Xil en Chell zijn beide goed jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
Haha, ik zou het graag doen puala, maar wat Freud zegt, we zitten er voor dit jaar wel een beetje doorheenEven afstand genomen, zodat de hobby ook weer leuk wordt. Misschien weer op langere termijn, maar nu even geen toezeggingen.
Xil is ook goed, al weet hij dat zelf nog niet. Misschien Chell? Zat hier ook, nu te vinden op 'Chells view'
Jij komt er wel uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Xil en Chell zijn beide goed ja![]()
Oh en ze trouwen pas volgend jaar hoor/flauw
Maar ik snap het wel
Tjongejonge, wat is dit nouquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef freud het volgende:
Mja, An en ik hebben het een beetje gehad met bruiloften.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Nu even he P. Krijg er vanzelf wel weer zin in
Ik vind het een leuk portretquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ff niet op de foto zelf letten, maar vinden jullie dit een dynamisch of statisch portret?
[ link | afbeelding ]
Brother-in-law with his dog by Peter vd Ham, on Flickr
Statischquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ff niet op de foto zelf letten, maar vinden jullie dit een dynamisch of statisch portret?
[ link | afbeelding ]
Brother-in-law with his dog by Peter vd Ham, on Flickr
Ik snap het ook niet. Groningen is geloof ik wel de gezelligste stad oid van 2012, maar toch. blijft grunning.quote:
Mja Groningen is wel leuk volgens mij, maar je zit daar wel op een eilandje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:27 schreef freud het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Groningen is geloof ik wel de gezelligste stad oid van 2012, maar toch. blijft grunning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |