SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Jup.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
Er waren maar 3 plekken naast elkaar toch?
quote:
Probeer eens niet jou als 1e keuze te nemen, weer niet goed.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Probeer eens niet jou als 1e keuze te nemen, weer niet goed.
Je weet neem ik aan wel wat voor kansloos pubertuig een buschauffeur dagelijks te verdragen krijgt toch? Dan wordt je vanzelf zuurquote:
Tijd voor koffie dus!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
Laptop leeg en ik was net zo lekker bezig. Nergens stopcontacten alles.
First world problem.
Alsof het een risico van het beroep is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan wel wat voor kansloos pubertuig een buschauffeur dagelijks te verdragen krijgt toch? Dan wordt je vanzelf zuur
Valt mee toch? ;oquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan wel wat voor kansloos pubertuig een buschauffeur dagelijks te verdragen krijgt toch? Dan wordt je vanzelf zuur
Ik heb ook vaak zeikcliënten. Moet ik daardoor ook maar iedereen afkatten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dit dus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak zeikcliënten. Moet ik daardoor ook maar iedereen afkatten?
Ja echtquote:
helemaal mee eens, die stufi mogen ze houden van mijn part. Ovkaart moeten ze van afblijvenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef leeell het volgende:
yep, kijk, geen stufi, dat kan je nog compenseren door dat leenstelsel (schulden, maar lage rente, en het rendement is een diploma, hoop je dan)
maar geen ov-kaart meer, waarmee moet je dat compenseren dan, moet ik dat geld uit mn reet trekken of wat ?
als je in een kutdorp woont en je wil iets met rechten doen gemiddeld 15 euro per dag kwijtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die stufi mogen ze houden van mijn part. Ovkaart moeten ze van afblijven
Mensen die VVD of PVDA hebben gestemdquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gatver wat een rukkabinet hebben we nu
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef leeell het volgende:
[..]
als je in een kutdorp woont en je wil iets met rechten doen gemiddeld 15 euro per dag kwijt
4000 euro per jaar om naar school te kunnen reizen![]()
En dat. Ov is echt bizar duur hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En het ov maken ze ook alleen maar duurder ipv betaalbaarder, achterlijk gewoon
gewoon max lenen, niet omkijken en sterven voordat ze het komen halenquote:
1 Jan 2013, of 1 Sept 2013quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar bronnen ? Wanneer gaan ze die kaart afschaffen?wtf
neger de plus (?) zit nog geen kilometer bij jou vandaanquote:
plus is duur en ik moet ook naar slijtersquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neger de plus (?) zit nog geen kilometer bij jou vandaan
je moet niets, had beter van je verwacht Dastanquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
plus is duur en ik moet ook naar slijters
Dat inderdaad. Wij vallen er nog net buiten. Maar mooi kut alsnogquote:
Waarschijnlijk niet nee. Maar er zijn er vast die het gaan doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nederlandse studenten protesteren niet en als ze het doen maakt het toch geen verschil
Ik twijfelde ook nog om psychologie te gaan doen. Twijfels zijn wegquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef Omdatappel het volgende:
Kut, ik wil hierna eigenlijk nog een andere opleiding gaan doen.
Zal wel voor iedereen. Stufi is wel alleen voor de nieuwe studenten volgens mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef Omdatappel het volgende:
Zou het dan echt voor iedereen gelden, vanaf die datum of alleen voor de nieuwe studeerders, zegmaar?
Stufi als in leenstelsel? En nieuwe studenten als in nieuwe opleiding studenten of als in nieuwe nieuwe studenten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal wel voor iedereen. Stufi is wel alleen voor de nieuwe studenten volgens mij.
Dit inderdaad. Leenstelsel vanaf 2014 toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:45 schreef leeell het volgende:
Het leenstelsel geldt voor nieuwe studenten, de rest mag zn beurs afmaken tot 2015
zoals het er toen uitzag wel ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Leenstelsel vanaf 2014 toch?
Beter heb je piratenpartij gestemdquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef Furdinand het volgende:
Stomme vvd ben blij dat ik mijn stem er niet aan vervuild heb.
je weet zelfquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beter heb je piratenpartij gestemd
geen kinderpardon, geen uitkering voor mensen die geen Nederlands beheersenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:49 schreef Dastan het volgende:
en waar dachten jullie dat zij het geld vandaan zouden halen?
dat was ook van de zottequote:
ah ja, dan is alles opgelostquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:50 schreef leeell het volgende:
[..]
geen kinderpardon, geen uitkering voor mensen die geen Nederlands beheersen
sowieso uitkering door de helft, minimumloon verhogenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:50 schreef leeell het volgende:
[..]
geen kinderpardon, geen uitkering voor mensen die geen Nederlands beheersen
Mijn stem voor hen was ook niet omdat ik dacht dat zij de oplossing voor de crisis hadden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:49 schreef Dastan het volgende:
en waar dachten jullie dat zij het geld vandaan zouden halen?
je mannetje samson heeft ons gewoon van achter genomen jaquote:
heb niet gestemd op samsomquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:56 schreef leeell het volgende:
[..]
je mannetje samson heeft ons gewoon van achter genomen ja
alleen Plasterk had je mogen kiezenquote:
nahquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:58 schreef leeell het volgende:
[..]
alleen Plasterk had je mogen kiezen
ja, maar premie en eigen risico dus naar inkomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh de zorgtoeslag gaat ook verdwijnen zei mn vaderwtf
en als je nu student zonder baan ben ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, maar premie en eigen risico dus naar inkomen.
mag je niet ziek wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef leeell het volgende:
[..]
en als je nu student zonder baan ben ?
nix betaaaaluuuhquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef leeell het volgende:
[..]
en als je nu student zonder baan ben ?
geloof ik niks van.quote:
ja want zo werkt het als je twintig bentquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of dat ze naar inkomsten van ouders kijken
stufi wel dus waarom zouden ze dat anders aanpakkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja want zo werkt het als je twintig bent
omdat je vanaf achttien gewoon zelf bent aangewezen op verzekeringenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stufi wel dus waarom zouden ze dat anders aanpakken![]()
verzekering kan daar haast niet onder vallenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef leeell het volgende:
maar bij 21 pas financieel verantwoordelijk
tja, je weet het nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
verzekering kan daar haast niet onder vallen
dit jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik baal hier wel van, mn spaargeld, wat doe je
op mijn giro storten dank gr grquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik baal hier wel van, mn spaargeld, wat doe je
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
Kb je bent 21 ofzo. Ga eens blij wulps doen en niet depri word0n van de politiek
Daar zijn fossielen als deze oldbie voor jwts
ik ben 20quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
Kb je bent 21 ofzo. Ga eens blij wulps doen en niet depri word0n van de politiek
Daar zijn fossielen als deze oldbie voor jwts
Al die haarpunten splijten allesquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woh , voor t eerst mn haar gefohnd na het douchen
FURDI POTDORIE GEDRAAG JE NOU EENS.quote:
Je bent 50?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Lol ik ben echt opa hier
Ik ga even in een hoekje huilen
oeh, Me encanta su temperamento, bebé.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
FURDI POTDORIE GEDRAAG JE NOU EENS.
Ohjoh, dat valt toch wel mee. Dat ben ik over acht jaar en een beetje ook al. En dat vind ik heel kort klinkenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oeh, Me encanta su temperamento, bebé.
slechtquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woh , voor t eerst mn haar gefohnd na het douchen
uw?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oeh, Me encanta su temperamento, bebé.
niet goed veur haarquote:
Volgens mij is het niet geheel zonder fouten, maar toch lief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Tengo un corazón gigantesco, pero cada gota de sangre que fluye ardiente por ti, mi belleza.
Foutloos volgens Google translatequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet geheel zonder fouten, maar toch lief.
terechte slaapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Brr
Ik ga straks zo hard in slaap vallen in de bus
op school slapenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:48 schreef Furdinand het volgende:
I love you in the beeest waaay possibleee!
En wat is vroeg? Ik moet morgen 5:40 opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:16 schreef Omdatappel het volgende:
Nee.
Vroeg opgestaan vandaag, want iedereen moet een pilot examen Nederlands maken op school. Twee bussen eerder gepakt, want bussen rijden bij mij nooit op tijd. Kom ik op school, hoef ik geen examen te maken, want dat van mij is op een ander moment. En bedankt voor het doorgeven hoor, normaal ben ik altijd vrij op dinsdag.
Ik vier dagen in de week om 05:15. Ben nog niet groter of sterker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En wat is vroeg? Ik moet morgen 5:40 op
Van vroeg opstaan wordt je groot en sterk!
Bohhhhquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vier dagen in de week om 05:15. Ben nog niet groter of sterker.
nietenss jan had nog hoger!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OMG STUUDJEEEEEEE
Geintje natuurlijk, gefeliciteerd
waar ging het over?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nietenss jan had nog hoger!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
9,1 gehaald voor projecthoogste van de klas alless
![]()
en mn meisie op mooie 2e plaats
Ik zou je meisje toch echt wel plaats 1 gunnen en dan pas jezelf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
9,1 gehaald voor projecthoogste van de klas alless
![]()
en mn meisie op mooie 2e plaats
En als je een zilveren kogel door zn kop jaagt ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:52 schreef Furdinand het volgende:
Wolverine is awesome. niet dood te maken, dikke klauwen uit z'n handen, tantoe sterk en super vette bakkebaarden.
quote:
Haha, mijn huis is ook altijd heel schoon als de werkdruk hoog is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
Bij mij gaat het vaak ongeveer zo;
'Oké, school. Here we goooo. Laptop opstarten, Worddocument. Titel is getypt, dat is een begin. OH HÉ, KONIJN WAT DOE JE LEUK'
15 minuten verder
'We gaan weer verder, moet ooit toch eens af. Hmm, zal ik de planten eens water geven? En de keuken moet uiteraard ook nog een grondige poetsbeurt.'
Tegen de tijd dat het daadwerkelijk af is...
nu is die oppervlakte niet zo veelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha, mijn huis is ook altijd heel schoon als de werkdruk hoog is.
Het is al snel een puinzooi.quote:
Ja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is al snel een puinzooi.
Zoiets als afwassen, is heel ontspannend als je allerlei andere dingen moet doen.
zilver doet mij niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En als je een zilveren kogel door zn kop jaagt ?
Jij bent wolverine ? Huhquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zilver doet mij niks.![]()
adamantium daarentegen....
wààr kijk jij naarquote:
gewoon, naar het plaatje, ja zeg, zijn ontplofte professorhoofd en namaakarmen heb ik al snel gezien, dan dwaalt de blik naar beneden en ook dat is verachtelijk!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Furdinand het volgende:
oh wacht jij bent die boyki van sharr
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Furdinand het volgende:
hey sinds wanneer zijn de ondertitels weg?
Welke wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Furdinand het volgende:
hey sinds wanneer zijn de ondertitels weg?
Ik zie hem gewoonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Furdinand het volgende:
nu ziet niemand meer dat ik van mijn liefje hou
Ik zie het nog wel hoor, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Furdinand het volgende:
nu ziet niemand meer dat ik van mijn liefje hou
Waaromquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:20 schreef Omdatappel het volgende:
Oh fuck, bijna half twaalf, ik moet maar eens gaan.
Ik kreeg laatst ineens zo'n melding dat niet alle ads zichtbaar zouden zijn voor mij, of ik mijn adblocker uit wilde zetten.quote:
Dat had ik ook wel eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ineens zo'n melding dat niet alle ads zichtbaar zouden zijn voor mij, of ik mijn adblocker uit wilde zetten.
Dat gebruik ik niet eens. Heb niets aangezet, dus zou ook niet weten hoe ik het dan uit moet zetten.
Overigens kon ik alle ads nog gewoon zien.
Janken.
Bah, sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat morgen om half 7 opstaan ofzo.
Nicy nicy.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel eensKutFOK!
Maar ik heb nu een mooie abo, dus daar heb ik geen last meer van
Kusje op.quote:
Huis. Wat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bah, sterkte
Ik krijg morgen de sleutel van mijn huis
picsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ondertussen even douchen, dan voel ik mij nog enigszins productief.
Heb 9 maanden op kamers gezeten in Rotterdam, nu daar een huis gekochtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nicy nicy.
[..]
Kusje op.
[..]
Huis. Wat.
Meer info gaarne.
Awesome.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb 9 maanden op kamers gezeten in Rotterdam, nu daar een huis gekocht
Benedenwoning(slaapkamer, woonkamer) met tuin. Het is niet heel veel maar wel een mooie starterswoning. Ik werk 4 dagen per week dus kon gewoon hypotheek krijgen :pquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awesome.
Wat voor huis is het? Hoe de fuck heb je een hypotheek kunnen krijgen?
En ga je dan ook samenwonen met Sharrelientje?
Jemig, tof! Oja, je werkt natuurlijk, verklaart al iets, maar nog steeds knap.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Benedenwoning(slaapkamer, woonkamer) met tuin. Het is niet heel veel maar wel een mooie starterswoning. Ik werk 4 dagen per week dus kon gewoon hypotheek krijgen :p
En Sharr komt voorlopig niet bij me wonen, is erg onhandig met school.
Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jemig, tof! Oja, je werkt natuurlijk, verklaart al iets, maar nog steeds knap.
Wel fijn, echt zo'n eigen plekje, niks gedeeld.
En nu ga ik slapen, kusjes.
En op woensdag nog welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik geloof dat ik voor het eerst in mijn leven een kater heb. Het voelt niet fijn
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik geloof dat ik voor het eerst in mijn leven een kater heb. Het voelt niet fijn
Als je echt een vent bent moet je niet zo miepenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
om de 2 bier een glas water/fris drinken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
Weet ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
om de 2 bier een glas water/fris drinken.
Een kater is uitdroging en alcohol droogt je uit
Gelukkig een schooldag, geen zeurende stagepatiënten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
JaMisschien post ik wel wat pics als het af is
[..]
En op woensdag nog wel
Met een kater de deur uit moetenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gelukkig een schooldag, geen zeurende stagepatiënten.
Het leuke is. Mijn slber vraagt altijd begin van de les of we er bij zijn met ons hoofd. Of we helemaal helder zijn enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Met een kater de deur uit moeten
Gewoon niet gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het leuke is. Mijn slber vraagt altijd begin van de les of we er bij zijn met ons hoofd. Of we helemaal helder zijn enzo.
Ik ben net helemaal vroeg op gestaan en van amsterdam naar den haag gegaan. Nu blijf ik ook de hele les ookquote:
Owww okequote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben net helemaal vroeg op gestaan en van amsterdam naar den haag gegaan. Nu blijf ik ook de hele les ook
hai DVquote:
jahoor, niks te klagenquote:
dus je bent gewoon aant spijbelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jahoor, niks te klagen
beetje moe alleen, dus vandaag thuis gebleven van school en vanmiddag even de stad in
en jij?
nee ik heb een lichte vorm van pfeiffer, of gewoon bloedarmoedequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je bent gewoon aant spijbelen
met mij alles goed, alleen erg druk.
wat had je met je hand gedaan?
dat jaquote:
druk met werk voornamelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb een lichte vorm van pfeiffer, of gewoon bloedarmoededus vaak moe etc.
goed dat je me er aan herinnert, vanmiddag meteen maar even naar de dokter.
druk waarmee?
m'n hand?
Ik krijg grime les op school, en deze les waren we bezig met wonden makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ja
is dat oefenen voor halloween ?
Moet ook gebeuren.quote:
ohw, ik dacht dat de volgende foto zou zijn een volledige zombie DVquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg grime les op school, en deze les waren we bezig met wonden makenblauwe plekken, sneden, schaafwonden etc. Erg tof.
[..]
Moet ook gebeuren.
Ik heb binnenkort ( hopelijk ) ook weer werk
Nee k was vergeten een foto van m'n gezicht te makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik dacht dat de volgende foto zou zijn een volledige zombie DV
heb je gesolliciteerd?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee k was vergeten een foto van m'n gezicht te maken![]()
Jabij een grillroom en bij een bowlingcentrum/restaurant.
Van de grillroom heb ik zaterdag een gesprekben benieuwd
ja grillroom/steakhousequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]ja maar jouw gezicht..
grillroom? ga je shoarma bakken?
hier werkt geen blanke in de grillroomquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja grillroom/steakhouse
nee beetje afwassen/schoonmaken en bedienen
hier genoegquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier werkt geen blanke in de grillroom
hier ook genoeg.quote:
ik kan de bakker even bellen. zelf bakken wordt geen succesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hebben jullie verse appeltaart meegebracht?
Wtf. Niemand die om bewijs gevraagd heeft???quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:25 schreef Bloempje. het volgende:
En ik ben geen vent draal, ik heb tieten. Dus.
Misschien zelfs wel gemolken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heb jij bloempjes blote uiers gezien?![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wtf. Niemand die om bewijs gevraagd heeft???
Uiersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heb jij bloempjes blote uiers gezien?![]()
quote:
Hij is rozeee!quote:
Paarsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij is rozeee!Leuk man! Eigen huis alles, keitof.
Weet ik, ik zag je nietquote:
Dat is helemaal fijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Paars
Nu ook lekker 2 weken vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |