SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Babel was er wel van overstuur, heeft geen pepernoot geraakt.
Waarom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef Rickazio het volgende:
belachelijk dit, die babel moeten ze schorsen
Dat dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Grifte het volgende:
Dit soort tweets worden elke minuut geplaatst, beetje goedkoop scoren dit
Ach beetje van je afbijten. Misschien onprofessioneel maar ik vind het wel grappigquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee treurig, fucking kinderachtig. Niet dat ik die tweet goed wil praten maar doe normaal
Naja Van Hooijdonk kan niks anders zeggen op tv, maar wat een hopeloze actie/onderwerp ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Grifte het volgende:
Dit soort tweets worden elke minuut geplaatst, beetje goedkoop scoren dit
je hoeft er niet op te reageren, en al helemaal niet op zo'n zielige manierquote:
Heel onderwerp aan dit besteden inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja Van Hooijdonk kan niks anders zeggen op tv, maar wat een hopeloze actie/onderwerp dit
Vertonghenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Mandéra het volgende:
Vorig jaar was dat ook eens met Vertonghen, iemand stuurde 50x kk naar hem. Had hij iets teruggestuurd, zei die kerel "srry man waren me vriende xd"
Dat iksdee voorkwam de arrestatiequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Mandéra het volgende:
Vorig jaar was dat ook eens met Vertonghen, iemand stuurde 50x kk naar hem. Had hij iets teruggestuurd, zei die kerel "srry man waren me vriende xd"
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
Hij is voor Feyenoord, dat is toch wel ironisch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef DonRaja het volgende:
Dat manneke zal wel naar (terecht) Halt gaan, maar Babel had gewoon aangifte moeten doen en verder niks.
aangifte voor een tweetje, heeft die kerel niks beters te doen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef DonRaja het volgende:
Dat manneke zal wel naar (terecht) Halt gaan, maar Babel had gewoon aangifte moeten doen en verder niks.
Ja, die ja. hahahahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
![]()
![]()
Mooi ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“ Jan_Vertonghen @babel ben je niet zwart dan? reageer retweet
twitter:RyanBabel twitterde op donderdag 25-10-2012 om 19:13:50Racist :::: 29B74D07 PING Exposed reageer retweet
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef Mandéra het volgende:
23:25 een echte voetbalshow op TV. MOTD BBC1
Joden en sterren grappenquote:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 28-10-2012 om 22:50:04#SG Ben Ajacied tot in de dood en wie niet springt die is geen jood. #AFCA reageer retweet
Brought to you by: Suikeroompjes uit Rusland en SUAquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef Mandéra het volgende:
23:25 een echte voetbalshow op TV. MOTD BBC1
lolz dat staat er helemaal nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 28-10-2012 om 22:50:04#SG Ben Ajacied tot in de dood en wie niet springt die is geen jood. #AFCA reageer retweet
Die tweets aanpassen en dan posten grappen zijn altijd zo grappigquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lolz dat staat er helemaal niet![]()
zoeen goeden garp!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Gelukkig zijn de normale tweets van deze man altijd van een geweldig hoogstaand niveau. Net als die tweet voor Ajax - Man City. En dan paar dagen niks van je laten horen omdat Ajax wonquote:
Is logisch, haar man was ambassadeur van Feyenoord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef Mandéra het volgende:
Guidetti volgt Fatima MoreiradeMelo op twittah.
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:40 schreef Rickazio het volgende:
wie bepaald trouwens wat wel of niet mag op twitter?
Als iemand tweet naar Babel dat hij beter katoen moet gaan plukken ipv voetballen omdat hij er niks van bakt, zou dat dan wel mogen?
Wat veel mensen niet weten is dat Patrick Kluivert de dag daarvoor had gezegd: "Wat vind ik AFC toch een fantastische club, ik wil alle jongeren en senioren aanraden lid te worden van AFC."quote:
Ah, thanks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:50 schreef chololocos het volgende:
[..]
even goed kijken kerel !
http://nos.nl/video/434414-studio-voetbal-28-oktober.html
Met wederom een eerste halfuur waar het alleen eigen spullen aan het promoten zijn en vriendjes aan het helpen zijn. Was echt tergend afgelopen vrijdag.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:36 schreef Rickazio het volgende:
Van Halst: waarom zing jij nooit Ajax liedjes in het stadion als ajacied?
Jack van Gelder: Ik ben voor AFC en dat vind ik een hele misplaatste opmerking
![]()
Jack van Gelder: Ik ben geen Ajaciedquote:
hij is gewoon pissed dat iedereen hem een Ajacied noemtquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Jack van Gelder: Ik ben geen Ajacied
Maar een betere vraag: snapt iemand de opmerking van Van Gelder überhaupt
Eriksen mag de veters van Bony niet eens aanrakenquote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef Tyron het volgende:
Zit er verschil tussen Bony en Eriksen?Dacht dat het beide spitsen waren. Heb ik het weer verkeerd gezien.
Vind ik ook, laat Bony ze maar lekker zelf strikken.quote:Op zondag 4 november 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eriksen mag de veters van Bony niet eens aanraken
Hebben ze al gedaan, je was net te laatquote:Op zondag 4 november 2012 22:18 schreef Paul het volgende:
Gaan ze het ook nog over FC Utrecht hebben en de 4e plek??:D: D:D
Ik strik de veters van Eriksen wel, daar doe ik niet moeilijk over.quote:Op zondag 4 november 2012 22:18 schreef Mandéra het volgende:
Als Bony aan Eriksen zijn veters zit zijn ze direct vies.
Lekker Stijn. Laat maar weer zien wat voor kneus je bent.quote:Op zondag 4 november 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron in het topic, snel wegwezen hier.
brrrr
quote:Op zondag 4 november 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan, je was net te laat
Neuj.quote:Op zondag 4 november 2012 22:18 schreef Paul het volgende:
Gaan ze het ook nog over FC Utrecht hebben en de 4e plek??:D: D:D
Nog best hoog voor zo´n clubjequote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef Tyron het volgende:
Wanneer gaan we het over de 'crisis' bij Ajax hebben? We staan namelijk vijfde.
Ik wachtquote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de vorige seizoenen wel he? Hahaha, haha, ha - ow wacht.
Arnootjowwwquote:Op zondag 4 november 2012 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nog even wachten tot Arno aan het woord is.
Tuurlijk niet, alleen die geweldige Eredivisie.quote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef xzaz het volgende:
Zullen we het nog hebben over de 3-1 van Barca, die buitenspel goal?
Deze man weet.quote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon over PSV praten, immers de club die NL vertegenwoordigd
Verkeerde topic voor jou, denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 22:24 schreef xzaz het volgende:
Echt, wie kijkt uberhaupt nog Eredivisie, het is zo spannend...
quote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef xzaz het volgende:
Eredivisie meer dan 10 minuten aandacht geven
quote:Op zondag 4 november 2012 22:17 schreef xzaz het volgende:
Mijn god, hoe kan je de eredivisie nog interessant kan maken..
quote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef xzaz het volgende:
"Wij pasen de hele tijd", kijkt die gast niets anders dan Eredivisie?
Dude, wat doe je hier?quote:Op zondag 4 november 2012 22:24 schreef xzaz het volgende:
Echt, wie kijkt uberhaupt nog Eredivisie, het is zo spannend...
Ik wil even wat ophelderen voor je, zo lief ben ik. Studio Voetbal gaat voornamelijk over de Eredivisie.quote:
Mijn puntquote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik wil even wat ophelderen voor je, zo lief ben ik. Studio Voetbal gaat voornamelijk over de Eredivisie.
Ik niet, ik heb werkliefdequote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Als ik bij een andere werkgever 2 keer zou kunnen verdienen, ben ik ook weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een eiquote:
zenuwenquote:
Ik nietquote:Op zondag 4 november 2012 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Al die herhalingen, dit hebben we allang gezien..
Soms komt die het veld af met een dikke knie maar ach...quote:Op zondag 4 november 2012 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Messi speelt ook altijd, ongeacht de situatie, heel de wedstrijd.
strootgodquote:
Niemand geeft een fuck om jouwquote:Op zondag 4 november 2012 22:38 schreef xzaz het volgende:
Die interviews ook, dat niemand nog heeft gezegd, flikker toch lekker op. Wat een niet-nuttige gesprekken.
12 punten uitlopenquote:Op zondag 4 november 2012 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
11-11-2012 (Zo) 12:30 Vitesse - FC Twente - Eredivisie
18-11-2012 (Zo) 14:30 FC Utrecht - FC Twente - Eredivisie
09-12-2012 (Zo) 16:30 PSV - FC Twente - Eredivisie
21-12-2012 (Vr) 20:00 AZ - FC Twente - Eredivisie
AZ gaat hem echt niet ontslaan hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Verbeek gaat de winterstop niet halen.
*boks*quote:
hij gaat ontslag nemenquote:Op zondag 4 november 2012 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
AZ gaat hem echt niet ontslaan hoor.
Als er een mooie club uit de Bundesliga komt misschien...maar ik denk niet dat AZ hem makkelijk laat gaan.quote:
Arno is toch de chef voetbal bij de NOS?quote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een expert is Arno toch ook, de chef voetbal (wie het ook is) heeft er veel kijk op dat hij Arno heeft uitgekozen om aan tafel te zitten.
Dat is inderdaad de grapquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Arno is toch de chef voetbal bij de NOS?
Ja iddquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Joh.quote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Arno is de chef voetbalquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een expert is Arno toch ook, de chef voetbal (wie het ook is) heeft er veel kijk op dat hij Arno heeft uitgekozen om aan tafel te zitten.
Humor om te lachen mensenquote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Arno is de chef voetbal
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Arno schijnt dus chef voetbal van de NOS te zijn.
Sinds er mensen gingen zeiken dat het 'Studio Ajax' was durven ze het bijna niet over Ajax te hebben. Vorig jaar tijdens de crisis bij Ajax verontschuldigde sjek zich zelfs.quote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef xzaz het volgende:
Idd, volgensmij staat dit niet in het contract, zo snel overschakelen van de topploeg Ajax! Ongelofelijk!!
Dat meen je niet, vertel er meer over!quote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Arno schijnt dus chef voetbal van de NOS te zijn.
Persvoorlichter van psv.quote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat meen je niet, vertel er meer over!
En wat is Waterreus dan, directeur van de NOS?
glock erbij halen en hij gaat luisternquote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef alors het volgende:
Bony wil straks toch wel weg, en daar doen ze zelfs bij Vitesse weinig aan.
als Jordania zijn vriendjes met Bony laat praten blijft hij wel.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef Mandéra het volgende:
Bony heeft schijt aan Vitesse dat weet iedereen. Hij lacht iedereen uit.
Beter zou zijn als Jack zich na iedere noemeratie van Ajax zou verontschuldigen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinds er mensen gingen zeiken dat het 'Studio Ajax' was durven ze het bijna niet over Ajax te hebben. Vorig jaar tijdens de crisis bij Ajax verontschuldigde sjek zich zelfs.
give me 2 more daysquote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
als Jordania zijn vriendjes met Bony laat praten blijft hij wel.
#dwdd, #sbs6quote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef tong80 het volgende:
Jullie hadden gelijk. Veel te veel beelden.
Zit Gullit er en is het niks. Maak daar dan gebruik van.
Vraag eens waarom ie geen clubs meer traint.
Anders of ie al een nieuw huis heeft.
Te druk met stofzuigen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef tong80 het volgende:
Jullie hadden gelijk. Veel te veel beelden.
Zit Gullit er en is het niks. Maak daar dan gebruik van.
Vraag eens waarom ie geen clubs meer traint.
Anders of ie al een nieuw huis heeft.
Dat is de voorzitter van de obesitas vereniging.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Ronald Koeman was.
Ja maar het is zoooo goed!quote:Op zondag 4 november 2012 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een overdreven aandacht voor Janssen weer zeg
Mooiste is nog dat iemand anders daar dus foto's van loopt te makenquote:
Bedankt. Nu snap ik hemquote:
ksssssssssstquote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Tis nu gebeurd met Arsenal, mag ik dat zwart op wit?
helemaal nietquote:
Volgende week Eddy Poelman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |