Die tweets aanpassen en dan posten grappen zijn altijd zo grappigquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lolz dat staat er helemaal niet![]()
zoeen goeden garp!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 28-10-2012 om 22:50:04#SG Ben Ajacied tot in de dood en wie niet springt die is geen jood. #AFCA reageer retweet
Gelukkig zijn de normale tweets van deze man altijd van een geweldig hoogstaand niveau. Net als die tweet voor Ajax - Man City. En dan paar dagen niks van je laten horen omdat Ajax wonquote:
Is logisch, haar man was ambassadeur van Feyenoord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef Mandéra het volgende:
Guidetti volgt Fatima MoreiradeMelo op twittah.
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:40 schreef Rickazio het volgende:
wie bepaald trouwens wat wel of niet mag op twitter?
Als iemand tweet naar Babel dat hij beter katoen moet gaan plukken ipv voetballen omdat hij er niks van bakt, zou dat dan wel mogen?
Wat veel mensen niet weten is dat Patrick Kluivert de dag daarvoor had gezegd: "Wat vind ik AFC toch een fantastische club, ik wil alle jongeren en senioren aanraden lid te worden van AFC."quote:
Ah, thanks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:50 schreef chololocos het volgende:
[..]
even goed kijken kerel !
http://nos.nl/video/434414-studio-voetbal-28-oktober.html
Met wederom een eerste halfuur waar het alleen eigen spullen aan het promoten zijn en vriendjes aan het helpen zijn. Was echt tergend afgelopen vrijdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |