zelfbevredigingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb altijd de neiging om dure dingen te gaan kopen na tentamens. Is dat normaal?
Heb je een Vuitton-tas gekocht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb altijd de neiging om dure dingen te gaan kopen na tentamens. Is dat normaal?
Verschilt per fabrikant, lijkt me...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik zoek nog steeds een Messenger/Schoudertas
Vraagje: hoelang duurt het ongeveer voordat inkt droog is? Heel dat project nu uitgeprint op Fotopapier, maar het moet natuurlijk wel goed droog zijn voordat ik het in het mapje stop
Kan ook maar het zijn er stuk of 25quote:
DM!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waar heb je ze staan? Ik wil best ff kijken hoor
Ja hoor, DM maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Wilt 1 van de ervaren fotografen mijn fotos beoordelen?
DMquote:
Wat een lelijk ding!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je een Vuitton-tas gekocht?
Zou wel mooi zijn als ie van binnen padded is voor je camera. Maak je wel dé blits in de fotopit:
[ afbeelding ]
Meuning....quote:
Spyder 4 PRO heb ik. Kost ca. 100 euro, inc. licentie en hardware en er word je precies verteld hoe te kalibreren.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Puala het volgende:
Ik moet uberhaubt eens kijken hoe je moet kalibreren en wat ik er voor moet aanschaffen
Iets met werkenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:52 schreef freud het volgende:
Ola y'all!
@An24, haal je iphoney eens van trilstand af
Geweldig voor reportage/documentaire fotografen, zo'n storm.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Meuning....
Ik zit even naar de foto's van Sandy te kijken, kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
bron: http://www.boston.com/big(...)_the_superstorm.html
We hebben ongeveer 190 vierkante meter woonoppervlak verspreid over 50km tot onze beschikking, dus we hebben keuzequote:
Eerder weekend vieren?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef Merlijn het volgende:
Grrr. Dan wil je een keer goed aan de slag, doet je laptop vaag. Kom wel ingelogd op de VPN van de de zaak, maar verder niets. Geen mail, geen communicator.... En ik weiger vandaag naar kantoor te vertrekken...
Het heerst he...quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:16 schreef Puala het volgende:
Ik zou vandaag thuis mogen studeren, maar werd 08.59 gebeld dat ik toch echt om 9.30 uur op de zaak moest zijn ivm zieke collega. Ik was net mn bed uit en heb minimaal 50 min reistijd..![]()
Maar hé! Ik zit er en het is zo rustig dat ik niets te doen heb. Voor niets gehaast dus
Ik weet niet of mijn baas dat zo'n goed idee vindtquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eerder weekend vieren?
[..]
Het heerst he...
Dat gaat in dit geval niet opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat gaat in dit geval niet op
Ai! Klinkt als een gevalletje angststoornis trekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer van je dag trouwens.
Och, mijn studiedagen zijn er zodat ik in kan vallen als iemand ziek is. Dus wat dat betreft is het mooi dat het zo kan voor de klant en voor de collegaquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ai! Klinkt als een gevalletje angststoornis trekjes
Wel jammer van je dag trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Och, mijn studiedagen zijn er zodat ik in kan vallen als iemand ziek is. Dus wat dat betreft is het mooi dat het zo kan voor de klant en voor de collega![]()
Ik hoop alleen wel dat ik dan volgende week wel kan studeren ivm deadlines die ik voor mezelf heb gesteld
Ah! Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten, maar wel erg vervelend voor je collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je als je niets te doen hebt ook op het werk studeren?
Klopt, maar het is erg lastig om werk en studie te combineren helaas. Ik kan wel wat doen, maar ik werk op een helpdesk. Het is erg lastig om vanuit studie direct over te stappen naar dienstverlenen. Maar op rustige momenten wel te doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah! Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten, maar wel erg vervelend voor je collega.
Kan je als je niets te doen hebt ook op het werk studeren?
Snap het!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, maar het is erg lastig om werk en studie te combineren helaas. Ik kan wel wat doen, maar ik werk op een helpdesk. Het is erg lastig om vanuit studie direct over te stappen naar dienstverlenen. Maar op rustige momenten wel te doen
En geen bericht vooraf? Dat is wel slordig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Snap het!
Ondertussen is mijn afspraak te laat
Het viel mee. Kon me niet vinden. Dus net thuisquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef Puala het volgende:
[..]
En geen bericht vooraf? Dat is wel slordig.
En nu filmquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Het viel mee. Kon me niet vinden. Dus net thuis
schijnt goed te zijn! staat hier ook nog op de lijst!quote:
The Expatriote. Je zou zeggen de zoveelste van dat type film, maar hij had wel iets!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
schijnt goed te zijn! staat hier ook nog op de lijst!
welke gister dan gezien?
ik neem de tip meequote:Op zaterdag 3 november 2012 13:32 schreef An24 het volgende:
[..]
The Expatriote. Je zou zeggen de zoveelste van dat type film, maar hij had wel iets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |