Waaromquote:Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef MrManuel het volgende:
Goedeavond..
Wat een dag vandaag..
Bijna me baan kwijt geraakt.. en bijna zelf ontslag genomen..![]()
Maarja, zie wel meer mensen klagen vandaag.. Ben niet de enige dus.
Jeetje heftig.....dus wat Stefan zegt...quote:Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef MrManuel het volgende:
Goedeavond..
Wat een dag vandaag..
Ruzie op werk?quote:Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef MrManuel het volgende:
Goedeavond..
Wat een dag vandaag..
quote:
quote:
Omdat ik weigerde iets te doen, wat ik in het verleden uit collegialiteit wel heb gedaan.. Maar wat niet tot mijn functie behoord. En toen werd er maar gedwongen en gedreigd met ontslag.. Wat mijzelf op het randje heeft zien staan tot ontslag nemen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef MrManuel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat ik weigerde iets te doen, wat ik in het verleden uit collegialiteit wel heb gedaan.. Maar wat niet tot mijn functie behoord. En toen werd er maar gedwongen en gedreigd met ontslag.. Wat mijzelf op het randje heeft zien staan tot ontslag nemen.
Word van alle kanten genaaid..
Had bij ICT afdeling kunnen zitten maar mocht niet van HR.. Terwijl het afdelingshoofd zelf me wou hebben.
Heb -76 vakantieuren, terwijl je niet eens in de min ermee kan gaan.. Had afgekeurd moeten worden.. Extra nog gevraagd voordat vakantie aangevraagd was.
Heb 1 jaar me uiterste best gedaan.. veel andere taken erbij gekregen, maar qua waardering of beloningen hebben ze nog niks gehoord.. "Jou kans komt nog wel.." Jah doei!
Nop..quote:
Zoek even op "draadeinde" of "bout" met die maat. Dan vind je dingen uit de bouwmarkt, met een zaagje kun je de kop van een bout halen en dan moet je een eind komen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
2 3/8inch female aan elkaar mounten
Klinkt als een klote werkgever...quote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nop..
Het is of de slaaf zijn.. of ontslagen worden.. of ontslag nemen..
Voor iemand die een jaar langs ontzettend hard ze best heeft gedaan, en die tot de top3 behoord van het team.. Krijg ik wel heel weinig er voor terug.. (Klinkt heel ego, maar tis zo..)
Andere 2 zijn medewerker van de maand geweest, kan er bij mij niet eens vanaf..
Hoe meer je je best doet, hoe meer werk je op je bord krijgt, hoe minder waardering.
Daarnaast zijn er niet echt doorgroeimogelijkheden meer..
Jah teamlead of Training&Quality, maar dan verdien is nog steeds minder dan een startersfunctie in de IT (opleiding afgerond).
Mjah, je kan er altijd wat aan doen. Misschien is het juist je tijd om weg te gaan als jij hier erg tegenaan loopt. (Hoewel dat nu ook erg lastig is).quote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nop..
Het is of de slaaf zijn.. of ontslagen worden.. of ontslag nemen..
Voor iemand die een jaar langs ontzettend hard ze best heeft gedaan, en die tot de top3 behoord van het team.. Krijg ik wel heel weinig er voor terug.. (Klinkt heel ego, maar tis zo..)
Andere 2 zijn medewerker van de maand geweest, kan er bij mij niet eens vanaf..
Hoe meer je je best doet, hoe meer werk je op je bord krijgt, hoe minder waardering.
Daarnaast zijn er niet echt doorgroeimogelijkheden meer..
Jah teamlead of Training&Quality, maar dan verdien is nog steeds minder dan een startersfunctie in de IT (opleiding afgerond).
Ben verder aan het kijken.. Heb verschillende dingen lopen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klinkt als een klote werkgever...
Zit je er zelf heel erg aan vast? Of heb je de mogelijkheden en middelen om te wisselen?
Is vaker he, als je bij de reclassering looptquote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, je kan er altijd wat aan doen. Misschien is het juist je tijd om weg te gaan als jij hier erg tegenaan loopt. (Hoewel dat nu ook erg lastig is).
Je verhaal klinkt bekent, bij mij ging dat bij de reclassering zo. Pas na negen jaar durfde ik weg te gaan.
Oja, niet tegen je collega's vertellen. Straks weet je baas 't en dat zal ook niet in je voordeel werken.quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ben verder aan het kijken.. Heb verschillende dingen lopen.
2 Opties die interesse in mij hebben.. Dus hoop is er! Weet morgen van 1tje meer, en vrijdag van het 2e bedrijf.
De client en de reclasseringswerker in dezelfde situatie....en ik maar tegen de client zeggen: "ja.....maar jij zit aan die kant van de tafel"quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is vaker he, als je bij de reclassering loopt
Jah, misschien inderdaad de juiste tijd.. Kan meer.. alleen niet hier mogelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, je kan er altijd wat aan doen. Misschien is het juist je tijd om weg te gaan als jij hier erg tegenaan loopt. (Hoewel dat nu ook erg lastig is).
Je verhaal klinkt bekent, bij mij ging dat bij de reclassering zo. Pas na negen jaar durfde ik weg te gaan.
Genoeg die het al weten.. ook me directe leidinggevende (niet diegene die de beslissingen vandaag heeft kunnen/mogen maken) zegt dat ik niet op me plek zit, en voor mijzelf 'meer moet gaan zoeken.quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, niet tegen je collega's vertellen. Straks weet je baas 't en dat zal ook niet in je voordeel werken.
Goedzoquote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
2 Opties die interesse in mij hebben.. Dus hoop is er! Weet morgen van 1tje meer, en vrijdag van het 2e bedrijf.
Zet m op man!quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
omg!quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Xil!!! Je blog is doodGa es wat doen
quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
omg!![]()
true
Ik ben er wel mee bezig, beetje aan het kijken/denken hoe en wat. Heb meer wat ik 'kwijt' wil, maar op dat op m'n website moet...
Bouwmarkt heeft deze maten niet, het is echt een Engelse maat ofzo, manfrotto gebruikt deze maten ookquote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zoek even op "draadeinde" of "bout" met die maat. Dan vind je dingen uit de bouwmarkt, met een zaagje kun je de kop van een bout halen en dan moet je een eind komen.
try this:quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bouwmarkt heeft deze maten niet, het is echt een Engelse maat ofzo, manfrotto gebruikt deze maten ook
Heb je ook je laatste tentamen gehad?quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
Vanwege mijn verjaardag vandaag toch maar even een wens een stap dichter bij vervulling gebracht. De Sony 70-200G 2.8 besteld. 10% Cashback tikt lekker aan op deze bedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |