En dit dus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak zeikcliėnten. Moet ik daardoor ook maar iedereen afkatten?
Ja echtquote:
helemaal mee eens, die stufi mogen ze houden van mijn part. Ovkaart moeten ze van afblijvenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef leeell het volgende:
yep, kijk, geen stufi, dat kan je nog compenseren door dat leenstelsel (schulden, maar lage rente, en het rendement is een diploma, hoop je dan)
maar geen ov-kaart meer, waarmee moet je dat compenseren dan, moet ik dat geld uit mn reet trekken of wat ?
als je in een kutdorp woont en je wil iets met rechten doen gemiddeld 15 euro per dag kwijtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die stufi mogen ze houden van mijn part. Ovkaart moeten ze van afblijven
Mensen die VVD of PVDA hebben gestemdquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gatver wat een rukkabinet hebben we nu
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef leeell het volgende:
[..]
als je in een kutdorp woont en je wil iets met rechten doen gemiddeld 15 euro per dag kwijt
4000 euro per jaar om naar school te kunnen reizen![]()
En dat. Ov is echt bizar duur hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En het ov maken ze ook alleen maar duurder ipv betaalbaarder, achterlijk gewoon
gewoon max lenen, niet omkijken en sterven voordat ze het komen halenquote:
1 Jan 2013, of 1 Sept 2013quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar bronnen ? Wanneer gaan ze die kaart afschaffen?wtf
neger de plus (?) zit nog geen kilometer bij jou vandaanquote:
plus is duur en ik moet ook naar slijtersquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neger de plus (?) zit nog geen kilometer bij jou vandaan
je moet niets, had beter van je verwacht Dastanquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
plus is duur en ik moet ook naar slijters
Dat inderdaad. Wij vallen er nog net buiten. Maar mooi kut alsnogquote:
Waarschijnlijk niet nee. Maar er zijn er vast die het gaan doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nederlandse studenten protesteren niet en als ze het doen maakt het toch geen verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |