Fijn dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, terug van het ziekenhuis. Alles was prima![]()
Beeb wordt op dit moment iets meer dan 3700gram geschat, dus nu al een redelijke bolle![]()
Blijkbaar zit daar wel altijd een marge van 20% in, dus best een hoop. De gyn verwacht echter dat het in mijn geval prima klopt (ze kan blijkbaar heel goed alles voelen aan mijn buik, omdat er ook niet teveel vetjes aan zitten enzo).
Voorlopig gewoon afwachten, en met 41w eventueel inleiden. Hoef dus niet tot 42w door te lopen, zoals het er nu naar uitziet.
Thx! Ben ik ook blij omquote:
Even bellen kan nooit kwaad toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef As1981 het volgende:
Even een vraagje. moet je nou bellen voor aanhoudende hoofdpijn? Ik heb het 1,5 week geleden ook al eens vier dagen gehad maar was toen ook erg verkouden. dat valt nu wel mee, maar duurt toch ook al weer 24 uur. en met paracetamol gaat het niet weg.
Verder geen andere klachten dus vraag me af of ik alleen voor hoofdpijn nou moet gaan bellen.
Kun je je vinden in het plan? Spannend!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Even een ego![]()
voor mijn eigen übermijlpaal. 42 weken precies inderdaad
en mini is nog altijd gelukkig. (zit even mobiel dus lees later goed terug) Er is een plan en een datum en momenteel nog geen actie te zien.
Dit biedt moed! Zou ik me dan ook volgende week eindelijk iets beter voelen en weer iets durven/willen/kunnen eten? Voel me nu nog slapper dan een vaatdoekje...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
Zo, sinds weeeeken geniet ik weer van een lekkere bruine boterham.Paar weken gehad dat ik de geur niet eens kon hebben maar weer wel van bolletjes en pistolets etc.
En de trek in normaal warm eten begint ook weer te komen. Al ben ik ook nog wel bang dat, wanneer ik iets neem, het toch niet smaakt of ik na 3 happen genoeg heb.
Vorige week met een vriendin wat gaan eten, toch 2 lekkere pannenkoeken op.En ben weer met yoghurt + cruesli begonnen. Dat was mijn ontbijt van de afgelopen jaren maar sinds die eerste misselijkheidverschijnselen had ik daar geen trek meer in.
Verder voel ik me nu steeds beter. De misselijke momentjes zijn eigenlijk verdwenen, dus dat is echter superfijn.
Ik ben nu 13,5 week. Heb vandaag een nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende echo (20 weken), die heb ik dan op 18 december. Dan weten we ook het geslacht!Gezien onze laatste echo denk ik nu wel dat het een jongen wordt maar het blijft natuurlijk toch spannend.
Ook heb ik van mijn schoonzusje al de eerste zwangerschapskleding gehad en een vriendin bood ook al haar zwangerschapskleding aan!Kortom, het gaat lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |