Welk tentamen...quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook je laatste tentamen gehad?
Ik doe wat anders hèquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Dus nog niet klaar? Hoorde van een paar andere via FB dat ze klaar waren. Of zo goed als.
Goedquote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, gewisseld toch? Hoe staat 't met die opleiding?
Combi W&E. En te weinig klandizie hèquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo stopt die opleiding? Wellke deed je nu ookalweer?
Mja, dat moet je niet doen met commercieel niet haalbare zaken en zaken die basisbehoeften zijn. Je kon op je vingers wel natellen dat de traditionele postbezorging dezelfde kant op zou gaan als de papieren krant.quote:Op maandag 5 november 2012 18:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Privatsering zou de boel verbeteren volgens de vrije markt profeten.
Welke basisbehoeften liggen nog niet op de vrije markt dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dat moet je niet doen met commercieel niet haalbare zaken en zaken die basisbehoeften zijn. Je kon op je vingers wel natellen dat de traditionele postbezorging dezelfde kant op zou gaan als de papieren krant.
Ik schaam me af en toe rot over de kwaliteit die het bedrijf aflevert. Maar goed, opstappen zou betekenen dat er weer iemand met ervaring verdwijnt, voor de kwaliteit zal dit niet goed zijn (zeker als dat massaal zou gebeuren).quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dat moet je niet doen met commercieel niet haalbare zaken en zaken die basisbehoeften zijn. Je kon op je vingers wel natellen dat de traditionele postbezorging dezelfde kant op zou gaan als de papieren krant.
Bummer man! Wat Xil zegt, hopelijk vandaag een betere dag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:35 schreef MrManuel het volgende:
Godsamme man..
Avond ging ook lekker.. 2e "Baantje" (vrijwillgers werk) ook mee gestopt..
Altijd dat gezeik met bepaalde mensen.. Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal doen?
Ben naar bed.. Slaap lekker iedereen..
Fijn dat het al beter ging vandaag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef MrManuel het volgende:
Ging beter vandaag!
Iemand nog iets mee gemaakt?
Dat zou zo niets voor mij zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Fijn dat het al beter ging vandaag.
Bijzonders? Euhmmmm ik mag al sinds twee uur vanmiddag niet eten en moet nog tot morgen een uur of vijfNu al honger
Ik ga zo lekker avondetenquote:
Nee, ik benijd je ook zeker niet... Sterkte!quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik schaam me af en toe rot over de kwaliteit die het bedrijf aflevert. Maar goed, opstappen zou betekenen dat er weer iemand met ervaring verdwijnt, voor de kwaliteit zal dit niet goed zijn (zeker als dat massaal zou gebeuren).
Bedankt vriend... Mijn avond naar de knoppenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker avondeten
En daarna een toetje, en daarna aan de chips of chocoladekruidnoten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |