Proefexamen avondje hier...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh
Studiedagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
Iemand?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef Iemand91 het volgende:
Kan het kwaad om een diaprojector lichtstraal rechtstreeks in een dSLR te schijnen?
Projecteren op je dSLR (zoals je anders op een scherm projecteert) schijnt namelijk ook een heel aardige optie te zijn om dia's te digitaliseren, zoals hier:
Een 350D...nee dus.quote:
Blij dat ie smaakte!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:25 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Je hebt overigens een heerlijke taart gemist
Yup! Meegenomen naar werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Blij dat ie smaakte!
Al helemaal op?
Hier wordt straks een cheesecake gemaakt. Die gaat morgen dan mee naar de verjaardag van m'n zus!
Dat werkt altijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Yup! Meegenomen naar werk
Dat klinkt ook goed. Feli!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Xilantof het volgende:
Was gister jarig, wordt morgen gevierd.
Feli! Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat werkt altijd
Bij een project op mijn werk hebben ze een appeltaartcompetitie. Om de week bakt iemand uit het team 2 appeltaarten (1 is te weinig voor het hele team) en dan iedereen af, kijken wie de beste maakt
Thanks!
Was gister jarig, wordt morgen gevierd.
Bad grrrl!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:25 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Je hebt overigens een heerlijke taart gemist
Naar Maastricht... Jij partaay?quote:
Morgen fietsen en bedenken wat voor tapas ik ga maken voor zondag+tapas spullen kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |