat ze het gewoon naar haar zin heeft bij jou denk ik?
Absoluut, dat (en dat ik het fysiek ook goed trek) maakt dat ik best geduldig kan wachten :Y
pi_118623955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:15 schreef Tally het volgende:
3 december is mijn 20 weken echo. En ik probeer een geslachtsbepaling te plannen op 24 november :')
Ik dacht daar ook nog aan. Een echo speciaal voor geslachtsbepaling én een 20 weken echo of gewoon bij de 20 weken echo houden. Toch maar voor laatste gekozen. Moet nog uitzoeken wat ik wel en niet vergoed krijg.
pi_118624004
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik dacht daar ook nog aan. Een echo speciaal voor geslachtsbepaling én een 20 weken echo of gewoon bij de 20 weken echo houden. Toch maar voor laatste gekozen. Moet nog uitzoeken wat ik wel en niet vergoed krijg.
We hebben bij Zoë een dvd laten maken tijdens de geslachtsbepaling. Dat wil ik nu weer. Vind het leuk om mee te kunnen geven als ze op zich zelf gaan. En omdat ik zelf nieuwsgierig ben :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:43:41 #205
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118624182
suikertante, je kan altijd tegen je vriend zeggen dat de 20 weken echo in de 1e plaats een medische echo is, en dat ze dan niet altijd willen kijken wat het geslacht is want daar kom je immers niet voor })
loop je wel het risico dat je vriend zegt dat je dan daarna pas een geslachts echo mag, maar dan moet je gewoon gaan stampvoeten en op de grond gaan rollen en je hormonen in de strijd gooien :9
W
Z
E
pi_118624270
Hier gaat ook alles goed
Gister nog wel de schrik er goed in gehad na een ongeluk met de brommobiel
Vroedvrouw heeft alles gecheckt en goed bevonden
pi_118624336
We hebben trouwens laatst bij de verloskundige nog foto's gezien van een 3D-echo. Wat wel heel grappig was is dat je dan ook goed kan zien welke afkomst het kindje heeft. Zo zagen we gelijk welke een Nederlands kind is en welke Antilliaanse kenmerken heeft. Dat durven we niet zo te zeggen maar de verloskundige bevestigden dit ook gelijk. :P
Zoiets willen wij ook wel. Vooral leuk voor later eigenlijk want je ziet je kind pas goed wanneer het eruit komt. 3D echo kan met week of 30. :)
pi_118624351
Helaas heeft deze keer mijn vriend het goed gespeeld. Ik moet nu een luxe rondje wasstraat betalen én een enorme hoeveelheid sushi binnen een week na de bevalling bestellen.
En dat alles met een enorme grijns he? Hij wil te graag een zoon denk ik. Volgens mij is ie gewoon zenuwachtig.. ;)

Het verschil tussen ons is dat ik eigenlijk altijd denk "waarom niet" en hij "waarom wel". Ik denk dan dat ik toch niet heel vaak zwanger zal zijn en dat als het me leuk lijkt, ik het maar beter gewoon kan doen! En hij vindt dat dan wat overdreven, als je het een paar weken later gratis kunt krijgen. Maar we zijn er dus uit! O+

En nu neemt het echobureau niet op :(

Asfalthooligan jemig, pas je wel op?? Gelukkig is alles goed!
pi_118624376
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef vencodark het volgende:
We hebben trouwens laatst bij de verloskundige nog foto's gezien van een 3D-echo. Wat wel heel grappig was is dat je dan ook goed kan zien welke afkomst het kindje heeft. Zo zagen we gelijk welke een Nederlands kind is en welke Antilliaanse kenmerken heeft. Dat durven we niet zo te zeggen maar de verloskundige bevestigden dit ook gelijk. :P
Zoiets willen wij ook wel. Vooral leuk voor later eigenlijk want je ziet je kind pas goed wanneer het eruit komt. 3D echo kan met week of 30. :)
Oh wij wilden een geintje uithalen bij de pretecho...
Dat J ff zou weglopen en dat ik dan zou vragen of ze ook je kleur van het kindje kon zien :')
pi_118624382
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef vencodark het volgende:
Ook dat hebben we de vorige keer gedaan en op DVD. En willen we nu weer. Al was het maar voor de kleine :D Voor later :P
pi_118624438
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Ook dat hebben we de vorige keer gedaan en op DVD. En willen we nu weer. Al was het maar voor de kleine :D Voor later :P
Allemaal voor later. :+
pi_118624453
De man in kwestie wou er nog snel voor langs en stond ineens stil overdwars voor me neus
Ik heb de keus gemaakt of op hem of een tegeligger en hij was de beste keus
pi_118624458
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh wij wilden een geintje uithalen bij de pretecho...
Dat J ff zou weglopen en dat ik dan zou vragen of ze ook je kleur van het kindje kon zien :')
_O- Etters zijn jullie!
pi_118624516
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:49 schreef Suikertante het volgende:

[..]

_O- Etters zijn jullie!
Het zou geniaal zijn...

Maar we kunnen nog bij de liggingsecho... Die is volgende week, en dan hebben we dezelfde dame misschien wel die begon te preken over sex voor het huwelijk. Oh dat zou veel veel leuker zijn.
pi_118624525
Ik ben nu vooral gruwelijk benieuwd welke kleur ons kindje krijgt. :P Bedoel, ik ben blank en beetje rossig inclusief sproeten. Mijn vriend is Zuid-Amerikaans en is bruin met heel donker haar en donkere ogen (inclusief lange wimpers). Dus hoe licht of donker wordt ons kindje. *O*
pi_118624551
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het zou geniaal zijn...

Maar we kunnen nog bij de liggingsecho... Die is volgende week, en dan hebben we dezelfde dame misschien wel die begon te preken over sex voor het huwelijk. Oh dat zou veel veel leuker zijn.
Excuse me?
pi_118624574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Excuse me?
Serieus :D
pi_118624637
Ik zou daar echt een beetje van gaan bitchen als ik niet telkens zo geïntimideerd werd door de aanblik van ons kleintje!
pi_118624691
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:53 schreef Suikertante het volgende:
Ik zou daar echt een beetje van gaan bitchen als ik niet telkens zo geïntimideerd werd door de aanblik van ons kleintje!
Nou, op dat moment waren J en ik allebei getrouwd... Alleen niet met elkaar. Dat was ook precies wat J dus zei...
pi_118624697
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Serieus :D
Vertel dan toch!
pi_118624821
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vertel dan toch!
Zie boven.. :')
pi_118624843
HAHA Tico, geweldig dat je dan net zo'n vrouw treft!! :D :D
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:58:50 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118624852
Vencodark, hier ongeveer dezelfde kleuerencombi. Uitkomst, inmiddels dreumes: blond haar en blauwe ogen :D
pi_118624879
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zie boven.. :')
Altijd gezellig bij de verloskundige dus. :+
pi_118624904
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:58 schreef Aventura het volgende:
Vencodark, hier ongeveer dezelfde kleuerencombi. Uitkomst, inmiddels dreumes: blond haar en blauwe ogen :D
Maar daarom heb ik geen bruine man genomen! :(
Overigens heb ik geen bruine ogen of blond haar. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')