abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118614054
Wel grappig trouwens: de echo gaf voor de buik van de baby "out of range" aan, qua grootte :') Lijkt op papa dan :D :+

Ik ga lunchen bij een vriendin, tot later allemaal :)
pi_118614100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, terug van het ziekenhuis. Alles was prima :)

Beeb wordt op dit moment iets meer dan 3700gram geschat, dus nu al een redelijke bolle O+
Blijkbaar zit daar wel altijd een marge van 20% in, dus best een hoop. De gyn verwacht echter dat het in mijn geval prima klopt (ze kan blijkbaar heel goed alles voelen aan mijn buik, omdat er ook niet teveel vetjes aan zitten enzo).

Voorlopig gewoon afwachten, en met 41w eventueel inleiden. Hoef dus niet tot 42w door te lopen, zoals het er nu naar uitziet.
Fijn dat het goed gaat!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118614146
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Fijn dat het goed gaat!
Thx! Ben ik ook blij om :Y Beeb wordt nu trouwens niet meer op p95 ingeschat, maar p81. Vond ik wel geruststellend op de een of andere manier :)

Nu echt weg, tot later :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:24:43 #179
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118614192
Die mensen verdienen echt een lintje, zat met tranen in mijn ogen toen het net op cnn was.

http://edition.cnn.com/20(...)-hospital/index.html
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:25:15 #180
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118614210
Coco wat fijn! :Y
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118614213
Fijn, Coco!

Ik heb ook vrij weinig vetjes, maar toch werd L d'r gewicht erg onderschat. De VK's schatten zo'n 2500 en ze woog 3570.
pi_118614493
Coco, fijn dat alles in orde is!

Ophelia, ben heel benieuwd of we jou nog wel terugzien zonder beeb!
pi_118614861
Inderdaad, 42 weken, de mijlpaal der mijlpalen voor Ophelia *O* *O* *O*
Daar mag nog best even een extra jompel voor!

Coco, fijn dat het allemaal goed is!
pi_118615164
Coco fijn dat alles goed is *O*

Wij zijn er even op uit geweest. Mijn shopping spree was niet heel bevredigend. Ze hadden niet de kleur deken die ik zocht. Nu heb ik het maar uiteindelijk online besteld. Ook goed en het buiten zijn was wel even lekker.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:05:02 #185
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118615769
Ophelia, hoe laat heb je controle? Succes straks en een dikke *O* voor de 42 weken!!
3!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:46:10 #186
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118617198
Ophelia succes bij je controle! Ik hoop dat alles goed gaat. Wil je ingeleid worden? Of denk je dat ze je nu een datum gaan geven?

Coco fijn dat alles goed is!

Volgens mij heb ik een nesteldrang-achtig iets :{ . Ik WIL opruimen/schoonmaken/schrobben. Oh, en tegelijkertijd de peuter even zindelijk krijgen. De was doen en strijken. En nog meer... Ik moet zeggen, dit herken ik niet, vind het ook nog wel erg vroeg voor echte nesteldrang.
pi_118619010
Zo, sinds weeeeken geniet ik weer van een lekkere bruine boterham. :9 Paar weken gehad dat ik de geur niet eens kon hebben maar weer wel van bolletjes en pistolets etc.
En de trek in normaal warm eten begint ook weer te komen. Al ben ik ook nog wel bang dat, wanneer ik iets neem, het toch niet smaakt of ik na 3 happen genoeg heb.
Vorige week met een vriendin wat gaan eten, toch 2 lekkere pannenkoeken op. :9 En ben weer met yoghurt + cruesli begonnen. Dat was mijn ontbijt van de afgelopen jaren maar sinds die eerste misselijkheidverschijnselen had ik daar geen trek meer in.
Verder voel ik me nu steeds beter. De misselijke momentjes zijn eigenlijk verdwenen, dus dat is echter superfijn.
Ik ben nu 13,5 week. Heb vandaag een nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende echo (20 weken), die heb ik dan op 18 december. Dan weten we ook het geslacht! *O* Gezien onze laatste echo denk ik nu wel dat het een jongen wordt maar het blijft natuurlijk toch spannend.
Ook heb ik van mijn schoonzusje al de eerste zwangerschapskleding gehad en een vriendin bood ook al haar zwangerschapskleding aan! *O* Kortom, het gaat lekker. O+
pi_118619430
Even een vraagje. moet je nou bellen voor aanhoudende hoofdpijn? Ik heb het 1,5 week geleden ook al eens vier dagen gehad maar was toen ook erg verkouden. dat valt nu wel mee, maar duurt toch ook al weer 24 uur. en met paracetamol gaat het niet weg.
Verder geen andere klachten dus vraag me af of ik alleen voor hoofdpijn nou moet gaan bellen.
pi_118619795
Even een ego *O* *O* voor mijn eigen übermijlpaal. 42 weken precies inderdaad :W en mini is nog altijd gelukkig. (zit even mobiel dus lees later goed terug) Er is een plan en een datum en momenteel nog geen actie te zien.
pi_118619824
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef As1981 het volgende:
Even een vraagje. moet je nou bellen voor aanhoudende hoofdpijn? Ik heb het 1,5 week geleden ook al eens vier dagen gehad maar was toen ook erg verkouden. dat valt nu wel mee, maar duurt toch ook al weer 24 uur. en met paracetamol gaat het niet weg.
Verder geen andere klachten dus vraag me af of ik alleen voor hoofdpijn nou moet gaan bellen.
Even bellen kan nooit kwaad toch?
pi_118620127
Je heb gelijk ik ga wel even bellen idd.

En wat fijn dat je een datum en een plan hebt *O* voel jij je daar oke bij?

[ Bericht 28% gewijzigd door As1981 op 30-10-2012 14:13:15 ]
pi_118620175
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Even een ego *O* *O* voor mijn eigen übermijlpaal. 42 weken precies inderdaad :W en mini is nog altijd gelukkig. (zit even mobiel dus lees later goed terug) Er is een plan en een datum en momenteel nog geen actie te zien.
Kun je je vinden in het plan? Spannend!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118620515
Morgen even langskomen om bloeddruk te laten meten en bij meer klachten eerder bellen.
pi_118620568
Je beeb zit gewoon te lekker Ophelia! Maar fijn dat een plan is! :Y
pi_118621950
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
Zo, sinds weeeeken geniet ik weer van een lekkere bruine boterham. :9 Paar weken gehad dat ik de geur niet eens kon hebben maar weer wel van bolletjes en pistolets etc.
En de trek in normaal warm eten begint ook weer te komen. Al ben ik ook nog wel bang dat, wanneer ik iets neem, het toch niet smaakt of ik na 3 happen genoeg heb.
Vorige week met een vriendin wat gaan eten, toch 2 lekkere pannenkoeken op. :9 En ben weer met yoghurt + cruesli begonnen. Dat was mijn ontbijt van de afgelopen jaren maar sinds die eerste misselijkheidverschijnselen had ik daar geen trek meer in.
Verder voel ik me nu steeds beter. De misselijke momentjes zijn eigenlijk verdwenen, dus dat is echter superfijn.
Ik ben nu 13,5 week. Heb vandaag een nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende echo (20 weken), die heb ik dan op 18 december. Dan weten we ook het geslacht! *O* Gezien onze laatste echo denk ik nu wel dat het een jongen wordt maar het blijft natuurlijk toch spannend.
Ook heb ik van mijn schoonzusje al de eerste zwangerschapskleding gehad en een vriendin bood ook al haar zwangerschapskleding aan! *O* Kortom, het gaat lekker. O+
Dit biedt moed! Zou ik me dan ook volgende week eindelijk iets beter voelen en weer iets durven/willen/kunnen eten? Voel me nu nog slapper dan een vaatdoekje...

Jee, Ophelia, 42 weken precies! Dacht dat dat tegenwoordig de absolute einddatum was, en dat ze eerder begonnen met inleiden dan dit... Wel fijn dat je mini het blijkbaar nog steeds goed naar de zin heeft bij jou.

Beterschap As! Hoofdpijn is zó irritant, dan kan je amper nog helder nadenken...
pi_118622607
Fijn een goede controle Coco! En wat een dikbuikje heb je O+

Ophelia, 42 weken! *O* Fijn dat er een plan en een datum ligt waar je je fijn bij voelt.

Vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt As!

Ik heb vandaag een werkdag van 3 dagdelen. Oftewel om 8:15 van huis vertrokken en vanavond om 0:00 hopelijk weer thuis. Kan ook later zijn. Ik moet zeggen, met 34 weken bijna valt me dat wel zwaar. Ik zit nu even om voor te bereiden voor vanavond, maar ik val bijna in slaap achter de computer. Maar goed, nog 2 weken werken en dan verlof!
pi_118622803
Ophelia, wat fijn dat er een plan is! Ik hoop dat het aansluit op je eigen ideeën..

En Venco wat relaxed dat je je beter begint te voelen, nu wordt het zwanger zijn pas echt leuk he! Ik heb de 20 weken echo op 10 december, dus dat scheelt een week, leuk leuk!!
pi_118622995
3 december is mijn 20 weken echo. En ik probeer een geslachtsbepaling te plannen op 24 november :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118623062
Oh Tally je bent mijn heldin.
Ik wil dat eigenlijk ook liever eerst nog doen. Ik word met de week nieuwsgieriger! Maar mijn vriend zegt (terecht) dat die drie weken natuurlijk ook geen drol uitmaken. Ik ga nog maar eens met hem in overleg.. O+
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:17:51 #200
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118623123
Oef Sola das wel een hele lange dag als je al zover zwanger bent :*

Ophelia een datum en een plan *O* Wel fijn te weten dat ze het gewoon naar haar zin heeft bij jou denk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')