Haha, mijn huis is ook altijd heel schoon als de werkdruk hoog is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
Bij mij gaat het vaak ongeveer zo;
'Oké, school. Here we goooo. Laptop opstarten, Worddocument. Titel is getypt, dat is een begin. OH HÉ, KONIJN WAT DOE JE LEUK'
15 minuten verder
'We gaan weer verder, moet ooit toch eens af. Hmm, zal ik de planten eens water geven? En de keuken moet uiteraard ook nog een grondige poetsbeurt.'
Tegen de tijd dat het daadwerkelijk af is...
nu is die oppervlakte niet zo veelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha, mijn huis is ook altijd heel schoon als de werkdruk hoog is.
Het is al snel een puinzooi.quote:
Ja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is al snel een puinzooi.
Zoiets als afwassen, is heel ontspannend als je allerlei andere dingen moet doen.
zilver doet mij niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En als je een zilveren kogel door zn kop jaagt ?
Jij bent wolverine ? Huhquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zilver doet mij niks.![]()
adamantium daarentegen....
wààr kijk jij naarquote:
gewoon, naar het plaatje, ja zeg, zijn ontplofte professorhoofd en namaakarmen heb ik al snel gezien, dan dwaalt de blik naar beneden en ook dat is verachtelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |