Rondrijden. Ik stap vaak op en beslis aan het einde van de steeg of het links of rechts gaat worden. Nu is het plan om het strand ff op te gaan, maar ik zie het ook wel gebeuren dat ik omgekleed ben en de totaal andere kant op gaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:31 schreef freud het volgende:
Het is er goed weer voor! Waar ga je heen?
Waardoor je vervolgens weer tot 3 uur wakker bent/blijft...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:24 schreef Xilantof het volgende:
Uitslapen is heerlijk, maar dan kom je er wel gelijk achter dat de dagen te kort zijn...
ik had echt wat slaap nodig, dus denk dat dat wel mee valt. Ben in de regel meer een ochtendmensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waardoor je vervolgens weer tot 3 uur wakker bent/blijft...
Welke App is dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef freud het volgende:
En, bleef hij zitten?
Ik gebruik sinds een tijdje een app die me wakker maakt op basis van mijn slaapritme. Werkt an sich wel best! Wordt niet gaar meer wakker, terwijl hij me gemiddeld 15 minuten eerder wakker maakt dan mijn wekker normaal stond.
quote:
Toen ik dat aan vrienden van mij deed uitleggen lachten ze mij uit, toen ze het zelf gebruikten stonden er net zo versteld van als ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef freud het volgende:
En, bleef hij zitten?
Ik gebruik sinds een tijdje een app die me wakker maakt op basis van mijn slaapritme. Werkt an sich wel best! Wordt niet gaar meer wakker, terwijl hij me gemiddeld 15 minuten eerder wakker maakt dan mijn wekker normaal stond.
Er is wel een klein "V&A" topicje hier in FOT, even zoeken onder 'ruilhoekje' oidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:10 schreef Iemand91 het volgende:
Was er op Fok ook geen (soort van centraal) topic waar je kon vragen wat bepaalde lenzen/camera's waard zijn? Ik heb namelijk wat spul te koop (wil upgraden) en kon wel wat vinden op bijvoorbeeld Marktplaats, maar dat is ook niet altijd betrouwbaar en een goed uitgangspunt.
('t gaat om Canon 70-210/3.5-4.5 usm, Canon EF 35-105mm f/3.5-5.6 Ultrasonic USM en 350D inclusief alle accessoires/boekjes/doos enz.). Allemaal in zeer goede staat. En nog een nieuwe Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III)
Tis het strand geworden. 2.5 km door het mulle zand en toen had ik het wel weer gezien. Uiteindelijk 100 km gefietst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:31 schreef freud het volgende:
Het is er goed weer voor! Waar ga je heen?
Jetjes, gefeli!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
Appartament van een vriend van me, hij woont samen met zijn vriendin maar heeft zijn appartament nog. Omdat hij hem nog niet wilt verkopen wil hij hem verhuren aan een bekende. En dat ben ik dus. 500 euro per maand inclusief gas/water/licht/servicekosten/belastingen.Vlakbij 2 supermarkten
Hoezo? Wil je eruit waar je nu zit dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Puala het volgende:
Ideaal! Als je nog zo'n vriend hebt bij mij in de buurt hoor ik het graag
Heb er zin inquote:
Ik zou graag iets met CV willen ipv houtkachels jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je eruit waar je nu zit dan?
Weet nog een mooi hismte koopquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Puala het volgende:
Ideaal! Als je nog zo'n vriend hebt bij mij in de buurt hoor ik het graag
Huisje dus. Geen idee waar die woordbrij vandaan kwamquote:
Haha. Maar dat staat vast niet in omgeving Tiel of wel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef freud het volgende:
[..]
Huisje dus. Geen idee waar die woordbrij vandaan kwam
Denk een beetje ruim, Pualaquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef Puala het volgende:
Gezien mn werk in Arnhem is dat nou niet echt een handige locatie
Ik denk praktisch. Ik heb al overwogen om te gaan kijken of er op 5 min lopen van mn werk wat te huren wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk een beetje ruim, PualaHet is maar 1,5 uur rijden naar Arnhem of zo
Gewoon doen als ik jou wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk praktisch. Ik heb al overwogen om te gaan kijken of er op 5 min lopen van mn werk wat te huren wasMaar dat vond ik dan wel weer heel lui staan eigenlijk
Haha, als ik er mag blijven misschien. Voorlopig nog steeds tijdelijke contractenquote:
Ik zou vooral op zijn / haar stijl letten. Die moet je aanspreken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Puala het volgende:
Oh vraagje trouwensMijn moeder gaat trouwen met haar vriendin en heeft mij gevraagd rond te kijken voor een fotograaf. Maar ik ben nog nooit getrouwd en heb er dus ook geen ervaring mee. Waar moet ik op letten als ik in gesprek ga met een fotograaf?
![]()
Iemand tips voor een fotograaf? Omgeving Tiel.
Of An24quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Freud een fles wijn+envelop geven, lief aankijken en dan moet het wel goedkomen.
Xil en Chell zijn beide goed jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
Haha, ik zou het graag doen puala, maar wat Freud zegt, we zitten er voor dit jaar wel een beetje doorheenEven afstand genomen, zodat de hobby ook weer leuk wordt. Misschien weer op langere termijn, maar nu even geen toezeggingen.
Xil is ook goed, al weet hij dat zelf nog niet. Misschien Chell? Zat hier ook, nu te vinden op 'Chells view'
Jij komt er wel uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Xil en Chell zijn beide goed ja![]()
Oh en ze trouwen pas volgend jaar hoor/flauw
Maar ik snap het wel
Tjongejonge, wat is dit nouquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef freud het volgende:
Mja, An en ik hebben het een beetje gehad met bruiloften.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Nu even he P. Krijg er vanzelf wel weer zin in
Ik vind het een leuk portretquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ff niet op de foto zelf letten, maar vinden jullie dit een dynamisch of statisch portret?
[ link | afbeelding ]
Brother-in-law with his dog by Peter vd Ham, on Flickr
Statischquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ff niet op de foto zelf letten, maar vinden jullie dit een dynamisch of statisch portret?
[ link | afbeelding ]
Brother-in-law with his dog by Peter vd Ham, on Flickr
Ik snap het ook niet. Groningen is geloof ik wel de gezelligste stad oid van 2012, maar toch. blijft grunning.quote:
Mja Groningen is wel leuk volgens mij, maar je zit daar wel op een eilandje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:27 schreef freud het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Groningen is geloof ik wel de gezelligste stad oid van 2012, maar toch. blijft grunning.
Deze moet je in één keer doen. Examen van 250 vragen, 6,5 uur de tijd, minimaal 80% goed. Ongeveer 1200 pagina's lerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Puala het volgende:
Hier windows 7 (70-680) proefexamens maken. Slaag niet met alles gelijk, maar zie wel vooruitgang
Mwoah, het feit dat je je verhuiskosten als ontwikkelingshulp mag opgeven bij je belaastingen, zegt genoegquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja Groningen is wel leuk volgens mij, maar je zit daar wel op een eilandje.
Pfoe! Heftig examen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
Deze moet je in één keer doen. Examen van 250 vragen, 6,5 uur de tijd, minimaal 80% goed. Ongeveer 1200 pagina's leren. Wel lekker als je vooruitgang ziet he?! Anders is de motivatie ook exit denk ik.
Shht... Ik heb last van SOG... VMWare Datacenter architect....quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Puala het volgende:
Hier windows 7 (70-680) proefexamens maken. Slaag niet met alles gelijk, maar zie wel vooruitgang
Mja, discipline is wel essentieel ja. Moet domains crypto en netwerken nog gaan doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shht... Ik heb last van SOG... VMWare Datacenter architect....
Droge stofquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:49 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, discipline is wel essentieel ja. Moet domains crypto en netwerken nog gaan doen
Omdat het niet geheel vrijwillig is (financiën) en ik noodgedwongen tijdelijk bij mn vader ga wonen. (waar ik overigens al een hele tijd zit.quote:
Noodgedwongen is nooit leuk idd...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:05 schreef SP22 het volgende:
[..]
Omdat het niet geheel vrijwillig is (financiën) en ik doodgedwongen tijdelijk bij mn vader ga wonen. (waar ik overigens al een hele tijd zit.
Maar blijft pijn doen, want Groningen is toch "thuis". Heb 8 jaar in dat specifieke apartement gewoond en er is inderdaad helemaal niets mis met Groningen, behalve dat je overal ver vanaf zit.
Over 2 weken heb ik m'n vuurdoopquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
Xil is ook goed, al weet hij dat zelf nog niet. Misschien Chell? Zat hier ook, nu te vinden op 'Chells view'
Met 1 van die laatste twee heb je meer invloed over de lay out enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En dan echt in PDF maken het document? Of van Word-> PDF, Photoshop->PDF of Illustrator->PDF?
Het moet btw online als PDF worden ingeleverd ook
ja hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja, dat klopt. En vind beide wel fijn werken, maar heb in Illustrator nooit foto's gebruikt nog eigenlijk... Kan Illustrator fatsoenlijk omgaan met foto's?
groot terras ook zo te zien!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Bed komt voor het schuine wandje, bank waar ie staat (alles wat je ziet blijft staan)
Achter de keuken zit nog een berging van 6m2, beneden nog een fietsenberging.
InDesign opmaken dan exporteren naar pdfquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En dan echt in PDF maken het document? Of van Word-> PDF, Photoshop->PDF of Illustrator->PDF?
Het moet btw online als PDF worden ingeleverd ook
ik ben photoshop gewend, werk ik al jaren mee maar van indesign en illustrator snap ik serieus geen rukquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb nog nooit met InDesign gewerkt. Heb het nu in Photoshop gedaan gisteravond, maak dadelijk ook wat met Illustrator en dan print ik van beide er eentje uit om te kijken welke ik het mooiste vind.
een keer mee spelen eventueel eens een lynda.com filmpje kijken en t wijst zich vanzelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik ben photoshop gewend, werk ik al jaren mee maar van indesign en illustrator snap ik serieus geen ruk
Illustrator is handig om figuren in te maken. InDesign is wmb makkelijker om alles bij elkaar te voegen en uit te lijnen om vervolgens je uiteindelijke output te genereren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Illustrator moest ik ontdekken afgelopen weken voor een ander project. Begin ik nu Door te krijgen en snap ik wel voldoende om mijn opmaak in te maken :-)
zelfbevredigingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb altijd de neiging om dure dingen te gaan kopen na tentamens. Is dat normaal?
Heb je een Vuitton-tas gekocht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb altijd de neiging om dure dingen te gaan kopen na tentamens. Is dat normaal?
Verschilt per fabrikant, lijkt me...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik zoek nog steeds een Messenger/Schoudertas
Vraagje: hoelang duurt het ongeveer voordat inkt droog is? Heel dat project nu uitgeprint op Fotopapier, maar het moet natuurlijk wel goed droog zijn voordat ik het in het mapje stop
Kan ook maar het zijn er stuk of 25quote:
DM!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waar heb je ze staan? Ik wil best ff kijken hoor
Ja hoor, DM maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Wilt 1 van de ervaren fotografen mijn fotos beoordelen?
DMquote:
Wat een lelijk ding!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je een Vuitton-tas gekocht?
Zou wel mooi zijn als ie van binnen padded is voor je camera. Maak je wel dé blits in de fotopit:
[ afbeelding ]
Meuning....quote:
Spyder 4 PRO heb ik. Kost ca. 100 euro, inc. licentie en hardware en er word je precies verteld hoe te kalibreren.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Puala het volgende:
Ik moet uberhaubt eens kijken hoe je moet kalibreren en wat ik er voor moet aanschaffen
Iets met werkenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:52 schreef freud het volgende:
Ola y'all!
@An24, haal je iphoney eens van trilstand af
Geweldig voor reportage/documentaire fotografen, zo'n storm.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Meuning....
Ik zit even naar de foto's van Sandy te kijken, kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
bron: http://www.boston.com/big(...)_the_superstorm.html
We hebben ongeveer 190 vierkante meter woonoppervlak verspreid over 50km tot onze beschikking, dus we hebben keuzequote:
Eerder weekend vieren?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef Merlijn het volgende:
Grrr. Dan wil je een keer goed aan de slag, doet je laptop vaag. Kom wel ingelogd op de VPN van de de zaak, maar verder niets. Geen mail, geen communicator.... En ik weiger vandaag naar kantoor te vertrekken...
Het heerst he...quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:16 schreef Puala het volgende:
Ik zou vandaag thuis mogen studeren, maar werd 08.59 gebeld dat ik toch echt om 9.30 uur op de zaak moest zijn ivm zieke collega. Ik was net mn bed uit en heb minimaal 50 min reistijd..![]()
Maar hé! Ik zit er en het is zo rustig dat ik niets te doen heb. Voor niets gehaast dus
Ik weet niet of mijn baas dat zo'n goed idee vindtquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eerder weekend vieren?
[..]
Het heerst he...
Dat gaat in dit geval niet opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat gaat in dit geval niet op
Ai! Klinkt als een gevalletje angststoornis trekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer van je dag trouwens.
Och, mijn studiedagen zijn er zodat ik in kan vallen als iemand ziek is. Dus wat dat betreft is het mooi dat het zo kan voor de klant en voor de collegaquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ai! Klinkt als een gevalletje angststoornis trekjes
Wel jammer van je dag trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Och, mijn studiedagen zijn er zodat ik in kan vallen als iemand ziek is. Dus wat dat betreft is het mooi dat het zo kan voor de klant en voor de collega![]()
Ik hoop alleen wel dat ik dan volgende week wel kan studeren ivm deadlines die ik voor mezelf heb gesteld
Ah! Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten, maar wel erg vervelend voor je collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je als je niets te doen hebt ook op het werk studeren?
Klopt, maar het is erg lastig om werk en studie te combineren helaas. Ik kan wel wat doen, maar ik werk op een helpdesk. Het is erg lastig om vanuit studie direct over te stappen naar dienstverlenen. Maar op rustige momenten wel te doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah! Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten, maar wel erg vervelend voor je collega.
Kan je als je niets te doen hebt ook op het werk studeren?
Snap het!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, maar het is erg lastig om werk en studie te combineren helaas. Ik kan wel wat doen, maar ik werk op een helpdesk. Het is erg lastig om vanuit studie direct over te stappen naar dienstverlenen. Maar op rustige momenten wel te doen
En geen bericht vooraf? Dat is wel slordig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Snap het!
Ondertussen is mijn afspraak te laat
Het viel mee. Kon me niet vinden. Dus net thuisquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef Puala het volgende:
[..]
En geen bericht vooraf? Dat is wel slordig.
En nu filmquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Het viel mee. Kon me niet vinden. Dus net thuis
schijnt goed te zijn! staat hier ook nog op de lijst!quote:
The Expatriote. Je zou zeggen de zoveelste van dat type film, maar hij had wel iets!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
schijnt goed te zijn! staat hier ook nog op de lijst!
welke gister dan gezien?
ik neem de tip meequote:Op zaterdag 3 november 2012 13:32 schreef An24 het volgende:
[..]
The Expatriote. Je zou zeggen de zoveelste van dat type film, maar hij had wel iets!
Weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef freud het volgende:
OUCH!! MTB-vormige butplug nu?
@Xil, ga je met twee bodies schieten zaterdag?
Niet heel vlot, maar wel erg goede beeldkwaliteit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef freud het volgende:
Wel handig om tele en groothoek te hebben, weet niet hoe snel de x100 is?
ik werk alleen maar met die van ac4u.nlquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ging vandaag met mijn lieve gezinnetje naar het Teylersmuseum en ik had mijn camera mee, want dat gebouw is echt een fotogeniek snoepje.
Kom ik er daar achter dat er geen accu in mijn body zat. Die heb ik kennelijk twee weken geleden in het vakantiehuisje laten liggen waar ik toen zat. En het duurt wel even voor ik daar weer kom.
Alleen daarvoor heen en weer rijden zal aan benzinekosten ongeveer even duur zijn als een nieuwe accu, maar ik zat te denken om even voor een kloon te gaan als tussenoplossing. Heeft iemand hier ervaring met een kloonbatterij?
Zo ja, hoe is die ervaring? Moet ik accepteren dat hij dan minder lang mee gaat en wellicht wat warmer wordt, of moet ik me zorgen maken dat mijn D7000 een tikkende tijdbom wordt?
Ik wil door de weeks een keertje. Ben heel benieuwd.quote:
Ik heb er een besteld. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik werk alleen maar met die van ac4u.nl
top accu's
hij is zeker de moeite waardquote:Op zondag 4 november 2012 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil door de weeks een keertje. Ben heel benieuwd.
Privatsering zou de boel verbeteren volgens de vrije markt profeten.quote:Op maandag 5 november 2012 17:23 schreef freud het volgende:
Blijft apart op het nieuws, de post is nauwelijks rendabel. Ja, DUH, relatief duur, traag, en als ze niet staken blijft het een gok of iets aankomt. Zelfs rouwkaarten kwamen voor een deel niet aan. M
Specifiek doel? Of gewoon 1 draad van lengte x?quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef Stefan het volgende:
Ik zoek een 3-8inch schroefdraad, maar kan t nergens vinden
2 3/8inch female aan elkaar mountenquote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Specifiek doel? Of gewoon 1 draad van lengte x?
Waaromquote:Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef MrManuel het volgende:
Goedeavond..
Wat een dag vandaag..
Bijna me baan kwijt geraakt.. en bijna zelf ontslag genomen..![]()
Maarja, zie wel meer mensen klagen vandaag.. Ben niet de enige dus.
Jeetje heftig.....dus wat Stefan zegt...quote:Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef MrManuel het volgende:
Goedeavond..
Wat een dag vandaag..
Ruzie op werk?quote:Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef MrManuel het volgende:
Goedeavond..
Wat een dag vandaag..
quote:
quote:
Omdat ik weigerde iets te doen, wat ik in het verleden uit collegialiteit wel heb gedaan.. Maar wat niet tot mijn functie behoord. En toen werd er maar gedwongen en gedreigd met ontslag.. Wat mijzelf op het randje heeft zien staan tot ontslag nemen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef MrManuel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat ik weigerde iets te doen, wat ik in het verleden uit collegialiteit wel heb gedaan.. Maar wat niet tot mijn functie behoord. En toen werd er maar gedwongen en gedreigd met ontslag.. Wat mijzelf op het randje heeft zien staan tot ontslag nemen.
Word van alle kanten genaaid..
Had bij ICT afdeling kunnen zitten maar mocht niet van HR.. Terwijl het afdelingshoofd zelf me wou hebben.
Heb -76 vakantieuren, terwijl je niet eens in de min ermee kan gaan.. Had afgekeurd moeten worden.. Extra nog gevraagd voordat vakantie aangevraagd was.
Heb 1 jaar me uiterste best gedaan.. veel andere taken erbij gekregen, maar qua waardering of beloningen hebben ze nog niks gehoord.. "Jou kans komt nog wel.." Jah doei!
Nop..quote:
Zoek even op "draadeinde" of "bout" met die maat. Dan vind je dingen uit de bouwmarkt, met een zaagje kun je de kop van een bout halen en dan moet je een eind komen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
2 3/8inch female aan elkaar mounten
Klinkt als een klote werkgever...quote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nop..
Het is of de slaaf zijn.. of ontslagen worden.. of ontslag nemen..
Voor iemand die een jaar langs ontzettend hard ze best heeft gedaan, en die tot de top3 behoord van het team.. Krijg ik wel heel weinig er voor terug.. (Klinkt heel ego, maar tis zo..)
Andere 2 zijn medewerker van de maand geweest, kan er bij mij niet eens vanaf..
Hoe meer je je best doet, hoe meer werk je op je bord krijgt, hoe minder waardering.
Daarnaast zijn er niet echt doorgroeimogelijkheden meer..
Jah teamlead of Training&Quality, maar dan verdien is nog steeds minder dan een startersfunctie in de IT (opleiding afgerond).
Mjah, je kan er altijd wat aan doen. Misschien is het juist je tijd om weg te gaan als jij hier erg tegenaan loopt. (Hoewel dat nu ook erg lastig is).quote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nop..
Het is of de slaaf zijn.. of ontslagen worden.. of ontslag nemen..
Voor iemand die een jaar langs ontzettend hard ze best heeft gedaan, en die tot de top3 behoord van het team.. Krijg ik wel heel weinig er voor terug.. (Klinkt heel ego, maar tis zo..)
Andere 2 zijn medewerker van de maand geweest, kan er bij mij niet eens vanaf..
Hoe meer je je best doet, hoe meer werk je op je bord krijgt, hoe minder waardering.
Daarnaast zijn er niet echt doorgroeimogelijkheden meer..
Jah teamlead of Training&Quality, maar dan verdien is nog steeds minder dan een startersfunctie in de IT (opleiding afgerond).
Ben verder aan het kijken.. Heb verschillende dingen lopen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klinkt als een klote werkgever...
Zit je er zelf heel erg aan vast? Of heb je de mogelijkheden en middelen om te wisselen?
Is vaker he, als je bij de reclassering looptquote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, je kan er altijd wat aan doen. Misschien is het juist je tijd om weg te gaan als jij hier erg tegenaan loopt. (Hoewel dat nu ook erg lastig is).
Je verhaal klinkt bekent, bij mij ging dat bij de reclassering zo. Pas na negen jaar durfde ik weg te gaan.
Oja, niet tegen je collega's vertellen. Straks weet je baas 't en dat zal ook niet in je voordeel werken.quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ben verder aan het kijken.. Heb verschillende dingen lopen.
2 Opties die interesse in mij hebben.. Dus hoop is er! Weet morgen van 1tje meer, en vrijdag van het 2e bedrijf.
De client en de reclasseringswerker in dezelfde situatie....en ik maar tegen de client zeggen: "ja.....maar jij zit aan die kant van de tafel"quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is vaker he, als je bij de reclassering loopt
Jah, misschien inderdaad de juiste tijd.. Kan meer.. alleen niet hier mogelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, je kan er altijd wat aan doen. Misschien is het juist je tijd om weg te gaan als jij hier erg tegenaan loopt. (Hoewel dat nu ook erg lastig is).
Je verhaal klinkt bekent, bij mij ging dat bij de reclassering zo. Pas na negen jaar durfde ik weg te gaan.
Genoeg die het al weten.. ook me directe leidinggevende (niet diegene die de beslissingen vandaag heeft kunnen/mogen maken) zegt dat ik niet op me plek zit, en voor mijzelf 'meer moet gaan zoeken.quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, niet tegen je collega's vertellen. Straks weet je baas 't en dat zal ook niet in je voordeel werken.
Goedzoquote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
2 Opties die interesse in mij hebben.. Dus hoop is er! Weet morgen van 1tje meer, en vrijdag van het 2e bedrijf.
Zet m op man!quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
omg!quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Xil!!! Je blog is doodGa es wat doen
quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
omg!![]()
true
Ik ben er wel mee bezig, beetje aan het kijken/denken hoe en wat. Heb meer wat ik 'kwijt' wil, maar op dat op m'n website moet...
Bouwmarkt heeft deze maten niet, het is echt een Engelse maat ofzo, manfrotto gebruikt deze maten ookquote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zoek even op "draadeinde" of "bout" met die maat. Dan vind je dingen uit de bouwmarkt, met een zaagje kun je de kop van een bout halen en dan moet je een eind komen.
try this:quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bouwmarkt heeft deze maten niet, het is echt een Engelse maat ofzo, manfrotto gebruikt deze maten ook
Heb je ook je laatste tentamen gehad?quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
Vanwege mijn verjaardag vandaag toch maar even een wens een stap dichter bij vervulling gebracht. De Sony 70-200G 2.8 besteld. 10% Cashback tikt lekker aan op deze bedragen.
Welk tentamen...quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook je laatste tentamen gehad?
Ik doe wat anders hèquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Dus nog niet klaar? Hoorde van een paar andere via FB dat ze klaar waren. Of zo goed als.
Goedquote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, gewisseld toch? Hoe staat 't met die opleiding?
Combi W&E. En te weinig klandizie hèquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo stopt die opleiding? Wellke deed je nu ookalweer?
Mja, dat moet je niet doen met commercieel niet haalbare zaken en zaken die basisbehoeften zijn. Je kon op je vingers wel natellen dat de traditionele postbezorging dezelfde kant op zou gaan als de papieren krant.quote:Op maandag 5 november 2012 18:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Privatsering zou de boel verbeteren volgens de vrije markt profeten.
Welke basisbehoeften liggen nog niet op de vrije markt dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dat moet je niet doen met commercieel niet haalbare zaken en zaken die basisbehoeften zijn. Je kon op je vingers wel natellen dat de traditionele postbezorging dezelfde kant op zou gaan als de papieren krant.
Ik schaam me af en toe rot over de kwaliteit die het bedrijf aflevert. Maar goed, opstappen zou betekenen dat er weer iemand met ervaring verdwijnt, voor de kwaliteit zal dit niet goed zijn (zeker als dat massaal zou gebeuren).quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dat moet je niet doen met commercieel niet haalbare zaken en zaken die basisbehoeften zijn. Je kon op je vingers wel natellen dat de traditionele postbezorging dezelfde kant op zou gaan als de papieren krant.
Bummer man! Wat Xil zegt, hopelijk vandaag een betere dag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:35 schreef MrManuel het volgende:
Godsamme man..
Avond ging ook lekker.. 2e "Baantje" (vrijwillgers werk) ook mee gestopt..
Altijd dat gezeik met bepaalde mensen.. Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal doen?
Ben naar bed.. Slaap lekker iedereen..
Fijn dat het al beter ging vandaag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef MrManuel het volgende:
Ging beter vandaag!
Iemand nog iets mee gemaakt?
Dat zou zo niets voor mij zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Fijn dat het al beter ging vandaag.
Bijzonders? Euhmmmm ik mag al sinds twee uur vanmiddag niet eten en moet nog tot morgen een uur of vijfNu al honger
Ik ga zo lekker avondetenquote:
Nee, ik benijd je ook zeker niet... Sterkte!quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik schaam me af en toe rot over de kwaliteit die het bedrijf aflevert. Maar goed, opstappen zou betekenen dat er weer iemand met ervaring verdwijnt, voor de kwaliteit zal dit niet goed zijn (zeker als dat massaal zou gebeuren).
Bedankt vriend... Mijn avond naar de knoppenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker avondeten
En daarna een toetje, en daarna aan de chips of chocoladekruidnoten...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker avondeten
En daarna een toetje, en daarna aan de chips of chocoladekruidnoten...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef freud het volgende:
[..]
Bedankt vriend... Mijn avond naar de knoppen
quote:
Ja klopt. Dus Freud mag niet mee doen. Iemand moet kunnen rijden morgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij doet toch wel mee?
[..]
Wat is de reden eigenlijk? Morgen onderzoek?
Oef succes!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus Freud mag niet mee doen. Iemand moet kunnen rijden morgen
JAquote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had je laatst nog een filmpje gestuurd over dadipark. Had je die nog gekregen?
recentelijk nog wat leuks ontdekt?quote:
Nee. Ook niet actief mee bezig eigenlijk. Wil wel graag, maar word een beetje moe van de mentaliteit van sommige urbex-ers.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
recentelijk nog wat leuks ontdekt?
Hmpf.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh een gala date![]()
Moest wel weer even de etiquette opzoeken, hoe je ook alweer moest antwoorden enzo
k ben er in juli geweest, blijkt dat net 1 dag ervoor de hekken voor bouwplaats eromheen gezet zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had je laatst nog een filmpje gestuurd over dadipark. Had je die nog gekregen?
hier vlak over de grens is vanalles te vindenquote:
Hehehequote:
Freud helpt:quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh een gala date![]()
Moest wel weer even de etiquette opzoeken, hoe je ook alweer moest antwoorden enzo
quote:Gala etiquette
Omtrent het fenomeen gala zijn vele ingewikkelde etiquette waaraan men tegenwoordig niet meer zoveel waarde hecht. De etiquette bestaat uit verschillende onderdelen:
Allereerst schrijft een man met een zilveren pen op blauwpapier een handgeschreven brief whatsapped de man waarin hij een dame uitnodigt om hem te vergezellen naar een gala. De dame antwoord daarop door met een gouden pen op een roze papier een brief terug te schrijven waarmee ze de briefschrijver uitnodigd voor de thee door veels te laat te reageren met een WA terug.
Tijdens dit bezoekje wordt het woord gala gemeden. Door symbolen moet de man erachter komen of zijn dame wel of niet ingaat op zijn verzoek (zoals met alles dus). Als ze niets serveert bij de thee dan betekend dit dat ze niet met hem mee wil gaan te laat erachter kwam dat een huisgenoot de kast heeft leeggegeten. Serveert ze koekjes, dan neemt ze de uitnodiging aanzelf niet omdat ze nog in de jurk moet passen. Is ze heel geinteresseerd in de man, dan serveert ze iets dat ze zelfgebakken heeftnaakt. Bovendien moet ze er voor zorgen dat ze, als ze mee gaat naar het gala, zonder haar jurk te benoemen, de kleur van de kleding bekend maakt zodat ze man hierop zijn corsage aan kan passen. Dit kan ze doen door de jurk perongeluk uit de kast te laten hangeneen foto naar de verkeerde te whatsappen.
De man zorgt nu voor de corsages voor zichzelf en voor zijn date. Corsages bestaan uit bloemen (of iets wat er op lijkt). De man draagt zijn corsage met de bloem omhoog, terwijl zijn date de bloem naar beneden draagt, of mogelijk om haar pols draagt (na een paar drankjes, maakt het niet uit, en valt het niemand meer op).
Op de dag van het gala neemt de man zijn date mee uit eten. Hij haalt haar op en begroet haar met een handkusgoedkeurende blik op haar decolleté. Na het diner begeleid hij zijn dame naar het gala.
Wanneer de man zijn date op het gala ten dans wil vragen, buigt hij lichtjes voor haar (tenzij ze staat, dan kan hij zonder te bukken in haar oor schreeuwen om boven de muziek uit te komen). Knikt de vrouw terug dan neemt ze de uitnodiging aan.
De man zorgt voor twee zakdoeken. Een voor zichzelf en een voor zijn vrouwals reserve als hij de eerste kwijtraakt. Deze heeft namelijk zelf geen zakken om zakdoeken in op te bergen. Verder draagt de man geen horloge, omdat dit de indruk wekt dat het feest niet gezellig ishij de tijd ook kan zien op zijn iphone als hij sterke verhalen tweet.
Na het gala brengt de man zijn date naar haar huis zijn kamer toe.
De eerste paar zijn al weg gestreeptquote:
Pffft... GHB is veel makkelijkerquote:
Maar minder uitdagend.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Pffft... GHB is veel makkelijker
Als jij zo concreet dingen weet heb ik wel interessequote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier vlak over de grens is vanalles te vinden
Bitch! Tof man! Feli!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef MrManuel het volgende:
Vandaag goed nieuws gehad van me toekomstige werkgever!
Leuk aanbod + auto van de zaak aangeboden gekregen..
Zo! Dat is snel gegaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef MrManuel het volgende:
Dat was-ie al niet op dag 1 van jullie relatiequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo! Dat is snel gegaanfeli!
Hier ook goed nieuws: kennen jullie de serie 'lie to me'? Ik doe een opleiding tot 'lie to me analyst' en heb vandaag het eerste certificaat binnen gehaald
Freud is niet veilig meer![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was-ie al niet op dag 1 van jullie relatie
Vet!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo! Dat is snel gegaanfeli!
Hier ook goed nieuws: kennen jullie de serie 'lie to me'? Ik doe een opleiding tot 'lie to me analyst' en heb vandaag het eerste certificaat binnen gehaald
Freud is niet veilig meer![]()
quote:
Fijn dat je wel actie hebt ondernomen. Zo zie je maar dat er ineens succes op je af komt!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Vet!!
Jah heb nog niet getekend.. maar is een leuk aanbod.
Ik krijg nog een aanbod van een ander bedrijf.. daar wachten we even op
Ik dacht even dat ik mijn bril niet ophad.quote:
Wat voor werk?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef MrManuel het volgende:
1: 1e / 2e IT Servicedesk voor meerdere bedrijvenquote:
thnxquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Je deed het super. op naar de volgende bruiloft
oke okequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:44 schreef An24 het volgende:
Jij leert makkelijk, dus niet zo bescheiden doen!
Felicitaties!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef MrManuel het volgende:
[..]
1: 1e / 2e IT Servicedesk voor meerdere bedrijven
2: 2e Lijns servicdesk Software Online van KPN
Ik wil gewoon een Mac met meer opslagquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef freud het volgende:
In een pc kan je een extra HD plaatsen
Sorry, hij moet gewoon even...quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sorry, hij moet gewoon even...
Mja, een 27' imac, en dan 1Tb. Beetje karig imo. Doe er dan standaard een hybride 2Tb in oid. Hequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een Mac met meer opslag
De nieuwe komen idd pas december (de 27"), dan worden de meer prijzen ook pas bekend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:53 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, een 27' imac, en dan 1Tb. Beetje karig imo. Doe er dan standaard een hybride 2Tb in oid. He
Aas meerprijzen niet te zien. Ze zijn ook niet meer te bestellen op de site merk ik net.
Iemand die hier iets (nuttigs) over kan zeggen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik kan deze Delicacy flitsset van iemand overnemen voor een leuke prijs. Is dit een goede beginnersset voor studiofotografie in eigen huis?
Ik kan je helaas niet verder helpenquote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Iemand die hier iets (nuttigs) over kan zeggen?
Lijkt me een OK set. Koffer is ook handig voor het opbergen. Let er wel op dat bij de goedkopere series (zoals deze en FE), de statieven niet zo mega stevig zijn. De flitsers werken vaak goed, maar zijn ook niet zo stevig in bouwkwaliteit. Als je van plan bent veel te slepen, dan denk ik dat ze niet gek lang meegaan. voor thuiswerk lijkt het mee een prima setje, maar wel voorzichtig mee omgaan.quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oke? Andere suggesties dan? Ik kan de set voor ¤175 overnemen en dan krijg ik er nog een trigger bij van ¤40. Zal hem wel eens ergens mee naartoe slepen, maar niet vaak.quote:Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef freud het volgende:
[..]
Lijkt me een OK set. Koffer is ook handig voor het opbergen. Let er wel op dat bij de goedkopere series (zoals deze en FE), de statieven niet zo mega stevig zijn. De flitsers werken vaak goed, maar zijn ook niet zo stevig in bouwkwaliteit. Als je van plan bent veel te slepen, dan denk ik dat ze niet gek lang meegaan. voor thuiswerk lijkt het mee een prima setje, maar wel voorzichtig mee omgaan.
PS
DVD is nog niet binnen, zou de TNT aan het upgraden zijn?
Zou kunnen, maar hij gaf wel af. Leek wel op grafiet oid.quote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef freud het volgende:
Thanx! Als je er voorzichtig mee doet, dan kan het wel goed meegaan. Het is vaak allemaal dun plastic en dun aluminium, dus dat is iets kwetsbaarder.
@Kano, is dat geen stift voor je sensor? De brush neemt alleen losliggende stofjes mee. Met de stift pak je ook plakkerigere meuk mee.
Nee die krijg ik er ook nog bijquote:Op zondag 11 november 2012 18:04 schreef freud het volgende:
@PA: een trigger kost niwue 45, dus beetje duur
Neuh, voor dienset een goeie prijsquote:Op zondag 11 november 2012 18:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee die krijg ik er ook nog bij
Maar heb je zelf andere (betere) suggesties? Budget ¤200 ongeveer...
Lens Pen... Het ene uiteinde bevat een koolstof plaatje. Door de goede bindingseigenschappen van koolstof is het uitermate geschikt om vettere substanties van je lens af te halen. Wel eerst met de gewone borstel deeltjes als zand weghalen... Anders breng je alleen maar krassen aan.quote:
Voor zover ik weet kan je bij 200/300 watt beter een losse flitskop in een softbox nemen.quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Gek nee, tis niet voor je sensor! Het is een koolstof pad, dus het geeft niet af. Youtubeer anders ff een filmpje ervan.quote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
Maar er blijft dan toch ook koolstof op je sensor zitten? Of moet je dat er dan weer afvegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |