ik heb een 450D met 18-55 en 50mm.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb bijna alles. Alleen nog even een bodyupgrade (7D), het liefst met een 24-70 of 24-105. En dan toch maar een 70-200 f/2.8 ipv 4 (en dan natuurlijk wel M2 met IS) Dan misschien nog de 100-400. En dan ben ik er.
Kies je bewust voor zoveel overlap in je nieuwe lenzen? Want je wilt denk ik 1 walk around lens?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb een 450D met 18-55 en 50mm.
ik wil een 18-200 en 75-300, een body upgrade zou ook fijn zijn
Leuk lijstjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb bijna alles. Alleen nog even een bodyupgrade (7D), het liefst met een 24-70 of 24-105. En dan toch maar een 70-200 f/2.8 ipv 4 (en dan natuurlijk wel M2 met IS) Dan misschien nog de 100-400. En dan ben ik er.
Ja omdat ik meestal niet meer dan 2 lenzen meeneem op trips ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kies je bewust voor zoveel overlap in je nieuwe lenzen? Want je wilt denk ik 1 walk around lens?
Een 16 - 50 of 16 - 80 zou ook volstaan in jouw geval. Moet je iets vaker wisselen, maar is waarschijnlijk lichtsterker dan de 18-200.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja omdat ik meestal niet meer dan 2 lenzen meeneem op trips ofzo![]()
Is dat goed?
Dat is nog een keer lekker wakker worden....quote:
Gezondheidquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh
Studiedagje.
In je camera?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
FFFFUUUU... Ben een kaartje die ik nog niet ge-back-upt had kwijt. K
En dan valt dit nog wel meequote:
Ik kan lekkerdere dingen bedenken hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is nog een keer lekker wakker worden....
Mila Kunis?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan lekkerdere dingen bedenken hoor
Dat is idd een van de optiesquote:
Nee, daar zit nu wat anders in... Gruwel gruwel gruwel...quote:
En ook niet in een van je laptops of zo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, daar zit nu wat anders in... Gruwel gruwel gruwel...
Nope... Niet in de PC, niet in 1 van de losse cardreaders, niet in 1 van de verloopjes (is zo'n fijn Pro duo kaartje), niet in de laptop, niet in 1 van de andere doosjes, niets...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
En ook niet in een van je laptops of zo?
Nope... Ik ben de enige die deze kaartjes gebruikt. CF of SD kan nog wel eens geleend worden, maar Pro Duo (memorystick van Sony dus) ben ik de enige gebruiker van (wel 3 apparaten die het lusten, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef Stefan het volgende:
Heb je huisgenoten, vriendin, familie die m geleend kunnen hebben?
Ah oke, thanks voor de tipquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
FFFFUUUU... Ben een kaartje die ik nog niet ge-back-upt had kwijt. Kan hem nergens vinden. Foto's zijn wel gedeeltelijk nabewerkt en gepubliceerd, maar het kaartje kan ik nu nergens meer vinden. Kakzooi. Komt vast wel weer boven water, maar nu frustreert het me mateloos. Vooral omdat ik een vermoeden heb waar ik hem in heb gedaan en voor het laatst heb gezien, maar hem stomweg niet kan vinden.
[..]
Een 16 - 50 of 16 - 80 zou ook volstaan in jouw geval. Moet je iets vaker wisselen, maar is waarschijnlijk lichtsterker dan de 18-200.
Als je doorlopend bereik wilt, zou ik kijken naar een 16 - 80 (of, als je groothoek niet zoveel nodig hebt, een 24-70/80 ofzo, is zat van Sigma, Tamron e.d. in 2.8 te vinden). Zelf heb ik nu een 16-50 2.8 en een 55-200 4.0 ofzo, waarbij die laatste vervangen moet worden (ooit) door een 70-200 2.8.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah oke, thanks voor de tip
Misschien heeft de kat m opgegeten? Ik zou de komende tijd al zijn drollen checken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nope... Ik ben de enige die deze kaartjes gebruikt. CF of SD kan nog wel eens geleend worden, maar Pro Duo (memorystick van Sony dus) ben ik de enige gebruiker van (wel 3 apparaten die het lusten, dat dan weer wel).
EDIT: Het valt mee, het kaartje was wel gebackupt. Nu dus alleen verlies van 1x 4 GB kaartje (handig formaat als back up in de camera).
Ik heb geen kat en de hond kan niet traplopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien heeft de kat m opgegeten? Ik zou de komende tijd al zijn drollen checken.
Proefexamen avondje hier...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh
Studiedagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
Iemand?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef Iemand91 het volgende:
Kan het kwaad om een diaprojector lichtstraal rechtstreeks in een dSLR te schijnen?
Projecteren op je dSLR (zoals je anders op een scherm projecteert) schijnt namelijk ook een heel aardige optie te zijn om dia's te digitaliseren, zoals hier:
Een 350D...nee dus.quote:
Blij dat ie smaakte!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:25 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Je hebt overigens een heerlijke taart gemist
Yup! Meegenomen naar werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Blij dat ie smaakte!
Al helemaal op?
Hier wordt straks een cheesecake gemaakt. Die gaat morgen dan mee naar de verjaardag van m'n zus!
Dat werkt altijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Yup! Meegenomen naar werk
Dat klinkt ook goed. Feli!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Xilantof het volgende:
Was gister jarig, wordt morgen gevierd.
Feli! Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat werkt altijd
Bij een project op mijn werk hebben ze een appeltaartcompetitie. Om de week bakt iemand uit het team 2 appeltaarten (1 is te weinig voor het hele team) en dan iedereen af, kijken wie de beste maakt
Thanks!
Was gister jarig, wordt morgen gevierd.
Bad grrrl!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:25 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Je hebt overigens een heerlijke taart gemist
Naar Maastricht... Jij partaay?quote:
Morgen fietsen en bedenken wat voor tapas ik ga maken voor zondag+tapas spullen kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |