neger de plus (?) zit nog geen kilometer bij jou vandaanquote:
plus is duur en ik moet ook naar slijtersquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neger de plus (?) zit nog geen kilometer bij jou vandaan
je moet niets, had beter van je verwacht Dastanquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
plus is duur en ik moet ook naar slijters
Dat inderdaad. Wij vallen er nog net buiten. Maar mooi kut alsnogquote:
Waarschijnlijk niet nee. Maar er zijn er vast die het gaan doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nederlandse studenten protesteren niet en als ze het doen maakt het toch geen verschil
Ik twijfelde ook nog om psychologie te gaan doen. Twijfels zijn wegquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef Omdatappel het volgende:
Kut, ik wil hierna eigenlijk nog een andere opleiding gaan doen.
Zal wel voor iedereen. Stufi is wel alleen voor de nieuwe studenten volgens mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef Omdatappel het volgende:
Zou het dan echt voor iedereen gelden, vanaf die datum of alleen voor de nieuwe studeerders, zegmaar?
Stufi als in leenstelsel? En nieuwe studenten als in nieuwe opleiding studenten of als in nieuwe nieuwe studenten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal wel voor iedereen. Stufi is wel alleen voor de nieuwe studenten volgens mij.
Dit inderdaad. Leenstelsel vanaf 2014 toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:45 schreef leeell het volgende:
Het leenstelsel geldt voor nieuwe studenten, de rest mag zn beurs afmaken tot 2015
zoals het er toen uitzag wel ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Leenstelsel vanaf 2014 toch?
Beter heb je piratenpartij gestemdquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef Furdinand het volgende:
Stomme vvd ben blij dat ik mijn stem er niet aan vervuild heb.
je weet zelfquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beter heb je piratenpartij gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |