Sinds er mensen gingen zeiken dat het 'Studio Ajax' was durven ze het bijna niet over Ajax te hebben. Vorig jaar tijdens de crisis bij Ajax verontschuldigde sjek zich zelfs.quote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef xzaz het volgende:
Idd, volgensmij staat dit niet in het contract, zo snel overschakelen van de topploeg Ajax! Ongelofelijk!!
Dat meen je niet, vertel er meer over!quote:Op zondag 4 november 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Arno schijnt dus chef voetbal van de NOS te zijn.
Persvoorlichter van psv.quote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat meen je niet, vertel er meer over!
En wat is Waterreus dan, directeur van de NOS?
glock erbij halen en hij gaat luisternquote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef alors het volgende:
Bony wil straks toch wel weg, en daar doen ze zelfs bij Vitesse weinig aan.
als Jordania zijn vriendjes met Bony laat praten blijft hij wel.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef Mandéra het volgende:
Bony heeft schijt aan Vitesse dat weet iedereen. Hij lacht iedereen uit.
Beter zou zijn als Jack zich na iedere noemeratie van Ajax zou verontschuldigen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinds er mensen gingen zeiken dat het 'Studio Ajax' was durven ze het bijna niet over Ajax te hebben. Vorig jaar tijdens de crisis bij Ajax verontschuldigde sjek zich zelfs.
give me 2 more daysquote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
als Jordania zijn vriendjes met Bony laat praten blijft hij wel.
#dwdd, #sbs6quote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef tong80 het volgende:
Jullie hadden gelijk. Veel te veel beelden.
Zit Gullit er en is het niks. Maak daar dan gebruik van.
Vraag eens waarom ie geen clubs meer traint.
Anders of ie al een nieuw huis heeft.
Te druk met stofzuigen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef tong80 het volgende:
Jullie hadden gelijk. Veel te veel beelden.
Zit Gullit er en is het niks. Maak daar dan gebruik van.
Vraag eens waarom ie geen clubs meer traint.
Anders of ie al een nieuw huis heeft.
Dat is de voorzitter van de obesitas vereniging.quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Ronald Koeman was.
Ja maar het is zoooo goed!quote:Op zondag 4 november 2012 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een overdreven aandacht voor Janssen weer zeg
Mooiste is nog dat iemand anders daar dus foto's van loopt te makenquote:
Bedankt. Nu snap ik hemquote:
ksssssssssstquote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
Tis nu gebeurd met Arsenal, mag ik dat zwart op wit?
helemaal nietquote:
Volgende week Eddy Poelman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |