SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Jup.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
Er waren maar 3 plekken naast elkaar toch?
quote:
Probeer eens niet jou als 1e keuze te nemen, weer niet goed.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Probeer eens niet jou als 1e keuze te nemen, weer niet goed.
Je weet neem ik aan wel wat voor kansloos pubertuig een buschauffeur dagelijks te verdragen krijgt toch? Dan wordt je vanzelf zuurquote:
Tijd voor koffie dus!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
Laptop leeg en ik was net zo lekker bezig. Nergens stopcontacten alles.
First world problem.
Alsof het een risico van het beroep is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan wel wat voor kansloos pubertuig een buschauffeur dagelijks te verdragen krijgt toch? Dan wordt je vanzelf zuur
Valt mee toch? ;oquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan wel wat voor kansloos pubertuig een buschauffeur dagelijks te verdragen krijgt toch? Dan wordt je vanzelf zuur
Ik heb ook vaak zeikcliënten. Moet ik daardoor ook maar iedereen afkatten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dit dus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak zeikcliënten. Moet ik daardoor ook maar iedereen afkatten?
Ja echtquote:
helemaal mee eens, die stufi mogen ze houden van mijn part. Ovkaart moeten ze van afblijvenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef leeell het volgende:
yep, kijk, geen stufi, dat kan je nog compenseren door dat leenstelsel (schulden, maar lage rente, en het rendement is een diploma, hoop je dan)
maar geen ov-kaart meer, waarmee moet je dat compenseren dan, moet ik dat geld uit mn reet trekken of wat ?
als je in een kutdorp woont en je wil iets met rechten doen gemiddeld 15 euro per dag kwijtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die stufi mogen ze houden van mijn part. Ovkaart moeten ze van afblijven
Mensen die VVD of PVDA hebben gestemdquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gatver wat een rukkabinet hebben we nu
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef leeell het volgende:
[..]
als je in een kutdorp woont en je wil iets met rechten doen gemiddeld 15 euro per dag kwijt
4000 euro per jaar om naar school te kunnen reizen![]()
En dat. Ov is echt bizar duur hierquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En het ov maken ze ook alleen maar duurder ipv betaalbaarder, achterlijk gewoon
gewoon max lenen, niet omkijken en sterven voordat ze het komen halenquote:
1 Jan 2013, of 1 Sept 2013quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar bronnen ? Wanneer gaan ze die kaart afschaffen?wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |