Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jemig, tof! Oja, je werkt natuurlijk, verklaart al iets, maar nog steeds knap.
Wel fijn, echt zo'n eigen plekje, niks gedeeld.
En nu ga ik slapen, kusjes.
En op woensdag nog welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik geloof dat ik voor het eerst in mijn leven een kater heb. Het voelt niet fijn
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik geloof dat ik voor het eerst in mijn leven een kater heb. Het voelt niet fijn
Als je echt een vent bent moet je niet zo miepenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
om de 2 bier een glas water/fris drinken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
Weet ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
om de 2 bier een glas water/fris drinken.
Een kater is uitdroging en alcohol droogt je uit
Gelukkig een schooldag, geen zeurende stagepatiƫnten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
JaMisschien post ik wel wat pics als het af is
[..]
En op woensdag nog wel
Met een kater de deur uit moetenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gelukkig een schooldag, geen zeurende stagepatiƫnten.
Het leuke is. Mijn slber vraagt altijd begin van de les of we er bij zijn met ons hoofd. Of we helemaal helder zijn enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Met een kater de deur uit moeten
Gewoon niet gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het leuke is. Mijn slber vraagt altijd begin van de les of we er bij zijn met ons hoofd. Of we helemaal helder zijn enzo.
Ik ben net helemaal vroeg op gestaan en van amsterdam naar den haag gegaan. Nu blijf ik ook de hele les ookquote:
Owww okequote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben net helemaal vroeg op gestaan en van amsterdam naar den haag gegaan. Nu blijf ik ook de hele les ook
hai DVquote:
jahoor, niks te klagenquote:
dus je bent gewoon aant spijbelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jahoor, niks te klagen
beetje moe alleen, dus vandaag thuis gebleven van school en vanmiddag even de stad in
en jij?
nee ik heb een lichte vorm van pfeiffer, of gewoon bloedarmoedequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je bent gewoon aant spijbelen
met mij alles goed, alleen erg druk.
wat had je met je hand gedaan?
dat jaquote:
druk met werk voornamelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb een lichte vorm van pfeiffer, of gewoon bloedarmoededus vaak moe etc.
goed dat je me er aan herinnert, vanmiddag meteen maar even naar de dokter.
druk waarmee?
m'n hand?
Ik krijg grime les op school, en deze les waren we bezig met wonden makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ja
is dat oefenen voor halloween ?
Moet ook gebeuren.quote:
ohw, ik dacht dat de volgende foto zou zijn een volledige zombie DVquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg grime les op school, en deze les waren we bezig met wonden makenblauwe plekken, sneden, schaafwonden etc. Erg tof.
[..]
Moet ook gebeuren.
Ik heb binnenkort ( hopelijk ) ook weer werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |