Euh... kun je die uitleggen svp?quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@IARL Misschien is er wel een 'Strangers on a train'-principe op te zetten
Het klinkt behoorlijk fout zonder de juiste voorkennisquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Euh... kun je die uitleggen svp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik even mopperen? Lange tekst over vannacht zit in de spoiler. Weinig interessants als je een man bent denk ik
Herkenbaar ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar ....Ik hoop dat ik er dan vanaf benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend wel 'eindelijk' een fout gemaakt die ik eerst andersom had: ik had het over m'n ex tegen een vriendinnetje, en noemde E.'s naam ipv die van m'n exIn het begin zei ik een paar keer de naam van m'n ex in een gesprek als ik E. bedoelde, dat was ook wel lullig.
nooit tijdens de seks
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Herkenbaar...quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb beroerd geslapen omdat ik wist dat ik er vroeg uit moest vanochtend, dus dan word ik gewoon om 2, 3 en 4 uur een keer wakker, en om 5 uur lig ik nog een half uur op de wekker te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
dat is minder leuk. Ik reed mijn rondje vanochtend gelukkig bijna helemaal tegen de files in (nee niet als spookrijderquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik stond dus in die 20 km op de A15 door een mooie kettingbotsing van 4 auto's
Nouja, toen ik achteraansloot was het 13, maar toch
vandaag kon ik het niet goed zien, vorige week was het een zeiljacht met duitse vlag, die moeten gewoon tot tien uur wachten vind ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het beroepsvaart? Zo ja, dan onterechte klacht
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het de mast of een periscoop?
misschien zijn er naaktkatten in de verhuur voor dit soort klusjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:09 schreef Mark het volgende:
Vannacht eindelijk een muis in de klem weten te vangen![]()
Nou de andere nog....
Als ik niet allergisch was dan hadden we waarschijnlijk nu een kat aangeschaft
Als het hier stil is, heb ik eindelijk de gelegenheid om de muziek wat harder te zettenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:01 schreef iamredleader het volgende:
Even stilte... lekker. Hier trouwens ook!
Het werd half vierquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:33 schreef iamredleader het volgende:
Vrij korte termijn is rekbaarde heren liggen allebei nog te tukken
Beterschap, en voor de rest wat Ophy zegtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
Verkoudene meldt zich
Nies me een ongeluk vandaagMaar dat kon ook niet missen want ik heb gevlogen...
Verder, duimen jullie voor me dat ik donderdag wel gewoon naar Montreal kan vliegen? Sandy zou nog wel eens voor moeilijkheden kunnen zorgen
Mijn kat is het pakje nu extreem obsessief aan het besnuffelen. Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet weet waar die doos geweest is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haakavondje voor de boeg dusOf denk je dat deze vreugde de bevalling op gang brengt?
Gaat wel, min of meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:01 schreef Soempie het volgende:
PS, hoe is het nu?
Sinds gisteravond hoofdpijn, pijn in m'n keel enz., dus ik kom me ook melden in de ziekenboeg hier. En tijdens een kietelgevecht m'n duim zeer gedaan en nu is het dikkig, pijnlijk en kan ik er niks mee. Wist niet dat ik m'n duim zo vaak gebruik.
crohns... Mijn lichaam kan zomaar besluiten kapot te gaan : { ik kan gewoon eten, maar beter niks spicyquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is er ook iets van een oorzaak duidelijk? En kun je eigenlijk "normaal" eten en drinken nu?
Ik ken wel mensen die dat hebben inderdaad, maar ik wist niet dat het ook zo "hoog" effect had zeg maar, dacht dat het pas na de maag begon.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
crohns... Mijn lichaam kan zomaar besluiten kapot te gaan : { ik kan gewoon eten, maar beter niks spicy
De mensen die ik ken die het hebben moeten blijkbaar enorm opletten met eten, en met alcohol. Is dat niet nog steeds zo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
crohns... Mijn lichaam kan zomaar besluiten kapot te gaan : { ik kan gewoon eten, maar beter niks spicy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |