quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Furdinand het volgende:
oh wacht jij bent die boyki van sharr
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Furdinand het volgende:
hey sinds wanneer zijn de ondertitels weg?
Welke wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Furdinand het volgende:
hey sinds wanneer zijn de ondertitels weg?
Ik zie hem gewoonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Furdinand het volgende:
nu ziet niemand meer dat ik van mijn liefje hou
Ik zie het nog wel hoor, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Furdinand het volgende:
nu ziet niemand meer dat ik van mijn liefje hou
Waaromquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:20 schreef Omdatappel het volgende:
Oh fuck, bijna half twaalf, ik moet maar eens gaan.
Ik kreeg laatst ineens zo'n melding dat niet alle ads zichtbaar zouden zijn voor mij, of ik mijn adblocker uit wilde zetten.quote:
Dat had ik ook wel eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ineens zo'n melding dat niet alle ads zichtbaar zouden zijn voor mij, of ik mijn adblocker uit wilde zetten.
Dat gebruik ik niet eens. Heb niets aangezet, dus zou ook niet weten hoe ik het dan uit moet zetten.
Overigens kon ik alle ads nog gewoon zien.
Janken.
Bah, sterktequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat morgen om half 7 opstaan ofzo.
Nicy nicy.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel eensKutFOK!
Maar ik heb nu een mooie abo, dus daar heb ik geen last meer van
Kusje op.quote:
Huis. Wat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bah, sterkte
Ik krijg morgen de sleutel van mijn huis
picsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ondertussen even douchen, dan voel ik mij nog enigszins productief.
Heb 9 maanden op kamers gezeten in Rotterdam, nu daar een huis gekochtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nicy nicy.
[..]
Kusje op.
[..]
Huis. Wat.
Meer info gaarne.
Awesome.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb 9 maanden op kamers gezeten in Rotterdam, nu daar een huis gekocht
Benedenwoning(slaapkamer, woonkamer) met tuin. Het is niet heel veel maar wel een mooie starterswoning. Ik werk 4 dagen per week dus kon gewoon hypotheek krijgen :pquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awesome.
Wat voor huis is het? Hoe de fuck heb je een hypotheek kunnen krijgen?
En ga je dan ook samenwonen met Sharrelientje?
Jemig, tof! Oja, je werkt natuurlijk, verklaart al iets, maar nog steeds knap.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Benedenwoning(slaapkamer, woonkamer) met tuin. Het is niet heel veel maar wel een mooie starterswoning. Ik werk 4 dagen per week dus kon gewoon hypotheek krijgen :p
En Sharr komt voorlopig niet bij me wonen, is erg onhandig met school.
Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jemig, tof! Oja, je werkt natuurlijk, verklaart al iets, maar nog steeds knap.
Wel fijn, echt zo'n eigen plekje, niks gedeeld.
En nu ga ik slapen, kusjes.
En op woensdag nog welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik geloof dat ik voor het eerst in mijn leven een kater heb. Het voelt niet fijn
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik geloof dat ik voor het eerst in mijn leven een kater heb. Het voelt niet fijn
Als je echt een vent bent moet je niet zo miepenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
om de 2 bier een glas water/fris drinken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:52 schreef Bloempje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |