Deze moet je in één keer doen. Examen van 250 vragen, 6,5 uur de tijd, minimaal 80% goed. Ongeveer 1200 pagina's lerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Puala het volgende:
Hier windows 7 (70-680) proefexamens maken. Slaag niet met alles gelijk, maar zie wel vooruitgang
Mwoah, het feit dat je je verhuiskosten als ontwikkelingshulp mag opgeven bij je belaastingen, zegt genoegquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja Groningen is wel leuk volgens mij, maar je zit daar wel op een eilandje.
Pfoe! Heftig examen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
Deze moet je in één keer doen. Examen van 250 vragen, 6,5 uur de tijd, minimaal 80% goed. Ongeveer 1200 pagina's leren. Wel lekker als je vooruitgang ziet he?! Anders is de motivatie ook exit denk ik.
Shht... Ik heb last van SOG... VMWare Datacenter architect....quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Puala het volgende:
Hier windows 7 (70-680) proefexamens maken. Slaag niet met alles gelijk, maar zie wel vooruitgang
Mja, discipline is wel essentieel ja. Moet domains crypto en netwerken nog gaan doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shht... Ik heb last van SOG... VMWare Datacenter architect....
Droge stofquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:49 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, discipline is wel essentieel ja. Moet domains crypto en netwerken nog gaan doen
Omdat het niet geheel vrijwillig is (financiën) en ik noodgedwongen tijdelijk bij mn vader ga wonen. (waar ik overigens al een hele tijd zit.quote:
Noodgedwongen is nooit leuk idd...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:05 schreef SP22 het volgende:
[..]
Omdat het niet geheel vrijwillig is (financiën) en ik doodgedwongen tijdelijk bij mn vader ga wonen. (waar ik overigens al een hele tijd zit.
Maar blijft pijn doen, want Groningen is toch "thuis". Heb 8 jaar in dat specifieke apartement gewoond en er is inderdaad helemaal niets mis met Groningen, behalve dat je overal ver vanaf zit.
Over 2 weken heb ik m'n vuurdoopquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
Xil is ook goed, al weet hij dat zelf nog niet. Misschien Chell? Zat hier ook, nu te vinden op 'Chells view'
Met 1 van die laatste twee heb je meer invloed over de lay out enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En dan echt in PDF maken het document? Of van Word-> PDF, Photoshop->PDF of Illustrator->PDF?
Het moet btw online als PDF worden ingeleverd ook
ja hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja, dat klopt. En vind beide wel fijn werken, maar heb in Illustrator nooit foto's gebruikt nog eigenlijk... Kan Illustrator fatsoenlijk omgaan met foto's?
groot terras ook zo te zien!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Bed komt voor het schuine wandje, bank waar ie staat (alles wat je ziet blijft staan)
Achter de keuken zit nog een berging van 6m2, beneden nog een fietsenberging.
InDesign opmaken dan exporteren naar pdfquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En dan echt in PDF maken het document? Of van Word-> PDF, Photoshop->PDF of Illustrator->PDF?
Het moet btw online als PDF worden ingeleverd ook
ik ben photoshop gewend, werk ik al jaren mee maar van indesign en illustrator snap ik serieus geen rukquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb nog nooit met InDesign gewerkt. Heb het nu in Photoshop gedaan gisteravond, maak dadelijk ook wat met Illustrator en dan print ik van beide er eentje uit om te kijken welke ik het mooiste vind.
een keer mee spelen eventueel eens een lynda.com filmpje kijken en t wijst zich vanzelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik ben photoshop gewend, werk ik al jaren mee maar van indesign en illustrator snap ik serieus geen ruk
Illustrator is handig om figuren in te maken. InDesign is wmb makkelijker om alles bij elkaar te voegen en uit te lijnen om vervolgens je uiteindelijke output te genereren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Illustrator moest ik ontdekken afgelopen weken voor een ander project. Begin ik nu Door te krijgen en snap ik wel voldoende om mijn opmaak in te maken :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |