op school slapenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:48 schreef Furdinand het volgende:
I love you in the beeest waaay possibleee!
En wat is vroeg? Ik moet morgen 5:40 opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:16 schreef Omdatappel het volgende:
Nee.
Vroeg opgestaan vandaag, want iedereen moet een pilot examen Nederlands maken op school. Twee bussen eerder gepakt, want bussen rijden bij mij nooit op tijd. Kom ik op school, hoef ik geen examen te maken, want dat van mij is op een ander moment. En bedankt voor het doorgeven hoor, normaal ben ik altijd vrij op dinsdag.
Ik vier dagen in de week om 05:15. Ben nog niet groter of sterker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En wat is vroeg? Ik moet morgen 5:40 op
Van vroeg opstaan wordt je groot en sterk!
Bohhhhquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vier dagen in de week om 05:15. Ben nog niet groter of sterker.
nietenss jan had nog hoger!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OMG STUUDJEEEEEEE
Geintje natuurlijk, gefeliciteerd
waar ging het over?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nietenss jan had nog hoger!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
9,1 gehaald voor projecthoogste van de klas alless
![]()
en mn meisie op mooie 2e plaats
Ik zou je meisje toch echt wel plaats 1 gunnen en dan pas jezelf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
9,1 gehaald voor projecthoogste van de klas alless
![]()
en mn meisie op mooie 2e plaats
En als je een zilveren kogel door zn kop jaagt ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:52 schreef Furdinand het volgende:
Wolverine is awesome. niet dood te maken, dikke klauwen uit z'n handen, tantoe sterk en super vette bakkebaarden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |